Elkerülhetetlen lesz a politikai nemzetiség és az etnokulturális nemzetiség különbségének világossá tétele Magyarországon.
Az etnokulturális magyar nemzettudat tartalma és szimbólumrendszere az etnokulturális magyar közösség belügye, de azt, hogy mire jutnak, természetesen minden más nemzetiség és nemzet szabadon bírálhatja és alakíthat ki vele kapcsolatban állásfoglalást és stratégiát. Ha ez a tartalom és szimbólumrendszer a sovén irredentizmus és a nyilas fajvédelem körül gravitál, ennek nyilván következményei lesznek.
A magyar politikai nemzeti közösségben mindenki egyenrangú, de senkitől nem kérhető számon érzelmi viszonyulása vagy hűsége a többségi etnokulturális nemzethez, csak a politikai nemzethez.
Magyarul turulozhatsz-árpádsávozhatsz-sumérozhatsz, amennyit akarsz, de, Salamon királyunkkal szólva, "járj a te szívednek útaiban, és szemeidnek látásiban; de megtudd, hogy mindezekért az Isten tégedet ítéletre von! "
És ez az ítélet objektív, abban az értelemben, hogy külső megítélésre támaszkodik és az adott közegen kívül is érvényes értékrendre. Nem kibeszélhető azzal, hogy "de te meg miért mondtad, hogy tetemcafat" és effélékkel.
És majd nyilván valami kompromisszum kialakul, még az is lehet, hogy az elkülönbözés minimalizálja a konfliktust, az azonban nem lesz tolerálva, hogy a nyögvenyelősen születő etnokulturális magyar nemzettudat a zsidómetafora körül forogjon.
Egyébként meg, ha jól belegondolunk, ennek a nyögvenyelős suméros-wassalbertes magyar etnokulturális nemzettudatnak a paradoxona az, hogy a szentistváni országnak csak egy kisebbségére hivatkozhat, tehát kizárólagosságra törő etnicitásával elveszíti az utódlás jogát: éppen az a magyar nemzettudat a természet szerinti örököse a soknemzetiségű és nem nemzeti alapú magyar államnak, amely a magyar állam fogalmát nem etnikailag határozza meg.
Hát ha mondjuk egy piréz író ír így a pirézekről, azon nincs mit háborogni. Ha egy furéz író ír így a pirézekről, akkor már joggal háborodnak fel a pirézek.
Régebben még azt mondtam volna hogy nem fenyegetné ilyen veszély.:)
De mostanában olvasva hogy a putrisok 60-70-90 éves idős nőket erőszakolnak meg/előtte jó nagy verés amit v. túlélnek v. nem - már ez a forgatókönyv is játszik.
Mondjuk ha neki is levágnák erőszak után a lábát mint annak a másik néninek ott nem lenne futóverseny.:(
Ez egészen más eset, hisz a Judapest esetében az adta az apropót a Mazsihisz távolmaradására válaszul, hogy ők is zsidó identitást vállalnak fel. Itt elengedhetetlen az, hogy a megszólaló jelezze a maga zsidóságát, mondjuk a flódnival.
A tüntin az volt a gond, hogy egyéb lényeges esemény híján a média kénytelen volt a flódnizásra öszpontosítani, ami a asszociáción keresztül negatív hatást fejtett ki.
Aztán hun van a szive annak a magyarnak? A kabátján kívül? Vagy a beszélőkéjében?
Ugyanis a magukat melldöngetve magyarnak tartók közül (vannak ilyen ismerőseim) egyet sem ismerek, akik e hazáért az intenzív pofajártatáson kívül tettek volna bármi extrát.
Például szedték volna a parlagfüvet, takarították volna a - nyilván csak a nemmagyarok által kidobott, kihordott - szemetet, sitthegyeket, rendesebben járultak volna hozzá a közteherviseléshez, jobban betartották volna a KRESZ-t, kevésbé lettek volna korruptak stb., stb....
Szóval, mitől magyarabb valaki, mint a másik? Csak nem attól, hogy annak tartja magát (vagy másokat irritáló jelképeket hurcolászik)?
"Ez - akár hiszed, akár nem - nem zsidó vircsaft volt, hanem polgári, civil tiltakozás."
Az első valóban az volt, a második viszont már csak egy second handli, civilektől levetett, koszhadt tréningatya, amit Ferkó atyánk nagy ügybuzgalommal, legott fel is rántott magára.
SAJNALATTAL KELL BEVALLANUNK STOP HOGY MI, MAGYAROK A NEMZETI ONTUDAT TULHANGULYOZASAVAL STOP SOK KART OKOZTUNK AZ EMBERISEGNEK STOP KORMANYUNK IGYEKSZIK EZT JOVATENNI STOP
Így ír rólunk, magyarokról a baloldal Kossuth-díjas Szarházyja:
"A csokorba kötött magyart szétbontjuk, és éles késsel ferdén visszavágjuk. Kivétel a fásszárúak, mert azokat törjük vagy kalapáccsal zúzzuk.
- Nehogy megrohadjon a magyar. Az összement magyart a savó leöntése és Trianon után túrónak használhatjuk....
- A magyar emlõs. Egy magyar nem csinál nyarat.
- A magyar a sötét, ahová Európa ugrik.
- A magyar az új nincs. Az új semmi. Az árnyék.
- Ki tartson magyart? Kezdõ magyarbarát inkább kanmagyart tartson, ne szukát! Tanácsosabb fajtiszta magyart beszerezni, mint valami bizonytalan származású magyart.
- Öreg magyart ne vegyünk! A magyart következetesen dicsérjük vagy dorgáljuk! Lágy, barátságos hang: jól van, jó magyar, illetve keményen, határozottan: pfuj, magyar, helyedre!
A sárgamagyar... a tágasság érzetét kelti. A narancsmagyar....mámoros. A vörösmagyar....meleg. A jómagyarember.... az már a járásáról megismerszik. Mint komor bikáé. Levegõt minden magyar igényel, de nem huzat formájában. A Kárpát-medence huzatos.
- A magyar a tartós fogyasztási cikkek kategóriájába tartozik.
- Olcsó magyarnak híg a leve!
- A magyartartás csak akkor gazdaságos, ha a törzsállományunktól szaporulatot nyerünk, és azt fölneveljük. De azt nem kell megadni, hogy tízmillió vagy tizenöt! "
Elárulná valaki, hogy ki a magyar ebben az országban?
Csak azért kérnék valami meghatározást, hogy ha valaki szemétkedik velem, és ezért meggyűlölném, előbb fontolóra vegyem; mert ha magyar az illető, akkor Isten őrizz, hogy meggyűlöljem!
Egy lehetetlen, átmeneti állapot eredméyne ez. De aszem jól mutatja a különbséget, hogy ők -a cigányokkal ellentétben- nem nagyobb újraelosztásra és pozitív megkülönböztetésre utaznak, hanem teljes zsidómentes övezetre.
Nem véletlen, hogy a cigók meg pont fordítva, az un. szegregáció a legfőbb bajuk, hisz nincs kin élősködniük (most az államilag garantált segélyeket ne vegyük). Ellenben a palesztínokra ez nem igaz, mert ha a cigók aktuális célja a deszegregáció, akkor rájuk meg nyugodtan mondhatjuk hogy a totális izoláció. Oly annyira, hogy zsidók ne is legyenek.
Ezen az alapon tudod, az ország politika iránt érdeklődő közönségének zömét nyilasoztad, de semmi jelentőssége.
Talán most a háztáji megmondóemberek kínos feszengésére is figyelhetnél az eset kapcsán.
A flódni pedig kommunikációs baklövés.
A tünti kapcsán a legnagyobb fanyalgást az kapta a ballib tematizálásra így-úgy rezonáló táborból, hogy igazán lehetett volna tényleg széles alapokon nyugvó antifasiszta megmozdulás nem pedig az ismert zsidó vircsaft, megterhelve Gyurcsánnyal és Schroederel.
Már ott tartotok, hogy az akár jogalappal levőnek elfogadható eseményre sem elemi erejű tiltakozás a válasz, hanem egy meglehetősen kétes eredményt hozó akciónak fogadja be a nagyközönség.