Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

SnAkE Creative Commons License 2016.08.31 0 0 23708

A tompítottnál nem láttam semmit, a helyzetjelzőhöz nem nyúltam, mert nincs is itthon hogy cseréljem, meg egy kicsit hozzáférhetetlen helyen van a kincsem :-)

Előzmény: musztika (23707)
musztika Creative Commons License 2016.08.31 0 0 23707

a csatival minden okés, nem olvadt meg véletlenül pl.?

Előzmény: SnAkE (23705)
musztika Creative Commons License 2016.08.31 0 0 23706

A járása hibátlan, ma reggel is mentem vele.

 

A hidegindítása is hibátlan, úgy télen, mint nyáron.

 

Kizárólag az üzemmeleg motornál történő indítás szokott néha akadozni, de az sem mindig, viszont számomra észrevehetően sokszor.

 

Az egyik helyen kaptam azt a tippet, hogy adjam rá a gyújtást és várjam meg, amíg elmúlik az üzemanyagszivattyú búgása és utána indítózzak. Ez be szokott jönni, de ez sem mindig...

 

Ugyanakkor a tököm sem füleli az alig hallható búgást hátulról, főleg zajosabb helyen történő elindulsákor...

 

Gyertyák sem okozhatják állítólag, mert akkor hidegen sem lenne jó az indítás...

 

 

 

 

 

Előzmény: t.lantos (23704)
SnAkE Creative Commons License 2016.08.30 0 0 23705

Nissan Almera N16 2003-as első lámpához kellene az a kupak, amit az izzó cserénél kikell tekerni, sikerült valahol levesztenem. Hol és merre kellene elindulnom a kereséshez?

 

Valamint ettől függetlenül a jobb oldali helyzetjelző izzó és a tompított izzó kiégett, feltehetőleg kb ugyanakkor, kicseréltem a tompítottat, de nem javult meg, van valami ötlet vagy menjek autóvillamosságishoz hogy az keresgélje meg a hibát?

t.lantos Creative Commons License 2016.08.30 0 0 23704

Az ertheto, hogy a lanc melegben hosszabb lehet, mint hidegben. De ugye ez azt jelenti, hogy ha mar eleg meleg van a motorterben, akkor mindegy, hogy tel van vagy nyar. Es Ebben az esetben nem lehetseges, hogy hol jo, hol nem, ha mar meleg, es nyulott, az osszemenni menet kozben nem fog.

 

Az akadozo jaras viszont siman lehet injektor. Raadasul az kepes arra, hogy hol jo, hol nem.

Előzmény: musztika (23694)
johannes. Creative Commons License 2016.08.30 0 0 23703

tuti a lánc az, egyébként mikor megvásároltuk az autót újonnan, ha jól emlékszem nem csörgött indításkor, de az biztos, hogy viszonylag kevés km-nél elkezdte, hogy ez 100 ezer vagy 200 ezer km, arra már nem emlékszem, aztán stagnált......az egyik nissanunkon 430-nál cseréltünk egy felső feszítőt, és mivel nem drága, kicseréltem a sógorén meg a sajátomon is 250 ezernél, van amelyik jobban meg volt kopva, van amelyik kevésbé, de nem árt ránézni.

 

Saját tapasztalat, hogy mivel az olajnyomás feszíti a láncot, a vékony vagy a túlhasználódott motorolaj produkál olyan jelenséget, hogy zajosabb a lánc, én ennél a motoroknál meleg oldalon vastagabb motorolajat használok, indulásnál így is hallod a láncot de csak 1-2 másodpercig amíg fel nem épül a nyomás, és melegen is halkabb az autó. Tudom, hogy a mostanság mindenki a vékonyabb motorolajat preferálja, de ezeknél a régebbi és ilyen konstrukcióju motoroknál még a 20w50 is megengedett, persze éghajlat függő, de én biztos maradok a 10w50 vagy 15w50 full szintetikus motorolajoknál, lassan 500 ezer lesz az egyikben,lánc csere  nélkül,és az olajat sem kell utántölteni, azt hiszem ez elég bizonyíték.

 

De ahogy atta2 is mondja, ha zavar,akkor cseréld le a szettet, egyébként is nagyon használat függő a kopás, a feszítőkön láttuk mikor cseréltük őket, a kevesebb km-es jobban el volt kopva, mert városi autó volt, mint a hosszútávúra használtnál.A lánc is jobban nyúlik ha nem finom vezetők vagyunk.

Előzmény: BJaca (23700)
suzuki samuraj Creative Commons License 2016.08.30 0 0 23702

Főtengely jeladó a diagnozis , de rá beszéltek a vezérműtengely jeladó cserére is . Keverékkel is baj van, lambda szonda csere.Melegen már nem indul ,kénytelen voltam ott hagyni.

Előzmény: suzuki samuraj (23696)
Atta2 Creative Commons License 2016.08.30 0 0 23701

johannesnek ga motorja van úgy tudom. múltkor olyat is csináltam, láncszett csere óta egy csörrenés sincsen.

Előzmény: BJaca (23700)
BJaca Creative Commons License 2016.08.30 0 0 23700

Füleld már meg légyszíves, mert én is azt hittem, a lánc csörög indításnál, aztán rájöttem, hogy az EGR csinálja. Néha egész hosszan csörög, és 100%-ban az.

Előzmény: johannes. (23698)
BJaca Creative Commons License 2016.08.30 0 0 23699

Anno próbálhattuk lehuzogatni a jeladókat, és a camshaft és crankshaft nélkül nem indult (sose tudom, melyik melyik :) )

Előzmény: Atta2 (23697)
johannes. Creative Commons License 2016.08.30 0 0 23698

Az az indításkori lánccsörgés teljesen normális, amíg fel nem épül a nyomás, 450 ezer km óta csinálja ;-)

Előzmény: musztika (23694)
Atta2 Creative Commons License 2016.08.30 0 0 23697

Mikor asszonynak beletettem az "ideiglenes" motort azon szarrá volt nyúlva a lánc, határértéken volt. Tavasszal nem is volt nagy gond, max néha rántott egyet erőtelen volt egyenletlenül járt kicsit(nem volt check engine). Megjött a májusi meleg, 6km után megállt alattam, vezérműtengely jeladó hibával, de ugy hogy másnapig nem is indult.(pedig anélkül is kéne mennie). Megbontottam feszítő már koppon kint és ugy is lógott a lánc, visszább tettem fel videot is róla. Aztán belekerült a felujított motor, ez volt tavakly májusban, 1gramm olaj se fogy és 5,5-el eljár, és megy mint a golyó.

Előzmény: BJaca (23690)
suzuki samuraj Creative Commons License 2016.08.30 0 0 23696

Most vagyok a nissan hovanyba

Előzmény: t.lantos (23692)
musztika Creative Commons License 2016.08.30 0 0 23695

egyszer ugyanezt kérdeztem egy szakszervizben, ott azonnal bontott fojtószelepházat akartak rám sózni talán 45 pénzért....

 

ellenben üzemanyagellátási problémát is vízionáltak...

 

másik szerelő ezt kizártnak tartja...

Előzmény: musztika (23694)
musztika Creative Commons License 2016.08.30 0 0 23694

Nekem is láncnyúlást mondtak tegnap telefonon az alábbi jelenségre:

 

1.0 Micra hidegen, télen, fagyban bármikor pöccre indul...

 

szépen jár, jól fogyaszt, tavasszal volt computeres beállításon, fojtószelepháztisztításon, olaj, szűrők cserélve, tehát pöpec...

 

egy kicsit zavaró jelenség van csupán, üzemmeleg motornál néha nehezen akar beindulni, de ezt is változóan teszi...

 

ilyenkor néha kb. fél másodpercig olyan, mint ha tökéletlenül járna a motor, aztán hibátlan...csörög, de én azt mondanám, mint ha pl. rossz benzin lenne bele tankolva, vagy 2 henger járna csak, de nem lánccsörgésnek mondanám, olyat én nem hallok...

 

távdiagnózis: láncnyúlás, csere...

 

Én azért ebben erősen kétkedem!

Előzmény: t.lantos (23692)
t.lantos Creative Commons License 2016.08.30 0 0 23693

Ettol meg ki kellene olvasni, hogy mit mond.

Előzmény: suzuki samuraj (23687)
t.lantos Creative Commons License 2016.08.30 0 0 23692

Ha a lancnak van baja, akkor nincs olyan, hogy egyszercsak megjavul, es egy ideig jo, ezt azert ne felejtsuk el.

Előzmény: Atta2 (23689)
suzuki samuraj Creative Commons License 2016.08.30 0 0 23691

Szia

 

Nagyon rosszul hangzik.Mennyibe kerülne nálad a művelet nálad ? zsolti7575@freemail.hu

Előzmény: Atta2 (23689)
BJaca Creative Commons License 2016.08.30 0 0 23690

Annak azért szokott előjele is lenni, nem? 

Előzmény: Atta2 (23689)
Atta2 Creative Commons License 2016.08.30 0 0 23689

Vezérműlánc nyúlás. Az a kocsid baja. Hétvégén is csináltam egyet. 

Előzmény: suzuki samuraj (23688)
suzuki samuraj Creative Commons License 2016.08.29 0 0 23688

Kicsit vissza olvasgattam a fórumon és LyPapa 23451-es hozzászolása hasonló a én bajomhoz.Neki vezérműtengely jeladó hibája volt.

 

Előzmény: t.lantos (23686)
suzuki samuraj Creative Commons License 2016.08.29 0 0 23687

A gyertyák szép őz barnák voltak , egyformán néznek ki . Gondolom a trafó hiba így kizárható.Változott is a autó viselkedése (még a gyertya csere előtt ,és az újakkal se lett jobb),mégpedig úgy hogy nagyon nehezen indul . Most már olyan rossz hogy félek csepelről nem jutok el a 9.kerbe a szervízig.

Előzmény: t.lantos (23686)
t.lantos Creative Commons License 2016.08.29 0 0 23686

Ok.

Itt figyel a cikkszam amugy.

Előzmény: suzuki samuraj (23685)
suzuki samuraj Creative Commons License 2016.08.29 0 0 23685

Szia

 

30.-ára van időpontom szervízbe , ha a trafó a hiba akkor érdekelne cucc ha eladó.Ma még kicserélem a gyertyákat ,hátha (27000 van kb bennük )

Előzmény: t.lantos (23683)
suzuki samuraj Creative Commons License 2016.08.28 0 0 23684

Hiba feltárás után jelentkezek . Esetleg privátba rám írsz egy összeget csak hogy képbe legyek. zsolti7575@freemail.hu

Előzmény: t.lantos (23683)
t.lantos Creative Commons License 2016.08.28 0 0 23683

Dehogynincs rairva. Bar nem mondom, hogy nagon konyen olvashato.

Hanshin. Veletlenul van meg egy darab belole.

Előzmény: suzuki samuraj (23682)
suzuki samuraj Creative Commons License 2016.08.28 0 0 23682

Sziasztok

 

Almera n16 1.5 benzin 2005-ös évjárat 98 le.A gyári gyújtótrafó márkája mi lehet , nincs rá írva semmi ? T.Lantos úr talán tudja , esetleg jó áron tud is ha nem vagyok túl tolakodó.De előbb nissan hovány hiba kód olvasás .

Vadkaka Creative Commons License 2016.08.26 0 0 23681

Sziasztok, 

Nissan Qashqaiban (1.6 dci, motorkód R9M) szeretnék hűtőfolyadékot cserélni. A kérdésem az lenne, hogy milyen fagyállót vegyek hozzá. Én Ravenol FL22-re jutottam. jó lesz?

köszi a segítséget

 

 

johannes. Creative Commons License 2016.08.26 0 0 23680

sziasztok..

 

 

n15 almerám van 1.4-es.

 

az 1.3-as 97-es micrába melyik motor került, hasonlóan megbízható konstrukció?   mert gondolom sok változás nincs.

t.lantos Creative Commons License 2016.08.24 0 0 23679

De azt is ki kell talalni, hogy melyik.

Előzmény: Zozzantoz (23678)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!