azt a manuál dolgot én sem vágom,de a citroen az citroen.Az elöző autóm is picasso volt,és én nem is akartam mást.Külsőre tetszetős,árban kedvező volt.És persze baromi kényelmes.Nekem is a bólogatós váltóm van de én elégedett vagyok vele.A motorom nekem is 1.6-os robotic váltós,vagy szekvenciál váltós,ha manuál állásba rakom.A fogyasztásom város:6L,sztráda:5-5.2L de klímával.Vissza gurulás gátló nekem is játszik,bár aki nem tanulta meg kézifék nélküli elindulás dízellel,háááát gyakorlat teszi.......Csak a k.b....tt bordcomputerrel nem számoltam,És a tehetetlen szerencsétlenkedő citroenes szervizesekkel.Egyébként a szerelőm óva intett azoktól a grandoktól amik légrugósak,persze mostmár van átalakító szett hozzájuk,de érdemes odafigyelni.Röviden ennyi.....
nem dehogy,csak gondoltam érdekes.amugy a lehetőség mindegyikben meg van,hogy DABos legyen,csak a csati nincsen meg benne.A felső kijelzőt is szerintem megoldható a cserélye,persze kérdés,hogy megéri-e.Csak egy felső 12"-os kijelzőt kell vásárolni,és az smeget lecserélni egy smeg+ os egységre,és persze egy plusz kijelző kábel.nem olcsó csere,de megolható
Itt új vagyok, eddig csak olvasgattam, én is beregeltem az előbb erre a citroen alvázszámellenőrzős oldalra, ezt a masinát nézegettem, de érdekes dolog ír rá az elelnőrző weboldal:
Egyrészt nem vágom, ez a piloted manual az-e, ami benne van, google nem sok érdemi találatot ad, de a citroenet oldalon azt írja erre, villámgyors, puha váltások stb, az az 1.2 másodperc nekem jó, nem sietek. Valós fogyasztában amúgy ezek hol járnak, pl a 115 lovas 1.6 diesel? Pl sík úton 100-110 között? Nem mintha számítana, de végtére is vagy 1.6, vagy a 2.0, gondolom eltér a fogyi. Ugyan nem zavarna, ha a bólogatós váltós lenne, csak automata jöhet számításba, és azzal is kibékülnék. A kérdés az- ebben van lejtmenetben fék, vagy csak a fokozat visszapakolásával? Emelkedőn visszagurulás- gátló? A többi dolog nagyjából tiszta, még a nagy kijelzőből nem vágom, hogy praktikusság- láthatóság miatt jobb-e a monokróm, de az érdekel a legkevésbé, ha a megjelenített infók eljutnak az agyamig. :-))
Ha esetleg pár szóban le tudtok írni tapasztalati alapon fontos hiányosságot, vagy visszatérő problémát, annak is örülnék, köszönöm!
Én is feltettem. Az előző verziónál vettem észre, hogy zenehallgatás közben mikor kiírja a szám címét, a fenti képernyőn a szám címe nem "úszik". Tehát ha a cím hosszabb, mint ami kifér, akkor a végét levágja. Hiába kapcsolom be/ki a menüpontot, a helyzet nem változik. Ez az új verzióban is így van.
Az előző verziónál magyar nyelven a térképeknél két kelet EU csomagnak ugyan az a neve. Angol nyelvre váltva ez a hiba megszűnik. Ezt az új verziónál még nem tudtam megnézni, mert azóta nincs új térkép csomag.
Más változást eddig nem vettem észre. Persze ekkora szoftvernél ez nem is meglepő, hiszen ki nézi át az összes menüpontot, és szolgáltatást?
Felraktam a legújabb firmware-t s leteszteltem az engem legjobban zavaró hibára, azaz, hogy telefonhívás fogadása után magától bekapcsol a rádió (vagy, amit legutoljára hallgattál) még akkor is, ha a hívást megelőzően nem szólt.
A DAB csak egy plusz panel a rádio egységben,csatlakozo színe az orange.Egyébként általában,négy antenna csatlakozo log ki a rádiobol,elsö a kék:GPS,második,és harmadik:szürke,és a fehér:FM1-2,negyedik az orange:DAB,digital radio
Nálam is "Analóg SMEG rádió vevő" van. A másik lehetőség (szerintem) a "Digitális SMEG rádió vevő" lenne, azaz a DAB. Az angliába szállított kocsikban DAB vevő van.
Sikerült,reggeltem ujra.Megnéztem alvázszám alapján a föbb jellemzöket,és találtam valami furcsát.A citroe azt mondja,hogy a rádiovevöm:analog smeg rádio vevö.Na már most ezt irja ki mindenkinél?Mert ha nem,mit keres az autoban egy smeg+os rádio?
Nem lakik valaki véletlenül Soroksár / Pesterzsébet környékén? Rendszert és navit frissítenék, de OSX-t használok (ami szinte mindenre jó, de erre pont nem...)
2014-es két kijelzős Grandot használok egyébként már kemény 1 hónapja :-)
Nézegetem a tavaly márciusban feltett képeidet, és azokról úgy tűnik neked csak az alsó kis képernyő van. Mintha a felső nagy képernyő hiányozna (illetve nem olyan, mint a miénk, akiknek SMEG+ van).
Akit érdekel, és még nem tud róla, nem régen megjelent a 2018-1 térképcsomag. Az ismert helyen van (41980 - Version 111.0, HERE Q2.2017).
Akkor igazából nem is értem a kérdésedet. Ha arra vagy kíváncsi, hogy gyárilag milyen rendszer volt a kocsiban, ami nem egyezik meg a jelenlegivel, akkor nem tudom a választ. Ha arra vagy kíváncsi, hogy a jelenlegi milyen rendszer, akkor egyrészt ránézésre, másrészt azokból az adatokból amit a képernyőn látsz kiderül.
A 146. hozzászólásban írtam (egyébként én is a keresővel találtam meg):
Néhány hasznos tipp:
- The new C4 Picasso 2013 is equipped SMEG+ system and not RT6. - Press and hold SETUP button, check the current firmware version - Long press "Navigation" button: display GPS data, satellites visible and activate demo mode Navigation - Long press "Configuration" button: displays version FirmWare"