Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

DelSonar Creative Commons License 2018.03.01 0 0 15706

Lassan vagy gyorsan tekeri az önindítót? Akksi feszültsége mennyire esik le?

Előzmény: juve1971 (15705)
juve1971 Creative Commons License 2018.03.01 0 0 15705

Sziasztok. Egy kis segitség kéne,1,4 8v a kalos. Reggel garázsbol indul vele párom,hibátlanul indul. A garázsban 10-15fok van. Bemegy meloba délután indul haza és nehezen indul, tekeri tekeri,és csak gázadással nehezen beindul. Ez hétfö ota van,miota bejöttek ezek a nagy hidegek. Elötte nemvolt probléma vele. Ez mi a turo lehet? Ezek ugye automata szivatosok ugymond, mi a felelös a hideginditásért? Hátha van valami ötlet,javallat.  Köszönöm.

nord Creative Commons License 2018.03.01 0 0 15704

Elfelejtettem írni: másnap a közeli autóvillamosságis elvitte, szétkapta, azt mondta szerencsém volt, javítható. Fél napot elszöszölt vele, 40ezer lett a vége. Az elmúlt szűk egy hónap problémamentes futása alapján azt mondom, rendesen megcsinálta. :)

Előzmény: kalos1 (15623)
nord Creative Commons License 2018.03.01 0 0 15703

Tökéletes. 188 centi, 90 kiló vagyok. :)

Előzmény: Lapuli (15696)
Lapuli Creative Commons License 2018.02.26 0 0 15701

Köszi, akkor én pici vagyok 😅

Előzmény: Ken_Block (15699)
Lapuli Creative Commons License 2018.02.26 0 0 15700

Elől vezetve pesten, és csak nyaranta egy hosszabb út külföldre

Előzmény: Törölt nick (15697)
Ken_Block Creative Commons License 2018.02.26 0 0 15699

Üdv.

Rángatáshoz, dadogáshoz, nem godolnám, hogy egr probléma. A hibakód kopogásos égésre utal...ami inkább gyújtás probléma, úgy gondolom. Esetleg üzemanyag, de ez fényévekkel később csak.
Gyertya, gyertyakábel csere, ha rég volt cserélve, vagy nem is tudni róla esetleg.

 

Hozzá való műszer vagy sem, családban ami van Kalos,  egy Autocom, Delphi koppintás műszerrel meg mondom hogy vez. tengely jeladó hiba miatt világít időnként a check, és map szenzor miatt rángatott, ami nem hasra ütve lett cserélve, hanem értékek lettek nézve menetközben. :)

ÉN 195 cm vagyok kb, nem azt mondom, hogy írtó kényelmesen, de elférek benne ELŐL!...hátul hagyjuk inkább. A 18x cm-re szerintem teljesen hibátlan elől, még akár hosszabb úton is.

Lapuli Creative Commons License 2018.02.26 0 0 15696

Helló, az lenne a kérdésem egy 187 centis embernek kényelmes egy Kalos 2014

Clevo88 Creative Commons License 2018.02.26 0 0 15695

Sziasztok, nem mindíg de erősebb gyorsulásnál a motor el kezd dadogni, rángatni, és villog a check lámpa P0300 hibakodot olvastam ki, alapjárat egyenletes, lehetséges az egr szelep? 1.4 es 8 szelepes

a héten jön majd légbeömlős tisztitó spray, mert kicsit retkes a légbeömlő pillangós szelepházban, és biztos beljebb is.

 

 

DelSonar Creative Commons License 2018.02.23 0 0 15694

Nem kötekedni akarok, de. A rajzokon láthatod, melyik körre milyen fogyasztók csatlakoznak. A magyar leírásban magyarul is ott van, hogy a különböző számozású főáramkörök milyen "+"-t hordoznak. Innentől kezdve megnézed, hogy a neked szükséges körökre milyen biztosítékok csatlakoznak. Majd fogod a biztosítéktáblák rajzát és megkeresed a neked megfelelő biztosítékokat. Meggyőződsz róla, gogy az adott ponton tényleg csak akkor van-e feszültség, amikor a gyújtás rajta van. Ha nem akarod terhelni azt a kört amit kinéztél akkor a biztosíték elé csatlakozol és külön biztosítod. Ez csak ennyi.

De mi az, hogy a rajzok nem segítenek, amikor minden rajtuk van? Ezt nem igazán vágom most.

Egy sima kis multiméter már a sarki fűszeresnél is 2 ezer Ft alatt kapható.

Előzmény: gg69gg (15691)
gg69gg Creative Commons License 2018.02.23 0 0 15693

Köszi..motortérben van biztosítéka? :)

Előzmény: Törölt nick (15692)
gg69gg Creative Commons License 2018.02.23 0 0 15691

Szia! Több menetfényt "beüzemeltem" már, de sajna a kalózban fázisceruzával se találok gyújtáspluszt...ezért tettem fel a kérdést...köszi a rajzokat, de azok nem segítettek...... :(

Előzmény: DelSonar (15690)
DelSonar Creative Commons License 2018.02.23 0 0 15690

Jaj már, a kolléga egy gyújtás utáni kapcsolatot keresett. Az alapvető fogyasztók valószínűleg ugyanarra a körre csatlakoznak, tehát ha gyújtás fel, megy pl a rádió, de indításnál nem kap feszültséget. Fog egy műszert és a rajz alapján összeveti a sajátjával. 2 perc alatt találni fog egy csatlakozási lehetőséget. Nehogy ez problémát okozzon már.

Előzmény: fiest (15689)
fiest Creative Commons License 2018.02.22 0 0 15689

gondolod hogy hogy 2004es kalos  1.2-es rajza nem tér el a 2006os tól.  2 évig nem változtattak rajta semmit?

 

 mert hogy  ott 2006 tól felfele van majdnem letöltöttem  de akkor látom hogy az nekem nem annyira jó. persze tudom sok minden ugyan az.

 a 2005ös meg még hibridebb mert még  nem egészen chevi de már nem daewoo. a 2006os az már tisztán chevi (már amennyire)  vagy nem jól tudom?

 

 

Előzmény: DelSonar (15687)
DelSonar Creative Commons License 2018.02.21 0 0 15688

Vagy itt van egy angol verzió: https://mintaka.hu/lomtar/Daewoo.zip

 

Ezt letöltheted és saját gépről használhatod.

Előzmény: gg69gg (15686)
DelSonar Creative Commons License 2018.02.21 0 0 15687

Na és? A villamos kapcsolások alapjaiban ugyanazok. Ha gyújtás utáni kört akarsz keresni, ezek alapján találhatsz.

Előzmény: gg69gg (15686)
gg69gg Creative Commons License 2018.02.21 0 0 15686

asszony kalóza 2005ös......

Előzmény: DelSonar (15685)
DelSonar Creative Commons License 2018.02.21 0 0 15685

Lentebb valaki már belinkelte a leírást: http://www.autocats.ws/manual/chevrolet/tis0409/hu/GMDE_TIS_START.html

 

 

Előzmény: gg69gg (15684)
gg69gg Creative Commons License 2018.02.21 0 0 15684

Köszi..milyen rajzokat? Nincs használati utasításom...

Előzmény: DelSonar (15679)
knorti Creative Commons License 2018.02.20 0 0 15683

Kiolvasták a hibat.  Vagy valamelyik gyertya/kábel vagy a trafó. 

Ha tényleg csak ennyi az nagyon jó hír. Megrendeltem a gyertyákat,  ha ez kevés,  megyek tovább. 

Előzmény: knorti (15668)
Amiga113 Creative Commons License 2018.02.20 0 0 15682

Üdvözlet mindenkinek! Segítséget kénék a következő problémához. Kalos 1.4-es motorjából szivárog az olaj mégpedíg szerintem az ékszíj alatt levő érzékelőből.Lehetséges-e és mi a neve ennek az érzékelőnek.Előre is köszönöm!

DelSonar Creative Commons License 2018.02.20 0 0 15681

Ja, a képek:

 

DelSonar Creative Commons License 2018.02.20 0 0 15680

Kalos 1.4 sedan fényszóró mozgató motorok eladóak. Cserére szorultak a régi lámpatestek és a nem állíthatóak olcsóbbak voltak. Így ezek feleslegessé váltak. Mondjuk 1500 Ft/db.

DelSonar Creative Commons License 2018.02.20 0 0 15679

Előszeded a rajzokat és kikeresed a 15-ös körre csatlakozó cuccokat, mondjuk a biztosíték táblánál. Majd kitalálod, hogyan tudnál rácsatlakozni.

Előzmény: gg69gg (15677)
ATóthG Creative Commons License 2018.02.20 0 0 15678

Biztos jó szervizben voltál?

A Daewoo-Chevrolet párosnak a Scan100 a diagnosztikai műszere, és semmi más nem olvassa olyan mértékben és pontosan.

A Tec az Opelé.

Előzmény: satran (15675)
gg69gg Creative Commons License 2018.02.19 0 0 15677

Üdv Mindenkinek! Menetfényt szerelnék nejem KALÓZába.....2005ös, 1,2es..már chevrolet kalos...motortérben hol találok egy gyújtásplusz szálat? Köszi

DelSonar Creative Commons License 2018.02.19 0 0 15676

Ez csak egy ötlet volt, én nem értek hozzá. De ha már kicserélted gyakorlatilag az egész autót akkor nem sok minden maradt a végére.

Előzmény: satran (15675)
satran Creative Commons License 2018.02.19 0 0 15675

És akkor mi van mert voltam már daewoo szak szervizbe ahol semmit nem mutatott ki a gépük? Telefonon konkrétan kérdezzek rá van e ilyen TEC cél műszere?

Előzmény: DelSonar (15674)
DelSonar Creative Commons License 2018.02.19 0 0 15674

https://totalcar.hu/tanacsok/autodoktor/20001117/

 

"Sajnos ilyen problémát még a computer is okozhat... Amennyiben computerhibát észlelnek, keressen meg újra, tudok segíteni olyan címmel, ahol felújított computert a régiért cserébe 6 hónap garanciával adnak."

Előzmény: satran (15673)
satran Creative Commons License 2018.02.19 0 0 15673

Sziasztok bocsi hogy ilyen hosszú leszek adott egy 2005ös 1.2 chevi kalos. Tavaly nyáron vettem ősz óta elég fura dolgokat produkál. Kétszer meg állt menet közben +chek lámpa,irány szakszervíz. Fő tengely jeladót cseréltettek. De az alap járat nem javult. Ingadozó alap járat akár 2500ig is,most már csak 1500, 40 50 60km/h tartott tempónál bele rángat olyan mint ha elvenné a -gáz pedált. Üresbe 1500as fordulat. Amiket cseréltem gyertya+ kábel, vezérszijjak, hő gomba( lehet nem jót adtak) üzemanyag szűrő. A szerelő a másik cseréltetett szívó sort mert h valahol falsot szív. Hiba meg maradt. Vettünk új kartel -gáz csöveket,hiba még mindig meg van. Cseréltem map szenzort, fojtószelep,egr takarítva,hiba még mindig fent áll. Már hat szerelőn túl vagyok és semmi. Lehúztam a lambda szonda csatiját, hiba kódot nem irt ki csak második indításra. De nem érezni változást. Majd visza raktam nem volt lámpa csak majd másnap. Most a lámpa ég. Senki nem talál hiba kódot így nem is tudják mi a baja. Van valakinek ötlete ,mert én tanácstalan vagyok. Előre is kösszi

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!