Toljál lécci egy telefonszámot mélben, aztán felhívlak vásárügyben.
Asszem erre a talira még nem tudok menni, épp vásározok:), a kocsi meg még lehet, hogy szerelőnél lesz. Ha csak be nem ülök melléd (tán meg tudom időileg szervezni) és úgy. Megbeszéljük.
Holnap viszont elugrok Veszprémbe ...
Sj: Honnan tudhatnám meg, hogy mennyit kérsz a cuccokért? Végülis már leírtam, mi kell kb.
Irhatsz privátba is esetleg ...
Bocs minden érintettől, 1/2rekapcsoltam!
"...VORC-os ... Görbitz(?) barátom..."
Helyes volt a kérdőjel...
Egyrészt nem így írják a nevét, másrészt nem is ismerem, bár tudom, hogy már találkoztunk.
Én tulajdonképpen Nyírő Lacira gondoltam.
Sorry!
Oszi:
OFF
"Nem '92-ben kezdtél? Lehet, hogy firmád voltam (Gyufa-évfolyam)?"
Nem ott kezdetm, de jártam ott is! :-)
Az én echte firmáim a Boci-féle csapat.
"Én ott leszek, mint kiállító."
Hogyne mennék! Melyik cég?
ON
Valszeg találsz levehetős horgot, telefonáld körbe a gyártókat. Az olyanba asszem lehet kapni sokféle adaptert, de ezt kérdezd meg inkább az off-road topicon!
Sj:
Érdekel, csak azt ne kérdezd meg, hogy mikor hozom el!
:-)
Helló!
OsCaR és a többiek: gyakorlatilag egy komplett samurajom van üvegek és külső (ép) karosszériaelemek nélkül.A hidak-karosszéria ezres, a többi 1.3-as! Árakban szerintem megegyezünk! (hogy szokták mondani? Sportársi?)
Hello!
Ata samurai: ezzel azt akarod mondani, hogy eladóak a gumijaid?? Értem, de gondolom csak jó matekosoknak ajánlod!
Atompyka: érdekel még a 4 felni féláron (20e)????
Hi all!
A Yokohama képét feltettem ide:http://www.offroadmagazin.hu/album/kepek.phtml?ai=17
A felni (gyári Suzuki 7,5*15)használtan 40.000 Ft
Szerelés 5.000 Ft. Tehát a gumik tiszta ára 135.000 Ft. Csak a tisztánlátás kedvéért.
Van komplett első-hátsó lökhárítóm lámpákkal (helyzetjelző-index+hátul féklámpa) együtt.
Mint a fotókon látható, másikat csináltunk. :)
Ata
Bocs, de félreérthető volt az a mondat ... egyébként aszonták a szentendrei klubosok, hogy vannak jobbos tükrök, majd megnézem.
Horog: az a baj, hogy azzal újra kell (-ene) vizsgáztatni, most csak a zöldkártyám lenne esedékes amúgy (le is csaphatják a rendszámot, ha van fent horog, de nincs benn a forgalmiban). Létezik Samurai-ra olyan, ami legálisan leszerelhető fejű? (terepezésnél a gyors rángatáson kívül nem egy előny sztem a horog ... )Szintén szentedrei info: a gyári vonószem olcsó állítólag és szintén van nekik ...
OsCaR:
tükör : félreértettél, VAN jobbos tükör (és kipufogo gyári alkatrész is), menj el egy suzuki kereskedőhöz és rendeljétek meg japánból (árát azért kérdezd meg előtte!). Jobbos gyári tükröm nekem is van, három-négy darabban :erre mondtam, hogy terepjáró.
Vonószem: ha horgot raksz rá (úgy láttam gondolkozol rajta), az a legerősebb, ideiglenesen ki tudnak húzni a rugónyolcasoknál is, csak ne rángassátok nagyon (meg persze előre...)
Lehet, hogy a kipufogóhoz is kellene v.mi (1.324, karb., kat.) sztem el van kicsit tömődve a katalizátorom és lehet, hogy kicsit lyukas is a rendszer máshol. Kiderül.
Kell, hogy létezzen jobbos tükör, mert
- láttam már képen,
- és azt rakják a jobbkormányosokra.
All:
ha valakinek módja van rá, tegye fel ide 1 kicsi képben, vagy linkben, vagy küldje el nekem, hogyan néz ki a vonószem hátul, mert nekem olyan nincs most, ergo vontatni sem tudnék per pillanat, nemhogy engem valaki kirángathatna a sárból hátulról :((
OFF
Ismerem a linkeket, hehe, innen voltál ismerős :)
Nem '92-ben kezdtél? Lehet, hogy firmád voltam (Gyufa-évfolyam)? Mer hát én is a fáról jöttem le :)))
Nem jössz a Bútor Szakvásárra (nov. 6-10)? Én ott leszek, mint kiállító.
ON
Már jó két hónapja figyelemmel kísérem ezt, és az Off Road topicot, meg az OTTSE-t (ha már épkézláb gépem lesz, belépnék), a hazai klubokkal, 16mag.-gal együtt.
Vagy 10-15 éve vonzanak a terepjárók, de most alakult úgy, hogy vettem egyet. Már nem bírtam tovább:)
OsCaR:
Milyen kicsi a világ...
Akkor Neked is
Jó Szerencsét!
'96-ban végeztem üzemen, de fán kezdtem, csak emberré váltam (azaz lejöttem a fáról...). :-)))
Már miért kopna az A/T nagyon nyáron? Nem téli az!
Amúgy NLQ-nál vettem, asszem, olcsóbban, mint amit Te írtál.
Egyel nagyobb/keskenyebb, mint a gyári, 195R15.
Bull-nak is ilyen van az L200-on, nem volt még gondja vele, pedig többet jár versenyre, mint én.
Nekem a Pirelli S/T nagyon bevált télinek, simán végigmentem vele a tavaly decemberi VORC-os versenyen a havas Bakonyban, pedig Görbitz(?) barátom aszonta, az első pontnál tegyem fel a láncot, úgyis kell végig. Szerencsére nem hallgattam rá, pedig az első terepezésem volt (a Máriahalom-i októberi Suzuki-talit leszámítva, de az igen "lájtos" volt - mai szemmel nézve...).
Nézegettem a Puma-t, ami Jeepinek is van, de nem vettem végül, ezzel is védeni gondolván az autót.
:-)
Huhh, szóval van minden...
Árakat nem tudok mondani, de majd kitaláljuk jól!
A szélvédőkeret mindenképpen kéne, a jelenlegi beázik, 2 héten belül viszem a kasztnishoz emiatt (üveg csak akkor kell, ha a mostani eltörik kivételkor) + a bal ajtóm teteje kicsit deformált, azt igazítja, lehet hogy gumitömítés, ablak alkatrészek is kellenének (üveglehúzó, stb. esetleg 1 gyári színezett üveg, mer a mostani utángyártott, nem a legjobb és kicsit más színű stb.), meglátjuk ha szétszedi. Írok majd mélt.
Jövő héten viszem rugókat íveltetni, és szétkapják a hátsó difit, mi a helyzet. Utána a szélvédő ...
Szóval számíts rám :)
ATom:
Sopron:
Üzem: '93
Váll. gazd.: '95
Jó Szerencsét! :) Látásból ismerős voltál néhány fotóról.
Hogy vált be a Geolandar A/T? Nem kopik nagyon nyáron? Milyen méretet raktál fel, u.azt, mint a gyári? Én is gondolkodtam rajta, de aztán egy Kumho 825-ös garn. lett belőle (téli+sár garnitúrának, majd meglátjuk hogy válik be). Mondjuk nyárinak még mindig szóbajöhet (a Geolandar), vettem + garn. felnit már. A mi méretünkben viszonylag jó az ára, nagyobban jóval drágább. A Kumho viszont ennél is olcsóbb volt, 15,300.- ért vettem darabját (20% kedvezménnyel). (A Geol.-t 10-el tudtam volna csak, 23e fölött/db)
Egyébként a gyári pótkerekem még megvan, igen jó Bridgestone mintával (0 kilométeres, csak öreg, mint az országút:) most még csak hasonló mintát sem csinál senki :(
joeeye:
neked mennyit ér?
Egy kis reklám: ELADÓ még 1.3 motor, váltó, terepváltó, első híd ( féltengelyekkel vagy nélkül), 1.0 első-hátsó hidak (sajnos zár nélkül),első-hátsó rugók, alváz, porlasztó, generátor,lengéscsillapítók, felnik, benzintank, lökhárítók, kormánymű+összekötő, első bizt. övek, sportülés stb. hogy csak a lényegesebbeket említsem!
HaliT
OsCaR:
-szélvédőhöz a gumikeret az van akár kettő is, szélvédő annál kevésbé
hátsó difiműbe alkatrész, vagy komplett difi:
még nem tudom melyiket tartom meg, de valószínű, hogy 1000 hidakat (első-hátsó) adom el, 1.3-hoz csak elsőm van, de lehet hogy tudok szerezni ha kell
-jobb oldali tükör: gyári a világon sem (terepjáró!)
-NINCS :digit óra vagy a helyére dőlésmérő,pótkeréktakaró(atompyka), hátsó vonószem
-a gyári gallytörő: majd küldök képet (nincs benne suzuki jel...)
-ha van vonóhorgod : az is van
Az árakon még nem gondolkoztam, de ha ennyi minden kell gondolom megegyezünk, esetleg írd meg mennyit ér meg neked a cucc!( vagy elcseréljük a gyári klimára: vicc volt!)