Elnézést kérek, a km órás dolgot már nem Neked írtam, hanem Jager-nek, de közben kitalálta a megoldást. A hibakód olvasót az E-bay-ről lehet rendelni 6000ft postaköltséggel együtt.
Akkor ez nem az a felejtős fajta...... :( Kintről lehet rendelni nissan consult hibakódolvasót (5 ezer pénz) akkor beruházok egy ilyenre, hátha egyszer szükség lehet rá.
Ha a km órád mér és számol, akkor annak a jeladója sem lehet. Robbantott ábrán meg lehet találni?
Ma délelőtt alá kellett bújnom a kocsi (Terrano II. 2,7 tdi) alá,mert tegnap este az erdőn egy gally leb@szta az elsőkerékhajtás visszajelző gombájának a csatlakozóját (osztómű jobb oldalán).Visszaforrasztottam,leszigeteltem,kb.20 perces művelet volt.
Viszont "találtam" egy másik gombát is az említett előtt kb.25 cm-re,ugyanabban a magasságban,szintén az osztómű jobb oldalán.Lóg rajta 2 szál 10 centis vezeték 1-1 csatlakozóval,de sohová nincs bekötve.Tudja vki ez minek a jeladója??
Persze...meg az egyenes fogazású sebváltókban,keréklehajtásokban,mg-i és ipari hajtóművekben ahol gyakran még zsírral is keverték.Téli időszakban még a flakonból/hordóból is úgy kell kiimádkozni,olyan sűrű.El tudom képzelni,milyen "aktív" lehet egy jól áthűlt fém fogaskerékházban,míg el nem éri az üzemi hőmérsékletet...
üdv! a 75w-140-es vagy 80w-140-es olajokat a lamellás, növelt belső súrlódású differenciálművekben alkalmazzák ( ezek vannak a speerdifisnek nevezett autók 90%-ban). Még mielőtt "feltalálták" a LSD olajakat, ezeket használták. Csak ez fele annyiba kerül. :)
Szeretném újra íveltetni a laprugóimat (patrol 2.8 benzin '88) esetleg valaki tudna mondani méretet, hogy mekkorára érdemes? Ha valakinek van ötlete Budapest közelében hova érdemes vinni azt is nagyon megköszönném.
A lényeg, hogy API GL5 minőségű legyen. Egyébként csak a hátsó hídban van LSD, ahogyan azt a kolléga is említette előttem. Ha előre is ebből raktok, abból nem lesz baj.
Hétvégén megvásároltam az első Nissan Terranomat, ami 2,7 TDI (R20) 1999 decemberi kockalámpás 7 személyes. Csak most olyan dilemmába vagyunk az autó szerelőmmel, hogy nem vagyunk benne teljesen biztosak, hogy milyen olajat kell rakni az első és hátsó fifferenciálműbe. Ő az mondja, hogy előre és hátra is egyformán (Castrol Syntrax Limited Slip 75W-140), de én böngészem a netet és azt találtam, hogy előre kell a Castrol Syntrax Limited Slip 75W-140, hátra Castrol Axle Z Limited Slip 90W. Most kinek van igaza?
Nekem van itthon egy új tartalékba (erre cseréltem anno' a gyári fellépőmet) Japanparts márkájú,de több az orosz ciril betű rajta.
GI-129 a kódja,de rajta van a 39211-7F000 gyári Nissan cikkszám is.Megszámoltam:a külső borda 27,a belső 32 rajta.
Egész korrekt kit,a csukló mellett a dobozban ott figyel a gumiharang,az sk szalag-szerű bilincsek és zacskóban a jó minőségű zsír is.Minden szemrebbenés nélkül be fogom tenni,ha eljön az ideje.Ez most Bárdiéknál 18-ban megáll!
Viszont a bordaszám helyett inkább a pöcsükkel játszottak volna a spanyolok,mert legtöbbször szétszereléskor derül ki,hogy az új alkatrész 1 bordával több,vagy kevesebb...:(
A mechanikus adagolóson nemcsak a coolerrel lehet erősíteni, Krézi az adagolóból is ki tud hozni pár plusz pacit, olyan 150le körül lesz a végén. Nem is tuning csak optimalizálás.
Ez az első genrációs TD. Szerelő szerint "simán" tudnak rá tenni egy bontott intercoolert és motorháztetőt egy TDi-ből. Mondtam hogy akkor biztos újra kéne vizsgáztatni csak röhögött. Nem tudom, gondolkoztam rajta, jól jönne az a kis plusz erő.