A De Agostini-s 1200-as (VAZ 2101) hátulján, ha hiszed, ha nem (én is nehezen) de két "macskaszem" van, csak annyira gusztustalanul elnagyolt a kialakítása, hogy úgy néz ki, mintha két tolatólámpa lenne (ami egyetlen 2101-es változaton sem volt soha).
Ennél sokkal jobban szeretem az anyacég, az IXO által gyártott "Lada 1200"-as modellt.
Babás lökhárító az eredeti 1200-asról, de fölötte vízszintes légbeömlő nyílások az 1300-as (illetve 1200S) szériáról...
Igénytelenség a köbön, de legalább gyártják....
Ilyen az, amikor egy francia cég - a Retroautók esetében egy olasz kiadóvállalat által Lengyelországban kiadott újság magyar fordításához mellékelve - Kínában gyártott modelleket forgalmaz.
Elmondom Neked, milyen alapon: a postázási szolgáltatásuk ZÉRÓ. Az ügyfélszolgálat ki van szervezve egy külsős céghez, akkor mindig más diákmunkás kislány veszi fel a telefont, mindig "rögzíti" az adataidat és a panaszt, majd nem történik semmi.
Ezért mondtam le tavaly az előfizetést. Shell és OMV kutaknál némi kerülővel (legkésőbb Budaörsön :)) mindig be tudom a megjelenés napján szerezni a modelleket sértetlenül (oda nem járnak be a felszakító-modellkilopkodó kézlevágásra értett bűnözők, mint a tecskókba)
Ahogy jobban megnéztem, a kerékjáratok sem teljesen arányosak a Barkasnál, sőt, az egész kocsi gömbölyűbbre sikeredett, de biztos csak savanyú a szőlő...
Szerintem érdemesebb inkább kezelésbe venni a hátsó lámpákat. A Wartburg lámpáján hátul a 3 sávot (felülről lefelé sárga, fehér, piros) egy-egy vonal választja el. Köztudott (?) hogy a Barkas hátsó lámpája 2 színű volt (sárga és piros), szóval már csak a púpos Wartburg lámpájának a felosztása sem felel meg a Barkasénak. Arról ne is beszéljünk hogy nem is úgy illeszkedik a kettő. Szebb eredményt lehet elérni ha elkezdünk inkább faragni, festeni és lakkozni. Én ezt csinálom. :D
Eddig ha jól tudom csak nagyon kevés Retróautók modell volt 100%-ban évjárat és modell-helyes. A Wartburgban például tobzódtak a hülye hibák, de a Trabant és a Dacia sem kivétel, sőt a mostani Barkas is érdekes darab lett...
Hát ha a Milicja feliratot Rendőrség feliratra cserélnék a Nysánb, akkor még annyi hitelesség-értéke sem lenne az egésznek a magyar retróautókban, mintha a lengyel nysát hoznák be egy az egyben. Szerintem vagy nem nyúlnak hozzá, vagy sima polgáriként jön be, vagy egyáltalán nem is lesz.
Mivel Őneki csak háromsebességes változata volt gyárilag. :) Ami négysebességes, abban mind Nysa váltó van, mivel a két autó fődarabjai nagyrészt megegyeznek egymással, így a négysebességes Nysa váltó simán berakható a háromsebességes Zuk váltó helyére. Gyakori "tuning"-elem volt akkoriban.
Én még nem kaptam meg a Dacsit és a kis Póckit...Tatabányai vagyok.egyszerűen nem jövök rá milyen alapon postázzák a két-két modellt!Tegnap nekem azt mondták az ügyfélszolgálaton,hogy a héten várjam a postást,a jövő héten telefonáljak,ha nem jött meg...Nagyon elvagyok keseredve...Nem az első eset és ha a Barkas is így lesz,felkeresem személyesen őket...
Trabant 601-s Polski Fiat 126p/650E (már kulcsos inditású) Wartburg 353w Zastava 55Gtl Audi 80 GLS (Mai napig megvan itt a ház előtt) Ford Escort 1.4 és most van egy Bmw E36osom . Ez volt a ranglétrám .