Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Yogi Creative Commons License 2005.12.17 0 0 209
Építéshez nem lenne jó alap ez a motor? Biztos könnyen föl lehet tornászni 300 fölé. Alá egy Quattro-hajtás...
Előzmény: tittadili (206)
tittadili Creative Commons License 2005.12.17 0 0 208
Van itt még valakinek Skype-ja? Nekem tittadili a nevem, esténként sokat lógok fent a Net-en...
tittadili Creative Commons License 2005.12.17 0 0 207
Na én erröl az oldaláról nézem:"Egy épített verda bogár alapokon a létezö legrosszabb." Láttam már bogarat, söt a barátom most rak össze egy topchop speedstert, ahhoz én csináltam egyedi hotrod sárvédöket, magas elejét, mint a bogár kupén volt, vagy mint egy 41-es Willys-en.Mentünk azzal a bogárral, mikor még egszerü kabrio volt. Kb 50 kilométeres úton nekem minden bajom volt. Zajos volt, mert valami nem gyári dob van rajta, jött be az olajszag, meg a huzat hozta be a kipufogó gázokat... Még a ruhánk is tiszta büz lett... Elöször azt hittem jó alap a bogár, utánna azt hittem jó alap a fiero, utánna azt hittem jó alap az mr2-ö, most meg már nem hiszek semmit sem... :))) 0-ról kell kezdeni, ha nem akarsz kompromisszumokat, ha mindent a szád íze szerint akarsz. Fogok egy közel 300 lovas V8-as Audi motort, körberakjuk agy csövázzal, rá a müanyag kasznit. Ez a közeljövö terve. Aztán, ha tuningolni akarunk, nem 30-le röl indulunk és nem 100-nál állunk meg...
Előzmény: KIZSBusz (197)
tittadili Creative Commons License 2005.12.17 0 0 206
Az alkatrész, az fogós... Szerintem egy részük azért végzi bontóban / az enyém is../ mert nem szeretnek az emberek Themához Ferrari árú alkatrészt venni.  A motor szerintem elég erös, kettesbe, hármasba váltáskor még hátbaveri az embert az üléstámla. A hangja is fantasztikus, tipikus olasz, nem az a japán villanymotor. Fék, futómü sem rossz, nem thema, szerintem direkt ehhez a motorhoz fejlesztették. Viszont a többi egy rakás s.ar. Az is tipikus olasz, a visszajelzök fele villog állandóan, mint egy karácsonyfa, elektromos problémák, rohadó kaszni stb...
Előzmény: Yogi (205)
Yogi Creative Commons License 2005.12.17 0 0 205
Titta, mesélj már valamit erről a Themáról. Milyen, mennyire megbízható, nehéz-e alkatrészt kapni hozzá, kényelmes-e, egyáltalán, milyen érzés? Szereted?
Előzmény: tittadili (203)
tittadili Creative Commons License 2005.12.17 0 0 204
Hoppá, a kép lemaradt.
Előzmény: tittadili (203)
tittadili Creative Commons License 2005.12.17 0 0 203
Ennyi látszik belöle, mikor be van csukva. Szerintem egyébként a nyitogató motorok, meg a vas szárny súlya jobban az úthoz nyomja a hátulját, mint amennyit kinyitott állapotban a szél termelte leszorítóerö... :))) És álltalában ez a sorsuk, bontó... Bár sok országban van" Rajongó klubja" a típusnak.
Előzmény: \X/VR6 (202)
\X/VR6 Creative Commons License 2005.12.16 0 0 202
Ezt eddig sose láttam, hogy ilyen szárnya is van neki. Ez akkoriban jöhetett divatba, a 911-esen is 89-től volt. Meg a VW Corradón is volt ilyen.
Előzmény: Yogi (200)
toas79 Creative Commons License 2005.12.16 0 0 201
Gondolom igen. Egy angol-német nyelvű márkaoldalt találtam róla. Egyiket sem vágom. De majd jön tittadili és elmondja bővebben. A mondialban és a 348-ban volt ez a motor. 215 v. 205 Le.
Előzmény: Yogi (200)
Yogi Creative Commons License 2005.12.16 0 0 200
Ezért is kérdeztem, mert láttam ezt.
Mellesleg a jelenlegi Saab 9000-esem elődjének testvérmodellje. Most látom, hogy a klímavezérlő is nagyon hasonló.
Szép.
A csomagtartófedélen az a sibedának látszó valami volna a villanyos szárny?
Előzmény: toas79 (199)
toas79 Creative Commons License 2005.12.16 0 0 199
Előzmény: Yogi (198)
Yogi Creative Commons License 2005.12.16 0 0 198
Melyik ez a Ferrari-motoros Thema? Ez a 8.32?
Előzmény: tittadili (193)
KIZSBusz Creative Commons License 2005.12.16 0 0 197
Egyébként nem arról van szó, hogy mennyiért mit lehet kapni.
Ár/teljesítmény arányban egy bogár kifejezetten rossz döntés. Egy épített verda bogár alapokon meg a létező legrosszabb. Itt egyetlen dolog számít az, hogy mennyire élvezed az autót.

Nekem a BMW-m olcsóbb volt, mint amennyit anno a Transporterre költöttem. De mikor azt jól összetörtem, akkor azért fél év múlva csak vettem egy másik transporter, mert hiányzott az érzés. Én ezt szeretem.
Már erre is ráköltöttem a BMW árát :)

Közben meg volt egy Alfám is :)
KIZSBusz Creative Commons License 2005.12.16 0 0 196
Arra van egy 540-es BMW :)
Előzmény: tittadili (195)
tittadili Creative Commons License 2005.12.16 0 0 195
Vegyél Golf I GTi-t, ha a lámpánál akarsz emberkedni... :)))
Előzmény: tittadili (194)
tittadili Creative Commons License 2005.12.16 0 0 194
Olyan transporterem volt nekem is, kevesett evett... Mindig húztuk. :)))) Egy 50-esért adtam el...
Előzmény: KIZSBusz (192)
tittadili Creative Commons License 2005.12.16 0 0 193
Én 500-ért vettem a Themát. 205le-vel V8 32 szelepes Ferrari blokk, digit klíma, börbelsö, az összes ülés elektromos, az elsök füthetök is, alufelnik, metálfény, elektromos hátsó szárny...stb Ennyiért már lehet kapni egy 100le-s bogár motort váltóval? És hová ülök? :)))))
Előzmény: KIZSBusz (190)
KIZSBusz Creative Commons License 2005.12.16 0 0 192
"egy bogár, ami Porschénak néz ki"

de kinek kell olyan?
ha már energiát feccölök egy ilyen kocsiba, akkor mindenki forduljon utána és a lámpás gyorsulásoknál se maradjon szégyenben

különben bele sem vágok, nem?

olyan szánalmas, mikor egy kocsiról látszik, hogy mi akarna lenni, de rohadt messze áll tőle

Akkor inkább csinálnék egy 356-os Porsche-t, abba még az 1.2-es motor is illik. Az nem száguldozós verda. De a 911 azért menjen már, ha odalépünk...



egyébként én anno a gömbölyű transporterembe 400K-ért csináltattam a motort (2 literes levegős boxer olyan tuninggal, amivel a Porsche is rakta ezt a blokkot a saját kocsijaiba), hát azért az ment keményen, 130-nál ha padlóztam, akkor komolyan megemelte a busz elejét, pedig nem volt több mint 90LE
1.6 Astrákat simán megfogtam gyorsulásban pedig a transporter súlya és légellenállása miatt nem gyorsulásra termett jószág

de itt nem a tuning kerül ennyibe, hanem a felújítás (új henger, új dugó, új gyűrű, gépmunka, csapágy, vez. tengely köszörülés, hengerfej felújítás, tömítések, karbik és nem utolsó sorban a munkadíj)

Egyébként a teljes motor kérdést le lehet tudnunk 20 ropiból, ha egy bizonytalan előéletű és állapotú 1.3-as vagy 1.6-os mocit veszünk. Lehet az életben nem lesz több bajunk vele, de lehet 100km után szétesik. De az biztos, hogy ebben a kasztniban egy 34-50LE bogár motor inkább kínlódás, mint élvezet.

Én mindenből a legprofibb (és legdrágább) megoldást írtam. Ezen persze lehet finomítani.
Előzmény: tittadili (191)
tittadili Creative Commons License 2005.12.16 0 0 191
Bírom mikor 400 ezer egy bogár motor... :))) Tuningolt... Annyit tud, mint egy 20 ezer forintos Alfa 33 blokk... :)))) Szerintem a bogár motorhoz, jó a bogár fék is, vagy az is elég, ha alul kidugod a lábad és strapabíró a cipöd... :))) Én nem arról írtam, hogy mennyiböl lehet egy Porschét csinálni, hanem mennyi egy bogár, ami Porschénak néz ki....
Előzmény: KIZSBusz (190)
KIZSBusz Creative Commons License 2005.12.16 0 0 190
én abból indultam ki, hogy még a régebbi bogár futómű van alatta 4 dobfékkel
ehhez lehet ugyan tárcsafék átalakító szettet kapni (mármint előre), de az önmagában vagy 150 ropi + szerelés
olcsóbb átalakítani az újabb futóművesre és ahhoz venni előre tárcsaféket (ez jó esetben 100 rossz esetben szintén 150, de ehhez vannak cuccok legalább)
kell bele kárpit (ilyen autóba a bőr illik) + Porsche ülések előre (15 darabja bontottan) ez szintén legalább 150 ropi
+ a fényezés legalább 250
+ lengéscsillapítók, gumik, felnik, fékcsőcsere meg ilyenek (legyen 200)

+ motor
és ez fogós kérdés, mert ha kis motort (1.2-1.3-1.6) akarunk bele, akkor érdemes venni egy nem túl kopottat és azt teljesen felújítattni. Ez a verzió kb. 250 ezer forint. Után 30 évig nem lesz gond a motorral. Viszont a kocsi se fog menni (az 1.6-os is csak 50LE).
Ha teljesítményt akarunk, akkor lehet typ4 (tipikusan Transporter) motorokban gondolkodni. Ha maradunk a levegős megoldásnál, akkor 1.8-2.0 -ban kell játszani. Ez gyárilag 70-90LE, de sokkal jobban tuningolható. Drágább is. Felújítva, tuningolva simán 400 ezer. (Tuning nélkül 250-ből megúszható a 70 lovas.)
Ha még jobbak akarunk lenni, akkor a kocka Transporterek 2.1-es injektoros vizesboxerét kell belerakni, ami kinézetre hasonlít a levegős boxerekhez, de sokkal erősebb (gyárilag 95-112LE) és ami fontosabb: sokkal pörgősebbek. Ez a papíron "kicsi" teljesítmény ellenére már veszélyesen erős ebben a kasztniban és simán biztosítja a 160-es utazó és 190 körüli végsebességet (megfelelő váltóva).
Ezt meg lehet venni 50-60 körül, felújítatni 200-250 körül és belerakatni 50-100-ért.

+ váltó
erős motorhoz hosszú váltó kell
szerencsés esetben pont belefutunk egybe felújítva 50 ropiért, szerencsétlen esetben hónapokig hajkurászunk egy szarrá kopott példányt szintén 50 ropiért és felújítattjuk másik 50-ért

és már bőven túl is léptük az egy milkát, de tán még a másfelet is és a szerelési kötség nagy részét oda sem írtam

ekkor az autónk jól néz ki, jól megy, kényelmes és akár napi használatban is használható (és semmi extra)
Előzmény: tittadili (189)
tittadili Creative Commons License 2005.12.16 0 0 189
Látom tényleg a szomszédra hallgatsz... :))) Barokkos túlzás szerintem az az összeg... Kell kb 100-150 ezerért cucc hozzá, meg a festés ami kiadás még. A másik, bármelyik autóra rá lehet költeni egy millkát, ha "demo" autót akarunk... Szét kell szedni atomjaira, mindent galvanizálni, krómozni festeni, cserélni... stb
Előzmény: BX_thomas (188)
BX_thomas Creative Commons License 2005.12.16 0 0 188

akkor nem érdekel a dolgo igazán.

1-2 millát egy replikára nem költök, inkább az eredetire költöm.

 

Előzmény: KIZSBusz (186)
toas79 Creative Commons License 2005.12.16 0 0 187
Egy két részt láttam. Nem rossz amit csinálnak. Közelebb áll a "valósághoz" mint az MTV-s verdák. Majkáék viszont idegesítőek.
Előzmény: MECSI (180)
KIZSBusz Creative Commons License 2005.12.16 0 0 186
A bogaras fórumokon 500k-ért hirdette, ami nem tudom mennyire reális, de nem tűnik rém soknak.
Az biztos, hogy még legalább egy milkát bele kell locsolni a kocsiba, de ha valami használhatót akarsz (tehát nem csak bemutató kocsit), akkor ez akár másfél is lehet simán.
Előzmény: BX_thomas (185)
BX_thomas Creative Commons License 2005.12.16 0 0 185
amúgy igen. puhatolózok mennyire normális, lehet e vele alkudni, kelll a lóvét lengetni az orra előtt,stb. :)))))
Előzmény: tittadili (183)
BX_thomas Creative Commons License 2005.12.16 0 0 184

télleg kapsz még ma :)))))

 

 

Előzmény: tittadili (183)
tittadili Creative Commons License 2005.12.16 0 0 183
Ha valakitöl autót akarsz venni, mindig a szomszédtól érdeklödsz? Mennyi jutalékot adsz, ha tolmácsolok? :)))  Adsz 100 ezret, akkor kifaggatom az embert... Vagy veszed a telefonod, felhívon és megkérdezed... :)))))
Előzmény: BX_thomas (182)
BX_thomas Creative Commons License 2005.12.16 0 0 182
a bogaras autó vifil? és mennyi idő míg elkészül?
Előzmény: tittadili (181)
tittadili Creative Commons License 2005.12.16 0 0 181
Mail ment....
Előzmény: BX_thomas (179)
MECSI Creative Commons License 2005.12.16 0 0 180

Ja azt láttam, konkrétan az akváriumos, pinpongasztalos, hondás, M3 elejű cadillaces részt. Elismerem a csávókat mert az alapján amit láttam szépen dolgoznak és nem ismernek lehetetlent. Bizonyos szintig egyetértek velük de picit nagyon túlzásokba bírnak esni, ez kell a népnek: kenyér és cirkusz:-))) ezt koppintották a majkáék is nem-? kulaverda, nálam nincs az adó, így még nem láttam.

Ez az óriásfelni/csíkgumi már az én izlésemnek sem felel meg ami /50 alatt van az már nekem sok, aránytalannak látom. Lehet hogy a szemeimmel van baj? :-)

Előzmény: toas79 (178)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!