Keresés

Részletes keresés

Lki1 Creative Commons License 2013.04.02 0 0 7185

 

Sziasztok!

 

"Kategória váltás" miatt kacérkodom a gondolattal, hogy túladjak a kis kedvenc gépemen. 

Egyelőre csak beárazás miatt teszem közzé, mert az újjal még sok munkám van, de ha valakinek konkrét ajánlata van, a privát mail címemen jelezze!

A géphez kapcsolható fűkasza, tökgyalu, daráló, eke, stb.

Ebből az alternáló kasza, és a terménydaráló(tökgyaluval) meg van.

6le erős diesel motor hajtja, aminek kifogástalan az állapota! Az alapgép Orosz Neva DM1.

Én csak kocsizásra használtam, de azt viszont szinte heti rendszerességgel.

 

Szóval az alapgép szerintetek milyen áron piacképes? 

 

 

 

 

 

 

Jonah Hex Creative Commons License 2013.04.02 0 0 7184

Mi meg hagytuk a csuklóbenne  de szerintem jobb is ugy ha a csukló rész meg marad.

Előzmény: kavicsos64 (7183)
kavicsos64 Creative Commons License 2013.04.02 0 0 7183

Helló! Urak látom a képeken hogy ti a trabi első agyait használjátok, tévesen ,ugyanis a trabant eleje és hátulja egyforma, de a hátsó kerekék agyat sokkal jobban lehet rögziteni, vagy hozzá lehet hegeszteni bármihez a fétengej meg jó bele csak kikell cserélni benne és szerintem a féltengely csukló is elfér, de eszt ki kell próbálni én ugyanis csak a féltengelyeket csereberéltem az agyakban.

Jonah Hex Creative Commons License 2013.04.02 0 0 7182

Sz.Zoltan képe,ahogy ő csinálta nekem is ő segitet ezzel a képpel.

Jonah Hex Creative Commons License 2013.04.02 0 0 7181

Hirtelen ennyi képet tudtam össze szedni csak nekem a motor más ami hajt.

józsika1986 Creative Commons License 2013.04.01 0 0 7180

Jó lesz az :) a trabi váltó hátsó bakja az ha szintben lesz az alvázzal jó is lesz :) és alolrol pedig a tengelyeket becsapágyazva :) vagy épp trabi agyakat mint egyik fórumtárs is csinálta úgy /nem ugrik be hirtelen ki volt / de jól megoldotta :)

Előzmény: Franky82 (7179)
Franky82 Creative Commons License 2013.04.01 0 0 7179

 

Hát mára ennyit majd holnap meló után folytatom

Sajna túl magasra került atrabi váltó lejjebb kell rakni de ezt majd ténleg holnap

józsika1986 Creative Commons License 2013.04.01 0 0 7178

Alakulgat lassacskán :)))

 

bontóban esetleg féltengelyután nézni a környéken valahol?

 

az áttétel nem lesz túl nagy? :D  lesz erő az tuti ,bááár végülis a közúti sebessége is így első ránézésre kb 20km/h környéke lesz :)

 

 

 

Előzmény: Franky82 (7177)
Franky82 Creative Commons License 2013.04.01 0 0 7177

Franky82 Creative Commons License 2013.04.01 0 0 7176

eddig jutottam de késöbb még rakok fel képeket

 

Franky82 Creative Commons License 2013.04.01 0 0 7175

igen erre én is gondoltam az ösz probléma annyi hogy nincsen trabant féltengelyem sajna de a váltó és a simo blokk már a hején de csak vissza kell bontani mert alacsonyan lenne a hasa ezért lejjebb teszem atrabi váltót

ja probálok képet feltenni

 

Előzmény: józsika1986 (7169)
Marik Öcsi Creative Commons License 2013.04.01 0 0 7174

Középen van egy tárcsa, 6 db 6-os csavarral felrögzítve a motor lendkerekére, a ház pedig 8db 8-as csavarral a motorblokra. A hátulján egy kihajtás van, látni egy hajtásház részt. Szerintem az egy fordulat csökkentö rész. Abba külön kell olajat önteni. 2db olaj leeresztő, 2 beöntő, 2 nivó van rajta. Azt is irja a táblán milyen olj kell bele.

józsi84 Creative Commons License 2013.04.01 0 0 7173

Helló engem lehet hogy érdekelne,de megvárom a képet

Előzmény: Marik Öcsi (7172)
Marik Öcsi Creative Commons License 2013.04.01 0 0 7172

Tiszteletem mindenkinek. Új vagyok a fórumon, eddig csak olvastam. A traktor építőknek ajánlom eladásra egy db olajos irányválltot. A kuplung bele van építve. OLYMPIA néven gyártotta az AASVA cég. Made in Finland. Ára: 30000 ft Vettem egy diesel motort, arra volt felszerelve és csak egyben adták. Ezért eladó. Én is áttépítek egy Agrostroj M6-os trakit 2 tengelyesre. A válltórol 2-3 nap múlva tudok fotót feltenni. Kb 15 kg és egy szgk válltó nagyságú. További szép napot és fórumozást mindenkinek. az előző írásért bocs.

józsika1986 Creative Commons License 2013.04.01 0 0 7171

ez mi?

Előzmény: Marik Öcsi (7170)
Marik Öcsi Creative Commons License 2013.04.01 0 0 7170

fthgbcvbc

józsika1986 Creative Commons License 2013.04.01 0 0 7169

Érm akkor a kndulási alap megvan :)

semmi közöm hozzá de a blokkot lehetőség szerint ne a alvázra közvetlenül"alacsonyan lesz" hanem kicsit fentebb a blokk alja kb a nyelestengely magasságában legyen és a súlypont mivel fentebb van kevesebb orrsúly szükséges ,na meg jobban is mutat :)

 

az összeépítésnél pedig ajánlatosabb először a váltót/kerekeket beépiteni aztán könnyebb utána a motor helyét kialakítani mert ha előbb a motor kerül az alvázra nehogy kevés hely legyen a váltónak... és elég kellemetlen és idegfeszítő mikor vissza kell bontani egy-két stabl fix hegesztést stb... :D

Előzmény: Franky82 (7168)
Franky82 Creative Commons License 2013.04.01 0 0 7168

megvan a keret 50x80 arra megy előre a simo blokk a estére rajta lessz és talán a trabi váltó is de majd kiderül

Előzmény: józsika1986 (7167)
józsika1986 Creative Commons License 2013.04.01 0 0 7167

Semmi gond ,emberek vagyunk tévedhetünk :)

 

am nem fontos oltári nagy fogaskereket a váltóra elég kb 2x akkora :)

 

mert ugye a váltó végáttétele 1:4 körüli... tehát trabi váltó IV. fokozatban

"kb olyan mintha gyárik motorkeréken lenne a lánckerék"

és a Simo blokkban és a trabi váltóban levő fokozatok lényegében áttételek nélkül vigan elegek :)

Előzmény: Franky82 (7166)
Franky82 Creative Commons License 2013.04.01 0 0 7166

ja bocsi összekevertem féltengely kell mert azt nem találtam de majd elmegyek a szom széd faluba a bontóba hátha ott vana kuplungtárcsát megtaláltam és márt meg is csináltam a lánckerékkel de csak mustang lánckereket találtam kiváncsi leszek milyen gyors lessz igy ha nagyon akkor keresek romet lánckereket az épitést pedig folyamatosan dokumentálom este teszek fel képeket a lánckerékről és remélhetőleg addigra már meglesz a keret is ami a váltót fogja tartani

Előzmény: józsika1986 (7165)
józsika1986 Creative Commons License 2013.04.01 0 0 7165

Na az jó :)

Ha van trabi váltó és egyben van akkor nem kell nyelestengely ,mert ugye az be van épitve a váltónak az a "főtengelye" :D 

a kupplungharangba általában középen van egy bordástengely az a nyelestengely :)

Előzmény: Franky82 (7164)
Franky82 Creative Commons License 2013.04.01 0 0 7164

Igen rengeteget valami ilyesmin gondolkodtam már átforgattam a fél műhelyt meg a vas "hulladék raktárt" már csak trabi nyelestengelyt kell szereznem valhonnan hogy meglegyen a hajtás és csak össze kell állítani. köszönöm a segitséget

Előzmény: józsika1986 (7163)
józsika1986 Creative Commons License 2013.04.01 0 0 7163

Szép napot! :)

 

trabi+simo..

tehát a trabi nyelestengelyére szükséges egy rossz kplg tárcsa közepe arra pedig szegeccsel,csavarral,vagy hegesztéssel egy lánckereket rászerkeszteni,

nem ár ezután a bordás részen rögziteni hogy ne tudjon lecsúszni...

 

és a motor váltó egységeket lehetőleg úgy összeépiteni ,hogy valahogy egy egységet képezzen a láncfeszítés végett... ne lógjon a lánc stb... és egy síkba fusson..

 

Remélem tudtam valamennyit segiteni :)

Jó Barkácsolást! :)

Előzmény: Franky82 (7159)
kavicsos64 Creative Commons License 2013.04.01 0 0 7162

Helló!Hogy kinek? Hát a kereskedöknek aki vasárukat árulnak. És nem 100 ft kg áron hanem jóval drágábban. A méhben harmad áron tudtál vásárolni és akkorát vettél amakkora kellet, na ez szúrta a kereskedök szemét, igy most elmégy a vas árushoz és veszel drágábban egy fél szálat, pedig csak egy méter szögvasra van szükséged jóval nagyobb áron. 

Előzmény: rámenős (7158)
drotszamaras Creative Commons License 2013.04.01 0 0 7161
Miden barkacsolónak és olvasónak kellemes húsvétot,és baleset menteset napot !
bala79 Creative Commons License 2013.04.01 0 0 7160

jonapot mindenkinek még mindig nem kaptam választ a kérdésemre. van e valakinek panonia blokra hütése eladó . nekem vanegy terra ekém eladó sajnos képet  nem tudok feltölteni.de ha valakit érdekli. imélbe eltudom küldeni a képeket . de cserélemis pancsi blokra.

Franky82 Creative Commons License 2013.04.01 0 0 7159

Madárfüttyös szép jó reggelt, tegnap sajnos nem igy kezdődött a napom ezért elhatároztam hogy a műhelyben fogok serénykedni.Na ennek meglett az átka rendrakás helyett előszedtem a régi kis 150 köbös holder trakimat addig jutottam hogy a gyujtást kell beállítani rajta, de ahhoz sajna nem értek (még).,ezért kitoltam és elkezdtem rajzolgatni a végén megszületett egykistraki terve ami eggyenlőre simson star blokkal és trabant váltóval van.

ha valki tudna segitteni benne hogy lehet a hajtást a blokkról áttvinni a váltóra azt megköszönném, előre is köszönöm.

rámenős Creative Commons License 2013.04.01 0 0 7158

Sajnos igen.

A legszomorúbb, hogy ilyen piti kis dolgokra is ráérnek. Kinek fáj az, hogy a vastelepen ne lehessen vásárolni.

Nálunk is kinéztem egy üllőt meg egy lemezollót. Nem számlázhatnak. Mire legközelebb mentem, már semmi nem volt. És a sokat emlegetett újrahasznosítás?

Előzmény: kavicsos64 (7154)
baka38 Creative Commons License 2013.03.31 0 0 7157

Bolond világ!

Előzmény: Dutrás-pisti (7149)
T25 Creative Commons License 2013.03.31 0 0 7156

mindenkinek kellemes húsvéti ünnepeket.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!