Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

S.Zola Creative Commons License 2004.10.16 0 0 16
122 LE. De még bejáratós volt lehet, azért ment szarul.
Előzmény: matizoli (14)
matizoli Creative Commons License 2004.10.16 0 0 14
Nos én ma kipróbáltam egy 1.8-as SW-t, de eléggé nagy csalódás volt! Azt hittem hogy ezzel a motorral ugrani fog (pedig nem vagyok sportos vezető), de ettől az érzéstől nagyon távol áll az autó. Tulajdonképpen egy 90LE dinamizmusát adta a 0-100 tartományba. Lehet felette jobb lett volna, de itt lusta volt. Nem tudom ez mennyi LE-s, de gondolom 120 körüli. A fékek elvileg a tájékoztatás szerint tárcsák, ettől függetlenül túl nagy erőre fogtak és akkor sem határozottan. Olyan dobfékes érzés volt! Irtó büdös volt az autó, valszeg ez megszünik később. Nem tudom az ára ennek mennyi, de ha 3.5 felett van, akkor nagyon sok ezzel a gyenge motorral és gyenge fékekkel. A műszerfal műanyaga szintén gagyi hatást kelt. A kormány vékony, hiába a bőr, kellemetlen fogni! Ellenben a futómű csillapitása kellemesnek tünik, nem túl feszes, viszont billeg egy kicsit! Nekem a Sedan műszerfala jobban bejön. Hirtelen ennyi. ui. Kár a Chevy nevet elrontani ilyennel, ez a név jobb autót érdemelne :-)
S.Zola Creative Commons License 2004.10.16 0 0 13

 Volt valaki tesztvezetni ?

dokeee Creative Commons License 2004.10.16 0 0 12
Ja, mint amikor gagyi Opel cuccokból kezdték csinálni a Saab-ot.
Előzmény: Calibra75 (11)
Calibra75 Creative Commons License 2004.10.16 0 0 11
Egy kérdés?Miért kell egy dévónak chevrolet nevet adni?Kicsit irónikus nem?
Ádám77 Creative Commons License 2004.10.16 0 0 10

Szia steely!

 

Tegnap meg volt az első hosszú távú menetpróbám.

450 km-t mentunk 4 személlyel.

150-160-nál jobban nem nyomtam neki, mert bejáratós, de a tartós 140 az tetszik neki!

 

Olyan 9,5 liter körüli volt a fogyasztás (remélem tényleg lejjeb fog menni!)

 

Jó, hogy a Renault-omhoz képest ezt lehet lassan is vezetni :)

(mindkettő 1.6 16V)

Az elektronikus gázpedál rögzön beleszól, hogy: -"Én pedig nem akarok ennyi gázt adni, és pont!" Na, majd betanítjuk...!

 

Nagyon tetszik a futóműve, akinek mond valamit a Ford Focus, akkor ahhoz hasonló. Állítólag a Nissan Primerától származik.

 

Nagyon kényelmes, és rengeteg szolgáltatás van benne, csoda, hogy csak ennyibe kerül!

 

Sokan megmustrálják a kocsit!

Azt mondta a kereskedő, hogy a mi SW-nk az első, amit Magyarországon sikerült forgalomba helyezniük.

 

Kíváncsi vagyok, Neked mik lesznek a tapasztalataid a hétvégén!

Előzmény: steely (8)
steely Creative Commons License 2004.10.15 0 0 9
Igaz nem Lacsetti de jópofa, és mégis Sevi!
Jópofa klipp
steely Creative Commons License 2004.10.14 0 0 8
Nahát, úgy látom eddig nem sok topikolónak van Lacsettije.
Az biztos, hogy a nyílt hétvégén megsasolom élőben is és ki is próbálom.
Na azután már lehet véleményt mondani!
belagyi Creative Commons License 2004.10.07 0 0 7
:)))))) kizárt :)
Előzmény: I.Blasius (6)
I.Blasius Creative Commons License 2004.10.07 0 0 6
Milyen jó fog mutatni majd egy Chevrolet talin a Camarod mellett egy Kalos:))
Előzmény: belagyi (5)
belagyi Creative Commons License 2004.10.07 0 0 5

ár/érték arány ott megy félre, hogy egyesek/sokan az értéket sokkal magasabban érzik mint valójában.

 

ha meg azt nézzük, hogy voltak impalák, corvette-k és camaro-k akkor szerintem igenis szőrnyű...

Előzmény: Ádám77 (4)
Ádám77 Creative Commons License 2004.10.07 0 0 4

A GM nem most csinálja ezt először.

Ott van pl a GEO (ami japánban Suzuki és Toyota néven fut)

 

Ennek a modellnek - Lacetti - még kb 5 variánsa van:

- Daewoo (tőlünk keletre)

- Holden (Ausztrália)

- Buick (Kína és környéke)

- Suzuki (Japán)

- Chevrolet (EU)

 

Másik; az USA-ban a kóreai autók elég komoly piaci részesedéssel bírnak.

Nem hiszem, hogy az ár/minőség arány alapján ne állná meg a helyét Chevy-ként.

Ez egy fapados Chevy, ha így jobban tetszik, bár nekem tökéletesen megfelel.

 

Ja és a futóműve a Primeráé, a tárcsafékek pedig Opelek (elől ?, hátul a Corsa első féke).

 

Aki ránéz, és ért egy kicsit a kocsikhoz, az úgy is tudja, hogy ez egy Daewoo. Attól, mert engem holnaptól másnak hívnak, még maradok az, aki voltam

 

Előzmény: belagyi (3)
belagyi Creative Commons License 2004.10.07 0 0 3

van benne ráció.. mert mint egy viszonylag uj márkanév (daewoo) alatt ezek az autók elmennek. de egy ilyen patinás nevet ráaggatni ezekre, hát hogy is mondjam..

mert ameddig daewoo-val illetjük addig nincs benne semmi, délkoreai és kész..

viszont így meg mindenki röhög rajta...

(én meg ráadasul olyan chevy-ben is ülök amit a legtöbbször választottak az idők folyamán peace car-nak...)

Előzmény: Ádám77 (2)
Ádám77 Creative Commons License 2004.10.07 0 0 2

Állítólag a Románok ragaszkodtak a Daewoo névhez, és ezért most Euurópa többi fele Chevrolet-vel fog járni.

Gyakorlatilag csak a matrica más.

Na jó! Meg az eleje egy kicsit. És szerintem olcsóbb is lett.

Előzmény: belagyi (1)
belagyi Creative Commons License 2004.10.06 0 0 1

meg kell mondjam, hogy pofám leszakad ettől a "keresztelőtől"....

meghülyült ez a világ...

Előzmény: Ádám77 (0)
Ádám77 Creative Commons License 2004.10.06 0 0 0

Rögtön az első kérdés:

Tudott-e már valaki CASCO-t, és felelősségbiztosítást kötni rá?

Nekem eddig még nem sikerült, mert nem igazán tudják a biztosítók, hogy a Lacetti is egy Nubira, csak már Chevy márkanév alatt fut.

Ádám77 Creative Commons License 2004.10.06 0 0 topiknyitó

Sziasztok!

 

Ezt a topic-ot azért hoztam létre, hogy közösen ki tudjuk tárgyalni a nevezett modellt, ezzel segítve a már meglévő tulajdonosokat az üzemeltetésben és a leendő tulajdonosokat a választásban.

 

Hol érdemes vásárolni, hová vigyük szervízbe, mik vannak az autóban, amiről a gépkönyv sem ír (de elvileg az autó tudja)...

 

Ilyen, és ehhez hasonló lérdésekre fog választ adni a topic.

 

Akkor, rajta.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!