Ezt a fórumot azzal a céllal hoztam létre,hogy aki kedvet érez kistraktor,csettegő,és egyébb háztáji gépek sajátkezű építéséhez csatlakozzon.De akinek van ilyen gépe az is szóljon hozzá.Itt megoszthatunk az ötleteket,tapasztalatokat.
A motorral egyelőre terveim vannak, mert az megy rá a hajtóműre. (Viszont előfordulhat, hogy sikerül szereznem egy egész gépet, akkor lehet hogy alku tárgya lehet)
Fogalmam nincs, hogy mi egy reális ár az első hídért, ha van ajánlatod, írd meg privátban.
Olyan nehéz a szerkezet, hogy még nem tudtam elhozni magát a fő részét, pedig holnap után tudnám küldeni Nyíregyházára!
A motor elmondás szerint nagyon jó állapotú volt, és lerakás előtt megöntötték olajjal, de bepárásodott, és beállt.
Most fékolajos kúrán van a dugattyú.
Majd ha otthon lesz, lefényképezem részletesen, és felteszem ide. Valami targoncáé lehet.
Hát én Mátészalkához 15 km-re lakom hát igen az első híd érdekelne meg volt ott egy motor is az egyik képen a motor meg az első híd mennyi lenne árba. Nem tudok semmit se adni helyette csak pénz.
Nekem is ajánlották, hogy a mostani gépeken ilyen van és bírja. Hár nem tudom? Szivattyú, tartály, mi kell hozzá azt nem tudom, mik az igények. Ez lenne a legegyszerűbb az biztos. Köszi majd körülnézek mi mibe jönne ki.
Kipufogó folytással nem függhet össze a dolog? Mert nekem a dobban, van beépítve egy olyan jellegű tompító mint ami a simsonokon van, na de ott hátul van a hátsó keréknél itt meg közvetlenül a hengernél. Holnap megnézem kipuff nélkül milyen a füst de nagyon arra gyanakszok, hogy gázadásnál feltorlódik a füst és nehezen nyomja ki. Egyébként a motoron is érzik mintha köhögne kicsit, de az a baj, traktornál nehezebb kiszűrni mint motorkerékpárnál, itt azért másabb a "csapok vele egy kört" szituáció :D
üdv! az nagy valószínűséggel a kuplung felőli szimeringed lesz . és szedi az olajadat. az egy dolog hogy fel lett újjítva én is vettem már uj szimeringet ami egy indítást nem bírt ki. de lehet hogy mások más véleményen vannak. de nekem már volt ilyen problémám.
Helló azt szeretném kérdezni hogy az Opel kadett c 1.1 motoros kistrakim ha beindítom még van alapjárat és szépen fut a motor de ha ki pörgetem máris elmegy az alapjárat és ha nem nyomok gázt lefullad mitől lehet ez
Üdv urak! Olyan problémám van, hogy t5ös blokkos kistraktoromnak, hiába állítom a levegő csavarját nem reagál rá. Olyan érzésem van mintha sokat kapna( teljesen felújított blokkról van szó) erősen füstöl, levegő csavar tekergetésre nem igazán reagál, nem emelkedik az alapjárat, de nem pörög, hanem ketyeg kicsi fordulaton ha leveszem az alapjáratot de a füst erős. Mire figyeljek nagyon oda ilyen problémánál? Úszótűt állítgattam, meg síbertűt is! Gyertyakép fekete nem igazán óhajt kiégni, gázadásnál felpörög de nagyon füstöl ilyen kékes fehéres színű a füst.Ha tekergetem a levegőcsavart kifelé mondjuk fel kéne neki kissé pörögni nem? Meg gázra gyengülni, de nem igazán változtat a dolgon...
Egy külföldi oldalon a tárcsa leírásánál ez szerepel: 16x20-10N.
Ha jól gondolom, ez azt jelenti, hogy 10 borda van, a legnagyobb átmérő (a bordák csúcsánál) 20, a legkisebb 16 mm. Erre rákeresve úgy nézem, hogy a skoda octavia kuplungtárcsája pont ilyen.
Elképzelhető, hogy tényleg ugyanolyan a két gép kuplungtárcsájának a belseje?
Igen minden működik benne, hibátlan, azért nem építettem be mert nekem nem fért el. 25-re tettem fel az apródra. Ennyiért vettem de a méret keresztbe tett.
Egy ilen megoldáson gondolkodtam de a gyárit aranyárban adják fogaskerekem viszont nincs hogy elkészítsem. Azzal a kölömbséggel, hogy nekem a behajtó tengelynek átmenőnek kell lenni. Volt fen a neten egy ilyen de nem találom sehol 20000 Ft ot kértek érte.