A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Nagyjából ezt mondták, hozzátéve még, hogy akinek van akkor a pénztárcája, hogy egy viszonylag új BMW-t kicsengessen, az meggondolja, hogy nem sokkal többért egy vadi újat is megszerezhet.
Ettől függetlenül csúnyán elmentek az új árak is, ami 3 évvel ezelőtt 6,5 milla volt, az most 9,5-10, és ha innen nézem, a HaHu-s árak pl. a GS-eknél nincsenek otrombán elszállva.
Mindegy, ma tettem egy karikát Walterrel, csodaszép az idő, gondoltam bánnám majd, mikor már ránkesik a köd, ha nem mentem volna.
Én csak arra tudok gondolni, hogy most bizonytalan a használtpiac, nem akarnak beszállni.
Ugye az elmúlt években hiány volt új járművekből (autókból legalábbis), az infláció is rátett egy lapáttal, megugrottak az új árak, ez felhúzta a használt árakat. De most már az embereknek nincs sok pénzük, van új is, akkor mégiscsak vissza kellene süllyednie a használt áraknak a korábbi szintre?
Ezt a korrekciót még nem nagyon látom, de lehet, hogy lesz?
Ami nekem megmagyarázhatatlan - példa a CB500F
- vadi új motor a szalonban 2,329mFt. Raktárról hirdetik még mindig, nem fogyott el.
- 2023 áprilisi 2,3mFt
- 2019-es 2,2mFt-ért hirdetve! Óvatosan rákérdeztem a tulajnál az árképzésre, hiszen ott az új, végül azt mondta 2,1 a vége. Már nem hirdetik, lehet, hogy elvitték?
- 2016-os 1,95mFt
- 2013-as 1,8mFt
Hasznaltauto.hu-ról szemezgetve.
Kicsit szerintem öngerjesztő folyamat - hú, ennyiért hirdetik, meghirdetem én is - aztán lehet, egyszer beszakad az ára, ha senki nem tudja eladni...
Szóval én még remélem a korrekciót, mert a fenti árak nem reálisak, szerintem.
(Anno 3 évesen vettem az SV-t 1mFt-ért, mikor az új 1,7 volt).
Most már van vagy 15 éve, hogy utoljára fényeztem. Nagyon szerettem.
2013-ban költöztem a mostani házunkba, itt nem tudtam fényező helyiséget kialakítani, de sajnos időm sem lenne rá. De a hosszútávú tervekben benne van. Gyakran jó lenne, hogy apróbb dolgokat megcsináljak. A garázsom elég nagy, ide gondoltam, hogy csinálok egy mennyezetről leengedhető sátrat szűrt levegő szellőzéssel, de ez is a holdban van még :-).
Az APP gyárt 2K festékeket , kipróbáltam ezt a terméküket , jó is volt . De , az ára már meghaladja az ingerküszöbömet .
A PINTYPLUS-t csak festékben próbáltam , és nem győzött meg .
Most összegyűlt jó pár olyan cucc , amiről először festék és lakk eltávolítás az első lépés .
Alumíniumnál nem szerencsés a homokolás , a szárazjéggel meg nem távolítanak el festéket . Azzal inkább kíméletesen tisztítanak .
Tetszenek ezek a festékeltávolító zselék , gélek , csak arra lettem volna kíváncsi , használt-e valaki már ilyet , vagy melyiket érdemes használni . ( Supralux , PoliFarbe , Coror )
A festést meg szintén magam intézem , csináltam egy kis pormentes festőhelyiséget , HVLP pisztollyal . De csakis 2K festékkel fújok .
Hát... GS-ről hétvégén átültem K1600-ra, majd vissza GS-re. Párommal egyértelműen ugyanazt tapasztaltuk, miszerint a K futóműve és rugózása lényegesen keményebb, felütősebb, mint a GS. Persze ez nem csoda, a rugózást rugóúttal lehet legjobban finomítani.
Oda akarok kilyukadni, hogy lehet, hogy az új GS lesz számodra a nagy áttörés. Komolyan kíváncsi leszek, hogy mit mondasz, ha majd tesztvezeted.
A dobozoknál már elég régen létezik távirányítós nyitás, ahhoz elektromos zár kell. Amúgy még kényelmes dolog is. Plusz persze alap a telefontöltő, és a világítás is jó dolog.
Igen, az a hátsó radar. A tükörben világít egy sárga háromszög, ha van jármű a holttérben, mint az autókon.
A doboztartón lévő kör alakú cucc egy kupak, le lehet tekerni és négy elektromos csatlakozó van alatta, a dobozba vezetik az áramot. Nem tudom miért négy, lehet csak redundancia. A dobozba sem tudom miért kell áram, világítás és/vagy telefontöltőre tippelek.
A hátsó fények közötti fekete doboz vajh mit rejt? Ő figyeli, hogy van-e mellette valaki?
És a hátsó doboztartó oldalán a fekete kör alakú cucc? A dobozokról azt olvastam, h központi zárasak, mint az Rt-n, annak lenne a csatlakozója? Egy videóban usb-csatlakozónak mondták...
A használt piac kicsit felborult - állítólag. Jártam Bogláron, volt még 1250, adtak volna hozzá kedvezmény is a kiírt árhoz képest, de használt vas beszámítása nuku. Persze érthető, ősz van, itt az új modell...
Ha 170 körül vagy, akkor már jó, 175 körültől telipalp. Ha nem lenne elég, alacsonyított ülés van hozzá. Az ülés magassága állítható, de ha jól láttam csak a hátsó része, aminek nem sok értelme van. Próbáltam alacsony állásban is, nem igen éreztem különbséget. Pár dolgot mindig el kell rontani. :)
Szerintem a lassú mozgást nem akadályozza, ilyen a kanyarodáshoz szükséges mozgás, de a gyors "csapkodást" igen. Gondolom olaj folyik furaton, lassan/kevés nem gond, gyorsan/sok nem fér át. Lementem a motorohoz és kipróbáltam, nehogy a levegőbe beszéljek. Tényleg így van, lassan/normálisan mozgatva mintha nem is lenne, gyors mozgáskor ellenállás van. Próbáld ki te is, tedd fel középsztenderre, ülj a hátsó ülésre, hogy elemelkedjen az első kerék. Próbáld a kormány gyorsan mozgatni két kézzel, érezni fogod az ellnállást. Próbáld kormányvégtől gyorsan átcsapni, ha működik a gátló, nem fog sikerülni. Amikor a kormánygátló "gátol", van egy kis hangja is, olyan halk, gyors zubogós/szörcsögős, ahogy a rémült olajmulekulák sikoltoznak a furatban.
Ha a tiéd engedi csapkodni, nem érzelsz ellenállást, nincs hangja, akkor hibásan működik.
Amikor új volt a motorom, felállítottam középállványra és gyorsan oda-vissza csapkodtam a kormányt, tesztelve a kormánygátlót, de semmi ellenállást nem éreztem. Nem is igazán értettem miért kell rá, az előző motoromon (R1150R) nem volt, de nem is éreztem a hiányát.