Bár nekem még nem érkezett meg a Barkas, mert előfizetéses vagyok, majd csak a hónap végén hozza a postás a Ladával együtt, de a fényképeitek akapján azért elég jól hasonlít az eredetire. Én nem látok aránybeli különbségeket.
Mondjuk nálam még nem késtek sokat és rendesek voltak az ügyfélszolgálatnál, amikor hozzájuk fordultam. Eddig minden patent. Remélem továbbra is így lesz...
A De Agostini-s 1200-as (VAZ 2101) hátulján, ha hiszed, ha nem (én is nehezen) de két "macskaszem" van, csak annyira gusztustalanul elnagyolt a kialakítása, hogy úgy néz ki, mintha két tolatólámpa lenne (ami egyetlen 2101-es változaton sem volt soha).
Ennél sokkal jobban szeretem az anyacég, az IXO által gyártott "Lada 1200"-as modellt.
Babás lökhárító az eredeti 1200-asról, de fölötte vízszintes légbeömlő nyílások az 1300-as (illetve 1200S) szériáról...
Igénytelenség a köbön, de legalább gyártják....
Ilyen az, amikor egy francia cég - a Retroautók esetében egy olasz kiadóvállalat által Lengyelországban kiadott újság magyar fordításához mellékelve - Kínában gyártott modelleket forgalmaz.
Elmondom Neked, milyen alapon: a postázási szolgáltatásuk ZÉRÓ. Az ügyfélszolgálat ki van szervezve egy külsős céghez, akkor mindig más diákmunkás kislány veszi fel a telefont, mindig "rögzíti" az adataidat és a panaszt, majd nem történik semmi.
Ezért mondtam le tavaly az előfizetést. Shell és OMV kutaknál némi kerülővel (legkésőbb Budaörsön :)) mindig be tudom a megjelenés napján szerezni a modelleket sértetlenül (oda nem járnak be a felszakító-modellkilopkodó kézlevágásra értett bűnözők, mint a tecskókba)
Ahogy jobban megnéztem, a kerékjáratok sem teljesen arányosak a Barkasnál, sőt, az egész kocsi gömbölyűbbre sikeredett, de biztos csak savanyú a szőlő...
Szerintem érdemesebb inkább kezelésbe venni a hátsó lámpákat. A Wartburg lámpáján hátul a 3 sávot (felülről lefelé sárga, fehér, piros) egy-egy vonal választja el. Köztudott (?) hogy a Barkas hátsó lámpája 2 színű volt (sárga és piros), szóval már csak a púpos Wartburg lámpájának a felosztása sem felel meg a Barkasénak. Arról ne is beszéljünk hogy nem is úgy illeszkedik a kettő. Szebb eredményt lehet elérni ha elkezdünk inkább faragni, festeni és lakkozni. Én ezt csinálom. :D
Eddig ha jól tudom csak nagyon kevés Retróautók modell volt 100%-ban évjárat és modell-helyes. A Wartburgban például tobzódtak a hülye hibák, de a Trabant és a Dacia sem kivétel, sőt a mostani Barkas is érdekes darab lett...
Hát ha a Milicja feliratot Rendőrség feliratra cserélnék a Nysánb, akkor még annyi hitelesség-értéke sem lenne az egésznek a magyar retróautókban, mintha a lengyel nysát hoznák be egy az egyben. Szerintem vagy nem nyúlnak hozzá, vagy sima polgáriként jön be, vagy egyáltalán nem is lesz.
Mivel Őneki csak háromsebességes változata volt gyárilag. :) Ami négysebességes, abban mind Nysa váltó van, mivel a két autó fődarabjai nagyrészt megegyeznek egymással, így a négysebességes Nysa váltó simán berakható a háromsebességes Zuk váltó helyére. Gyakori "tuning"-elem volt akkoriban.
Én még nem kaptam meg a Dacsit és a kis Póckit...Tatabányai vagyok.egyszerűen nem jövök rá milyen alapon postázzák a két-két modellt!Tegnap nekem azt mondták az ügyfélszolgálaton,hogy a héten várjam a postást,a jövő héten telefonáljak,ha nem jött meg...Nagyon elvagyok keseredve...Nem az első eset és ha a Barkas is így lesz,felkeresem személyesen őket...