Ezt a fórumot azzal a céllal hoztam létre,hogy aki kedvet érez kistraktor,csettegő,és egyébb háztáji gépek sajátkezű építéséhez csatlakozzon.De akinek van ilyen gépe az is szóljon hozzá.Itt megoszthatunk az ötleteket,tapasztalatokat.
Meg kell nézni, hogy egyforma-e a kapacitása. Szerintem jó bele.
Tesztelni úgy tudod, hogy 230v-os hálózatról feltöltöd, és ha ki tudod sütni, akkor dolgozik.
Viszont a feltöltésnél óvatosan járj el, mert ha zárlatos, akkor tud pukkanni!
Üzem közben a megszakítón lévő szikra csökkentése a feladata. Ha kicsi, vagy nagy a kapacitás, akkor az egyik érintkező kráteresedik, a másikra pedig rárakodik az anyag.
De ha az előbbi akkor nézétek meg a főtengely szimeringet, nekem az MF70 es csinált hasonlót és mióta megkapta az új szimeringeket madarat lehet vele fogatni.
Mi is tettünk rá önindítót, mert hasonlókat produkált, de már 2~3 rántás és a minuszokban is elindúlt ;o)))))
Van egy orosz kistraktorom. Nagyon mimóza lelkű. Nem lehet számítani rá. Már vagy négy szerelőnél jártam vele. A legkülönbözőbb hibákat mondták. Nincs kompresszió. 9-10 at. Bemelegszik a gyújtótekercs. Stb.
Kínomban már egy önindítót tettem rá. Meguntam a rángatást. Most már így sem megy. Eleinte még működött. Fix mágnesgyújtás. Szikra van. Csak a porlasztóval lehet a gond, szerintem.
Hiába no. Engem nem szeretnek a benzinmotorok.
Már ott tartok, hogy veszek rá egy dieselt, de sajnálom kidobni a pénzt rá feleslegesen.
Barkácsoltam rá egy Hondát. Viszonylag egyszerű volt. Csak sajnos nem tudtam utolérni, még a lassú fokozatban sem.
Állítólag Biatorbágyon van egy srác aki nagyon érti a dolgokat. A viadukt környékén.
Jelenleg nekem nincs Pannonia légszűrőm,de tudok szerezni és nagyon szivesen elküldöm,vagy oda adom neked!Külsőleg is nagyon jól néz ki a blokkod!Nekem is volt Möve légrugós ülésem 10ezer Ft-ért vettem és annyiért is adtam el!Nagyon sokat jelent egy 4kerekü trakinál a rúgós ülés,mert amúgy nagyon fapados szerintem!Biztos jó lessz a motor,hálisten az enyémhez még nem kellett komolyabban hozzányúlnom,még gyári állapotban van!Mióta nállam van cseréltem benne kuplunglamellákat,a karbiba vettem új úszót,meg vettem még bele új megszakítót is jó drágán,de kb 500m-után fölmondta a szolgálatot,meglátszik hogy kisipari silány minőség!Utánna inkább vízpapírral megcsiszoltam a régit és vissza tettem bele!Azóta is jó!
Köszi gokartos neked is! Már kérdezni, akartam, hogy nem-e tudsz elzárhatós levegőszűrőt? Mert a te általad használt fúvóka méreteket akarom majd bejáratoás után használni, de légszűrőt nem adtak hozzá. Teljesen felújítottam a blokkot fúrás főtengely csapágyak horror áron na de biztosan jó lesz. Még indítva nem volt, közeljövőben tervezem, de nemtudni milyen lesz az időjárás.
Helló!Le a kalappal előtted!Frankó kis gépet építettél,de látom adtál a kényelemre is(állítható rugózású IFA ülés)!Nekem is volt vagy 2db,elég jó ülések!Én a MÉH telepről veszegettem őket 2000Ft-ért!
hát igen bajos... kúpos ékes a tengelye a hondának? Próbálj rá minnél kisebb lánckereket rakni, a lada váltóra meg minnél nagyobbat, hogy meglegyen a lassítás. Kiszámoltuk hogy 3 és felet lassít a lada váltó 1es sebességben. Ez azt jelenti, hogy a nyelestengely 3és félszer kell átforgatni, hogy a kardán tengely 1et forduljon. Azt hiszem 4. sebességben 1:1-hez van.
Gondolkodóvá tettél, melyik is lenne a célszerűbb, végülis méretre egyformák tehát ha netán meghibásodik tudod 4esre cserélni, azt, hogy az 5. sebességet hogy bírná a gép, na ezt nemtudom. Én biztosan nem vennék, mert nekem már ígyis van sebesség bőven haladós a tempója is, nem bírná már a motor vinni szerintem, vagy csak nehézkesen. Megint más a helyzet egy olyan motornál, ahol nincs a motornak váltója főtengelyről kell a hajtást megoldani, de szerintem elég a 4es, de ha rá akarod szánni a pénzt akkor 5ös mert azzal biztosan nem lesz lassú. :)