Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kenci78 Creative Commons License 2015.02.23 0 0 1560

Elnézést kérek, a km órás dolgot már nem Neked írtam, hanem Jager-nek, de közben kitalálta a megoldást.  A hibakód olvasót az E-bay-ről lehet rendelni 6000ft postaköltséggel együtt.

Előzmény: Jocileon (1552)
Jocileon Creative Commons License 2015.02.23 0 0 1559

De meg nem tudom mit es honnan:(

Előzmény: nardika (1557)
Biri01 Creative Commons License 2015.02.22 0 0 1558

Bukkano :-)

 

Előzmény: Jocileon (1555)
nardika Creative Commons License 2015.02.22 0 0 1557

 

 

Nekem is rendelj Józsika!

Jager74 Creative Commons License 2015.02.22 0 0 1556

Heuréka!A terepváltó karjának semleges (N) állását jelezné vissza,ha be lenne kötve!

Előzmény: Jager74 (1550)
Jocileon Creative Commons License 2015.02.22 0 0 1555

Jocileon Creative Commons License 2015.02.22 0 0 1554

na tehat itt A kep.

Jocileon Creative Commons License 2015.02.22 0 0 1553

Az normalis hogy az LSD zar nem zar ilyen esetben? Van erre vmi trukk h erosebb legyen?

Jocileon Creative Commons License 2015.02.22 0 0 1552

Sajna nem. Honnan lehet pontosan rendelni kiolvasot? A km oram meg manualis. De mukodik. Mit kene megtalalnom robbantott abran?

Előzmény: kenci78 (1551)
kenci78 Creative Commons License 2015.02.22 0 0 1551

Akkor ez nem az a felejtős  fajta......  :(  Kintről lehet rendelni  nissan consult hibakódolvasót (5 ezer pénz) akkor beruházok egy ilyenre, hátha egyszer szükség lehet rá.

  Ha a km órád mér és számol, akkor annak a jeladója sem lehet. Robbantott ábrán meg lehet találni?

 

 

Előzmény: Jocileon (1549)
Jager74 Creative Commons License 2015.02.21 0 0 1550

Ma délelőtt alá kellett bújnom a kocsi (Terrano II. 2,7 tdi) alá,mert tegnap este az erdőn egy gally leb@szta az elsőkerékhajtás visszajelző gombájának a csatlakozóját (osztómű jobb oldalán).Visszaforrasztottam,leszigeteltem,kb.20 perces művelet volt.

Viszont "találtam" egy másik gombát is az említett előtt kb.25 cm-re,ugyanabban a magasságban,szintén az osztómű jobb oldalán.Lóg rajta 2 szál 10 centis vezeték 1-1 csatlakozóval,de sohová nincs bekötve.Tudja vki ez minek a jeladója??

Jocileon Creative Commons License 2015.02.21 0 0 1549

próbáltam már, több órát le volt véve :(

 

Előzmény: kenci78 (1548)
kenci78 Creative Commons License 2015.02.21 0 0 1548

Vedd le az akku sarut 10 - 15 percre, szerintem elfelejti.

 

Előzmény: Jocileon (1547)
Jocileon Creative Commons License 2015.02.20 0 0 1547

Sziasztok

97 es 2.7 tdi terranoban hogy tudok hibakodot torolni? Lehuztam a stekkert a vizhofok jeladorol es most bedobja

Koszonom

Jager74 Creative Commons License 2015.02.14 0 1 1546

Persze...meg az egyenes fogazású sebváltókban,keréklehajtásokban,mg-i és ipari hajtóművekben ahol gyakran még zsírral is keverték.Téli időszakban még a flakonból/hordóból is úgy kell kiimádkozni,olyan sűrű.El tudom képzelni,milyen "aktív" lehet egy jól áthűlt fém fogaskerékházban,míg el nem éri az üzemi hőmérsékletet...

Hidd el,nem autóba való az!

Előzmény: markis4x4. (1545)
markis4x4. Creative Commons License 2015.02.13 0 0 1545

üdv!
a 75w-140-es vagy 80w-140-es olajokat a lamellás, növelt belső súrlódású differenciálművekben alkalmazzák ( ezek vannak a speerdifisnek nevezett autók 90%-ban).
Még mielőtt "feltalálták" a LSD  olajakat, ezeket használták. Csak ez fele annyiba kerül. :)

Előzmény: Jager74 (1542)
markis4x4. Creative Commons License 2015.02.13 0 0 1544

Szia!

Én meg tudom neked csinálni, szereléssel együtt.

Ha érdekes a 06-hetven-339-2867 -en elérsz, vagy a

https://www.facebook.com/pages/Markis4x4/148338751844276?ref=hl
oldalon. itt képek is vannak.

üdv
kisspé

Előzmény: Supermaan (1543)
Supermaan Creative Commons License 2015.02.02 0 0 1543

Sziasztok!

 

Szeretném újra íveltetni a laprugóimat (patrol 2.8 benzin '88) esetleg valaki tudna mondani méretet, hogy mekkorára érdemes? Ha valakinek van ötlete Budapest közelében hova érdemes vinni azt is nagyon megköszönném.

Jager74 Creative Commons License 2015.01.31 0 1 1542

Nagyon jó olajválasztó programok vannak,de kivétel nélkül mind hazudik...legalábbis Terrano ügyében!

Első diffi: 75w80 esetleg 80w90

Váltó: ugyanaz

Osztómű: ATF olaj

Hátsó diffi (LSD): LS 90

A 75W140 sehova sem indokolt,max. ha már búg a váltó,vagy a diffi,de akkor is csak ideiglenes megoldás,a vége úgyis szerelő lesz!

Előzmény: VV 1 (1539)
kenci78 Creative Commons License 2015.01.28 0 0 1541

A lényeg, hogy API GL5 minőségű legyen. Egyébként csak a hátsó hídban van LSD, ahogyan azt a kolléga is említette előttem. Ha előre is ebből raktok, abból nem lesz baj.

Előzmény: VV 1 (1539)
PathosVerdesIII Creative Commons License 2015.01.28 0 0 1540

Hivatalos szerviz leírás tudtommal csak hátra ír Limited Slip olajat, elsőbe nem.

 

Előzmény: VV 1 (1539)
VV 1 Creative Commons License 2015.01.28 0 0 1539

Hétvégén megvásároltam az első Nissan Terranomat, ami  2,7 TDI (R20) 1999 decemberi kockalámpás 7 személyes. Csak most olyan dilemmába vagyunk az autó szerelőmmel, hogy nem vagyunk benne teljesen biztosak, hogy milyen olajat kell rakni az első és hátsó fifferenciálműbe. Ő az mondja, hogy előre és hátra is egyformán (Castrol Syntrax Limited Slip 75W-140), de én böngészem a netet és azt találtam, hogy előre kell a Castrol Syntrax Limited Slip 75W-140, hátra Castrol Axle Z Limited Slip 90W. Most kinek van igaza? 

 

Előre is köszönöm a segítséget.

VV 1 Creative Commons License 2015.01.28 0 0 1538

Köszi! 2,7 lett belőle.

Előzmény: kenci78 (1524)
PathosVerdesIII Creative Commons License 2015.01.26 0 0 1537

Azzal az optimalizálással nő a fogyasztás és árt-e a megbízhatóságnak? ki az a Krézi?

Az tudtam, hogy az intercooleres kevesebbet eszik, tetszene.

Magán az intercooleren és a motortetőn kívül mire kell figyelnem?

Kell majd utána vizsgáztatni?

Előzmény: Boar... (1534)
Jager74 Creative Commons License 2015.01.26 0 0 1536

Nekem van itthon egy új tartalékba (erre cseréltem anno' a gyári fellépőmet) Japanparts márkájú,de több az orosz ciril betű rajta.

GI-129 a kódja,de rajta van a 39211-7F000 gyári Nissan cikkszám is.Megszámoltam:a külső borda 27,a belső 32 rajta.

Egész korrekt kit,a csukló mellett a dobozban ott figyel a gumiharang,az sk szalag-szerű bilincsek és zacskóban a jó minőségű zsír is.Minden szemrebbenés nélkül be fogom tenni,ha eljön az ideje.Ez most Bárdiéknál 18-ban megáll!

Viszont a bordaszám helyett inkább a pöcsükkel játszottak volna a spanyolok,mert legtöbbször szétszereléskor derül ki,hogy az új alkatrész 1 bordával több,vagy kevesebb...:(

Előzmény: Boar... (1530)
Jager74 Creative Commons License 2015.01.26 0 0 1535

...meg az 1-2 liter mínusz!

Előzmény: PathosVerdesIII (1533)
Boar... Creative Commons License 2015.01.26 0 0 1534

A mechanikus adagolóson nemcsak a coolerrel lehet erősíteni, Krézi az adagolóból is ki tud hozni pár plusz pacit, olyan 150le körül lesz a végén. Nem is tuning csak optimalizálás.

Előzmény: PathosVerdesIII (1533)
PathosVerdesIII Creative Commons License 2015.01.26 0 0 1533

Ez az első genrációs TD. Szerelő szerint "simán" tudnak rá tenni egy bontott intercoolert és motorháztetőt egy TDi-ből. Mondtam hogy akkor biztos újra kéne vizsgáztatni csak röhögött. Nem tudom, gondolkoztam rajta, jól jönne az a kis plusz erő.

Előzmény: Boar... (1532)
Boar... Creative Commons License 2015.01.26 0 0 1532

A tied mechanikus adagolós/gázpedálos vagy vellanyos? Az én donormaverickem sima td, az még mechanikus, a terranom tdi, az már elektromos.

Előzmény: PathosVerdesIII (1531)
PathosVerdesIII Creative Commons License 2015.01.26 0 0 1531

Olyan lehetséges, hogy nincs légtömegmérő? Az enyém ugyan Ford Maverick de csak egy átcímkézett 1996-os 2.7TD. Ha nincs akkor hogy tud menni? :)

Előzmény: Boar... (1529)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!