Asszem a rádióhoz adott papírokban elég jól vagyon írva a dolog. Ha jól emléxem, valami olyasmiről szól a dolog, hogy ha folyamatosan (1 v.2 mp) nyomvatartod a léptetős gombot, akkor megkeresi legjobban fogható adókat.
Valamelyik nap mán' elkötöm az asszony verdáját, (már rég forgattam meg egy kicsit), ha nem felejtem el megnézem.
Üdv: Speibl
Örülök, hogy rátaláltam erre a Topic-ra, mert külön figyeltem, hogy a magnó kiirja-e a neveket. És lássatok csodát nem tette! Megmondtam addig nem veszem át míg ezt az apró hibucit ki nem javitják, ekkor egy szerelő hozott egy Touch Screenes, leolvasó rendszert, és szépen beállította.
Nagyon nagyon tetszik a kis kocsi, sokkal jobb mint amire számítottam, és sokkal jobb mint a Focus, Fiesta, P206, 307........
Viszont az első kérdésem...
A rádió kormányvezérlő karjánál, nekem a magno keresni kezd a sávok között, és nem pedig a memoriában eltárolt adók között vált. Meg tudja nekem mondani valaki mit tegyek, hogy ez ne így müködjön?
Tök jó ez a modu akármi is !!
SB(C3)
Csináltam képeket a kocsikáról, majd idővel belinkelem!
Lehet hogy szerencséd lesz, és jön be az országba egy másik kereskedőhöz.
Mi is így jártunk, meg kellett volna rendelni (3 hónap), de 2 hét múlva visszamentünk a szalonba, lehívták a központi készletet, és egy másik kereskedő rendelt olyat amit mi szerettünk volna. A mi kereskedünk megkérte, hogy engedjék át neki az autót. (Gondolom ez kölcsönös szívességi alapon megy).
Ez nem csak nálunk, és nem csak Citroenél müxik így. Ha csak egy darabka csavarral is többet, kérsz, mint ami az adott felszereltségi szinthez tartozik, arra biza várni kell.
Nekem nagyon tetszett a sötétkék! A kereskedő azt mondta, hogy ha egyéni a rendelés 3 hónap a várakozás! Na most én fehéret szerettem volna legelőször. Tehát januárban vehetném át a kocsikát. Én meg kérdezősködtem milyen szinekben van jelenleg országon belül. Szürke, kék, vörös, sárga, és zöld amit meg is lehetett nézni. Na nekem innentől lett zöld a kocsim. De az Opelnál, és a Fordnál is így megy. Vagy válassz a készletből, vagy várj mig lejár a személyi igazolványod.
A 12.4mp mennyire reális gyorsulási adat?
Mennyi van a forgalmiba írva súlynak?
Szerintem van ilyen felszereltséggel, legalábbis 2 hete még ajánlottak ilyet.
Szia! Én is kacérkodok egy 1.4-es benzinessel SX + CD-s rádió, klíma, esetleg tolatóradar. De nálam az ezüstkorall, a fekete, az óceánkék, meg a mauritiuskék jöhet csak szóba, ezek meg állítólag nincsenek ilyen felszereltségben, rendelni kellene, az meg 3 hónap... Szép volt a sötétkék? Nagyon sötét? Én még csak képen láttam. Nem akarok 3 hónapot várni a kocsira!!! Nem hisze el, hogy egész Mo-n nincs ebben a 4 színben ilyen fölszereltséggel C3!!! Kész röhej!
Hétfőn vagy kedden veszem át a vasat! A rendszám állítólag IIE-nél tart most! Mikor ott voltam 3 C3-at hozott a kamion. 2db 1.6 Exclu napfénytetővel (ezüstben), és egy fehéret nem tudom milyen motorral!
A napokban egyre többet látok:
Pirosban az a hősök tere elött
Sötétkék a Láng autóalkatrészárúház elött!
(érdekes, hogy a legtöbb amit belülről láttam, gyári hifis, klimával, és metálfénnyel az SX felszereltségen felül)
Fekete a szembejövő sávban!
Világoskék 17" alufelnikkel a Hungaroringen 1.6 Exclusive (törött hátsó ajtókkal), De a 17" FELNI olyat mutat rajta, hihetetlen milyen szép!
Köszi az infót, ha egy év múlva úgy érzem problémás a szekér veszek hozzá garanciát! 1997-ben vettem szülői segítséggel egy Muzuki Sedant.. Az első 1000km szervízig 23db hibát irtam fel, és a szervízben lehülyéztek, és megjegyezték NEM MERCÉDES-t vettem! A 23 hibából 20 teljesen normális széria jelenség volt 3 pedig: Az ablaktörlő lapátok nyikorogtak, a hátsó ablakfütés nem müködött, és a benzintanknál lekopott a fényezés és rozsda pöttyök lettek!
27.000,- Km el adtam el az autót 2 évesen, azóta nem ültem 1x sem a tipusban! Most egy GSI Astrából ülök át megtakarítási szempontokból, sokáig fog tartani míg megszokom a Béka kellemes francia tempóját!
Garanciát majd később vedd meg.
1 éves kora előtt néhány nappal nézesd át alaposan, ha netán valami gáz van azt megcsinálják gariban. Még akkor is megteheted, hogy meghosszabítod +2 évre.
Persze attól is függ mennyit használod a verdát az első évben. Párom előző Saxoján, 2,5 éves korában is csere-beréltek alkatrészt, pl hátsóablak gumiszigetelést (pedig az aztán nem motor vagy váltó), amolyan "garanciális-szavatosság-méltányosság-" alapon, igaz kevés km (30000) volt benne. Bár valszeg ez sokban a függ a szervíz hozzáállásán is.
Üdv: Speibl
Jelenleg még a "problémamentesek táborát" szaporítom.
A kék C3-at a Rákoczi, és a Bartók Bélán melletti párhuzamos úton láttam. Egyiknek IFK, a másiknak IDx valami volt a rendszáma. Láttam viszont ma egy olyan Lenz zöldet, komolynak nézett ki, de én maradok a sötétnél...
Most azon gondolkozom érdemes-e + garanciát vásárolni hozzá, hisz 30.000,- vagy 2 évente kell szervizbe vinni nem?
Ugye még semelyikötök kocsijának sincs problémája? mert minden pénzem ebbe a békába ölöm és nem akarok kakit venni :-)
IGR-t láttam már, igaz az Buzuki volt... viszont volt már rá példa, hogy egy egész rendszámsorozatot megvett egy kereskedés, így lehet hogy előbbi fog jutni... lásd: HUF-xxx frsz. Opelek csőstül...
Egy gomb segítségével 4 fényerősségi szint + 1 black panel funkció között lehet lépegetni.
Éjszakai vezetés funkció választása esetén csak a következő információk jelennek meg a műszertáblán:
- irányjelzők,
- sebesség,
- tüzelőanyag szintjelző valamint mini jelzés, ha a tüzelőanyag szint az utolsó előtti kockába ér,
- hűtővíz hőmérsékletjelző, valamint riasztó jelzés, ha a hőmérséklet eléri a kritikus szintet (utolsó előtti kocka),
- 8 másodpercenként felvillan a tüzelőanyag szintjelző, ha kialszik a három kocka,
- a másik gomb benyomásával 8 másodpercenként megjeleníthető a kilóméteróra,
- a vezérlőgomb benyomásával 16 másodpercenként megjeleníthető az autómata klíma kijelzője.
Gombnyomásra a fenti kijelzők bármikor megjeleníthetők. A kilóméteróra és a világítás kijelző folyamatosan világít.
Ezek csak gondolatok! A gyári feliratok leszedése, szerintem szebbé tenné a kocsit. Ezt azért mondom mert olyan kis pofás a segge a gépnek, és ha semmilyen márka, illetve tipus jelzés nincsen rajta, jobban mutathat.
Ezt elöször digitálisan fogom eljátszani, lefotozóm majd eltüntetem a képről a feliratokat és összehasonlítom a kocsi két képét.
Aznap mikor átveszem, meg fogom kérdezni a szerelőket, hogy milyen megoldással van feltéve, és ha olyannal ami nyomot hagy akkor eleve elvetem az ötletet!
Ha megkapom a békámat, leszedem róla azonnal a hátsó sárvédőket, a csúf disztárcsákat, a középső fejtámlát elteszem hátulról, leszedem a nagykereskedés, és az összes maradék matricát!
Azon is morfondírozom, hogy leszedem hátulról a Citrom; C3; Citro jelvényt!
A kérdésem az, ugye ez csak ragasztva van, nem pedig felcsavarozva?
A másik... A kereskedő nem tudta megmondani, hogy a Clarion CD-nek van-e erősítő kimenete....
Nem tudjátok véletlenül?
Mert van egy pici ládám, ami mindenhova elkisér. A 6 hangszoró gyönyörűen szól ezt már csak fokoznám a ládikóval. Tudtátok, hogy a 307- pozsókban is ez van? Ott valami borzalom ahogy szól!
Krampuszi !
>Holnap megyek egy Polot is kipróbálok.
Gondolom olyan testre feszülős pólóra gondoltál (természetesen citrós jelvénnyel a szívtájék felett) és nem az OFF fosvágen polora ON. :))