Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2007.08.03 0 0 28056
Végignéztem! Hát a subaru kikapott a belpiacos integrától, de a CTR is nagyon megszorongatta! Az Rx-8 meg lemaradt nagyon.... Pedig 250 Lóerős változat!?!
Előzmény: StationW (28055)
StationW Creative Commons License 2007.08.03 0 0 28055

11.050.000.- Az EVO IX alapára...

 

Más: Ezt nézzétek meg http://youtube.com/watch?v=D4U_Wj84XPU japán belpiacos szériaautók versenyeznek...és a Hondák a Subarukat is megeszik...

 

Itt minden cefet drága ami autókkal kapcsolatos. A Greddy E-manage USA-ban Japánban 80.000.- FT körül van. Idehaza használtan kérnek érte 180.000-et:))))  :(

Előzmény: Törölt nick (28054)
Törölt nick Creative Commons License 2007.08.03 0 0 28054

Valszeg, ebben a szegmensben sajnos tájékozatlan vagyok....

 

Bár subaru Sti 11 milla körül van, meg talán az evo IX is....

De ezek is japánok, a hatalmas sarc ellenére!!!

 

Hol van a sok EU-s autógyártó???

Tényleg ennyivel többe kerül az "öreg" kontinensen egy erős autó előállítása?

 

Érdekes, az USA-ban is még a német autók is occsóbbak/ha jól tudom/, mint a mi kontinensünkön... 

Errefelé minden állam az autósokból akar megélni???

Előzmény: StationW (28053)
StationW Creative Commons License 2007.08.03 0 0 28053

Akkor mondjál 10 milláért 276Le-s kocsit!:)

 

Szerintem mindegyik felette lesz...

Előzmény: Törölt nick (28051)
rezgaras Creative Commons License 2007.08.03 0 0 28052
SzaboZE írta:

> a lámpatestben van egy fényterelő lemez,

Kösz.
Előzmény: SzaboZE (28037)
Törölt nick Creative Commons License 2007.08.03 0 0 28051
Ja, vehetünk magunknak német, vagy franci, meg mindenféle seat, ilyesmi kukákat. 276 LE-ért minimum 10 millát fizethet a nagybecsű EU polgár:((
Előzmény: StationW (28050)
StationW Creative Commons License 2007.08.03 0 0 28050

Mondjuk az benne van, hogy belpiac, és nem kell átúsztatni a fél világon... (meg országonként levámolni, az EU-ban gondolom úgyis fasza büntetővám van az idegen termékékre)

 

Arról nem is beszélve, hogy savanyúak vagyunk a Japókhoz képest mint a citrom, úgyhogy nem is hoznak ide érdekesebb egységeket. Gyártja európa magának a négykerekű kukáit...

Előzmény: Törölt nick (28049)
Törölt nick Creative Commons License 2007.08.03 0 0 28049

Kíváncsi lennék, vajon mennyi lehet japánban egy belpiacos integra, vagy egy mazda3 mps.-)

 

Sztem kb fele árú, mint nálunk....

A 276 LE-s auris 5,1 milla. Tavaly vett 1,4 D4-D-s corolla HB 4,2 volt...:(

Előzmény: StationW (28048)
StationW Creative Commons License 2007.08.03 0 0 28048

Hi!

 

Nézzétek meg a Toyota Aurisos hírt! -azért kemény, pláne az uccsó mondat.

 

A Rönyós hír meg inkább vicces, testközelből ismerve a járműveik egy részét. Műanyagkabrió...

Krisz.19 Creative Commons License 2007.08.02 0 0 28047

http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2007.08.02.&322705

 

 

ha-ha  ezt az optimizmust...:))

SzaboZE Creative Commons License 2007.08.02 0 0 28046
És a JKL-es rendszám sem hangzik túl jól.
Előzmény: Krisz.19 (28038)
SzaboZE Creative Commons License 2007.08.02 0 0 28045

Kételkedek az igazságtartalomban, mert pl honnan a pékből tudják előre a motorválasztékot. Ezenkívül kizártnak tartom a japánon kívüli gyártást, még a Mazda2 gyártást is visszavitték japánba (nagyon helyes módon!).

 

SzaboZE

Előzmény: daredda (28040)
SzaboZE Creative Commons License 2007.08.02 0 0 28044
Szabin vannak a héten.
Előzmény: daredda (28041)
SzaboZE Creative Commons License 2007.08.02 0 0 28043

A kisebb esztétikai hiba gondolom nem elhanyagolandó, mert nem igazán írnak róla :)

 

Ennyiért ez több mint gyanús.

 

SzaboZE

Előzmény: Krisz.19 (28038)
Krisz.19 Creative Commons License 2007.08.02 0 0 28042

kösz

  sajnos tisztában vagyok vele ,hogy igaz amit írtok ,DE az idő nekem dolgozik:))))

Előzmény: Medve_V6 (28039)
daredda Creative Commons License 2007.08.02 0 0 28041
Mazda Mesterről tud vki vmit? Nincsenek szabin? Vmi kimért női géphang mondja, hogy a tel.szám nem elérhető..

köszi..

Amúgy megbízható (tényleg beállítja) zöldkártyást vadászok, ha tud vki (mindenki tud..) a belvároshoz közel.. Azt McKöszönném.

DRD - 626
daredda Creative Commons License 2007.08.02 0 0 28040
Sokat nem mond, de nézzétek meg: ujmodell

Amúgy egy nagyöreg velem is kötözködött, hogy nem lehet a tompított fényszóró izzója H1, mert a H1 bizony csak a ködlámpákban van. mondtam, hogy veszekedjen a 90-es évek mérnökeivel, mert ÉN tudom, mi van a kocsimban! És még ő volt ideg, mikor az ügyfélnek MINDIG igaza van, és most ÉN voltam az, és TÉNYLEG igazam volt :-)

DRD - 626
Medve_V6 Creative Commons License 2007.08.01 0 0 28039

Szia!

 

Xedos6-ot, 98-asat vagy fiatalabbat szerintem nem fogsz kapni 1 milla alatt. Lehet, hogy árulnak annyiért, de az olyan is, arra tuti, hogy rákölthetsz vagy félmillát, mire autó lesz belőle. És lehet, hogy még alábecsültem.

 

92-96 Xedosokat árulnak 6-8-900 ezerért, esetleg azokat nézd meg. Ha normális tulajnál volt, akkor nincs gond vele. 2-3 kilót kell max rákölteni, és autózhatsz vele 3-4 évig biztosan.

 

De egyetértek SzaboZe-vel. Olcsó is legyen, meg jó is, meg 98-nál fiatalabb is, ez így nehezen fog összjönni. Xedos legalábbis. 323-ról nem tudok nyilatkozni (SzaboZe igen :D)

 

Üdv, és sok sikert a keresgéléshez!

Előzmény: Krisz.19 (28038)
Krisz.19 Creative Commons License 2007.08.01 0 0 28038

azért akad ...:)

 

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1093334&command=ugras&screenwidth=1024

 

 

a xedost amit kinéztünk 870-ért sajnos eladták mielőtt összeszedtük a pénzt a mostani amire alkuszunk meg a világ másik felén van (Zala megye)

 

 

ezért még szempont hogy Bp-n legyen vagy a környéken..

 

 

 

Előzmény: SzaboZE (28036)
SzaboZE Creative Commons License 2007.08.01 0 0 28037
Úgy, hogy a lámpatestben van egy fényterelő lemez, ez alakítja ki a szükséges letörést a vetített fény képében.
Előzmény: rezgaras (28031)
SzaboZE Creative Commons License 2007.08.01 0 0 28036

Persze, csak némileg összetörve vagy motorhibásan :) Ez a két paraméter eléggé kizárja egymást szerintem.

 

SzaboZE

Előzmény: Krisz.19 (28029)
cistron Creative Commons License 2007.08.01 0 0 28035

pontosabban 3x1 db izzó égett ki.

A gyári másfél év körül bírta, de cseréltem mindkettőt philipsre talán (ez egyszerre kiégett) ez fél évig bírta kb, majd most osramra, ez bírja még...

 

Előzmény: rezgaras (28034)
rezgaras Creative Commons License 2007.08.01 0 0 28034
cistron írta:

> én már 3x cseréltem, szóval csak hihetsz nekem...

Hiszek. Egy kicsit furcsa, hogy már 3-szor cseréltél. A Toyotánk már 9 éves és még minden izzó eredeti benne (a szivargyújtóé kiégett, de a fene sem cseréli azt ki...)
Előzmény: cistron (28032)
rezgaras Creative Commons License 2007.08.01 0 0 28033
cistron írta:

> Elég kis kéz kell hozzá

Ezt találtam a neten:

------------

Mazda 6 Low Beam Install

Installing low beams on a Mazda 6 is actually very easy and will take about 15 minutes with hand tools (a dental mirror helps alot). Don't ask about high beams, getting to those looks really hairy!

First pop the hood -obviously. The low beams on a 6 are the outermost lights in the lamp assembly.

Before you go and try to get to the bulbs disconnect the battery terminals, remove the fuse box cover and unbolt the square coolant tank on the passenger side of the car and move it off to the side.

DO NOT disconnect any of the hoses on the coolant tank or try to remove it from the car, just put it to the side.

Now you've got room to get your hands into where they need to go. You'll notice that there is a circular plastic cover on the housing behind the low beams. These each will unscrew and pop off. Once you take these off it is a simple matter of removing and replacing the low beam bulb.

The bulb is held in by a metal latch. It is a wire that looks like a loop off a paper clip. disconnect by just push down and inwards (toward the middle of the car) on it and it'll pop up. Pivot it up out of the way and the bulb will pull right out. (actually, they both push towards the left if you are standing in front of the car looking at the headlights)

Replace the bulb and make sure you note how the old bulb was installed as it will only go back in one way. ALSO make sure you do not touch the bulb itself as the oil from your skin will cause the bulb to have hot spots and burn out sooner.

Reverse the process for the install making sure you get the metal tabs to latch in properly and make sure you secure the circular covers back onto the headlight housing. Also make sure you securely reattach the coolant tank and put the fuse box cover back on.
Előzmény: cistron (28026)
cistron Creative Commons License 2007.08.01 0 0 28032

én már 3x cseréltem, szóval csak hihetsz nekem...

 

Előzmény: rezgaras (28030)
rezgaras Creative Commons License 2007.08.01 0 0 28031
De tényleg: azt hogy csinálják, hogy ugyanaz az izzó kell a tompítotthoz, mint a fényszóróhoz? Hogyan tompít a tompított? (elnézést, úgy látszik, le vagyok egy kicsit maradva...)
rezgaras Creative Commons License 2007.08.01 0 0 28030
cistron írta:

> H1-es kell bele!

Hm. Eszerint is H1 kell...
Előzmény: cistron (28026)
Krisz.19 Creative Commons License 2007.08.01 0 0 28029
kérdés: tudna valaki eladó 323F vagy Xedos 6 -t 1998-nál nem régebbit 1 milla alatt klimával légzsákkal?
Törölt nick Creative Commons License 2007.08.01 0 0 28028
Köszönöm :) Janódob lesz, már beszéltem velük tegnap.
Előzmény: Krisz.19 (28027)
Krisz.19 Creative Commons License 2007.08.01 0 0 28027
Előzmény: Törölt nick (28015)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!