Keresés

Részletes keresés

Lki1 Creative Commons License 2013.04.17 0 0 7509

Egy renyhe kondenzátor is tud vicces dolgokat produkálni...  Ezt nem említetted!

Kopott, hibás megszakító, repedt szigetelés, stb.

Gyakori, hogy egy piti apró hiba szívatja az embert akár hetekig!

Előzmény: jános 55 (7508)
jános 55 Creative Commons License 2013.04.17 0 0 7508

Az, hogy gyenge a mágnes, akkor tudod, ha már több lendkereket vizsgáltál. Ha pl. van egy 10-es villáskulcs a kezedben és a mágneshez közelíted érzed, hogy vonza e vagy sem, illetve mennyire. Én azt gondolom, hogy inkább a gyújtótekercs lehet a gond. Azt nem tudom, hogy a tekercstől a kivezetésed milyen, esetleg ott is el tud tünni a feszültség. Nem írtad azt, hogy a szikra "képe" milyen: kék, vagy halvány piros-rózsaszín, gyenge, vagy intenzív. Ha csak 0,2-03, tizedes hézaggal kézzel körbe tekerve ad igen gyenge szikrát és nem kéket, akkor a tekercset kellene kicserélni. Akkor viszont jó, ha pipa nélkül kb 0,5 cm-ről átugrik a kék szikra Ha a tekercs menetzárlatos, akkor csinál ilyet, hogy melegen, amikor kitágul nem indul, mert áthúz, elveszik az áram, de amikor lehül akkor működik egy ideig. Valamikor egy csónakmotor játszotta ezt velem és a gyújtótekercs cseréjét követően,helyre állt minden. Abban két tekercs volt és amikor átcseréltem a tekercseket, akkor mindíg az a henger állt le, amelyikre a hibás tekercs volt kötve.  

Előzmény: rámenős (7501)
rámenős Creative Commons License 2013.04.17 0 0 7507

Köszi.

Majd a hétvégén megbeszélem a gyerekekkel, de lehet, hogy be tudom másolni a képét.

Előzmény: Lki1 (7506)
Lki1 Creative Commons License 2013.04.16 0 0 7506

Nekem a Pannónián a gyújtás szépen működött a gyenge mágnes ellenére is. Viszont könnyen előfordulhat, hogy csak nagyobb fordulatra ad elég nagy szikrát az induláshoz. 

Tudsz képet feltenni róla? Mert egy fajtához van mindenem.

Előzmény: rámenős (7501)
sanya 1978 Creative Commons License 2013.04.16 0 0 7505

Srácok kellene egy kis segítség.Trakim utánfutójára keresek gumit,jó állapotút,használtat, reális áron.Azt hiszem 400/10 van ráírva,vagy4.00/10.Ha valakinek van ne tartsa vissza magát.Kösz!

T25 Creative Commons License 2013.04.16 0 0 7504

üdv! nekem annó mosogató  szivacs volt bele építve egy házba és kicsit át itattam olajjal és tökéletes volt. százszor többet ért mint az eredeti. majd ha rendesen dolgozol a gépeddel és eléggé poros helyen egy két óra mulva vedd le a szűrődet és a karbi torkába nyúlj bele és húzd végig az ujjad a belsején. érezni fogod hogy mintha homokozóba nyúlkálnál. de vannak még jó eredeti levegőszürők de akkor sem porba mocsokba valók. amikor motorként futottak a pancsik akkor azért a menetszél elsöpörte a port és ami meg mégis volt azt megszürte.

Előzmény: caterpillar20 (7503)
caterpillar20 Creative Commons License 2013.04.16 0 0 7503

szerintetek panncsi blokkra jó lenne a simson levegő szűrő? csinálnék neki egy ilyen tölcsérel megoldást hogy rálehessen nyomni a karbira, mert van egy vacsi új, szerintem jobb lenne mint egy hót régi amin átlehet látni

Jonah Hex Creative Commons License 2013.04.16 0 0 7502

Anyit tudok mondani hogy a havernak a 2 éves fükaszája állt meg mindig melegen és nem indult mig ki nem hült a motor nála a trafó volt zárlatos és csak melegen nem indult pl. dolgozott kifogyot a benzin le állitotta meg tankolta de már nem indult,mióta a trafót kicserélteék nincs vele gond,azon a kiöntöt trafó van amit nem lehet meg tekerni csak cserélni.

Előzmény: rámenős (7501)
rámenős Creative Commons License 2013.04.16 0 0 7501

Bocsánat, hogy beleszólok, de szöget ütöttél a fejembe.

Régóta kinlódok egy orosz kistraktorral. Már itt is kértem segítséget, de sajna válasz, eredmény nélkül maradt.

A kérdésem az, hogy mi a tünete a gyenge mágnesességnek? Az istennek sem akar, főleg melegen beindúlni. Szikra van. A szerelőkön is kifogott.

Előzmény: Lki1 (7500)
Lki1 Creative Commons License 2013.04.16 0 0 7500

Én elküldtem a lendkereket delejeztetni annak idején. A lósz@rt felsütötte az útról az öreg T5-ös!

Soha nem volt gondom a gyújtással.

 

Az foglalkozik vele, aki a siófoki börzét szervezi. Sajnos nem egyforma minőségű mágneseket használtak a gyártáshoz valamikor, és előfordul, hogy nem tartja meg olyan sokáig a mágnesességet némelyik lendkerék. Nekem szerencsém volt. Évek múlva is keményen csapkodta ki az izzókat...

Előzmény: kavicsos64 (7497)
caterpillar20 Creative Commons License 2013.04.15 0 0 7499

Váá isten ment akkumlátoros gyújtás.... mz-től alig vártam, hogy megszabaduljak feszt lemerült akármit cisnáltam vele, isten ments. :) biztosan jó a gyújtás lehet a gyertya régi mert valami 1000 éves gyertya van benne azt kaptam hozzá.

Előzmény: kavicsos64 (7497)
Franky82 Creative Commons License 2013.04.15 0 0 7498

Jó estét mindenkinek ha valakit érdekel van két komplett  tűgörgős trabi féltengelyem eladó fékdobbal trapézkarral együtt

kavicsos64 Creative Commons License 2013.04.15 0 0 7497

Helló! gyujtógyertya, vagy kicsi vagy beégett a megszakitó hézag. És még egy dolog sokan kinlódnak a pannóniák gyujtásával átkell alakitani akumlátor gyujtásura és pöcre indul. Az üzeme is jobb lesz mert egyenletes lesz a szikra ereje

Előzmény: caterpillar20 (7495)
T25 Creative Commons License 2013.04.15 0 0 7496

csak azért kérdeztem mert én így jártam. egyébként az enyém is indult pöcre meg erő is volt benne.

Előzmény: caterpillar20 (7495)
caterpillar20 Creative Commons License 2013.04.15 0 0 7495

vacsi új dugó gyűrű fúratás új főtengely :). Biztos, hogy nem az a gond meg indul is és erő is van alapjáraton szántok vele :)

Előzmény: T25 (7493)
T25 Creative Commons License 2013.04.15 0 0 7494

üdv. itt mifelénk csak a homokos kiskerteket lehet rotával veretve valamit csinálni egyébként még a simítást se kezdtük meg . rengeteg a víz. ma a repcét vegyszereztük kétszikű elen. igaz már szárba szaladt és lehet hogy vissza dobja kicsit de még csak most tudtunk rámenni. hétvégén próbáljuk meg simítani a szántásokat.

Előzmény: iskra (7491)
T25 Creative Commons License 2013.04.15 0 0 7493

üdv!  a dugón a gyürűk milyen állapotba vannak? pont ugyan ez volt nálam is én mindent kipróbáltam másik karbi másik gyújtás újra szimeringeztem stb. és csak azt csinálta utána sokáig úgy használtam hogy ne erőlködjön visszább váltottam esetleg kiemeltem az ekét. és egyszer kaptam egy uj fúrású hengert dugót gyűrűket. össze pakoltam és többet nem volt ilyen gond. vissza raktam az eredeti cuccokat és akkor néztem hogy eléggé el volt kopva a felső gyürű. erő volt benne de mikor igazán kellett volna akkor elszökött. és a friss fúrású hengerrel sokkal kevesebbet kajált és jóval erősebb volt. de ez csak tipp.

Előzmény: caterpillar20 (7489)
T25 Creative Commons License 2013.04.15 0 0 7492

na mindegy de akkor is jól jártál a kompresszorral. már csak az hogy 50 literes. mi is mindíg a lacibátyónál vásárolunk.

Előzmény: Gokartos (7486)
iskra Creative Commons License 2013.04.15 0 0 7491

üdv mindenkinek.

 

A facebbokos oldalon frissitettem .

Hogy áltok a talajmunkákkal?

 

Nálunk mondjuk egész jó a helyzet,talaelőkészités ,vetés.

Gokartos Creative Commons License 2013.04.14 0 0 7490
A leírtak alapján a fúvókáknak jónak kellene lenni!Esetleg a tankból nem kerülhetett bele egy kis piszok?Talán még az úszószint!?Próbáld meg kitakarítani a karbit hátha segít!Megszakító hézag jó?
Előzmény: caterpillar20 (7489)
caterpillar20 Creative Commons License 2013.04.14 0 0 7489

a tű fúvóka asszem 265 de nem teszem rá a nyakam

Előzmény: caterpillar20 (7488)
caterpillar20 Creative Commons License 2013.04.14 0 0 7488

120as főfuvi 40es alapjárati, a tű pedig felülről a másodikban van lehet ez a gond?

Előzmény: Gokartos (7487)
Gokartos Creative Commons License 2013.04.14 0 0 7487
Szerintem a karbival lessz a gond!Akkor is szokott durrogni ha kevés neki a kaja és nagyon levegösen jár!Hanyas fúvókák vannak benne?Alapjárati,főfúvóka és tűfúvóka?
Előzmény: caterpillar20 (7485)
Gokartos Creative Commons License 2013.04.14 0 0 7486
Üdv!Úgy történt ez a dolog hogy kölcsönkértem a kompresszort, traktort festeni!Mikor vittem vissza akkor pedig mondta a gazdája hogy eladó,de én már előtte megnéztem a neten az árát mert fájt a fogam rá!Mikor mondta a tulaj hogy eladja,gondoltam magamba ha jó árat mond rá elis hozom!Ígyis lett!Igaz pisztolyok,tömlő nem volt hozzá,de a festés idejére kértem kölcsön a havertól eggyet,az alsó tartájos(nem alvázvédőzős) de nagyon jó és szépen lehet vele fújni!5éve vették a kompresszort a Metróban 60000Ft ért mert bele akartak fogni a zsugorfóliázásba,de nem jött nekik össze így a kompresszort sem használták!Elsősorban nekem inkább takarítani kell(karburátorok,légszűrők..stb) Vettem pénteken hozzá(Richter Lacinál) 5méteres tömlőt:2600Ft autó pumpa fejet mérő órával:3600Ft,meg portalanító pisztojt azmeg volt 1500Huf!Úgyhogy most egyenlőre nem veszek festékszórót(ha kell ott a haveré)! (-:
Előzmény: T25 (7475)
caterpillar20 Creative Commons License 2013.04.14 0 0 7485

Üdv! Eke beállítás után, akadt még egy gondom, valamiért a panncsi blokk, ha terhelés alatt van, és + gázt igényel van, hogy durrog egyet kettőt, és van, hogy szinte megálláshoz közelít. Ez a durrogás mitől lehet? gyújtás 3mm-re van belőve könnyen indul szépen jár de nagyobb igénybevételnél már ez a jelenség. Mit nézzek meg legelsőnek? Válaszokat köszi előre is.

Sz zoltán71 Creative Commons License 2013.04.14 0 0 7484

 Nincs több javaslatom,  :(

Előzmény: T25 (7483)
T25 Creative Commons License 2013.04.14 0 0 7483

ezeket már próbáltam de csak az olajat nyomja. ha a fejet megtágítom akkor ott a menetnél bugyborékol de nagyon csekéjen. ha meg jobban megtágítom fújja az olajat. de lehet az lesz hogy leveszem a munkahenger fejet és belefúrok a gumigyűrűk előtt és egy hatos vagy ötös menetet bele metszek. a kombányoknál is így van.  csk nincs kedvem megint olajban pancsolni. 

Előzmény: Sz zoltán71 (7481)
T25 Creative Commons License 2013.04.14 0 0 7482

http://www.traktoralkatresz.hu/rabrak/img0148.jpg

 

e szerint így kellene beépíteni a szelep fészkét. de ez mtz. és t25-be??

Sz zoltán71 Creative Commons License 2013.04.14 0 0 7481

   Én azt a hézagmérőt csak mérésre használnám.   Ha megoldható inkább a munkahengert forditanám vizszintes helyzetbe amikor kivan emelve és viszatolnám, az olaj alól marad a levegő csak kimegy belőle a második harmadik próbálkozásra.                                                            

   Vagy teljesen le engedett munkahenger esetében, meglazitott hidraulika csatlakozás, a csőből kiszivároghat a levegő, minimállis levegőnek kellene maradni benne.

Előzmény: T25 (7479)
T25 Creative Commons License 2013.04.14 0 0 7480

a munkahenger búvár tipusú tehát nincs a szár végén dugatyú és karmantyú. a szár maga a dugatyú. a fejben van három gumigyürű és egy porlehúzó karika. a vezértömb tavaly volt teljesen felújjítva. de azt egyébként is csak a nyakas szelep és a részek közöttti tömítéseket lehet javítani de ha az ki kopik akkor folyamatosan enged nem tart meg semmit. de viszont ha már a vezértömbbnél tartunk. valaki szedett-e már szét T25-ös vez.tömböt??? mert ez már úgy került hozzám hogy javítva volt. és azt nem tudom hogy a nyakas szelep fészke hogyan van benne?????? a kúpos része van a nyakas szelep felé vagy fordítva????  még mtz-jét soha nem cseréltem de állítólag abban a kúpos rész felfelé néz a vissza folyó ág felé. szerintetek?

Előzmény: Marik Öcsi (7473)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!