Nos! Előre bocsájtom, hogy az ég adta világon semmilyen érdekeltségem nincsen abban, hogy ki hova viszi az autóját szervizeltetni. Sőt! Nem is nagyon érdekel. Egy azonban tény! Ha valaki nem veszi magának a fáradságot, hogy utána nézzen a dolgainak, az utána ne reklámozzon olyan dolgot, amit mások nem nagyon tapasztaltak meg. Vagy lehet hogy eddig olyan szervizben jártak (ha ugyan egyáltalán jártak), ahol számára megfelelő szintű volt a szolgáltatás? Akkor viszont kár azt otthagyni és váltani egy mások által -szubjektíven jónak minősített- szervizért.
És akkor menjünk végig a kolléga úr észrevételein:
1. "...első éves átvizsgálás,olaj.olajszűrő levegőszűrő csere..." Van egy kötelező csere, ezeket KELL
elvégeztetni a jótállás fenntartása érdekében. A levegőszűrő csere nem tartozik ide ebben a
periódusban.
2. "...pöcséttel..." Vajon miért is kell ezt kihangsúlyozni? Esetleg eddig "okosban" oldottad meg ezt?
3. "...35000" Vissza kellett volna olvasni itt a topicban és az árakat lehetett volna összehasonlítani és annak
alapján (is) dönteni.
4. "...műhely koszos..." Vajon Te hol lehettél (?), mert ezt még nem tapasztaltam, pedig voltam ott már kb.
10-12 alkalommal. Sőt, nagyon finnyás és igényes vagyok. Pont ezért járok a Gomboshoz! Persze lehet,
hogy miattam kitakarítottak minden alkalommal, pedig volt nem kevésszer, mikor váratlanul állítottam be.
5. "...az egész munkafolyamat (átvizsgálással) 23 perc!!!" Nos van egy technológiai folyamat aminek van egy
költségnorma ideje. Ez a maximális idő/forint-ot jelenti. Amennyiben a munkafolyamatot rövidebb idő
alatt végzik el, attól a munka még el van végezve. Ezt fizeted ki és nem az eltöltött órát! Ezek szerint Te
nem egy síremlék megtervezését elkészítését, felállítását (szállítással) vállalod, hanem csak munkaórákat?
6. "Motorvédő lemez félig félrehajtva..." A jelek szerint az olajat azért le lehetett engedni, mert hát.....
7. "...ráfojjon (inkább: ráfolyjon!) az olaj" Nos ez még nem lenne baj, az viszont jogos észrevétel, hogy....
8. "...otthagyva" és nem tisztította le. De, akkor Te miért is nem szóltál ott helyben a szerelőnek, vagy a
munkafelvevőnek esetleg műhelyfőnöknek, műszaki igazgatónak? Mert ugye kifizettél egy szolgáltatást
amivel azt az adott minőségben elfogadtad, átvetted.
9. "Hát nem tudom..." ezt írtad. Én viszont tudom, hogy amikor valaki azt gondolja, hogy baromira blikfántos,
meg ravasz és dörzsölt aztán kiderül, hogy pár ügyben mégsem az (pl. autóvásárlás, szerviztapasztalat),
akkor bizony próbál mentségeket találni a saját hibáira. Emberileg még talán érthető is ez az attitűd.
Ami egészen biztos: ha figyelmesen és alaposan elolvastad volna ennek a fórumnak a bejegyzéseit, akkor lehet, másik szervizt választasz. Amivel valószínűleg jobban jártunk volna - Te meg én biztosan. Te azért, mert többet fizethettél volna egy szerintem rosszabb szolgáltatásért, én meg azért, mert nem kellett volna megírnom ezt a bejegyzést.
További jó autózást és sok örömöt az Orlandodban!
(Nem kioktatni, bántani akartalak, csupán a sajátos érvrendszeredre próbáltam rávilágítani)