Végre, sikerült megvennem álmaim autóját, egy W126 380SE-t. :) Remélem nem lesz sok kérdésem majd a fórumon... :P Kicsit rendbe kell vágni a kicsikét, most elég sok minden cserélve lesz rajta, megy műszakira a "kicsi". Aztán majd ha pénzem engedi, szépen felújítgatom... Most csak egy kérdésem van, hogy érdemes-e kipróbálni az E85-tel való tankolást. Fogom én azt érezni, hogy most kicsit olcsóbb a tankolás, vagy inkább hagyjam a fenében, és itassam a drágát a jól bevált benzinnel...? Mondjuk amúgy sem szeretném beszerelni azt a kütyüt, amivel totál bioetanolra átállítható ( állítólag ), de azt az 50-50%-os arányt kipróbálnám.
"már 2 éve taposok egy 126 260ast viszont a szerelöm hozzánemértésénél fogva sok minden elcsesződőtt rajta. hátha ti tudtok segiteni abban , hogy ki a jó szakember aki ért hozzá és nem huzza ki a jó fogát. Ugy hat hónapja egy kövér gázadásra hatalmas ködfelhőt nyomot magából és hosszan füstölgött utána is. elvittem a szerelöhöz, aki azt mondta meghalt az utolsó henger. ok (a motor szepen járt nem döcögöt) de jarjak vele nyugodtan és ha lesz pénz vigyem be egy motor generalra. Hazavittem ránéztem és rájöttem hogy a kartelban az olaj felhigult benzinnel. hivtam a szröt aki azt mondta vigyem be gyorsan két hét mulva visszaadta ujragyürüzve( a hengeren nem volt kopas azt mondta a dugo is rendben volt csak a gyürü kopott el)250ezer)) ok . boldogan megyek 2000km után furcsan megy a motor gyertya beköpve hivom szerelöt nincs itthon, megnezem olajban ismet benzin. olajcsere gyertyacsere, minden rendben . motor jol jart de a benzin továbra is megy az olajba van valakinek tipje hol folyik össze?? mert a volt szerelöm végülis nem haritotta el a hibat és nem szeretnek 100ezreket kidobálni fölslegesen a probalkozasaira. üdv mark"
Nos a problémát az okozta, hogy az automata váltó olaj került a motorba. A hatodik henger szivócsonkjához csatlakozik egy vákumcső ami a váltó vezérlését végzi egy membránon keresztül, és ez a membrán volt átszakadva és az olaj bekerült az égéstérbe, ami nem éget el. Ez higította fel a kartel olajat olyan mértékben , hogy már a levegőszűrőn is az folyt ki. Ezzel kb 3/4 évig bajlódtam mire kiderült az igazság. És azért is írtam le ,hogy ha valakinél ez előfordul gondoljon erre is , ne csak a benzinre. Az autó azóta köszöni jól van!
Sziasztok!2.8 6 hengeres 126-om van.Az a gondom vele,hogy az 1. henger nem megy rendesen.kiszedtem az injektor "pricckát"és eléggé "hugyozott",nem porlasztott.Kipróbáltam úgy hogy pici benzint tettem bele és kompresszorral megfújtam.Úgy porlasztott bár csak féloldalasan.a priccka lehet a hiba,vagy eleve kevés nyomás jut el odáig?
másik kérdésem,hogy váltásnál ránt az automata váltó.Ha lájtosan gyorsítok akkor csak kicsit,ha tolom neki,akkor viszont nagyobbat.Mi okozhat ilyet?
Sziasztok!2.8 6 hengeres 126-om van.Az a gondom vele,hogy az 1. henger nem megy rendesen.kiszedtem az injektor "pricckát"és eléggé "hugyozott",nem porlasztott.Kipróbáltam úgy hogy pici benzint tettem bele és kompresszorral megfújtam.Úgy porlasztott bár csak féloldalasan.A priccka lehet a hiba,vagy eleve kevés nyomás jut el odáig?Gáz is benne van,azzal tökéletesen működik.
A másik kérdésem pedig,hogy automata az auto és váltásnál ránt egyet.Ha lájtosan gyorsítok akkor csak 1 kicsit,de ha tolom neki akkor nagyobbat.Köszi.
Sziasztok! Van 1 összetört w126 300sd-m! Eredeti usa modell 3000es 5hengeres td! Az autó szétbontásra kerül ha kell valakinek valamilyen alkatrész az írjon! Köszönöm
Nincs mit. A viszkót látni kellene mennyire szorul. Ha jó a termosztátod, nem muszáj kicserélni. Ha még is csere mellett döntesz, Ürömöt tudom javasolni.
Valóban... Teljes a siker :) Nagyon szépen köszönöm segítségedet, most már nagyon korrekt módon vált! Még egyszer nagyon köszönöm :))
Viszont volna még egy problémám: A viszkókuplongos ventillátor be van állva. Tehát együtt forog a motorral, ha a moci áll, nagyon nehezen lehet megmozdítani. Ebben is tudnál segíteni? Előre is köszi!
Ott van a szelepfedél felett a rudazat, ami csatlakozik a váltótól jövő bovden, amin állítani kell. Neked elvileg vissza kellene állítanod ,hogy ne feszüljön egyáltalán alapállásban.
Szia. Nekem így néz ki. A szelepfedélen van a rudazat. Nekem horpadásig kellet nyomnom a pedált hogy ne váltson olyan hamar. Laza volt a bovden ( AZ A PIROS GUMIS). Na azzal lehet variálni. Legalábbis nálam.