Aki szereti ezt a garázst, illetve bánná a megszüntetését itt leírhatja az érveit! Valamint szedjük össze -lehetőleg fotókkal- a tőlünk "elvándorolt" buszokat és megszüntetett(Alvállalkozósított) viszonylatainkat.
Ne haragudj, de úgy látom nem látod tisztán a dolgokat.
Van Kf-ön kb. 900 járművezető, ebből kb. 500-nak van csuklós vizsgája. De ez nem jelenti azt, hogy már rögtön az összes csuklós vizsgás ember azonnal csak csuklós számokat fog járni. Ennek több oka is van, az egyik, hogy túl van tőltve a létszám a másik, hogy lényegesen kevesebb csuklós start van, mint szóló.
Ezért esély sincs arra, hogy csak szóló, meg csak csuklós csoportok legyenek. A lehetőségekhez képest szerintem az elosztás egész jól sikerült.
1 okból kéne ezeket igazságosan elosztani: az pedig a 20% vontatási pótlék. Ha már "osztogatnak", akóR külön kéne a csak szóló & külön a csak csuklós csoportokat kialakítani.
Tolvaj van köztünk! "Köszönetet" szeretnék mondani, annak az enyves kezű patkánynak, aki pár napja, az esti órákban, a 7-es busz, budai vá.-án kilopta keresztapám nadrágjából azt a pár 100 ft.-ot, ami a motorba kellett volna, hogy hazatudjon menni. Beírtam a Cinkotás topicba is, mert nem bizonyít6ó 1értelműen melyik garázs embere volt, de 1 biztos: BKV-s volt.