Lassan el kellene döntened, hogy "fiú vagy, vagy lány". Ha a DL topiknak kedveskedni akarsz, akkor szúrjál be DL-ről képeket, de ne azt tedd, hogy egy Varaderót ilyen módon lejáratod, "kigúnyolod".... Még szerencse, hogy nem a Vara topikban szúrtad be, mert nagyon nem díjazták volna.....
Szerintem ahhoz, hogy ebben a topikban továbbra is elfogadjanak téged, semmi szükség az ilyen jellegű "promócióra", ha meg a szíved mélyén V-Stromos vagy, akkor mi a francnak vettél Varaderót?????
Kicsit több alázatot a márka és típus iránt..... főleg ha a Varadero Club-ban tag akarsz lenni.......
Daty en addig szoktam varni, meg egy kocka meg nem jelenik, es utana meg egy kicsit meg finoman megyek vele. Menetkozben 3 kockara szokott beallni. Apamaci nem siklottunk el. :) Az van, hogy mivel injektoros meg minden, nem csinalja azt mint egy karbis moci, hogy addig kell melegiteni meg gazra megszunik a megtorpanas, mert ez tok hidegen is egybol meglodulna.
Hideg allapotban, nincsenek rendesen kitagulva az alkatreszek, nem meleg a henger ezert picit szukebb sztem, ilyesmik. Masreszt meg embernel sem jo pl ha bemelegites nelkul neki allsz maratont futni allandoan tuti nem tesz jot neked, a motor meg kicsit rosszabb konstrukcio mint egy ember ;)
Hat nem tudom, nekem a legleso fogyasztasom igaz nagyreszt varos, 5.4-re jott ki, a masodikat meg nem szamoltam ki.
Ez teljesen ellentmond a belsőégésű motorokkal kapcsolataos eddígi tudásomnak. Miben különbözik egy autó motorja egy motorkerékpár blokkjától a hideg üzem szempontjából?
Hali Daty!
Nem kicsit, hanem NAGYON fontos, hogy járasd indulás előtt a kicsikédet! Ha teljesen hideg motort indítasz, akkor mindig melegítsd elő. Ez nyáron gyakran csak annyi idő, amig becippzárazod a dzsekit, felveszed a sisakot, szemüveget, meg a kesztyűt. Hidegben ez akár 5-6 perc is lehet. Exakt módon: addig melegítsd alapjáraton járatva, amig két "kocka" meg nem jelenik a hőfokmérőn. Ez nagyon fontos a mocid élettartama szempontjából.Talán csak az azonnali indulás az, amivel kinyírhatod ezt a remek blokkot! Kár, hogy a többiek elsiklottak a kérdésed felett...
Olvastam a másik topikban a hsz-odat. Nem is "bátorság" lett volna mostanság "lábon" hazadöngetni, hanem (figyelembe véve minden szempontot) khmm.... finoman szólva: valami más.
No, de tavasszal aztán... YUPÍÍÍÍ! Nem igaz?
Addig is sok türelmet kívánok; és gyűjtögesd szorgalmasan az "input"-okat! :-)
Baráti üdvözlettel: Standard
{ex motoros, aki ma már csak ábrándozik és írigykedik} =)
Én is erre gondoltam, a fogyira, annál is inkább, mert már ugye itt volt róla szó, és természetesen a halk, mint régebben írtam, nekem is bejön, nekem az tűnt még fel, hogy ugye itt szinte mindenki véleménye az volt, hogy 2 személlyel a DLK650 max 180 km/h, itt ugy emeg azt olvas6juk, hogy 2 személlyel és Raptor kipuffal 204 km/h. Ez nem fura kicsit??
"Nem vagyok beépített Suzuki ügynök. Biztosan a bolygók szerencsés együttállása okozza, meg gondolom néhány lényeges momentum: 1. Vidéki gyerek lévén kisvárosban lakom, így javarészt városon kívül használom leginkább 110-120-as tempóban. Autópályán meg tempomatszerű 130-al 2. Egyébként nem szoktam 5500-6000 fölé húzni, csak ha előzök+ha négysávos az út. Azt nem birom idegekkel. Amúgy finoman bánok vele. A szerpentineken sem szupermotónak használom. 3. Valószínűleg egy véletlenül jól beállított példány, mert a környéken 3-4 márkatárs van és egyik mocijának sem hasonlít a másikéra a hangja, nincs két egyforma köztük (gyári kipufogóval nyilván). Olyat sem sokat hallottam, amelyik kétszeméllyel 200 fölé megy. ( Ezt több 1200-as Bandittal megmérték már. Ha az én órám csal, akkor az Övék is.) Egyébként elég nyugodt stílusban motorozom 36 éves vén korom miatt. Ja, és meg tudom különböztetni a kicsit és tövig bedugott tankolópisztolyt is. Különben azonos autótipusok esetében is előfodul 30-40 %-os fogyasztáskülönbség a sofőr lába és a kocsi beállítása miatt. Nem kell ezen ennyire fennakadni."
"A 3.9 l-es fogyasztás gyári kipufogóval volt, de egyáltalán nem találom különlegesnek, mert ez hajtós üzemmódban volt mérve két személlyel. Egyébként bejáratósan, szintén utassal, dobozzal , 130-as autópályatempóval és visegrádi szerpentinezéssel 3.75 l /100km volt, de ekkor nem pörgettem 6000 fölé. Szerintem ennyit kell egy DL 650-nek fogyasztani, ha nem csak városban használjuk."
További: "Még valami a Raptor csőhöz. A srácnak azt kell mondani, hogy a mindszenti fekete V-stromhoz való csőről van szó. Mert ugye lehet 3-4 féle alakú, anyagú és tömésű. És az enyém anyagában, hosszában, ovál formájában, sűrű tömésében bevált. Annyit kértem a sráctól, hogy ne csattogó, ordító legyen, hanem mély, brutális hatású, mint az álatalam februárban párizsban hallgatott Monster S4 ovál Leo Vice dobbal. Azt mondta: OK. Azért féltem, hogy kifinomult hallásomnak pont az jön e össze, amire gondoltam. Mit mondjak. Összejött. Amikor beindította, a hideg futkosott a hátamon, és mindhhez nem kell 100 DB feletti recsegés, hanem normál hangerővel. Amikor elhoztam, az első 50 km-en azt hittem, hogy nagyon hangos lesz, mert gázra előjött belőle az állat. De úgy lett ahogy a gyártó mondta, és 50-100 km után "beégett" a belseje és tökéletes lett. na és amikor motorfékezek 5000 fordulatnál, az maga a hangmenyország. A hangját alapjáraton megpróbálom felvenni és feltölteni, de kis időbe telik, mert le van téliesítve a kicsike."
Elérhetőség:" A készítő Csongrádon lakik. Errefelé csak Raptor Csabinak hívják. Rendes nevén Papp Csaba. A címét nem tudom fejből, de telefonon odanavigál bárkit. A főutcáról Félegyháza felöl bejövet jobbra kell lekanyarodni egy kis utcába és kb. a harmadik sarok balra. A mobilszámát tudom: 30/391-9830"
"Bocsi a késői hozzászólásért, de odavoltam a pokolban. Szóval a DL 650-tuningcső kérdéshez szeretnék hozzászólni. Nekem egy fekete DL-em van. Én is mélyebb hangot akartam. Hosszas vívódás után a Raptor mellett döntöttem. Jól!!! Aki már halgatta, mindenkinek nagyon cool. Nem sokkal hangosabb - na jó, azért a városrész tudja, hogy a főnök merre jár,-viszont iszonyat dögösen mély. Talán egy Ducati Monster S4-hez hasonlítható. És maga a cső kidolgozása is gyönyörű. Az enyém saválló, de kevlármintás. A moci úgy 1000 fordulattal lentebbről tol vele, és 4000 felett nem győzök kapcsolgatni. Érzésre kb.20-30%-al jobban megy. A végsebessége 182-ről ( két személlyel) 204-re javult. Injektort nem bántottuk és nem durrog vissza. Szerintem utánállítja a szükséges levegőbeeresztést és benzinmennyiséget automatikusan. Ugyanúgy indul pöccre hidegben is és azonnal beáll ugyanannyi alapjáratra. Egyébként a srác gyönyörűen levette a gyárit és speciális rugós bilinccsel látta el, tehát ha vizsgáztatni kell 5 perc visszarakni. A fogyasztás 3.9 l-ről 4.7 l-re ment, de sokkal jobban is hajtom a fuficsere óta. Egyszerűen kívánja a teste. Szóval Raptor. Mindenkinek csak ajánlani tudom."
Köszi mindenkinek a jó tanácsokat, okosításokat! Kezd bennem összeállni a kép a dolgokról, de azt nem akarom mondani, hogy már kristálytiszta!:-))))) Következő kérdés: mindenhol azt írják, hogy kicsit hagyni kell járni a motort elindulás előtt! Na jó de mennyit?? 1-2 órát??:-)))))))) Mutatnia kell már valamit a hűtővíz hőmérőnek? Vagy már kicsit akkor is meleg, ha nem mutat még egy "kockát" sem? Ja, hány "kockáig" oké a hűtővíz, és mikortól túl meleg?
Ha van a tartályban ződ lötyi, akkor frankó. Ha már nincs benne semmi, akkor kell aggódni.
A plexit lehet három állásba rakni, de a plexi helyzete mindig fix a tartójához képes. Azt a fekete tartót lehet föl le mozgatni 3 állásba, 4 imbusz csavar fogja össz-vissz.
Igen! Nyárra, őszre tervezem a felsőbb kategóriába lépést, mert új kell, volt már elég használt, tuning gépem.( ilyen tuti mondjuk nem volt egyikse ) 3-4 gép van lehetőségem listáján ( és még egy titkos befutót is várok őszre) köztük van elökelő helyen az ajánlatod!
"nem kellene bajlódni az alkatrészek összehangolásával."
Kúltúra előre!!! Tehát: első teló nem gyári, hátsó villa is mintha módosított lenne, kipufogó gyengén tupírozva. Mennyi plussz ez eddig forintban? Mi lenne ha rögtön erre ülnél? valszeg olcsóbban jönnél ki és nem kellene bajlódni az alkatrészek összehangolásával. Amúgy szó se róla pöpec a gép, nem tagadom összefutott a nyál a számban. Ugye ez finom volt!?
"A plexi állítást nem sikerült a rajz a alapján megérteni, de felteszem a rajzokat, hátha segít."
A 3.-ik képeden bal felül látható műanyagot tudod feljebb vagy lejjebb csavarozni a jobb alul látható fémen (köztuk van a fejidom) , és ehhez a műanyaghoz van hozzácsavarozva a plexi.