OK! Kicseréltem,de a mellette ténykedő -XR2209CP -végezte rosszul a dolgát.Csere , most ugy tünik megoldódott a problema! Köszönöm a cÍmet a "VINTAGE" oldalról, jól jöhet még az Wersimhez is.
Na, múltkor kipróbáltuk a japó Hammondot a füleskimenetre tett audio erősítővel.
Mókás hangja van, mint egy csehszlovák villanyzongorának (mer ugye ilyenkor még nincs a hangjában a saját kis leslie-je).
Szól minden billentyű, minden kis hang-mód, egyetlen egyet kivéve, asszem a felső regiszteren a 4" Trumpet talán az, ami nem csinál semmit, a többi mind csiribiri.
Viszont úgy fél óra "muzsikálás" után elhallgatott, azóta se kép, se hang.
Tudom hogy nem alkatrész kereső a topik , de, mivel klónokről ugyanúgy szól a dolog megkérdezem hátha van valakinek elfekvőben 1 két MK50242N tip IC. Korai hammond klónok és japcsi hammondok használták ill,használják. Oktáv Frekvencia Generátor a tisztességes funkciója. Ha akadna ujra használhatnám kedvenc játékszerem. Star Sound DS. Minden megoldás érdekel !
Tudom,hogy nem alkatrészkereső topik, de hátha van valakinek elfekvőben egy -két MK50242N IC . A korai Hammond klónokban ezt használják,oktáv frekvencia generátor-ként. Ha van valakinek priviben megbeszéljük !
Üdvözlök minden topiktársat ebben a pokoli hőségben ; a laci legyen velünk. Akinek eredeti lezlije van ,ugyan adja már meg a felső gyors motor öszes szijtárcsa méretét ne kelljen számolgatni .
Nemcsak asztalos gyakorlottsággal lehet dobrotort csinálni. Lemezes műveltség is jó. Rezonancia ellen az öntapadós filc megfelelő eszköz. Made in Italy.
23.00 Cry Free 23.30 STS 00.00 CC Top 00.30 Gál Csaba Boogie 01.00 Miskolc M.A. 01.30 Piknik Park 02.00 AB/CD 02.30 Good Time Boys 03.00 Room service 03.30 Ace Is God 04.00 Joyride 04.30 Blonday 05.00 Returner
Bevállaltam helyettesi Jon Lord pozícióját a Blonday-ben, így szombaton korán fogok feküdni és vasárnap meg korán kelni. Naná hogy nem fogom az egészet végig virrasztani!
El tudom képzelni hogy a Cry Free-ben Sonkati Hammond M3-at hozza a Solton lezlivel. Tudtommal eladta az XB1-et nincs más neki :-) 1 7-e Pakson kíválóan szólt.
Én a Motion-t, meg ESI-t viszem. Szerintem mire összedugom az egészet, le is jár a műsoridő :-D
Jimmy Smith=Feszítővas Kovács :))) Ez még jobb, mint a wheel brake=kerékfék. Amúgy annyi a lényeg, h Jimmy Smith játszott egyszer kettejüknek 20 percet.
A Pasadenai Hammond Orgona Studio sok ügyfele annyira kezdő volt, hogy már annak is örült, ha eltalálta a megfelelő billentyüt, nemhogy testreszabatta volna a hangszerét. Volt azonban néhány igazán profi ügyfelünk, akik maguk alakították a hangzásképet, minket csak szervizelni hívtak. Egy alkalommal a főnökön és én Jimmy Smithnél egy húsz perces ajándékmúsort kaptunk, amiért korábban szállításra felkészítettük és a trélerre feltettük a hangszerét egy turné előtt. Egyáltalán nem sajnálta tőlünk a művészetét.
Sajnos nem tudok angolul, ezért lefordíttattam az online fordítóval a szöveget. Elég érdekes lett:-)
Sok a vevőnek a Hammond Szerv Stúdiónak Pasadenanak voltak kezdő ki voltak tett nos éppen találat a helyes jegyzetek, nem számít testre szab eszközük. Megtettük van néhány hivatásos ügyfelek, legtöbb akit övék saját re-voicingnak, de ők hívott nekünk szolgálat. Egy alkalommal , főnököm és Én egy twenty-minute szóló ülés -ból Feszítővas Kovács, kinek szerv nekünk volt zárolt le és tele egy pótkocsi egy túra. Ő volt nagyon nagylelkű művészetevel.
Azért még olvasgatom, hátha rájövök a lényegre....
Hogy csorogjon a nyálatok (nekem is csorgott), amerikai cimborám, aki 40 évet húzott le Pasadenában Hammond-szervizesként, írta:
Many of the customers of the Hammond Organ Studio of Pasadena were beginners who were doing well just to hit the right notes, never mind customize their instrument. We did have a few professional clients, most of whom did their own re-voicing, but they called on us for service. On one occasion, my boss and I got a twenty-minute solo session from Jimmy Smith, whose organ we had locked down and loaded onto a trailer for a tour. He was very generous with his art.
Egy érdekes és ritka lemez: Roland Kovac - Love That
A nagyon kezdeti pár számtól eltekintve Brian Auger nem használt lezlit. Itt rendhagyó módon "hagyományos" lezlis B3-on játszik progresszív-pszichedelikus-jazzrockot.
Sok ilyen kettévágott van van. Itthon is. A Bertram meg egyenesen iparszerűen csinálta. Persze csak akkor éri meg a sok befektetett munkát ha kifizetődik. Magyarán sok fellépéshez, netán pénzhez is jutnál általa. Ami kompenzálja azt hogy az értéke ettől nőni nem fog. Csakúgy buliból nem javasolnám.
Szentségek egyébként nincsenek. A tied, azt teszel vele amit akarsz. Lehet hogy ettől lesz hagyományos: ha kinézetben nem is, de egy ilyennel a játékmód, a zene, biztosan autentikusabbá válik a digitálisak után.
A véleményetekre lennék kiváncsi. A youtubon egy M-3-at átalakítottak , könnyebb, hordozható változatra. A birtokomban van egy hasonló Hammond, és felmerült a gondolat, hogy fűrészt ragadok én is. Ti mit tennétek? Mennyire rgaszkodunk a hagyományos dolgokhoz? Mi számít vajon szentségtörésnek?
de úgy is szól minden, ahogy sehol máshol... nagyon sajnálom, hogy megint kihagytam Knopflert, ő aztán igazán "ontopic gitáros". régi, méltán híres zenekarának egy mindenféle zenei, hangtechnikai, hangszerelési iskolapéldája hallható remek minőségben emitt. a türelmetlenek 6:00-tól hallgathatják a legontopicabb részt, de a felépítésben folyamatosan fontos szerep jut a szépen szóló b3nak. A volt DS és mostani MK hammondos Guy Fletcher budapesti fotókkal illusztrált beszámolója a mostani buliról itt olvasható.