Ezt a fórumot azzal a céllal hoztam létre,hogy aki kedvet érez kistraktor,csettegő,és egyébb háztáji gépek sajátkezű építéséhez csatlakozzon.De akinek van ilyen gépe az is szóljon hozzá.Itt megoszthatunk az ötleteket,tapasztalatokat.
Gokartos! Te is nagy pancsi szaki vagy, ma kipróbáltam a gépsast, de az a problémám, hogy kidobálja a 2-es sebességet. Valamiért az a kukactányér mintha nem húzná be rendesen nem értem mi lehet vele. Neked nem volt még ilyen?
Így néz ki a váltóm:2sebesség előrre és 1 hátra van benne!ELADÓVÁ vált mert sikerült ma a MÉH telepről vennem egy ZUK váltót,teljesen jó és üzemképes állapotben 3000Ft-ért!
Szia: Mijen tapasztalataid vannak már a kisgéppel? Esetleg egy legfrissebb képet raknál fel? Én most egy csapágyas megtámasztást készitek a nyelestengelynek, azonkivül sok változás nem történt rajta. Azután majd a pótkocsi felfogatás következik.
Üdvözlök mindenkit aki kisgépet épít vagy csak olvasgat. kavicsos 64, nekem azért maradt az első kerékagy, mert amikor anno elkezdtem az első kistraktoromat akkor az eredeti bölcsőjével próbálkoztam, és a végén csak a váltó és a kerékagy maradt a féltengelyekkel. És ha valaki rászánja magát kistraktor épitésre, de még pótkocsija sincs, akkor igy könyebben boldogul mint kerékagy cserélgetésekkel. Én akkor azon gondolkoztam, hogy a hátsó kéziféket előre beszerelni és így oldalanként fékezhető lett volna a kerék hajtás. Kellemes barkácsolást.
Helló! Urak látom a képeken hogy ti a trabi első agyait használjátok, tévesen ,ugyanis a trabant eleje és hátulja egyforma, de a hátsó kerekék agyat sokkal jobban lehet rögziteni, vagy hozzá lehet hegeszteni bármihez a fétengej meg jó bele csak kikell cserélni benne és szerintem a féltengely csukló is elfér, de eszt ki kell próbálni én ugyanis csak a féltengelyeket csereberéltem az agyakban.
Jó lesz az :) a trabi váltó hátsó bakja az ha szintben lesz az alvázzal jó is lesz :) és alolrol pedig a tengelyeket becsapágyazva :) vagy épp trabi agyakat mint egyik fórumtárs is csinálta úgy /nem ugrik be hirtelen ki volt / de jól megoldotta :)
igen erre én is gondoltam az ösz probléma annyi hogy nincsen trabant féltengelyem sajna de a váltó és a simo blokk már a hején de csak vissza kell bontani mert alacsonyan lenne a hasa ezért lejjebb teszem atrabi váltót
Középen van egy tárcsa, 6 db 6-os csavarral felrögzítve a motor lendkerekére, a ház pedig 8db 8-as csavarral a motorblokra. A hátulján egy kihajtás van, látni egy hajtásház részt. Szerintem az egy fordulat csökkentö rész. Abba külön kell olajat önteni. 2db olaj leeresztő, 2 beöntő, 2 nivó van rajta. Azt is irja a táblán milyen olj kell bele.
Tiszteletem mindenkinek. Új vagyok a fórumon, eddig csak olvastam. A traktor építőknek ajánlom eladásra egy db olajos irányválltot. A kuplung bele van építve. OLYMPIA néven gyártotta az AASVA cég. Made in Finland. Ára: 30000 ft Vettem egy diesel motort, arra volt felszerelve és csak egyben adták. Ezért eladó. Én is áttépítek egy Agrostroj M6-os trakit 2 tengelyesre. A válltórol 2-3 nap múlva tudok fotót feltenni. Kb 15 kg és egy szgk válltó nagyságú. További szép napot és fórumozást mindenkinek. az előző írásért bocs.