Ezt a fórumot azzal a céllal hoztam létre,hogy aki kedvet érez kistraktor,csettegő,és egyébb háztáji gépek sajátkezű építéséhez csatlakozzon.De akinek van ilyen gépe az is szóljon hozzá.Itt megoszthatunk az ötleteket,tapasztalatokat.
hello szia!!láttom neked is mz s trakid van nekem is az van !azt akarom kérdezni a ventilátor az egy számitógépes???elég hütést ad neki??gondolom akssiról megy
Üdv! Nagyon jó a géped! Belenézegettem a képeidbe látom vannak háztályi traktorjaid! :) Nekem is van egy mz- blokkosom, mellékelek róla képet! Viszont szar hogy ninccs benne váltó vagyis az mz-én kivül! Elég rossz hogy visszafele huzni kell! Elmondod neked milyen váltórenndszer van rajta?
No ez előbb nem sikerül elküldeni a mondanivalóm:(
Örülök,h a fórumra találtam lehet tud valaki segíteni.ill.én is esetleg másoknak
Kérdésem lenne van e valakinek kép a Fürge 1 ill 2 gépről mert lehet nálam van valamelyik
A gép rövid leírása(kép csak 20.-a után lesz) 2ütemü kénszerléghűtéses 250-350ccm-es motor van benne ami berántós vas kereke van mint a Fürge 3-nak csak körmös csatlakozással oldani lehet a hajtást 2 fokozat előre hátramenet nincs és 1 fokozatban kapcsolható hátsó kihajtás ami független a sebességi fokozatoktól(a hátsó rész hasonló a Fürge 3 -ra csatlakoztatható talajmaró adapterhez csak ez egybe van a géppel és van tengely irányú kihajtása is. semmi jelölés nincs a gépen(motorszám sorozatszám semmi) csak az elején egy nagy CS betü. Oldalról nézve hasonlít az általatok feltöltött cseh gépre de ez magyar (pancsi gyújtása van) a gép 25 éve nálunk van tökéletesen üzemel nincs semmi munkaeszközünk hozzá (fater gyártott talajmarót rá) ami még tudható a gépről akitől megörököltük anno pesten a kertészeti egyetemen dolgozott onnan szerezte ő elmondása szerint kísérleti gép volt.
Keresnék még holder piccolo motoros permetező géphez bármit ill. holder b12 traktoromhoz elsősorban a difibe tányérkereket és végülis bármi alkatrészt munkaezközt.
Válaszokat előre is köszönön ha valakinek van bármi infőja kérem ne csak a fórumra tegye ki hanem a mailcímemre is (kiscserkesz@vipmail.hu) ill. ha bárki megcsörget visszahívom 06205509981
No ez előbb nem sikerül elküldeni a mondanivalóm:(
Örülök,h a fórumra találtam lehet tud valaki segíteni.ill.én is esetleg másoknak
Kérdésem lenne van e valakinek kép a Fürge 1 ill 2 gépről mert lehet nálam van valamelyik
A gép rövid leírása(kép csak 20.-a után lesz) 2ütemü kénszerléghűtéses 250-350ccm-es motor van benne ami berántós vas kereke van mint a Fürge 3-nak csak körmös csatlakozással oldani lehet a hajtást 2 fokozat előre hátramenet nincs és 1 fokozatban kapcsolható hátsó kihajtás ami független a sebességi fokozatoktól(a hátsó rész hasonló a Fürge 3 -ra csatlakoztatható talajmaró adapterhez csak ez egybe van a géppel és van tengely irányú kihajtása is. semmi jelölés nincs a gépen(motorszám sorozatszám semmi) csak az elején egy nagy CS betü. Oldalról nézve hasonlít az általatok feltöltött cseh gépre de ez magyar (pancsi gyújtása van) a gép 25 éve nálunk van tökéletesen üzemel nincs semmi munkaeszközünk hozzá (fater gyártott talajmarót rá) ami még tudható a gépről akitől megörököltük anno pesten a kertészeti egyetemen dolgozott onnan szerezte ő elmondása szerint kísérleti gép volt.
persze,nekem ugyan riga gyujtás van rajta de a gyárival is menni fog.A főtengely végére van egy villanymotor ventillátor felfogatva az hajtja a levegőt a házban.Képet csak a hét vége fele tudok felrakni ha addig ráér.
Jól tájékoztattak! 1,5 liter kell bele, de nem kell, hogy nagy mínőség legyen. A gyári előírás MM 90-es volt. Ha a legolcsóbb Tescós olajat veszed az is jó. Azért nem kellenek a "varázs olajak" bele, mert a parafás kulunngot, ettől tudja "meglepetés" érni. Ha jó a főtengely simering és nem fogyott az olaj a váltóból eddig, akkor ezután sem fog remélhetően. Azzal, hogy a megfelelő mennyiségü olajat teszed bele, nem teszed tönkre a simeringet. Egyébként ha ezt a mennyíiséget bele öntöd akkor valóban a kis ovális deklit ha leveszed, akkor a " szájánál" kell legyen az oiajszint egyenes blokk állásnál.
van egy ismerősöm annak a fordjába be van épitve és azt mondja hogy 1-1,4 literrel kevsebbet kajál az autója. nem kell olyan sokáig huzatnia sokkal hamarabb ki pörög kisseb fordulaton viszi az autót.
Megnézettem egy informatikussal az előzőt. Két üzenet jött a gmailre, az elsőn az van, hogy a freemail nemtudja fogadni a fájlt, a másodikon pedig csak a hirraulika szivattyú robbantott ábrája van. Ö azt tanácsolta, hogy kérjelek meg küldd át még egyszer.
Egy kicsit bővebben kellene, hogy mlyen traktorról van szó? Mi hajtja, milyen motor, milyen váltó van rajta. Erről korábban egyébként már volt szó, olvasd el a 4612-es és a 4601 es hozzászólásokat hátha segít.
Sziasztok. valaki tudna nekem abba segíteni, hogy kardánkihajtást hogyan lehet csinálni egy házilag készített kistrakihoz? Rajzokat, terveket is szívesen elfogatok. Válaszotokat előre is köszönöm szépen!
Az óvatosabb nem feltétlenül lassabb! Ha csak lassabban nyomod be a pedált,az más kisebb terhelést jelent.Ha elérted a kívánt sebességet,és 1-2 milit visszábbengeded a gázt(észre sem veszed)máris csökkentheted vele a fogyasztást. Pedig próbálsz ugyanúgy hajtani,de mégis összejöhet néhány deci különbség.
Nem tudom, nem igazán értek egyet, ha óvatosabban hajtassz azaz lassabban akkor miért jönne ki kevesebb fogyasztás? Üljünk fel egy simsonra tegyük 1esbe és menjünk vele 100 km-t 10km/h-ás sebességgel, úgyebár az 10 óra hossza mire odaérsz, hát nem hiszem, hogy kijönne 3 literből. :)