Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2016.03.17 0 0 3666

Sziasztok szép estét!

Gondoltam megpróbálom itt is, mivel Scara fórum

Eladó a képen látható 1999-es 50 2t  scarabeo

Szezonra felkészítve!

Amik újak rajta: Pirelli gumik,aksi,első fék

1 éve lett cserélve az első gátló,görgők szíj

Szép zörgésmentes motorja van.

Idomok is szépen állnak rajta,nem egy szakadt robogó!

Plexivel  2 tükörrel,oldal sztenderrel

Színe az nem szép de ez van!

2011 Áprilisába vettem azóta minimális hibákat tekintve ,csak mentem vele,jó gépek ezek :)

Nem szívesen válok meg tőle,de vettem egy másikat.

Kíváncsi vagyok hogy mennyiért lehet eladni

 

 

Szere28 Creative Commons License 2016.03.11 0 0 3665

üdv! 

jól mondod meg még h nincsen e nagyon megspanolva mert akkor is tud ilyet produkálni. 

üdv! 

Előzmény: alf-alfa (3664)
alf-alfa Creative Commons License 2016.03.11 0 0 3664

Szia,

Olyankor megfeszül a hátsó fékbowden. Nézd meg, hogy ott van-e elvezetve, ahol kell!

Előzmény: Törölt nick (3661)
kisatila Creative Commons License 2016.03.10 0 0 3663

Furcsálltam én is!

Akkor ezt elírták.

Előzmény: Törölt nick (3655)
Törölt nick Creative Commons License 2016.03.10 0 0 3662

Csapágy?

Előzmény: Törölt nick (3661)
Törölt nick Creative Commons License 2016.03.10 0 0 3661

Sziasztok!

 

Próbálgatom az bő egy hónapja vett scarámat(50/2T-2002)...és egy "érdekes jelenségre" figyeltem fel-Mi lehet a baj?

Ha nagyobb döccenőbe megyek bele,vagy padkáról megyek le,a hátsó kereket mint ha fékezné valami abban a pillanatban.

Ha pl.tolom,és ránehézkedek a hátuljára,akkor is. Ilyenkor a kerék az biztos nem ér bele sehova,azt már néztem.

Még nagyon nem ismerem a motort.

Valami ötlet?

gagarin- Creative Commons License 2016.03.10 0 0 3660

Sziasztok!

 

Köszönöm a válaszokat!

 

2005-ben vettem (első tulaj vagyok), 2T.... őszintén szólva nem tudom, milyen blokk.

 

Zuglói vagyok, a gép a Stefánia közelében áll.

 

Már akkor is akadtak csinálnivalók, mikor legutóbb használtam (2,5 éve), apróságok, de gatyába kellene rázni.... izzók cseréje, első gátlókat megnézni (szerintem kicsit ragad), eredeti gumi (cerére érett) lánc (?), karbi,  egyáltalán, komplett átnézés.

 

Szere28, köszönöm, megpróbálom pucolgatni kicsit és beinditani.

 

 

Előzmény: NDani (3659)
NDani Creative Commons License 2016.03.10 0 0 3659

Szia! Egyébként milyen? minarelli vagy piaggio blokkos? 2T 4T? stb. bp-n merre vagy?

Előzmény: gagarin- (3651)
Szere28 Creative Commons License 2016.03.08 0 0 3658

üdv! 

indítási metódus.  gyertya ki kis olaj a egesterbe.  motor atforgat kézzel vagy berugokaral. ha atfordul könnyen fel siker. akkor gyertya megpucol visszarak.  a bontott olaj miatt lehet kikell meg venni tisztítási célból mert bekopheti olajat.  regibenzin kint új bele. karbi pucolni sem árt.  ha ezek megvannak jöhet az indítási kísérlet.  ha beindul örülünk ha nem keresek miért nem . szikra van e benzin bejut e a motorba meg ilyenek.

üdv! 

Előzmény: gagarin- (3657)
gagarin- Creative Commons License 2016.03.08 0 0 3657

Szia!

 

Nem tudom, nem próbáltam, gondoltam előbb megkérdezem, milyen okosságok vannak, mielőtt az ember nekilát. Egyáltalán milyen problémák merülhetnek fel ennyi állás után...

És ha beindul ha nem, a lábán vagy szállitva de valahova el kell vinni...

 

Köszi!

Előzmény: Szere28 (3652)
Szere28 Creative Commons License 2016.03.07 0 0 3656

üdv! 

ez így nem igaz. mivel sok motornál egyben van a váltó a blokal és egy a kenesuk.  szóval tudják a váltót is megfelelően kenni. akár 100 ló felett is. robogóban meg alig van terhelés.  a másik meg sok robogó hoz meg a szervizleiras is motor olajat ír a hajtás részbe.  

üdv! 

Előzmény: Törölt nick (3655)
Törölt nick Creative Commons License 2016.03.07 0 0 3655

A 10-40 az motorolaj,NEM hajtómű...!

Előzmény: kisatila (3653)
Törölt nick Creative Commons License 2016.03.06 0 0 3654

Oda 70-85 vagy 70-90 kell ha jól emléxem. 

Előzmény: kisatila (3653)
kisatila Creative Commons License 2016.03.06 0 0 3653

Gondoltam kicserélem a hajtómű olajat is .

Ehhez mit szóltok 10W40?

http://webshop.langauto.hu/list.aspx?M&55204&0x14x1xutcai&39

Szere28 Creative Commons License 2016.03.06 0 0 3652

üdv! 

először is egyáltalán beindul?! mert ha nem akkor azzal te sehova nem mész.  maximum vinni lehet. szóval ezzel kell kezdeni.

üdv! 

Előzmény: gagarin- (3651)
gagarin- Creative Commons License 2016.03.06 0 0 3651

Sziasztok! 

 

Tanácsra lenne szükségem...  van egy Scarabeo 50-esem,  amit ilyen - olyan okok miatt nem használtam közel 3 éve (nagyrészt fedett helyen volt),  de szeretném a szezonra  gatyába rázni. 

Első tulaj vagyok,  10 éve vettem,  nagyon kevés kilométer van benne. 

 

Szükségem lenne egy lelkiismeretes szerelore Pesten,  aki tovirol hegyire atnezi  és olyan állapotba hozza,  hogy gond nélkül használhassam. 

 

A másik problémám : hogy jut el oda.  3 évig állt.  Mire kell vigyázni?  Simán raulok és elgurulok vele? Indításnal valami okosság?  Fekek,  lánc...? 

 

Bocs,  de nem értek a robogokhoz,  csak használni szoktam őket :) 

 

Minden tanácsot előre is köszönök! 

 

 

Behindblue Creative Commons License 2016.03.06 0 0 3650

Köszönöm!

Előzmény: kisatila (3647)
Behindblue Creative Commons License 2016.03.06 0 0 3649

Szia!

 

Sport dob azért, mert az előző motoromon is volt, és nagyon sokat jelentett, hogy a pesti forgalomban hallották az autósok amikor mögöttük. Szóval nem a teljesítmény növelés a cél, szimplán a biztonságosabb közlekedés.

 

Üdv.,

D.

Előzmény: Szere28 (3646)
kisatila Creative Commons License 2016.03.05 0 1 3648

Meg aztán  a kipufogótól  eltekintve te is meg tudod csinálni.

1.2L az olajcsere.. 

 

De ha nem vagy biztos magadban, jó szívvel ajánlhatom Mr Dobost!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: Behindblue (3645)
kisatila Creative Commons License 2016.03.05 0 1 3647

Dobos Zoltán Pesthidegkút

Nagyon korrekt, becsületes!

Előzmény: Behindblue (3645)
Szere28 Creative Commons License 2016.03.05 0 0 3646

üdv! 

ezt bármelyik szerelő megcsinalja. sport dob miért?  maximum jobb hangja lesz erősebb nem.

üdv! 

Előzmény: Behindblue (3645)
Behindblue Creative Commons License 2016.03.05 0 0 3645

Sziasztok!

Tudnátok ajánlani Pesten (vagy Pesthez közel) olyan szerelőt aki megbízható, és meg tudna csinálni egy olaj/olajszűrő/légszűrő/esetleg görgőcserét egy Aprilia Scarabeo 200-on (2001)? Esetleg tudna mérni kompressziót.

 

Illetve van olyan kipufogó gyártó, aki készít sportkipufogót 200-as scarabeohoz?

 

Előre is köszönöm!

kisatila Creative Commons License 2016.03.05 0 0 3644

Sziasztok!

 

2010ben volt utoljára szerelve  a gépem, azóta csak 2000Km -t mentem el vele. SportCity 200

Most belenéznék.

Görgőket már vettem de nem szeretnék (lehet még nem is kell) ékszíjat bele 30 000Ft-ért.

Kérdésem, nem tudja-e valaki mekkora a gyári szíj szélessége, ill. mennyi a tűrés amíg még jó?

Elég-e csak légkulccsal meghúzni az anyát? (nincs lefogató szerszámom) 

Riger Creative Commons License 2016.02.28 0 0 3643

háá nemtom, nekem nem tetszik a dolog.

 

Úgy csináltam, ahogy írod, nekiálltam megnézni a gyertyát. Akkor már kezdett nem tetszeni a dolog, mert egy szigszalaggal bőven körbe tekert gyertyapipa volt rajta, a szigszalag alatt meg le volt fűrészelgetve a pipából...

 

Hozzáteném, hogy a hirdetésében hibátlan, meg költségmentes, megy minden atyaúristen volt rá írva és tényleg nem rossz a motor, de nem nem annyira jó, mint amennyire le volt írva.

 

szóval megnéztem a szikrát a régi gyertyával és nem szép nagya hézag is valami 0,2-r evolt állítva... Új gyertyával sem lett jobb. Na akkor le a gyertyapipa, és amit írtam, hogy keveset húz át, 3-4 mm-t, miközben a centit is simán tudnia kéne ugrani. A szokásos 5,5kOhm-os volt a pipa, másik 5,5-össel sem lett jobb, kapott egy 3kOhm körülit, van ellenállás nélkülim is itthon, de egyenes, így azzal nem tudtam próbálni, de nem is lett volna lényeg, mert már előtte is gyenge a blitz, nem a pipán múlott. Na akkor indultam visszafelé, levettem a trafót, ki-be tettem a gyertyakábelt, nem javult. Trafó két csatlakozása tisztít - visszatesz, semmi javulás. Akkor jött a csati a trafó és az elektronika kocka között, azután javult kicsit azután már nem volt kedvem tovább nézegetni, végülis megy így is.

 

Előzmény: Tigyster (3639)
GrilloHUN Creative Commons License 2016.02.28 0 0 3642

Sziasztok!

 

Olvasgatom vissza a fórumot, és sajnos gondban vagyok.

 

Adott egy 2004-es rotax blokkos 125-ös. 

 

Kit ajánlatok szerelőként, mert sok mindent elszerelgetek magam (most is erősen megbontva áll a gép), de most úgy tűnik, elengedett a hengerfej tömítésem.

Szivárgott az olajszeparátor cső a hengerfejnél, de azt kicseréltem, most jónak tűnik.

 

Viszont meghajtásolaj csere előtt járattam 20 percet helyben, és megint megjelent a szivárgás, de most úgy tűnik, a hengerfej aljánál.

Láncom is a végét járja, meg szerintem egy jó szelephézag állítás sem ártana.

 

Kösz előre is!

Törölt nick Creative Commons License 2016.02.26 0 0 3641

Érdemes mindenből gyárit rendelni. Azzal a legtartósabb.

Előzmény: kisatila (3640)
kisatila Creative Commons License 2016.02.26 0 0 3640

Sziasztok!

 

Variátor görgőkből rá kell kérdezni milyet kapok?

Bementem egy mociboltba és azt mondták van, 4900Ft.

Aztán hallottam van utángyártott.

Sportcity200

Tigyster Creative Commons License 2016.02.26 0 0 3639

Nekem is ezt csinálja. Amíg nem melegszik be, szerintem normális az, hogy így "perreg" a motor. A Trabantunk, és régebben a Barkas-om is ilyen volt. Ez a Scara esetében biztosan hibát jelent? Vagy lehetséges, hogy így rendben van?

Ám a gyenge szikra okát megtalálhatod, ha szépen a gyertyától elindulsz visszafelé, szépen tisztítod a kontaktokat, és teszteled az egységeket.

Előzmény: Riger (3637)
NDani Creative Commons License 2016.02.25 0 0 3638

Másik (új) gyertyával próbáltad már?

Előzmény: Riger (3637)
Riger Creative Commons License 2016.02.24 0 0 3637

Szereltem csak, nyűglődök a gyújtással, megy ugyan a motor, de gyenge a szikra, még egy megszakítós Riga-Simson gyújtástól is gyengének találnám. Gyertyapipa nélkül a gyertyakábel végétől csak 3-4 mm-távolságot tud áthúzni. Kontaktokat próbáltam ellenőrizni, Van egy csati a trafó és a elektronika között, azt szét.össze tologatva párszor egy olyan 5-10%kal erősödött a szikra, de még úgy is gyenge.

 

Simsonnal voltam ugyanígy, az akkor javult meg, amikor megtisztítottam a trafó-váz testelési pontot, meg még biztos ami biztos, vittem a trafóra egy test szálat a blokktól.

Ilyesmit akartam volna nézni ezen is, de ezen a trafóra mindkét szál az elektronika kockából megy, az elektronika kockánál meg tovább nem volt kedvem bontogatni a motort, hogy oda honnan mennek a szálak. De gyanítom, hogy ezen is kell legyen egy olyan pont, ahol testelve van a vázra, vagy a blokkra. Azt kéne megtalálnom, hátha csak azt kell megpucolni.

 

Ennek a problémának tulajdonítok egy hibajelenséget, a motor hidegen egy ideig " pöcög ".

Nem azt csinálja, hogy elindulok vele és

 

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

 

hanem

 

eeeeeeee -p- eeeeeeeeee -p- eeeeeeeeeee -p- eeeeeeeeee -p- eeeeeeee

 

Szal mintha ki-ki hagyogatna egy szikrát. Aztán kicsit bemelegszik és utána úgy megy, mint az álom. Piszok jó motor, álmodni sem mertem volna, hogy ennyire tetszeni fog... ( 100 - 2T )

Előzmény: NDani (3636)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!