Végignéztem! Hát a subaru kikapott a belpiacos integrától, de a CTR is nagyon megszorongatta! Az Rx-8 meg lemaradt nagyon.... Pedig 250 Lóerős változat!?!
Itt minden cefet drága ami autókkal kapcsolatos. A Greddy E-manage USA-ban Japánban 80.000.- FT körül van. Idehaza használtan kérnek érte 180.000-et:)))) :(
Mondjuk az benne van, hogy belpiac, és nem kell átúsztatni a fél világon... (meg országonként levámolni, az EU-ban gondolom úgyis fasza büntetővám van az idegen termékékre)
Arról nem is beszélve, hogy savanyúak vagyunk a Japókhoz képest mint a citrom, úgyhogy nem is hoznak ide érdekesebb egységeket. Gyártja európa magának a négykerekű kukáit...
Kételkedek az igazságtartalomban, mert pl honnan a pékből tudják előre a motorválasztékot. Ezenkívül kizártnak tartom a japánon kívüli gyártást, még a Mazda2 gyártást is visszavitték japánba (nagyon helyes módon!).
Amúgy egy nagyöreg velem is kötözködött, hogy nem lehet a tompított fényszóró izzója H1, mert a H1 bizony csak a ködlámpákban van. mondtam, hogy veszekedjen a 90-es évek mérnökeivel, mert ÉN tudom, mi van a kocsimban! És még ő volt ideg, mikor az ügyfélnek MINDIG igaza van, és most ÉN voltam az, és TÉNYLEG igazam volt :-)
Xedos6-ot, 98-asat vagy fiatalabbat szerintem nem fogsz kapni 1 milla alatt. Lehet, hogy árulnak annyiért, de az olyan is, arra tuti, hogy rákölthetsz vagy félmillát, mire autó lesz belőle. És lehet, hogy még alábecsültem.
92-96 Xedosokat árulnak 6-8-900 ezerért, esetleg azokat nézd meg. Ha normális tulajnál volt, akkor nincs gond vele. 2-3 kilót kell max rákölteni, és autózhatsz vele 3-4 évig biztosan.
De egyetértek SzaboZe-vel. Olcsó is legyen, meg jó is, meg 98-nál fiatalabb is, ez így nehezen fog összjönni. Xedos legalábbis. 323-ról nem tudok nyilatkozni (SzaboZe igen :D)
> én már 3x cseréltem, szóval csak hihetsz nekem...
Hiszek. Egy kicsit furcsa, hogy már 3-szor cseréltél. A Toyotánk már 9 éves és még minden izzó eredeti benne (a szivargyújtóé kiégett, de a fene sem cseréli azt ki...)
Installing low beams on a Mazda 6 is actually very easy and will take about 15 minutes with hand tools (a dental mirror helps alot). Don't ask about high beams, getting to those looks really hairy!
First pop the hood -obviously. The low beams on a 6 are the outermost lights in the lamp assembly.
Before you go and try to get to the bulbs disconnect the battery terminals, remove the fuse box cover and unbolt the square coolant tank on the passenger side of the car and move it off to the side.
DO NOT disconnect any of the hoses on the coolant tank or try to remove it from the car, just put it to the side.
Now you've got room to get your hands into where they need to go. You'll notice that there is a circular plastic cover on the housing behind the low beams. These each will unscrew and pop off. Once you take these off it is a simple matter of removing and replacing the low beam bulb.
The bulb is held in by a metal latch. It is a wire that looks like a loop off a paper clip. disconnect by just push down and inwards (toward the middle of the car) on it and it'll pop up. Pivot it up out of the way and the bulb will pull right out. (actually, they both push towards the left if you are standing in front of the car looking at the headlights)
Replace the bulb and make sure you note how the old bulb was installed as it will only go back in one way. ALSO make sure you do not touch the bulb itself as the oil from your skin will cause the bulb to have hot spots and burn out sooner.
Reverse the process for the install making sure you get the metal tabs to latch in properly and make sure you secure the circular covers back onto the headlight housing. Also make sure you securely reattach the coolant tank and put the fuse box cover back on.
De tényleg: azt hogy csinálják, hogy ugyanaz az izzó kell a tompítotthoz, mint a fényszóróhoz? Hogyan tompít a tompított? (elnézést, úgy látszik, le vagyok egy kicsit maradva...)