Bocs minden érintettől, 1/2rekapcsoltam!
"...VORC-os ... Görbitz(?) barátom..."
Helyes volt a kérdőjel...
Egyrészt nem így írják a nevét, másrészt nem is ismerem, bár tudom, hogy már találkoztunk.
Én tulajdonképpen Nyírő Lacira gondoltam.
Sorry!
Oszi:
OFF
"Nem '92-ben kezdtél? Lehet, hogy firmád voltam (Gyufa-évfolyam)?"
Nem ott kezdetm, de jártam ott is! :-)
Az én echte firmáim a Boci-féle csapat.
"Én ott leszek, mint kiállító."
Hogyne mennék! Melyik cég?
ON
Valszeg találsz levehetős horgot, telefonáld körbe a gyártókat. Az olyanba asszem lehet kapni sokféle adaptert, de ezt kérdezd meg inkább az off-road topicon!
Sj:
Érdekel, csak azt ne kérdezd meg, hogy mikor hozom el!
:-)
Helló!
OsCaR és a többiek: gyakorlatilag egy komplett samurajom van üvegek és külső (ép) karosszériaelemek nélkül.A hidak-karosszéria ezres, a többi 1.3-as! Árakban szerintem megegyezünk! (hogy szokták mondani? Sportársi?)
Hello!
Ata samurai: ezzel azt akarod mondani, hogy eladóak a gumijaid?? Értem, de gondolom csak jó matekosoknak ajánlod!
Atompyka: érdekel még a 4 felni féláron (20e)????
Hi all!
A Yokohama képét feltettem ide:http://www.offroadmagazin.hu/album/kepek.phtml?ai=17
A felni (gyári Suzuki 7,5*15)használtan 40.000 Ft
Szerelés 5.000 Ft. Tehát a gumik tiszta ára 135.000 Ft. Csak a tisztánlátás kedvéért.
Van komplett első-hátsó lökhárítóm lámpákkal (helyzetjelző-index+hátul féklámpa) együtt.
Mint a fotókon látható, másikat csináltunk. :)
Ata
Bocs, de félreérthető volt az a mondat ... egyébként aszonták a szentendrei klubosok, hogy vannak jobbos tükrök, majd megnézem.
Horog: az a baj, hogy azzal újra kell (-ene) vizsgáztatni, most csak a zöldkártyám lenne esedékes amúgy (le is csaphatják a rendszámot, ha van fent horog, de nincs benn a forgalmiban). Létezik Samurai-ra olyan, ami legálisan leszerelhető fejű? (terepezésnél a gyors rángatáson kívül nem egy előny sztem a horog ... )Szintén szentedrei info: a gyári vonószem olcsó állítólag és szintén van nekik ...
OsCaR:
tükör : félreértettél, VAN jobbos tükör (és kipufogo gyári alkatrész is), menj el egy suzuki kereskedőhöz és rendeljétek meg japánból (árát azért kérdezd meg előtte!). Jobbos gyári tükröm nekem is van, három-négy darabban :erre mondtam, hogy terepjáró.
Vonószem: ha horgot raksz rá (úgy láttam gondolkozol rajta), az a legerősebb, ideiglenesen ki tudnak húzni a rugónyolcasoknál is, csak ne rángassátok nagyon (meg persze előre...)
Lehet, hogy a kipufogóhoz is kellene v.mi (1.324, karb., kat.) sztem el van kicsit tömődve a katalizátorom és lehet, hogy kicsit lyukas is a rendszer máshol. Kiderül.
Kell, hogy létezzen jobbos tükör, mert
- láttam már képen,
- és azt rakják a jobbkormányosokra.
All:
ha valakinek módja van rá, tegye fel ide 1 kicsi képben, vagy linkben, vagy küldje el nekem, hogyan néz ki a vonószem hátul, mert nekem olyan nincs most, ergo vontatni sem tudnék per pillanat, nemhogy engem valaki kirángathatna a sárból hátulról :((
OFF
Ismerem a linkeket, hehe, innen voltál ismerős :)
Nem '92-ben kezdtél? Lehet, hogy firmád voltam (Gyufa-évfolyam)? Mer hát én is a fáról jöttem le :)))
Nem jössz a Bútor Szakvásárra (nov. 6-10)? Én ott leszek, mint kiállító.
ON
Már jó két hónapja figyelemmel kísérem ezt, és az Off Road topicot, meg az OTTSE-t (ha már épkézláb gépem lesz, belépnék), a hazai klubokkal, 16mag.-gal együtt.
Vagy 10-15 éve vonzanak a terepjárók, de most alakult úgy, hogy vettem egyet. Már nem bírtam tovább:)
OsCaR:
Milyen kicsi a világ...
Akkor Neked is
Jó Szerencsét!
'96-ban végeztem üzemen, de fán kezdtem, csak emberré váltam (azaz lejöttem a fáról...). :-)))
Már miért kopna az A/T nagyon nyáron? Nem téli az!
Amúgy NLQ-nál vettem, asszem, olcsóbban, mint amit Te írtál.
Egyel nagyobb/keskenyebb, mint a gyári, 195R15.
Bull-nak is ilyen van az L200-on, nem volt még gondja vele, pedig többet jár versenyre, mint én.
Nekem a Pirelli S/T nagyon bevált télinek, simán végigmentem vele a tavaly decemberi VORC-os versenyen a havas Bakonyban, pedig Görbitz(?) barátom aszonta, az első pontnál tegyem fel a láncot, úgyis kell végig. Szerencsére nem hallgattam rá, pedig az első terepezésem volt (a Máriahalom-i októberi Suzuki-talit leszámítva, de az igen "lájtos" volt - mai szemmel nézve...).
Nézegettem a Puma-t, ami Jeepinek is van, de nem vettem végül, ezzel is védeni gondolván az autót.
:-)
Huhh, szóval van minden...
Árakat nem tudok mondani, de majd kitaláljuk jól!
A szélvédőkeret mindenképpen kéne, a jelenlegi beázik, 2 héten belül viszem a kasztnishoz emiatt (üveg csak akkor kell, ha a mostani eltörik kivételkor) + a bal ajtóm teteje kicsit deformált, azt igazítja, lehet hogy gumitömítés, ablak alkatrészek is kellenének (üveglehúzó, stb. esetleg 1 gyári színezett üveg, mer a mostani utángyártott, nem a legjobb és kicsit más színű stb.), meglátjuk ha szétszedi. Írok majd mélt.
Jövő héten viszem rugókat íveltetni, és szétkapják a hátsó difit, mi a helyzet. Utána a szélvédő ...
Szóval számíts rám :)
ATom:
Sopron:
Üzem: '93
Váll. gazd.: '95
Jó Szerencsét! :) Látásból ismerős voltál néhány fotóról.
Hogy vált be a Geolandar A/T? Nem kopik nagyon nyáron? Milyen méretet raktál fel, u.azt, mint a gyári? Én is gondolkodtam rajta, de aztán egy Kumho 825-ös garn. lett belőle (téli+sár garnitúrának, majd meglátjuk hogy válik be). Mondjuk nyárinak még mindig szóbajöhet (a Geolandar), vettem + garn. felnit már. A mi méretünkben viszonylag jó az ára, nagyobban jóval drágább. A Kumho viszont ennél is olcsóbb volt, 15,300.- ért vettem darabját (20% kedvezménnyel). (A Geol.-t 10-el tudtam volna csak, 23e fölött/db)
Egyébként a gyári pótkerekem még megvan, igen jó Bridgestone mintával (0 kilométeres, csak öreg, mint az országút:) most még csak hasonló mintát sem csinál senki :(
joeeye:
neked mennyit ér?
Egy kis reklám: ELADÓ még 1.3 motor, váltó, terepváltó, első híd ( féltengelyekkel vagy nélkül), 1.0 első-hátsó hidak (sajnos zár nélkül),első-hátsó rugók, alváz, porlasztó, generátor,lengéscsillapítók, felnik, benzintank, lökhárítók, kormánymű+összekötő, első bizt. övek, sportülés stb. hogy csak a lényegesebbeket említsem!
HaliT
OsCaR:
-szélvédőhöz a gumikeret az van akár kettő is, szélvédő annál kevésbé
hátsó difiműbe alkatrész, vagy komplett difi:
még nem tudom melyiket tartom meg, de valószínű, hogy 1000 hidakat (első-hátsó) adom el, 1.3-hoz csak elsőm van, de lehet hogy tudok szerezni ha kell
-jobb oldali tükör: gyári a világon sem (terepjáró!)
-NINCS :digit óra vagy a helyére dőlésmérő,pótkeréktakaró(atompyka), hátsó vonószem
-a gyári gallytörő: majd küldök képet (nincs benne suzuki jel...)
-ha van vonóhorgod : az is van
Az árakon még nem gondolkoztam, de ha ennyi minden kell gondolom megegyezünk, esetleg írd meg mennyit ér meg neked a cucc!( vagy elcseréljük a gyári klimára: vicc volt!)
Sj (és bárki más):
Engem is érdekelne pár cucc:
-szélvédőhöz a gumikeret, vagy esetleg kompletten üveggel is
-hátsó difiműbe alkatrész, vagy komplett difi (esetleg zárral; jövő héten derül ki, mi baja, most megy, de 60 felett morog)
Ezek alább kevésbé sürgősek, de ezek is érdekelnek:
-jobb oldali tükör (van egy rajt csak nem gyári)
-digit óra vagy a helyére dőlésmérő
-első lámpák és index+helyzetjelző (lökhárítóba)
-a gyári gallytörő
-pótkeréktakaró, (lehetőleg minél szolidabb:)
-ha van vonóhorgod
-hátsó vonószem (ma vettem észre, hogy hiányzik, úgy néztük, mintha lett volna az autómon vonóhorog korábban, csak leszerelték, emiatt hiányozhat).
Megírhatnád (mailban) hogy mid van, és mennyiért gondolod. Vagy bárki, akinek van ilyesmije...
Köszi!
Oszi
(Samurai SJ413 87-88 zárt, lapostetős, fekete, gyári klímával :)
Balatonnál vagyok, de Pestre is járok időnként.