Van eladó Csajka Gaz-13. "Avtolegendi CCCP" sorozat tagja, bontatlanul újsággal. Ára: 3600.- Ft/db. Átvehető jövő hét hétfőtől Budapesten, vagy ekkortól tudom postázni. Érdeklődni: genezis_01@freemail.hu
Ismét elkészült egy átalakításom. Ez egy kedves kollega kérésére szintén "anyagárban" készült, és a régi, első generációs Wartburgjuknak állít emléket. Remélem neki is tetszeni fognak a képek, a leírás, valamint majd a modell amikor kézhez kapja. :) :D
A modell egy 312-es Wartburg, amit át kellett alakítanom első generációssá, azaz 900-as ős-Wartburggá. Ezeknek a legfőbb külső jellegzetességük az egymással szemben dolgozó ("tapsolós") ablaktörlők, a fura hűtőrács, az egyszerű lökhárítók és a króm kürtkarikás kormány volt. Ezeket tehát mind át kellett alakítanom, illetve létrehoznom ahhoz, hogy autentikussá váljon a modell.
A hűtőrács alumíniumból, műanyagból és ónból készült, közel egy óra alatt. :D Azt hiszem, a látvány kárpótol a sok munkáért. Nagy pozitívum továbbá, hogy ez az 1:43 méretarányban szokatlanul áttört hűtőrács, szóval igazi rács. Az indexlámpák króm keretet kaptak, hisz az igazin is ilyen volt. Az ablaktörlők műanyagból és fémből készültek, szintén pár ősz hajszálam bánta. :D A felni külön festést és koszolást kapott, akárcsak az alváz egésze. A modell így egy mosás előtti, de nem túl koszos autót mintáz. A gumik futófelülete is "koszos", a nagyautós kinézetért. A belső tér nem túl fantáziadús egyen-szürke lett (ilyen volt az eredetin is), amit csak a fabetétek barna színe, az ablaktekerők és kilincsek krómja dob fel valamelyest. A műszerfal azonban egész más. A gyári katalógusok tanúsága alapján a kocsi színére festettem, majd jöhetett a kidolgozás. A rádió, a hangszóró, a krómlécek, a műszerfal gombjai mind-mind korhű festést kaptak, a sebességmérő és "társa" pedig szintén ki lettek dolgozva (mutatójuk is van). A kormány természetesen fehér, akárcsak a "rúdján" lévő kapcsolók, a közepén az embléma, illetve a kürtkarika is kialakításra került fémből. A belső visszapillantó tükör valóban tükörré "vált", a kocsiba pedig tetőkárpit és oszlopkárpitok kerültek, valamint az "elmaradhatatlan" napellenző. :D A karosszéria díszléceket kapott és a hátsó lámpák ki lettek festve korhű színűre. A hátsó és az első lökhárítók is "lecserélődtek" a régi változatúra. Ezek a modellen fémből vannak, akár az eredetiek. Végül a modell értékét a "személyre szóló" rendszám adta meg.
Kb. másfél hét alatt szabadidőm egy részében elkészítettem tehát ezt a kis modellt, remélem tetszik nektek is. JA és ez itt a reklám helye:
Továbbra is vállalom régi családi autók "felelevenítését" anyagköltségen. :) A fizetségem az élmény, amit ezeknek a modelleknek az elkészítése, és a régen volt autók újra felidézése ad.
hát ez egy ilyen iparág :) de van rosszabb is, pl. akkor még kell az összes Ikarus változat a vector models-től, mind a 25 féle, 60-100ezer ft/db, az összes egyedi gyártású tűzoltóautó kezdve a Zil-Sides től a repülőgépturbinás Kraz-ig ugyanilyen árban és még hosszan folytathatnám... :D
Kéne szereznem egy ilyet újra. Csak az a baj, hogy ha most ezeket is elkezdeném összeszedegetni, mert ha veszek Moszkvicsot, kell a Zsiga is, és utána a Latvia is, stb., akkor soha nem lesz megállás... Így viszont hiányzik. Nehéz ügy.
Jahh... meg hát meg kellett néznem, hogy műxik-e a projekt. Egy hibás led meg nem lehet akadály, és nem szabad elfelejteni ismétlés a tudás anyja, az újraismétlés (jiscsoráz) meg a nagyanyja :-))))
Állat nem semmi.Bár szerintem kék vagy piros illene rá.Megnézném egy rövid kisvideon hogy villog nagyon fasza lehet:):)
Amugy nagyon király lett.
Szerintem majd sárga lámpás verziot is csinálhatnál ha akarsz.....már ugy értem nem rendőr vagy mentő,tűzoltó hanem valami másféle olyasmi mint a kukáskocsi amelyik nem sürgősségi de hatósági személy tehát érted.......