Keresés

Részletes keresés

Sz zoltán71 Creative Commons License 2013.04.14 0 0 7484

 Nincs több javaslatom,  :(

Előzmény: T25 (7483)
T25 Creative Commons License 2013.04.14 0 0 7483

ezeket már próbáltam de csak az olajat nyomja. ha a fejet megtágítom akkor ott a menetnél bugyborékol de nagyon csekéjen. ha meg jobban megtágítom fújja az olajat. de lehet az lesz hogy leveszem a munkahenger fejet és belefúrok a gumigyűrűk előtt és egy hatos vagy ötös menetet bele metszek. a kombányoknál is így van.  csk nincs kedvem megint olajban pancsolni. 

Előzmény: Sz zoltán71 (7481)
T25 Creative Commons License 2013.04.14 0 0 7482

http://www.traktoralkatresz.hu/rabrak/img0148.jpg

 

e szerint így kellene beépíteni a szelep fészkét. de ez mtz. és t25-be??

Sz zoltán71 Creative Commons License 2013.04.14 0 0 7481

   Én azt a hézagmérőt csak mérésre használnám.   Ha megoldható inkább a munkahengert forditanám vizszintes helyzetbe amikor kivan emelve és viszatolnám, az olaj alól marad a levegő csak kimegy belőle a második harmadik próbálkozásra.                                                            

   Vagy teljesen le engedett munkahenger esetében, meglazitott hidraulika csatlakozás, a csőből kiszivároghat a levegő, minimállis levegőnek kellene maradni benne.

Előzmény: T25 (7479)
T25 Creative Commons License 2013.04.14 0 0 7480

a munkahenger búvár tipusú tehát nincs a szár végén dugatyú és karmantyú. a szár maga a dugatyú. a fejben van három gumigyürű és egy porlehúzó karika. a vezértömb tavaly volt teljesen felújjítva. de azt egyébként is csak a nyakas szelep és a részek közöttti tömítéseket lehet javítani de ha az ki kopik akkor folyamatosan enged nem tart meg semmit. de viszont ha már a vezértömbbnél tartunk. valaki szedett-e már szét T25-ös vez.tömböt??? mert ez már úgy került hozzám hogy javítva volt. és azt nem tudom hogy a nyakas szelep fészke hogyan van benne?????? a kúpos része van a nyakas szelep felé vagy fordítva????  még mtz-jét soha nem cseréltem de állítólag abban a kúpos rész felfelé néz a vissza folyó ág felé. szerintetek?

Előzmény: Marik Öcsi (7473)
T25 Creative Commons License 2013.04.14 0 0 7479

na én is ebben bíztam de nem így történt. ezeken a munkahengereken valamikor volt egy olyan mint a zsírzószem és ott lehetett légteleníteni. de mivel hogy rövidebre vágtuk pont az a rész jött le belőle.

Előzmény: Marik Öcsi (7471)
T25 Creative Commons License 2013.04.14 0 0 7478

nagyon egyszerű totál kinyomatom a munkahengert és kb feléig vissza rugózik. ma azt ajánlották hogy a legvéknyabb hézagmérőlapot csúsztassam be a munkahenger szár mellé kitolt állapotban és nyomassam meg. és majd a hézagmérő mellett ki nyomja a levegőt meg minimális olajat.

Előzmény: Sz zoltán71 (7470)
T25 Creative Commons License 2013.04.14 0 0 7477

pedig szoktunk légteleníteni a kombányok motolla emelő munkahengerei szokták nagyon megmakacsolni magukat. de azokon van légtelenítőcsavar. nekem függőlegesen vannak a munkahengereim mert kettő működteti a hátsó koloncot. egyirányú csak nyom. búvármunkahenger tehát nem karmantyús. mindig eresztette az olajat a szár mellett és én kicseréltem a gumigyűrűket egy kicsit vastagabra. így tökéletes nem ereszt nem szivárog és nagyon keményen emel. csak mindíg levegő marad benne és rugózik.  amíg nem cseréltem ki a gumigyűrűket addig nem volt ilyen gond. a szárnál ki bugyborékolt és utána mint a beton olyan keményen állt. csak eresztette az olajat

Előzmény: Sz zoltán71 (7465)
T25 Creative Commons License 2013.04.14 0 0 7476

kiváncsi vagyok a gépedre.

Előzmény: Gokartos (7460)
T25 Creative Commons License 2013.04.14 0 0 7475

üdv! sajnos csak ma jött főnököm és még így  is csak jövő héten ud előleget adni.  tehát sajna nem is tudtam volna megvenni a baridat. pedig tényleg szerettem volna. igen mtz ülést tettem rá a cégnél kidobtuk mert ujjat kapott a mtz én meg ezt haza zoztam fel perselyeztem és így szuper. az a kompresszor anyiért ingyen volt.  festeni akarsz??? mien szóród van? lehet kapni azt a kicsi felsőtartályos festék szórót nekem olyan van és nagyon szuper. szabályosan szárazon lehet vele festeni. és nagyon takarékos.

Előzmény: Gokartos (7461)
Tilla 793 Creative Commons License 2013.04.14 0 0 7474
Marik Öcsi Creative Commons License 2013.04.14 0 0 7473

Ha netán nem elég 2-3 alkalom akkor addig csináld míg  ereszt lefelé a súlyod alatt. Ha nem oké akkor karmantyúzni kell a munkahengert. Rosszab esetben a vezérlőtömböt is.

Előzmény: T25 (7457)
bala79 Creative Commons License 2013.04.14 0 0 7472

jó napot!eladnám v elcserélném üzemképes pannónia blokkra egyes ekém!

 

 

 

 

 

 

Marik Öcsi Creative Commons License 2013.04.14 0 0 7471

Szia. A hidraulika saját magát le légteleníti. Két-három allkalommal le engeded teljesen majd maximumig felemeled. Picit rátartasz hogy folytsa a motort, hátra mész és ránehézkedsz az emelő karokra. Ha nem mozdul meg akkor o.k. A darus suliban így tanultuk és így is van. Remélem segitettem.

Előzmény: T25 (7457)
Sz zoltán71 Creative Commons License 2013.04.14 0 0 7470

  Miből álapitottad meg, hogy levegős.   Mi a jelenség? 

Előzmény: T25 (7457)
Lki1 Creative Commons License 2013.04.14 0 0 7469

Hasonló volt az egyik ismerősömnek, csak 1500-as moszkva motor, lada váltó, és tovább pedig uaz. Ez persze gázról működött.

Előzmény: Friendship! (7453)
kavicsos64 Creative Commons License 2013.04.14 0 0 7468

És nem csak a vonólapokat cserélik hanem a tartóját is oda rögzitik két cuggal a hátsó hidhoz.

Előzmény: Sz zoltán71 (7464)
kavicsos64 Creative Commons License 2013.04.14 0 0 7467

Helló! 10-14 LE dieselt javaslok, csak a márka ha lenne.  A kinai csinál motorokat csak aszt nem tudtam kideriteni hogy ide szállit-e és menyiért. Akelet agro is forgalmaz 20 LE-ig motorokat csak drága.

Előzmény: Friendship! (7456)
papika58 Creative Commons License 2013.04.14 0 0 7466

Üdvözlök minden forumozót papika58 vagyok!

Honda 6 lóerős motor vólt az enyémbe is ékszíjon adta át a hajtás a váltónak ( lada váltó) DE 1-ékszíj  NEM elég!! Mert megcsúszik ha megpakolod a kocsit. Remélem tudtam segíteni.

Előzmény: Friendship! (7456)
Sz zoltán71 Creative Commons License 2013.04.14 0 0 7465

Szia, meglepő a kérdés, még soha nem légtelenitettem hidraulikát.  a titok talán a felépítésben rejlik.   Így belegondolva, a nem függőlegesen elhejezett munkahengereknél, a munkahenger és a hidraulika cső cstlakozása felfele néz az ég felé.  

Előzmény: T25 (7457)
Sz zoltán71 Creative Commons License 2013.04.14 0 0 7464

  Szia,   akkor a tapasztalatok alapján, alulméretezték a vonópadot, és az ügyes szorgalmas szakemberek kijavitják a mérnöki hibát.  kösz a tályékoztatást.

Előzmény: kavicsos64 (7440)
caterpillar20 Creative Commons License 2013.04.14 0 0 7463

Nekem is 30 körül van élén mérve, de én nem úgy nézem, hanem már merőlegesen a barázda oldalára, úgy már csak 24 körül van, de azt soknak találom nagyon nyög vele a gép. Ma olyan 13-15 centit fogattam vele az már jónak tűnik.

Előzmény: Gokartos (7462)
Gokartos Creative Commons License 2013.04.13 0 0 7462
Üdv!Nekem is lovas ekém van és az ekevas élén mérve a szélessége 34cm,igaz nekem elég kicsi kormánylemez van rajta!Maga az ekefej teljesen gyári!Nekem a fogás szélesség olyan 18-20cm,mert a gumim 19cm széles és elmegy a barázdába!A szántás mélysége pedig 15-max20cm!De 20cm-nél mélyebben nem is tudok szántani vele mert akkor már a nyakára is rakodik a föld!Egyébként a neten azt írják akkor a legjobb,meg legkönnyebb a szántás ha a fogásszélesség egyenlő a szántás mélységével!Egy jó ekebeállítás nagyon megkönnyíti az ember,meg a gép dolgát,ennek ellenében egy rossz beállítás pedig megkeseríti!
Előzmény: caterpillar20 (7446)
Gokartos Creative Commons License 2013.04.13 0 0 7461
Jól néz ki a trakid!Látom MTZ ülés van rajta!A Birkás dolog már tárgytalan mert neki adtam Fateromnak!Vettem egy gyári Olasz Fini tipusú vadi új kompresszort,50l tartályal:15000Ft-ért!
Előzmény: T25 (7459)
Gokartos Creative Commons License 2013.04.13 0 0 7460
Üdv!Én ma meg tegnap már oda voltam rotálni,de van még szántás is,meg egy pár db benzinmotoros fűnyíró tavaszi karbantartás,úgyhogy kénytelen voltam eljönni táppénzre!Sokszor már nem győzöm!Megjött a jó idő és mindenki megvan őrülve és folyamatosan rohamoznak!Ma voltam(neked biztos mond valamit) Becker vetőgépet javítani!Amúgy jó volna ha minden nap ennyi munkám lenne mint amennyi most hirtelen összeszaladt!Nemis kellene a munkahelyemre bemenni dolgozni,de sajnos ez csak szezonlagos!Valamikor meg hetekig semmi még egy fuvar sem!Csütörtök éjszaka éjfél körül lett kész a trakim összeszerelése,már péntek reggel mennem kellett vele!Jól néz ki!A festés sokat dob rajta!Majd töltök fel képeket!
Előzmény: T25 (7458)
T25 Creative Commons License 2013.04.13 0 0 7459

T25 Creative Commons License 2013.04.13 0 0 7458

esetleg valaki tudott már mozdulni magágy készítés terén?? vagy csak még szántás ? én ma délután próbálkoztam először tárcsával de az nem jött be és inkább csak boronával lehúztam az őszi szántás tetejét. holnap neki fogok csinálok egy rotát a traki után és azzal átjárom.

T25 Creative Commons License 2013.04.13 0 0 7457

egy új nyakas szelep és már jobban is emeli a tárcsát. csak azt nem tudom hogyan légtelenítsem a munkahengereket? nincs rajta légtelenítő csavar. már próbáltam hogy megtágítottam a munkahenger felsőrészét de csak az olajat ereszti de csak levegős marad. esetleg valami jó trükk ? tik hogyan szoktátok?

Friendship! Creative Commons License 2013.04.13 0 0 7456

Akkór milyen motort rakjak bele?

Előzmény: kavicsos64 (7454)
kavicsos64 Creative Commons License 2013.04.13 0 0 7455

Én tudnék segiteni de csak elméleti oldalon. Nem tudom hol laksz, az lenne a legjobb ha át jönnél és megnéznéd az enyémet, és lemérnéd az alkatrészeket és lefényképeznéd. Visszább ott van a kisfilm arrol látható néhány alkatrész.

Előzmény: Lki1 (7449)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!