Ezt a fórumot azzal a céllal hoztam létre,hogy aki kedvet érez kistraktor,csettegő,és egyébb háztáji gépek sajátkezű építéséhez csatlakozzon.De akinek van ilyen gépe az is szóljon hozzá.Itt megoszthatunk az ötleteket,tapasztalatokat.
Elkezdtem csinálni a "nagy egyetengelyes kistrakit".Leszűkítettem a lada hidat,meg a vázat kezdtem el építgetni,csak még várok egy ford váltót,és amíg az nincs itt,addig nem tudok tovább haladni.Mivel irtátok páran,hogy érdekel az építés így holnap hozok pár képet.
Én egyszer elkezdtem,de közbejött valami. Ha csinálni szeretnél szerintem az lenne a legjobb ha lemintáznál egy ápaprítót.Tehát 2 egymással összeforgó tengely rajta késekkel.Ha youtube-on utána nézel rengeteg ház gyártmány van,na és persze ha az ágakat elvágja,akkor a csutkát is el kell neki.
Helló! Haza értetek rendben? Látom megint jössz errefelé, lehet jobb volna ha átköltöznél közelebb!!!!! Voltam ma a kovács mesternél, bedobáltam a vasakat legyen mit kalapáljon!!!!!
Üdv Mindenkinek!JÓ AJÁNLAT!Tudok egy 4kerekű Pannónia motoros kistraktort:Pótkocsival,hidraulikával,beállt T5ös blokkal!Zsuk váltó van benne,hátul 16-os kerekek 80%-os TZ4K gumikkal!A traktornak megvan a forgalmija,meg még a régi 3szög rendszám van rajta!Az ember ami van hozzá neki összes alkatrész adja vele:3db pót blokk,rengeteg váltó,meg kuplung alkatrësz,.stb!Ár:70000Ft!Megtekinthető:Tiszafüreden!Vettem tőlle komplett karburátort,lëgszűrővel,nagyon jó állapotba 2000Ft-ért!
Üdv az uraknak!! most szeretnék belekezdeni én is egy ilyen gépezet csínálásában, de én kicsit előrébb vagyok annyival hogy megvan a váz az elsőhíd a hátsóhíd egyben a váltó is, egy trabant váltó van benn, kormányzás kiépítve, igaz bevan rohadva, szon gondolkodtam hogy milyen motort tegyek rá, valószínűleg láncal lessz átvíve a meghajtás a motorról a váltóra, és ezért gondolkodtam azon hogy 1 pannónia motor kerülne rá, hidraulika nemlessz, csak kispótkocsit huznék vele alkalom adtán!! nagy terhelésnek nemlenne kitéve!! a váz eggyik ismerősömnél rohadt már vagy 7éve a bozótosban, és teljesen elfeledkeztek róla, multkori fükaszálásnál találtuk meg, és akkor mondtam hogy ez nekem kell, és el is hoztam 15.000ft ban!! ennyit szerintem megéhetett, képet ha tudok teszek fel!!
üdv! érdekel. amit tudnék ajánlani: egy körfűrész 220-380v -as villanymotorral egy csepel motoros 125 ccm rotakapa ami tökéletesen működik igaz csak egy egy tag kapa van hozzá többit el lopták annó. esetleg még dobok rá egy légpisztolyt és egy lada hátsóhidat. de mindenképp el kell hoznod mert én sajna nem tudok fuvarozni.
Nekem van egy Trabi váltóm, de annak a szokbyája, azaz a motorhoz való csatlakozó része le van szedve, Ugyanakkor van egy Wartburg váltóm is. Az egy kicsit "testesebb". A trabi váltót még őrizném egy darabig, de a Wartburg az elvihető bartáti áron. Fellelhetősége Tata.
az a vezértömb . abban van egy kúpos szelep vagy nyakaszelep. az szokott felragadni és akkor nem engedi szabadon folyni az olajat ha meg le ragad az az nyitva marad akkor nem emel. ez akkor szokott ha nincs szürő a rendszeredben és ráadásúl még kkoszos is az olajad.
ha ilyen a vezértömböd!!!!!!!!!! esetleg két karos de ugyan ez akkor meg t25 -ösé. nekem ilyennel müködik. de mivel hogy nincs elég nyomása a szivatyúmnak nem nyitotta ki rendesen a nyakas szelepet és nekem is folytotta a motort. és én az antiszlipp vezérlő csövét vissza vezettem a tartályba csak simán és azóta tökéletes.
üdv! milyen vezértömböd van? vagy hogyan megy az olaj a szivatyútól a munkahengerig? szerintem a szivatyú meghajtásoddal nem lesz gond. ha esetleg mtz-vagy t25-ös vezértömböd van akkor a nyakasszelepnél keresd a hibát.
Ha nincs akkud, akkor szigeteld le és nem kell vele foglalkozni. Eredendően direktbe tölti azt a csöpp kis akkut a pannónián egy szelén egyenirányítón keresztül.
Nekem annak idején egy sima dióda volt bekötve, ami képes volt nagyon hosszú úton túltölteni.
Nem emlékszem, hogy a pannónián lett volna biztosíték. Leégetni meg aligha hiszem, hogy sikerül a tekercseket. Még nem hallottam ilyenről.
Meg aztán elég jól le vannak már gyengülve ezek a lendkerék mágnesek.
Igen pannonia.A bizonytalanság a töltés szál matt van mert a rajzokon az aksihoz megy de nekem nincs aksi. Elvileh igy volt bekötve hogy a tekercsrö mindkét szál egy közös saruban bolt nekötve ami az első kapcsolohoz van bekötve és onnen a limenö vezeték megy a lámpához igy lenne a tompitott
A refi lapcsoloja az elsö lapcsolorol kap áramot és ennek a kimenő vezetéke az izzo màsik pontjához megy. Testet a lámpa felfogatáson keresztül kap.meg a kapcsolok a kormányra valo felfogatással a kapcsolo bilincs részével. Ez igy jo??? Remélem nem vágom haza a rendszert föként a tekercset. Biztosíték vagy relé nem kell shová???
Üdv mindenkinek! Megvettem a kis multicar motoros gépet de egy hét után aprobb hibák jöttek elő de ami a fő probléma hogy nagyon feketén füstöl gázadásra. Mi lehet a baja? nagyjábol értek hozzá de nem merek belepiszkálni csak úgy ha valaki elmagyarázza hogy mit kéne csinálni! Van valaki aki ért az ilyen motorhoz??