Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Ákos 72 Creative Commons License 2007.07.12 0 0 702

Szia Nico!

 

Na az rémlett, hogy valamelyk kisebb! :-) Meg a forgásirány a cigi, ha nem veszed észre. Már hoztak olyan kocsit hozzám amin új szimering volt de jobban eresztett mint a régi :-)

 

Ákos

Előzmény: Nico67 (701)
Nico67 Creative Commons License 2007.07.12 0 0 701

jajaj

nagyobb a mérete :-)))

Miki

Előzmény: Ákos 72 (699)
Nico67 Creative Commons License 2007.07.12 0 0 700

hát a mai nap nem esett jól...

szimering 30x47x7R Vitong forgásirányos csak féltengelyhez van, 30x48x7L meg egyáltalán nincs, a nagykerekben sem, esetleg ipariba, nem forgásirányos,...

a VW szagboltban sem sincs hasonló, meg úgy általában úgyláccik...:-(((

 

szóval robogóval el a PH-ba, ott kaptam egyet, meg rendeltem egyet, aztán még mást is, de a 2 db szimering ami nekem kell az egyik 8640,- a másik 8800,- Ft

 

a vezmű tengely szimeringje valami véletlen folytán volt raktáron,  de a segédtengelyé nem. egyébként a felső segédtengely szimeringje megegyezik a vezérműtengely szimeringjével, az alsó különbözik. az a 30x48x7 L .

ha minden igaz hétfő délutánra van itt az alkatrész, úgyhogy a heti szerelésnek lőttek.

Miki

Előzmény: Ákos 72 (699)
Ákos 72 Creative Commons License 2007.07.12 0 0 699

Szia!

 

pont az alsó a fordított forgásirányú és egy mm-e kisebb a külső mérete.

 

Ákos

Előzmény: Nico67 (698)
Nico67 Creative Commons License 2007.07.12 0 0 698

Szia Ákos!

az felsőhöz nem nyúlok mert tök száraz.

Miki

Előzmény: Ákos 72 (697)
Ákos 72 Creative Commons License 2007.07.12 0 0 697

Szia Nico!

 

A balsnsz szmeringre figyelj oda! legfőképp a forgásirányokra. A méret is eltér alsó-felső!

 

Ákos

Előzmény: Nico67 (695)
attilka999 Creative Commons License 2007.07.12 0 0 696
Ezek jó hírek…. Remélem simán megy minden…

Készítem az euromat, ha jól számolom holnap 6 körül lesz a vége, én akkor nem leszek gépközelben, de hívlak.

Előzmény: Nico67 (695)
Nico67 Creative Commons License 2007.07.11 0 0 695

Friss hirek!

megvan az olajfolyás eredete :-))) az alsó balasztengely szimeringje kakukkolt, nem kicsit, nagyon! :-)))

főtengely szíjtárcsa leszedve, szervo sziv. konzol kiszedve, holnap megyek szimeringért, és rakom össze!! megkapja az új konzolt...stb.

 

a szinterezést péntek du. igérték :-))

Miki

Ákos 72 Creative Commons License 2007.07.11 0 0 694

Szia!

 

Az OT jel a kuplungháznál és az alsó nagy jel nem mindíg esik egybe! :-( Tudom most jön a kérdés, de nem tudom! Én a felső kuplungharangoshoz állítottam.

 

Ákos

Előzmény: Nico67 (693)
Nico67 Creative Commons License 2007.07.11 0 0 693

Szia Ákos!

 

Hát nem kicsi szívás volt, az összes torx csavar szétbarmolva, kalapácsos izgatásra- tudod lapogatás, torx kulcsfej beleverés- sem jöttek ki, inkább megvárták a hidegvágót, viszont a vez. tengely végén lévőt nem akartuk püfölni hidegvágóval ezért egy halom pontot-jelölést-hagytunk rajta, és jött a flex. mással nem ment.

 

Hát végül is mindegy, legfeljebb órázunk... majd írok róla egy dolgozatot :-))))

egyedül tényleg nagy szopás, még a jelre állítás is, fent ha minden jelen volt akkor a felső holtpont alul kissé el volt csúszva. egyedül meg tényleg színtiszta élvezet.

 

Miki

Előzmény: Ákos 72 (692)
Ákos 72 Creative Commons License 2007.07.11 0 0 692

Szia Nico!

 

Látom nemsoká órázni fogsz! Multkor kérdezted, hogy mi olyan nagy cigi abban, hát most megtapasztalod. Bunkó szerszám a holtpont beállítására a racsnis kulcs és egyedül nem igazán látod a jelet ha úgy finoman akarod tekerni, és ugye csak fordulásból ér jelre állni. Sok sikert!

 

Ákos

Előzmény: Nico67 (691)
Nico67 Creative Commons License 2007.07.10 0 0 691

na akkor!

 

nekiugrottam a nehezének, ehhez egy jóbarátom segítségét kértem, aki nem habozott és a vezérműtengely végéről leflexelte a csavarfejet, majd hidegvágó kalapács és egyéb számomra félelmetes eszközzel kiszedte a vezérműtengelycsapágyak csavarjait. Szeretettel gondolok arra, aki ezt az autót előttem szerelte. (dögöljön meg! )

 

na de irányban vagyok, hidrotőkék kicserélve. holnap megyek szimeringért, csavarokért, azt megy vissza a vez tengely, de még holnap le kell szednem a főtengelyen lévő szíjtárcsát mivel cserélnem kell a szervószivattyú házat és annak tömítését, balansztengelyek szimeringjét.

Ezenkívül holnap elviszem szintereztetni a szelepfedelet, és a veztengely szíjtárcsa házát. ( ezt muszály mert a régi szinter már csak foltokban van meg, így a tömítettség kárára megy.

 

 

tőkékveztengely

 

képek szerint itt tartok  most.

Miki

attilka999 Creative Commons License 2007.07.10 0 0 690
hat en Te/en autom allapotara gondoltam, es hogy irsz valami biztatot
Előzmény: Nico67 (689)
Nico67 Creative Commons License 2007.07.10 0 0 689

Nejemnek tetszik nagyon, főleg hogy otomata :-)))

najo, ha utánam hajítanák nem szaladnék el, de azonnal belsőt cserélnék...:-)))

 

Előzmény: Nico67 (687)
attilka999 Creative Commons License 2007.07.10 0 0 688

hat en nyiltan nem akartam lefikazni, a belso szin nekem sem jon be, de mi lenne az autoiparral ha csak olyan autot csinalna ami nekem teccik:-)

 

azert irjal valami biztatot az autorol is....

 

attilka 

Előzmény: Nico67 (687)
Nico67 Creative Commons License 2007.07.10 0 0 687

Láttam :-(((

ilyen belsővel???

pfuj!

 

Előzmény: attilka999 (686)
attilka999 Creative Commons License 2007.07.09 0 0 686

bocsi de nem talalom ezen a gepen az ekezeteket...jovo heten meg Bp-en vagy? A hetvegen leviszem csaladot az Alfoldre, es utana egesz heten munka utan raerek, ha vagy atmegyek valamikor du.

 

lattad a 24es forumon a  968 kabriot??

ilyet akarsz?

attilka

Előzmény: Nico67 (684)
attilka999 Creative Commons License 2007.07.09 0 0 685

irjal valami biztatot, igy lefekves elott... mi van meg hatra??

Ha jol lattam het vegere megint lejar az ebay-en a kipufogo... jo lenne elhozni...

attilka

Előzmény: Nico67 (684)
Nico67 Creative Commons License 2007.07.09 0 0 684

Ne is kérdezd!

Részben szétszedve, most gondolkodás idő van. Az a baj az ilyen hobby szerelőkkel mint én, hogy egy dolgot kb 100x járok körbe és míg egy normális szerelő már el is felejtette a dolgot én még mindíg csak tanakodom mit is tegyek.

Szóval, szépen sorjában jönnek le a dolgok de elakadtam a rotor környékén, most is azt nézegetem, szép lassan jön az ihlet, hogyan is kéne szerelni. Ha lehet elkerülném az órázásos fokolgatást.

viszont a kerítés felújítás az haladt nálunk is :-)))

 

Miki

Előzmény: attilka999 (683)
attilka999 Creative Commons License 2007.07.09 0 0 683
Szia Nico! Hogy haladtál a hétvégén? Én leraktam 20nm hajópadlót:-) attilka
Előzmény: Nico67 (681)
L001 Creative Commons License 2007.07.07 0 0 682
Ha olyan mint az enyém akkor elvileg két csúszógyűrű az a csapágy.... elvileg zsirzás oszt annyi.... a cikkszámát márt nem tudom mert be vagyon építve.....
Előzmény: Nico67 (681)
Nico67 Creative Commons License 2007.07.06 0 0 681

toronycsapágy  száma: 951 343 018 04

Ha forgatom a kormányt akkor a bal oldali egy kis késéssel indul meg, menet közben kanyarodáskor meg roppan egyet, de nem mindíg. Valószínű ki van száradva, szét fogom szedni először, kitisztítom, azt bezsírzom, lesz ami lesz. nem nagy a gond de zavar.

 

...most éppen a hidrotőkéket izgatom....

Miki

L001 Creative Commons License 2007.07.06 0 0 680
Szétszedted már??? Mert nekem gyanus -legalábbis az enyémben- hogy az is valamilyen vw kompatibilitást mutat.....
Előzmény: Nico67 (678)
L001 Creative Commons License 2007.07.06 0 0 679
Mert akkor még nem voltál tudatában hogy én is megyek!! Elvileg!!!!
Előzmény: Ákos 72 (677)
Nico67 Creative Commons License 2007.07.06 0 0 678

Sziasztok!

Kérdés: 944 S2 bal első toronycsapágy

Ákos valami ötlet?

 

Lengécscsillapítók helyen, kipuff szép egyenesen áll!

Valami nagyeszű 1 924-es hátsó dobot eszkábált fel a gépre, gondolom mivel nem kapott 944 S2-re valót.

 

Irányba állítottam a gépet, jön az olajfolyás megállítási munkaművelet. Először megpróbálom ráolvasással, majd gyógyfüvek segítségét hívom, azt elmegyek paphoz mondok egy imát, majd szétszedek mindent, kicserélem amit ki kell, majd reménykedek hogy jó lesz.

Miki

Ákos 72 Creative Commons License 2007.07.06 0 0 677
 

Sziasztok!

 

Ketten Geli úrral meglátogtjuk ezt a rendezvényt. Ha van kedvetek tartsatok velünk!

 

Kedves YETRO-fanok!

 

A szlovák Youngtimer Classic Club meghívását tolmácsolom felétek.

 

A Youngtimer Classic Club (YCC) 2003-ban alakult, nagyjából 50 tagot számláló klub jellemzően a ’60-as, ’70-es, ’80-as évekből. Gépparkjukat olyan autók gazdagítják, mint Ford Cortina, Chryslerek, Simca-k, Renault-k.

 

A minden évben megrendezésre kerülő túrájukat idén július 5-8-a között tartják és a „Dunajská Expedícia” nevet viseli. A túra egyik különlegessége, hogy a csapat július 7-én Magyarországra látogat, és közös autókázásra invitál bennünket.

 

 

 Ákos

zshavasi Creative Commons License 2007.07.06 0 0 676

Te úr isten! Optikailag lehet szépen, finoman alakítani valamit, de ez... (förtelem):

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1342263&command=ugras&screenwidth=1280

 

Zs.

Nico67 Creative Commons License 2007.07.06 0 0 675

namost a kerítés majdnem kész, csak pár csavar hiányzik....ööööö....

hát igen, kerítést is javítottam. Szétvágtam, összehegesztettem, anyám festett, én csavaroztam...

 

2 db hátsó lengéscsillapító cserélve! a hátulja szépen emelkedett, holnap próbakör, és kipufogós mivel elég görbe a rendszer és talán melegítéssel helyre igazítható, nekem sajna nincs itthon lángom.

A jobb hátsó lengéscsill. alsó csavarja egy kissé görbe volt, amit a kézi fűrész segítségével sikerült teljesen elrontani. de szereztem bele egy szép 10.9-es renault csavart, be is csavartam csak közben sikerült berugnom. :-))) mivel a barátomnál a csavartartó edényhez túl közel van a borospince. :-))))

Miki

Nico67 Creative Commons License 2007.07.05 0 0 674
vettem :-)))
Előzmény: attilka999 (673)
attilka999 Creative Commons License 2007.07.05 0 0 673
Küldjek SÖRT?
Előzmény: Nico67 (672)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!