Szokott lenni rajta lerakódás, de nem hiszem, hogy az ekkora problémát okozott volna, max. némi alapjárat-ingadozást, nehezebb kigyorsítást, ilyesmit... Ha olyan, mint ami nekem van (MAF), azt egy torx-kulccsal ki kell venni, karburátor-tisztítóval érdemes megfújni, megvárni, amíg megszárad és ha szép fémes színe van, visszarakni. Hm... nekem is meg kéne csinálnom...
Sziasztok! Segítség/tanács kellene. A problámám a következő: Az autó Escort 1.8d, 91es kombi, clx. Ha felkapcsolom a hátsó ködlámpát, kigyullad az ABS hibalámpája (az ABS sem működik), és ezzel egyidőben kihal a tompított fényszóró. Helyzetjelző marad. Ez a hiba kis idő múlva (3-4 nap) magától megoldódik. A biztiket, kábeleket már néztem, a relék is működnek. Szerintetek mi lehet a probléma? Előre is kösz
Nem tom, az én 10éves légtömegmérőm még vidáman mér. Szerintem bele kéne próbálni egy bontottat... Vagy elvinni másik szerelőhöz, az mit mond rá. Sokféle oka lehet...
Hali! Öcsém Ford Ka-ja betegeskedik. Egy kis segítségre lenne szükségünk, mert az eddig kapott információk kicsit (nagyon) kuszák. Tehát, 97-es a gép, 1,3 60LE-s. Motorszám:WFOBXXWPRBVK12220. Jelenség: este még nem volt semmi probléma, reggel viszont nehezen indult alapjárat nélkül, gázra leáll. A szerelő gondolom szadizta egy kicsit, kicsit felmelegedett a motor ekkor már volt némi alapjárat, de gázra ismét leáll. Állítólag a légtömegmérő pusztult el. A rajta lévő számok: 96FP-12B579-AB, 7H23-2 Az új alkatrész árban nagyot szór, a bontott sem olcsó de feltűnő hogy hirtelen egy számnak és jelölésnek sincs jelentőssége, ez nekem furcsa. Kérdeznénk, hogy hol érdemes ilyet vadászni (ÉRD közelében), és hogy melyik számot nézzük rajta? És egyáltalán, jó a diagnózis? Köszönjük a segítséget!
Egy ismerősöm felesége véletlenül bezárta a slusszkulcsot a C-Maxába. (Csomagtartót felnyitotta, kulcsot berakta, aztán csomagtartó ajtót visszacsukta. A többi ajtó már zárva volt.) Mit lehet tenni ablaküvegtörés/sárgaangyal/tréles márkaszervízlátogatás helyett?
Adott egy 1989-es Ford Orion 1,6 D még másfél év műszakival, gyengülő kasznival, felújított futóművel, frankó fékekkel. Még 1 évet melós autóként simán kibírna, de (na itt jön a fekete leves).
A motorban ismeretlen mennyiségű km van, főtengely szimeringnél folyatta az olajat (1 hét alatt fél lityit elfolyatott).
Gondoltam megcsináltatom, vezérműszíj minden tömítés és szimering cseréje, plusz egy új kuplungtárcsa. Gondoltam innét bírnia kell.
Azóta mégjobban fossa az olajat (heti 1 liter). Akkora kartelgáza van, hogy nyomja szét a tömítéseket, szerdán autópályán 110-es tempónál elkezdte kidobálni az 5.-et.
Késöbb ezt nem csinálta még 130-nál sem.
Kérdés: Mennyibe fájhat egy komplett motor váltó csere és van valaki aki bevállalná?
13 éves Fiestam motorjat szeretnem kicsit atnezetni (korral jaro problemak, ill. leall vagy tulporog), plusz olajcsere, zoldkartya. Tudtok ajanlani szervizt Budapesten, ahol ertenek hozza es nem egy kisebb vagyonba kerul ez a muvelet?
tudnátok valamit mondani, hogy mi lehet a probléma, Focus 2000ccm, benragadt a váltó második fokozatba. Nem lehet kivenni belőle. A váltókart kuplungal v. nélkül egyesig előre lehet tolni, de csak oda. Oldalra már egyáltalán nem. Semmi hang nem volt a meghibásodás elött. Felemeltük a váltószoknyát, ott lehet látni, hogy a rúd előre mozog. Kiemelő villa vagy valami szétugorhatott?