Az eredeti csoport egy kézen megszámlálható emberből áll, amiket én felsoroltam, az lefedi a közlekedési balesetek okozóinak 80%-át, maradék a részegek...
Puntóst alázni hóban? Nem tetted magasra a lécet :))
De érzi, hogy valamit elért az életben, miközben nyomogatja az iPhone-t a dízel Béjemvében. Mégsem egy Octavia, bár pont úgy használja, csak télen jobban fosik benne. Nehogy meginduljon a hátulja, és ezért is gyűlöli a drifteseket, akik nem ilyen gyávák. Megértem én persze, nincs ebben semmi, én is utálom az ügyesebb, bátrabb embereket.:))))
Ő az új BMW-s. Régen a a BMW egy sportos kisautó volt, a 02-esek, később az indokolatlanul nagy motorok a 3-as, 5-ös kasztniba, M-es autók. Akkortájt a hátsókerékhajtás természetes következménye volt a túlkormányzottság, a régi rallyk, de még az utcai virtuskodásban is része volt ennek kihasználása. (szoci viszonylatban a ladázás:))
Az új BMW-s szeret spórolni, ezért dízelt vesz (kap) (a BMW-k több, mint 3/4-e négyhengeres dízel az utóbbi években), szeret gyorsan menni, de csak egyenesen, és egyáltalán nem tud mit kezdeni a másfél tonnára jutó 140-180 lóerővel (plusz 17-es, 18-as széles kerék), ezért SOHA nem kapcsolja ki az elektronikai védelmet. Az új BMW-s a négyhengeres dízel limuzinban ülve azt érzi, hogy ugyanolyan sportos autója van, mint egy E30 320i volt a maga idejében, de ez annyiban hasonlít csak, mint egy 911-re, vagy 944 turbóra egy dízel Cayenne...
Az új BMW egy jó autó. Nagyon is jó autó. De az új BMW sofőrjei szerint a megcsúszó hátsókerék az ördögtől való. Az új BMW-s már nem bánná, ha inkább az első kerék lenne hajtva. Az új BMW-s valójában egy Audis :)
Hagyd, valaha férfi volt, még motorozott is. Most már megtörték, már a sok megláncolt családapához hasonlóan, szúrós szemmel néz egy driftet. Talán már odáig is eljutott, hogy a csajokat sem meri megnézni az utcán, még akkor sem, ha egyedül van.:)))
Na igen, az az egy eset emlékezetes volt (a célja is ez lett volna), de személyesen volt olyan élményed, h feltartott valaki a körforgalomban bohóckodva?:) Vessük ezt össze azoknak az eseteknek a számával, amikor féktávon belül bevágtak eléd, nem tartottak követési távolságot, nem adtak meg elsőbbséget, az útviszonyokhoz vagy forgalomhoz képest indokolatlanul nagy tempóval menni láttál valakit, szembeelőzni, etc.
Én sem védem a driftereket, mert az utcán a legtöbb egy kis hujegyerek, aki sperr nélküli autónak csikkantja a kerekét....De a társadalmi veszélyességük azért nem kimutatható kategória. Max bosszantó, ha látsz ilyet, mert hiába ülsz BMW-be, még megpöndrinteni sem tudod :)))
Múlt szombaton Euroéknál felvetődött a kérdés, hogy idén megyünk-e őszi szezonzáró túrát? A "szokásos" október 23.-a most szerdára fog esni, tehát sajnos nem lesz akkor több napos hosszú hétvége. 2 lehetőség lenne. Vagy 19-23. (szombat-szerda) vagy 23-27. (szerda-vasárnap). Mindkét időponthoz 2 nap szabi kell és 5 napos lehetne a túra. Előbbi annyiból lenne jobb, hogy utána csak 2 napot kell dolgozni, majd újra hétvége és lehet még a túrát kipihenni, míg a második esetben utána egy teljes munkahét jön. Persze nem kötelező mind az 5 napot kihasználni, lehet csak 4 napos is a túra ahogy eddig is.
Kit érdekelne a túra és október 19 és 27 között kinek mi lenne a jó időpont? 1 vagy 2 nap szabi? 4 vagy 5 napos túra érdekelné?
Egy kicsit sem ütném meg magam, mert lent tele van Tomcat-ekkel, úgyhogy puhára esnék ;)
Amúgy anno a rendőrség hozott egy határozatot, miszerint az út karbantartója "okozta" a balesetet és köteles megfizetni a káromat. Szóval ennek a szorinak annyi köze van drifthez és a balesetekhez, mint a nagyobb akkunak a generátor tönkremeneteléhez ;) De majd ezt is megmagyarázod ;)
Eszem ágában sincs Rnie-t vagy a driftereket védeni, de azért ez a "Keress rá a drift accident-re" célozgatás elég nagy hüleség. Keress rá a traffic accident-re is. Erre mennyi a találat? Hmmm? Kb. olyan a kettő viszonya, mintha azt mondanád, hogy keress rá a gátfutó balesetekre, holott jóval több olyan videó van, amin sima sétálás közben pofára esnek , mert olyan bénák. A "határokat feszegetve" persze, hogy történnek balesetek. Mi ebben a nagy csoda? Sokkal inkább kínos egy egyszerű hétköznapi szituációt elbaxni és balesetet okozni.
Szerencsére valóban nem gyakori, az jutott eszembe, amikor a Lánchíd körforgalomban volt drift flashmob, szerinted fasza srácok voltak, szerintem felelőtlen idióták.
Nem is kell találkozni. Éjjel lehet hallani a parasztkodást és látni másnap a keréknyomokat a körforgalomban.
Közúton, forgalomban az egyik legbunkóbb létforma az öntudatos drifter. Mert ura a technikának.
Nappal is találkoztam legalább kettővel az elmúlt két évben.
Linkeltem neked videót a Subaru 4WD alapon hátsókerekesített Swiftről. Ott is csak haverok zárták a közutat. Aztán ha valamelyik drifthuszár elméri, hogy mennyit bír a vaterázott 1000 Ft-os kopott hátsó gumi és beesik a fészbúkon összetrombitált alkalmi néző közé, akkor ki lesz a hülye?
Te hány közúti drifterrel találkozol/év? Mert én nagyjából eggyel, jó esetben, magamon kívül :) Ezzel szemben agresszív, vak, rosszindulató, szellemi fogyatékos sofőrrel naponta (szintén magamon kívül :)). És hát kb ennek megfelelően kezelendő a veszélyessége. Pont annyire, mint az autópályás gyorshajtás: persze bosszantó, hogy valaki egy jobb autóval gyorsabban, ügyesebben megy, mint a tömeg, de aztán ennyi. Szemben a sok agresszív önkéntes rendőrrel vagy nyomulós kisköcsöggel, aki fel sem fogja mit csinál, mert sem a kreszt, sem az autóját nem ismeri... Aki drifter, az már egészen más kategória, szerintem ilyen nagyjából csak videón láttál még, közúton nemigen :)))
Én utálom a közúti driftereket, de ez állat, mivel egyirányúnak tűnik a spirál felfele, nem veszélyeztet mást. Nálunk van pár csaj a házban, aki így közlekedik a céges garázsban a dízel Mondeoval, többször kellett ugranom már. :)))
Ha már egyszer a múlt jött szóba, akkor itt egy jó sztori. Nem tudom emlékezik-e még rá valaki, de nemrég amikor vissza olvastam majdnem könnyesre röhögtem magam :)
Nem emlékeztem pontosan, hogy mikor is volt az első horvát túra, ezért vissza kerestem (2008 május). 3 napot voltunk K-val és C-vel. Csütörtöktől szombatig. Balucapt és Antera meghírdetett szombaton itt egy gurulást vasárnapra amit telefonon egymás között jól lemondtak, viszont K a 3 nap és kb. 1700km után vasárnapra odament a találkozó pontra, hogy még vasárnap is motorozzon ... de nem volt ott senki :D Szegény K ;)