Keresés

Részletes keresés

RAN 19-77 Creative Commons License 2012.12.12 0 0 7974
a tv Eger honlapján van egy videó,az újra közlekedő IC-ről :0))
a riportban is a postabéhávé dominál
Előzmény: Votom (7971)
Törölt nick Creative Commons License 2012.12.12 0 0 7973

Jobb ha nem látod!
Tegnap láttam az egyiket: V43 + 1db 2G IC, + 5 posta bhv 

Előzmény: Votom (7971)
Törölt nick Creative Commons License 2012.12.12 0 0 7972

Bocsi nem veled van nekem problémám félre ne érts...:) Csak azzal hogy miért különb az a rész mint pl. a Nyugati-Záhony ahol aki nem nagy városban lakik már esélye sincs kúltúrált utazásra...

Előzmény: Votom (7971)
Votom Creative Commons License 2012.12.12 0 0 7971

Félreértesz, egy képet valaki tenne fel az egri IC-ről, csak mert már egy ideje nem vagyok egri!

Előzmény: Törölt nick (7970)
Törölt nick Creative Commons License 2012.12.11 0 0 7970

Mert Eger megérdemi ezt a megoldást...(a kérdés miért).

Előzmény: Votom (7969)
Votom Creative Commons License 2012.12.11 0 0 7969

Valaki egy képet az egri "IC"-ről? 

alex_86 Creative Commons License 2012.12.10 0 0 7968
vacsoravesztő Creative Commons License 2012.12.09 0 0 7967

Egy-két megjegyzés "A cúcstartó bukása" című cikkhez:

 

Alapvetően nem lenne rossz, viszont van benne néhány pont, amivel nem értek egyet.

 

Az a kijelentés nem teljesen igaz, hogy az évtizedek óta meglévő egy-két vonatpárt se hagyták meg. Ugyanis a közvetlen összeköttetés nem december 9.-cel szűnt meg először, hanem az ütemes menetrend bevezetésével - ami ha jól emlékszem 2006 telén történt. Sőt előtte se volt minden évben minden nap közvetlen vonat, ui. pl. az 1998-as 99-es menetrendi évben is csak pénteken és vasárnap ment le 1-1 szerelvény.

 

A probémát egyéként szerintem nem lehet kizárólag motorvonatok üzemeltetésével és az egri állomás kibővítésével megoldani. Ui. ha a körIC elverte a Debrecen felé menő vonatot, akkor a szembe jövő Desiro / Usgyi se tudott csodát tenni, ha Ohat-Pusztakócson kapott egy 10 percet. Ha meg Füzesabonyból eleve késve indult szintén a körIC-re való akár 5-10 perces várakozás miatt, akkor a maradék 17 kilométeren legyen akármilyen motorvonat, ennyi késést nem tud behozni!

 

A vége fele pedig én már nagyon ritkán láttam Egerben kürüljárást, sikerült annyi vezérlőt kiadni, amennyivel fenn tudták tartani a forgalmat. A körüljárás inkább Füzesabonyban volt probléma mert az arra hagyott 20 perc a 10-es 5. meg 6. vágány miatt - ahova ezek a vonatok jöttek - sokszor kevésnek bizonyult. Ráadásul ha mindkettőnél csere volt (eleinte volt ilyenre példa bőven), akkor két vonatot kellett egyszerre szétszedni, összeakasztani, fékpróbázni, stb.!

 

Ha én most lennék diák, összeteném mind a két kezemet, mert most sokkal jobb a helyzet, mint anno 98-2003 volt. Ui. most mindig megúsznám egy 20-25 perc várakozással (kivéve esténként) 45 perc - 1 óra helyett. Míg Debrecenben tanultam sosem az átszállás volt a fő gond, hanem hogy 45 percet kellett ülni a vonaton.

 

Kedvenc példám erre az Egerből személyvonattal Füzesabonyig majd másfél óra várakozás és személyvonat Debrecen, ami egy szerelvény volt csak nem merték közvetlen vonatként meghírdetni...

 

vacsoravesztő Creative Commons License 2012.12.09 0 0 7966

Azért úgy látom a körIC-k befolyása Eger felé még mindig megmaradt. A 11:08-as személyt 11:14-kor engedték el Füzesabnyból, lett is 7 perc késése a szembe jövő IC-nek miatta, a 13:08-assal (13:11-kor jött a körIC) meg megváratták Füzesabonyba az IC-t, így az 13:20-kor jött el, 12 perc késéssel. Tiszta gyarmati inga feeling azzal a kitétellel, hogy most legalább nem kell rágni azért a körmünket, hogy az 5535-tel elérjük -e a miskolci IC-t mert van sajátunk... Bár most az egyik a rendező felé megy, nem Egerben várja meg.

Törölt nick Creative Commons License 2012.12.09 0 0 7965

Egy cikk a Fehérgyarmat - Eger vonatokról a ma nyílt Csak a vasút!-on

 

A csúcstartó bukása

 

Előzmény: vacsoravesztő (7964)
vacsoravesztő Creative Commons License 2012.12.08 0 0 7964

Egy hosszú időszak utolsó napja:

 

Megkezdődött az átállás Eger fele az új menetrendre, mert a 17:00-ásat és a 19:00-ásat is Szili viszi. Előbbi 2000-es, utóbbi 1000-es (vagy én néztem be nagyon valamit :-S). Korábban mindkét vonat Flirt volt. Az utolsó Flirt 5501-ként megy vissza a Keletibe.

 

Az utolsó Fehérgyarmat - Eger vonat sem hazudtolta meg önmagát, 10 perccel landolt a Egerben.

 

Szerettem volna rajta lenni - mert azért csak öt évig tanultam Debrecenben de meló miatt sajnos nem jött össze.

retek2 Creative Commons License 2012.12.08 0 0 7963

az a baj,hogy se hó se meleg nem kell a MÁV-nak ahhoz hogy késsenek a vonatok ...

Előzmény: Cpt.Dave (7962)
Cpt.Dave Creative Commons License 2012.12.08 0 0 7962

IC-nek csúfolt gyors inkább. Szépen hangzik, de nekem az IC az Eger-Füzesabony-Keletinél kezdődik, noha úgy meg sok utas nem lenne, de kezdetnek ez is megteszi. Bár a pontossága szerintem nevetséges lesz ami tuti alá fogja ásni a színvonalát. Nem tűnik rossznak csak a hozzáállás alapján ez is szerintem úgy fogja végezni mint a Fehérgyarmati. papíron működött csak mikor majd jön az 5 centis hó vagy egy kis meleg máris kuka az egész. Itt csak úgy lehetne szerezni utasokat ha a vasút tényleg odatenné magát és nem az hogy 5-10 perc standard késés lenne a vonatokon meg hasonlók.

Előzmény: Csöves Miska (7961)
Csöves Miska Creative Commons License 2012.12.07 0 0 7961

Sziasztok!

Egerbe 6 év után ismét 7 pár intercity indul! :-)))

Most hallottam a rádióba a class fm-en a hírekbe! :-)

robcso83 Creative Commons License 2012.12.05 0 0 7960

Ha minden igaz tegnap FKG járt Eger és Mónosbél között szabályozni.

robcso83 Creative Commons License 2012.12.03 0 0 7959

A menetrendváltás elég nagy extra errefele... appropó azt beszélik, h négy állandó szerelvény fog járni Eger-SU között, ami el is kellene mert SU-ban a pécsi IC miatt nem lesz se idő se hely az egyri IC forgatására. Elméletileg a posta Bhv-k és BDt-k az IC kocsikkal tudnak ingába működni, legalább is mindenki bízik benne.Majd az első napokban elválik egy-két tökösebb, kísérletező kedvű vezér után.

Előzmény: retek2 (7958)
retek2 Creative Commons License 2012.11.29 0 0 7958

kölönvonat,taurus vagy valami extra várható mostanában ?

 

alex_86 Creative Commons License 2012.11.27 0 0 7957

Nem adják vissza ugyanúgy megy majd a 2 db 3 részes szerelvény.

Előzmény: robcso83 (7954)
V63 022 Creative Commons License 2012.11.27 0 0 7956

Jászkisér a 86-os, Kisúj a 102-es vonalon van, nincs közük egymáshoz.

Előzmény: Irizar ranger (7955)
Irizar ranger Creative Commons License 2012.11.26 0 0 7955

Ott nem nagyon van alternatíva. + kell a kiséri FKG-nek.

 

Itt a maradékot is meg kéne szüntetni. Üresen járkálnak a szerelvények, halál feleslegesen. Tudom, hogy azért kell, hogy valamivel be tudjanak járni a MÁVosok..

Előzmény: robcso83 (7954)
robcso83 Creative Commons License 2012.11.26 0 0 7954

Kisújszállás fele adtak vissza vonatot az új menetrendtől felénk miért nem???

Cpt.Dave Creative Commons License 2012.11.26 0 0 7953

Sztem sehogy. Lezavarják az IC-t, a személy meg majd elindul miután az IC befutott.

Előzmény: vacsoravesztő (7952)
vacsoravesztő Creative Commons License 2012.11.25 0 0 7952

Én majd arra leszek kíváncsi, hogy a "szent tehén"-nek számító körIC mennyire fogja borítani a menetrendet. Ui. ha a személy rendre megvárja, akkor kíváncsi vagyok hogy fog rendesen keresztezni az IC-vel Makláron.

Előzmény: Cpt.Dave (7951)
Cpt.Dave Creative Commons License 2012.11.25 0 0 7951

Szomorú, most nézegetem a tervezetet, hétvégén is megszűnnek erre a Flirtek. 2 classic inga fog rohangálni Eger-Füzesabony között. Viszont az IC kocsikiosztás is érdekes lesz ,mert ha jól értelmezem egy Avmz kocsi lesz rajta alapból ami 2.-ként fog működni, ehhez jönnek erősítésként a Bvmz-k és Bpmz-k. Kivéve a Bikavér és az S5509 ahol egy mezei ms-i gyors végére lesz csapva egy 20-67-es Bp.

robcso83 Creative Commons License 2012.11.23 0 0 7950

Tegnap indult a Zölért iparvágány kiszolgálás egy Eas kocsival és cserélték a rokott kocsit egy Faccpps kocsira, igazán érdekes látvány egy ilyen kocsi az ócskavas telepen (üveget szállítanak vele), nem csinált valaki esetleg egy képet róla?

Előzmény: robcso83 (7949)
robcso83 Creative Commons License 2012.11.19 0 0 7949

Megkapta az NKH engedélyét a Zöldért iparvágány. Sanszos, h a héten vagy pár napon belül megejtik az első kiszolgálást!

vacsoravesztő Creative Commons License 2012.11.13 0 0 7948

Egyébként még egy mondat ehhez a dologhoz. Amikor én 1998-2003 között Debrecenbe jártam nem egyszer egy órát kellett várni, pedig akkor még nem ennyien jártak ezen az útvonalon mint most és a vonatok se ilyen hosszúak voltak! Egerből akkoriban sem az volt a frekventált irány, a mostani helyzet ehhez képest istenes, mert csak egy vonatnál kell várni.

 

Az én 5 évem alatt egyébként inkább a korábbi vonatok voltak népszerűek azok körében, akik pénteken Debrecenből Egerbe jöttek - azokhoz meg lesz csatlakozás.

Előzmény: vacsoravesztő (7947)
vacsoravesztő Creative Commons License 2012.11.13 0 0 7947

Mondjuk arra kíváncsi lennék, hogyha ugyanúgy van a helyükön személyvonat, akkor a debreceniek miért nem mennek le Egerig? Olcsóbb a villanyinga vagy a folyamatos késés miatt?

Előzmény: adi83 (7945)
Irisbus Creative Commons License 2012.11.13 0 0 7946

Szép.


:D

Előzmény: adi83 (7945)
adi83 Creative Commons License 2012.11.12 0 0 7945

"(amivel ismét a fizető utasok szívnak)..."

 

ha jól látom a Debrecenből 18:44-kor érkező utasok pihenhetnek bő egy órát F.abonyba, míg haza tudnak jönni!

Előzmény: Irizar ranger (7944)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!