És már árulják is kétszeres áron. No comment... Lesz több ilyen is hamarosan, legalábbis gyanítom. Azt nem értem, hogy lehet ennyiért feltenni (főleg forgalmazási időn belül), amikor semmi pluszt nem tesz hozzá??? Szégyen...
Van eladó Csajka Gaz-13. "Avtolegendi CCCP" sorozat tagja, bontatlanul újsággal. Ára: 3600.- Ft/db. Átvehető jövő hét hétfőtől Budapesten, vagy ekkortól tudom postázni. Érdeklődni: genezis_01@freemail.hu
Ismét elkészült egy átalakításom. Ez egy kedves kollega kérésére szintén "anyagárban" készült, és a régi, első generációs Wartburgjuknak állít emléket. Remélem neki is tetszeni fognak a képek, a leírás, valamint majd a modell amikor kézhez kapja. :) :D
A modell egy 312-es Wartburg, amit át kellett alakítanom első generációssá, azaz 900-as ős-Wartburggá. Ezeknek a legfőbb külső jellegzetességük az egymással szemben dolgozó ("tapsolós") ablaktörlők, a fura hűtőrács, az egyszerű lökhárítók és a króm kürtkarikás kormány volt. Ezeket tehát mind át kellett alakítanom, illetve létrehoznom ahhoz, hogy autentikussá váljon a modell.
A hűtőrács alumíniumból, műanyagból és ónból készült, közel egy óra alatt. :D Azt hiszem, a látvány kárpótol a sok munkáért. Nagy pozitívum továbbá, hogy ez az 1:43 méretarányban szokatlanul áttört hűtőrács, szóval igazi rács. Az indexlámpák króm keretet kaptak, hisz az igazin is ilyen volt. Az ablaktörlők műanyagból és fémből készültek, szintén pár ősz hajszálam bánta. :D A felni külön festést és koszolást kapott, akárcsak az alváz egésze. A modell így egy mosás előtti, de nem túl koszos autót mintáz. A gumik futófelülete is "koszos", a nagyautós kinézetért. A belső tér nem túl fantáziadús egyen-szürke lett (ilyen volt az eredetin is), amit csak a fabetétek barna színe, az ablaktekerők és kilincsek krómja dob fel valamelyest. A műszerfal azonban egész más. A gyári katalógusok tanúsága alapján a kocsi színére festettem, majd jöhetett a kidolgozás. A rádió, a hangszóró, a krómlécek, a műszerfal gombjai mind-mind korhű festést kaptak, a sebességmérő és "társa" pedig szintén ki lettek dolgozva (mutatójuk is van). A kormány természetesen fehér, akárcsak a "rúdján" lévő kapcsolók, a közepén az embléma, illetve a kürtkarika is kialakításra került fémből. A belső visszapillantó tükör valóban tükörré "vált", a kocsiba pedig tetőkárpit és oszlopkárpitok kerültek, valamint az "elmaradhatatlan" napellenző. :D A karosszéria díszléceket kapott és a hátsó lámpák ki lettek festve korhű színűre. A hátsó és az első lökhárítók is "lecserélődtek" a régi változatúra. Ezek a modellen fémből vannak, akár az eredetiek. Végül a modell értékét a "személyre szóló" rendszám adta meg.
Kb. másfél hét alatt szabadidőm egy részében elkészítettem tehát ezt a kis modellt, remélem tetszik nektek is. JA és ez itt a reklám helye:
Továbbra is vállalom régi családi autók "felelevenítését" anyagköltségen. :) A fizetségem az élmény, amit ezeknek a modelleknek az elkészítése, és a régen volt autók újra felidézése ad.
hát ez egy ilyen iparág :) de van rosszabb is, pl. akkor még kell az összes Ikarus változat a vector models-től, mind a 25 féle, 60-100ezer ft/db, az összes egyedi gyártású tűzoltóautó kezdve a Zil-Sides től a repülőgépturbinás Kraz-ig ugyanilyen árban és még hosszan folytathatnám... :D
Kéne szereznem egy ilyet újra. Csak az a baj, hogy ha most ezeket is elkezdeném összeszedegetni, mert ha veszek Moszkvicsot, kell a Zsiga is, és utána a Latvia is, stb., akkor soha nem lesz megállás... Így viszont hiányzik. Nehéz ügy.
Jahh... meg hát meg kellett néznem, hogy műxik-e a projekt. Egy hibás led meg nem lehet akadály, és nem szabad elfelejteni ismétlés a tudás anyja, az újraismétlés (jiscsoráz) meg a nagyanyja :-))))