Sziasztok ! S.O.S. !!!!!!!!! Vivarohoz 2. 3. üléssort keresek ! Nagyon !!! Idáig csak hitegettek tudom ,hogy nehéz de hogy ennyire ! Rengeteg helyet hívtam lehet ,hogy nem a megfelelőt ? Kérlek benneteket ha tudtok segítsetek nekem. Előre is köszönöm! Hat gyermekem nagyon várja .
Légtömegmérőben sajnos a siemens edo-t (ha jól írom) fogadja el. Én próbáltam 1x után gyártottal, de totál fars értéket mutatott és kuszált mindent össze.
Nekem is az izzítás visszajelző világít. Indítás után 2mp-re kialszik de utána folyamatos....
Remélem hamarosan kapunk valami érdemleges választ. :D
Mint olvashatod, nálam is ez a fantom szakadások vannak. Én ma igyekeztem szétszedni és átnézni h van e vhol szakadás.
Ismét beszéltem egy szerelővel, és ő is megerősített h azok a hibák műszerileg nem ehet hibás. De én sem találtam szakadást. (legalább is ahol meg tudtam nézni)
Ő még egy olyan tippet mondott, h lehet a szoftver szarakodik de nem mondja biztosra ez nem 100%, de ezt sem lehet kizárni.
Hibát mikor kiolvasták akkor kitörölték, és pár másodperc múlva ismét feldobta azokat a hibákat.
Szóval én is nagyon tanácstalan vagyok mert ez nekem melós autó és tele van a kalapon vele, h tiszta új gyári cuccok vannak benne még nem is után gyártott és ismét beteg a verda.
Annó a légtömegmérőm hőm jeladója megadta magát akkor az izzítástól az tudom is én még miket írt hibának. Vargamunka kilegózta h mi a baj. ahogy kicseréltem a légtöm. mérőt azonnal eltűnt minden hiba.
Én erre tippelek, h vmi kis apró szarság generálja az egészet. Csak kérdés h mi......
Kb már egy újat tudtam venni a javítások árából. Kérdésem az lenne, hogy egy teljes totál motorfelújításon esett át a motor (motor kis és be), kb 40 km-t mentem vele és jött egy tiltás.
3.000 -es fordulatnál ledadog max 40-50 km/h sebesség.
Egy közeli autószerelő ismerősömhöz vittem el a verdát, h olvassa ki miért és mi tilt.
Szia! 1.9.-es motor? Nekem volt ilyen problémám. Cserélni kellett a befecskendező fejeket. Azóta tünetmentes. Próbáltunk mi is mindenfélét, de nem javult meg. Keresd meg Vargamunkát, tegyen rá egy diagnosztikát és nézzétek meg a befecskendezés adatai. Javarészt meleg motornál csinálta, indítáűs után teljesen rendszertelen ideig nem volt gázpedál. Ha figyeltem a fordulatszámmérőt, akkor egyszer megmozdult lefelé egy kicsit. Onnantól volt gázpedál reakció.
Csak szólok, a leghátsó biztonsági övhöz is van övfeszítő és annak van visszajelzője is, ott volt a hiba, azt jelezte szépen, befújtam és eltűnt a hiba!
Volt már ilyen gondom vontatás után szokott előfordulni. A dugó fedelét fel kell hajtani és belső peremén van két érzékelő (kapcsoló kb. gyufa fej nagyságú) valamelyik nem állt vissza a helyére.
Ha a légzsák eltárol egy hibát, egész annak törléséig benne marad. Mindenképp ki kell olvasni, pontosan mi a problémája, majd törölni a hibakódokat. Forrasztani tilos, mert megnő az ellenállás, és ismét hibát fog jelezni.
Sebessegkorlatozo ugyben szeretnem a segitsegeteket kerni. 2008as vivaro 2.0cdti - nel lehetseges sebessegkorlatozo beepitese, hogy 140- nel jobban ne tudjon menni?
A melóhelyem ezen a héten adott egy 0km-es Renault Trafic furgont műhelyautónak. Szeretném az általam beszerzett GPS és camera kábeleit elrejteni. Ehhez meg kellene bontanom a műszerfal burkolatot.
Tudna nekem valaki abban segíteni, hogy miként fogjak hozzá? Még csak 750km van az autóban nem akarom feszegetni, vagy megkarmolni.
Egy éve vagyok tulaja egy 2004-es 1.9dci Vivaro Westfalia-nak. Egy hőgombát és egy generátort kapott az elmúlt évben,egyébként eseménytelenül teltek a kilométerek, az asszony és a gyerkőcök is hamar megszerették, sokat ingáznak Ausztria ( Tirol) és Mo. között. Most egy másik autó vásárlása miatt el szeretném adni...,miért ne most lenne vele gondom...Szóval..Igazából nem vagyok szerelő, de kisebb dolgokhoz persze hozzá szoktam szagolni. Indításkor nem lehet azonnal gázt adni, várni kell 20-25 mp-et. A probléma random, néha meleg motornál is jelentkezik. Vhol olvastam,hogy agr szelep a ludas..,így levettem, kitisztítottam...úgy tűnt probléma megoldva. Pár napja újra előjött, a tisztítás óta vagy 2500 km-t ment az autó...Az autó 242 000-t gurult eddig, jórészt pályán. Találkozott már valaki ezzel a problémával ?
1. 2006.12. havi 2.0 dci-s traficom légzsák visszajelzője először néha felvillant, most már folyamatosan világít. A vezető alatti csatlakozót befújtam kontaktsprayvel, de nem segített. Az anyós alattit egyelőre nem bántottam. Hogy tudom kimérni, hogy hol lehet a galiba, baromi nehéz hozzáférni? Úgy látom, hogy a csatlakozóig több szál megy, és utána a patronig és a biztonsági öv csatlakozóig csak négy. Gondolom, a csatlakozó széthúzása ellen is "bejelez", érdemes itt forrasztgatni?
2. Olajcsere után próbáltuk kiütni lenullázni a szervizintervallumot, a gáz lenyom, kulcs elfordít majd 3x a fékre nem működött, lehet, hogy azért, mert kicsit másképp viselkedik eleve a kocsi, ha olajszintet akarok induláskor nézni, akkor nem írja ki, hogy "oil ok", hanem a műszerfalon lévő kis gombot megnyomom, akkor mutatja a kis 000000-kat az olajszinthez, ötlet?
2007-től, mikor 145 lovas lett, került rá részecskeszűrő, bonyolult egr (30e helyett 100e körüli árral), kettőstömegű lendkerék. Elvileg még a vezérlés fogaskerekes része a gyengéje. Nálam a 2006-oson 280e km-nél a főtengely szíjtárcsája esett szét 35e-ért. Váltó mindnek gyenge pontja. Fogyasztása pályán 130-140 körül 10 liter, vegyes használatban 8 -cal megelégszik.
Nekem 1.6 140LE biturbo van. Meghibásodás eddig semmi, alsó fordulaton kicsit nyomatékszegény szerintem. 130km/h-n 2500 forog, 160km/h 3000-t, egész jó haladós. Fogyasztás 8-9 liter vegyes használat mellett.