Keresés

Részletes keresés

_Metzger_ Creative Commons License 2019.10.16 0 0 11375

Üdv!

 

Ha a Füredi úti McDonaldshoz mennék, mivel menjek? 21/33/A1 busz jó lenne, mert a Jerikó megálló egy köpésre van, viszont a járatok elképesztően ritkán mennek (vicc), egyszerűbb lenne a 2-es villamossal a Nádor utcáig és kicsit több gyaloglás?

ckg471 Creative Commons License 2019.10.16 0 0 11374

Jaa, én nem a villamosról beszéltem, hanem a 30-saról, azt hittem, a #11367 arra vonatkozott.

Előzmény: marky-511 (11372)
Econell99 Creative Commons License 2019.10.15 -1 0 11373

Szerintem is bődületes baromság lenne a villamos.

Trolihosszabbítás vagy trolik beintegrálása a buszhálózatba. Utas szemszögből lényegtelen az utazási eszköz típusa. Bár a troli környezetbarátabb, ez tény. 

Előzmény: marky-511 (11372)
marky-511 Creative Commons License 2019.10.15 0 0 11372

Gyorsaság szempontjából ott a legjobb, de szerintem ott nem lenne akkora kihasználtság. Sőt, szerintem egyébként sem. A Piac utcai rész bőven el van látva, így egy jó átszállási pont kellene az 1-esre és a 2-esre, és másfelé tovább vinni a leendő 3-ast.

 

De én még mindig azt mondom, hogy ilyen árakon a villamos nem hozná be az árát, inkább troliban gondolkodnék.

 

Előzmény: ckg471 (11368)
S6tech Creative Commons License 2019.10.14 0 2 11371
Egyetértek az 5-ös troli meghosszabbítása a Vincellér utcáig nagyon kellene.
Előzmény: marky-511 (11365)
S6tech Creative Commons License 2019.10.14 0 1 11370
Legtöbbször a 46-os család valamelyikével jövök ha Pest felől érkezem este mert általában óra körül érkezik a vonat, de a 30-ra 37 percet kéne várni... És még így gyorsabb hogy a Gyepusor utcától sétálni kell.
Előzmény: S6tech (11369)
S6tech Creative Commons License 2019.10.14 0 1 11369
Nem tudom mi lenne a jó, de úgy gondolom, hogy a jelenlegi nem a legjobb, szerintem szomorú, hogy a Nagyállomásrol ilyen nehézkes eljutni a tocoskertbe, mert a menetrend ritka, főleg este és hétvégén.
ckg471 Creative Commons License 2019.10.14 0 1 11368

Hát a Déli soron át szerintem gyorsabb lenne, mert egyrészt a Szoboszlói-István kereszteződés után az első lámpája a Nagyállomáson lenne azzal szemben, hogy a Szoboszlói-Erzsébet utca útvonalon befele 3, visszafelé 4 lámpát is érintene. De így egyik se játszik, mióta a Salétrom-Névtelen utcán át kerül, és kihagyja a Raktár utcát. Sikerült a két útvonal hátrányait ötvözni.

Előzmény: Econell99 (11367)
Econell99 Creative Commons License 2019.10.14 0 0 11367

Amúgy a Szoboszlóin lenne a legrövidebb.

Előzmény: marky-511 (11365)
Econell99 Creative Commons License 2019.10.14 0 1 11366

Inkább az összeset. Sőt tovább kellene bővíteni másfele is, vagy buszjáratként meghosszabbítani mindet.

Előzmény: marky-511 (11365)
marky-511 Creative Commons License 2019.10.14 0 0 11365

Az a rossz ebben, hogy a lehető legrövidebb úton a 30-as közelíti meg a Nagyállomást, a Déli sorra meg felesleges lenne villamost tenni.

A többi útvonal viszont kerülő, ráadásul villamost se kéne hozzá építeni, "csak" az 5-ös trolit kivinni a Tóciig.

Előzmény: S6tech (11361)
Econell99 Creative Commons License 2019.10.14 0 0 11364

A 30-as menetrendje se a pest felőli, se a nyíregy felőli vonatokhoz nem igazodik.

Előzmény: S6tech (11363)
S6tech Creative Commons License 2019.10.13 0 1 11363

Lehet, igazából személyszerint az szokott kiborítani, hogy amikor vonattal jövök este nyolc után, kb lehetetlen az állomásról a derék utcára eljutni mert a 30-as oránkénti közlekedése vicc.. ráadásul pont nem igazodik a pestről érkező vonathoz. És szerintem elég szomorű, hogy csak az Újkert-Vénkert felé lehet eljutni rendesen a Nagyállomásról ugyebár a 2-es villamossal.

Előzmény: Econell99 (11362)
Econell99 Creative Commons License 2019.10.13 0 0 11362

Szerintem azzal az lenne a baj, hogy még a 30/30A-nál is lassabb lenne.

Előzmény: S6tech (11361)
S6tech Creative Commons License 2019.10.13 -1 0 11361
Az való igaz hogy leterhelt lenne a villanospalya azon a szakaszon, de én jelenleg két elleniranyu autóbuszvonalon gondolkoztam mely a Nagyállomás, belváros, autóbusz-állomást és a tocoskertet teljes egészében körbe járná.
Előzmény: marky-511 (11360)
marky-511 Creative Commons License 2019.10.13 0 0 11360

Ott azért a 31-32-es kiváltása volt a lényeg. Két viszonylatot el is bír a hurok a Nagyállomáson, de hármat nem hiszem. Még akkor se, ha fejállomás épül oda - már ha valamikor is megépül a süllyesztett buszállomás.

 

Tényleg több értelme lenne egy olyan viszonylatnak, ami a belvárosba visz, de nem hiszem, hogy az egyirányúsítások után megint szét akarnák verni pl. a Széchenyi utcát. 

Előzmény: S6tech (11359)
S6tech Creative Commons License 2019.10.13 0 0 11359
Mert az ujkertieknek igen? Ugyanannyian akarhatnak eljutni onnan is az allomasra, plusz a belvároson át kivalthatja a 25 25Y-t
Előzmény: Econell99 (11358)
Econell99 Creative Commons License 2019.10.12 -1 0 11358

Meg ugye a Tóci lakosságának nem a Nagyállomás az elsődleges célja.

Előzmény: marky-511 (11357)
marky-511 Creative Commons License 2019.10.12 -1 0 11357

Gondolkodni lehet benne, csak nem hiszem, hogy megvalósítható. 

Honnan hová menne? A Nagyállomásra nem hiszem, hogy kéne még egy viszonylat. A sínek elhelyezése a másik gond. A Derék utcán és a Kishegyesi úton még lenne is elég hely (a zöldterületből), de máshol csak az úttesten férne el, az pedig nem hiányzik azon a zsúfolt szakaszon.

Az ellenirányú körjáratoknak egyébként van értelme, csak el kéne dönteni, honnan induljon.

 

Előzmény: Econell99 (11354)
Econell99 Creative Commons License 2019.10.12 -2 1 11356

Ezzel az útvonallal az a baj, hogy a Tóci nagy részét csak a jelenleginél hosszabb menetidővel lehetne megközelíteni.

Előzmény: S6tech (11355)
S6tech Creative Commons License 2019.10.12 -1 0 11355
Éppenséggel szerintem már most is sokkal jobb lenne akár busszal is, egy ilyen útvonal,

Nagyállomás - Piac utca - Széchenyi utca - Nyugati utca - Kishegyesi ut - Derék utca - Vincellér utca - István ut - Nyugati utca.... Nagyállomás körjárat es ennek egy ellenirányu változata, sűrű menetrenddel, csuklós buszokkal

Igy természetesen az egész tocoskerti buszhalozat atszervezheto lenne ugy hogy ne 100 féle járat legyen ritka kovetesekkel hanem jobb átszállási kapvsolatokkal de suru menetrenddel egy, rövidebb vonalon.
Bár a 12 22/24-es jaratokat meghagynam a többin varialnek csak.
Előzmény: Econell99 (11354)
Econell99 Creative Commons License 2019.10.11 -1 2 11354

Nem tudom, hogy igaz-e a hír, de azt hallottam "belső" forrásból, hogy nagyon kacérkodnak a tócóskerti villamos ötletével. 

Szerintem mi lesz ebből? Szerintem felesleges pénzszórás lenne.  Inkább tegyék rendbe a buszhálózatot vagy bővítsék ki jelentősen a trolihálózatot (nem csak a tóciba kellene kivinni), ha már annyira szórni akarják a pénzt.

Econell99 Creative Commons License 2019.10.11 0 0 11353

Igen, én is figyeltem, hogy teljesen más a 9-es szám, mint a 19-esen vagy a 39-esen.

Előzmény: ckg471 (11352)
ckg471 Creative Commons License 2019.10.10 0 0 11352

Csak azt figyeltem meg, hogy sikerült egy n+1-dik betűtípusú relációt szerkeszteni a kijelzőkre.

Egyáltalán van termelés a Kronesben? Ha nincs, gondolom egy ideig nem lesz forgalma, a mérnökök, műszaki előkészítők, vezetők meg úgyis autóval járnak...

Előzmény: Econell99 (11351)
Econell99 Creative Commons License 2019.10.10 0 0 11351

Hát ez így tényleg tré lesz. Úgy még lett is volna értelme, de így. :D

 

Egyébként van valakinek tapasztalata a 49-essel? Nem sokat láttam eddig belőle, de az alapján nem tolonganak az utasok.

Előzmény: marky-511 (11350)
marky-511 Creative Commons License 2019.10.08 0 0 11350

Már nem fogják, marad így.

Igen, oda is kéne segítség, de elég, ha a Határ útnál maradunk. Balesetveszélyes. Se járda, se közvilágítás, se járható út. Bőven lett volna a Határ úton is mit fejleszteni a körforgalmon kívül. Sajnos ezzel a beruházással le lesz tudva az egész.

Előzmény: Econell99 (11348)
Econell99 Creative Commons License 2019.10.08 0 0 11349

Ebből a pénzből inkább raktak volna egy új felüljárót a Vágóhídhoz, a mostanit meg felújították volna és megvan a kapacitásbővítés.

Előzmény: marky-511 (11347)
Econell99 Creative Commons License 2019.10.08 0 0 11348

Ha "odébb rakják" majd a 4-est a körforgalomhoz akkor oké. De így faszság az egész.

Előzmény: marky-511 (11347)
marky-511 Creative Commons License 2019.10.08 0 1 11347

Magát a tervet lehet ezzal a jelzővel illetni, mert semmivel nem gyorsítja a közlekedést, sőt, kerülni kell miatta.

Egy egy színbe hozott, felszíni négyágú körforgalom megoldotta volna a problémát, de ez így nem. Ráadásul maximum fele áron meg is lehetett volna valósítani.

 

Előzmény: ckg471 (11346)
ckg471 Creative Commons License 2019.10.08 0 1 11346

De miért szar? Azt amúgy vágom, hogy felénk a tervezőirodákban szeretnek rárántani a lámpás kereszteződésekre, de ez a csomópont egyáltalán nem indokolja. Sőt ahol van hely a lakott területen kívül, máshol se, lásd az M35-ös csomópontját.

Előzmény: Econell99 (11345)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!