Keresés

Részletes keresés

kukac 62 Creative Commons License 2013.05.28 0 0 7735

Sziasztok

Kis segítséget szeretnék tőletek

Építettünk egy tarabant motoros kistarkort melybe építettünk szívattyút.

Mely a hidraulikos emelést biztosítja.

Problémánk vele hogy nem emel úgy ahogy kellene.

A szivattyú a féltengellyel lánc fogaskerék lehajtással van összekötve.

A félltengelyen kisebb lánckerék a szivattyun kicsivel nagyobb.

Ha forditva rakjuk fel fojtja a motrot.

 

Szerintünk valami lehajtás félét kellene még beépíteni.

Raktam fel pár képet hogy miről is van szó.Segítségeteket várjuk.

Tilla 793 Creative Commons License 2013.05.28 0 0 7734

Köszi!

Előzmény: Lki1 (7733)
Lki1 Creative Commons License 2013.05.28 0 0 7733

Ha nincs akkud, akkor szigeteld le és nem kell vele foglalkozni. Eredendően direktbe tölti azt a csöpp kis akkut a pannónián egy szelén egyenirányítón keresztül.

Nekem annak idején egy sima dióda volt bekötve, ami képes volt nagyon hosszú úton túltölteni. 

 

Nem emlékszem, hogy a pannónián lett volna biztosíték. Leégetni meg aligha hiszem, hogy sikerül a tekercseket. Még nem hallottam ilyenről. 

Meg aztán elég jól le vannak már gyengülve ezek a lendkerék mágnesek.

 

Remélem tudtam segíteni valamennyit!

Előzmény: Tilla 793 (7731)
kavicsos64 Creative Commons License 2013.05.28 0 0 7732

Helló A töltés tul nagy visszább kell állitani, az adagolón kell legyen valami állitó csavar hozzá. Vagy a tzks forumra elmégy és ott kérsz tanácsot

Előzmény: jocikf04 (7730)
Tilla 793 Creative Commons License 2013.05.28 0 0 7731
Igen pannonia.A bizonytalanság a töltés szál matt van mert a rajzokon az aksihoz megy de nekem nincs aksi. Elvileh igy volt bekötve hogy a tekercsrö mindkét szál egy közös saruban bolt nekötve ami az első kapcsolohoz van bekötve és onnen a limenö vezeték megy a lámpához igy lenne a tompitott
A refi lapcsoloja az elsö lapcsolorol kap áramot és ennek a kimenő vezetéke az izzo màsik pontjához megy. Testet a lámpa felfogatáson keresztül kap.meg a kapcsolok a kormányra valo felfogatással a kapcsolo bilincs részével. Ez igy jo??? Remélem nem vágom haza a rendszert föként a tekercset. Biztosíték vagy relé nem kell shová???
Előzmény: Lki1 (7728)
jocikf04 Creative Commons License 2013.05.28 0 0 7730
Üdv mindenkinek! Megvettem a kis multicar motoros gépet de egy hét után aprobb hibák jöttek elő de ami a fő probléma hogy nagyon feketén füstöl gázadásra. Mi lehet a baja? nagyjábol értek hozzá de nem merek belepiszkálni csak úgy ha valaki elmagyarázza hogy mit kéne csinálni! Van valaki aki ért az ilyen motorhoz??
Iszka Creative Commons License 2013.05.28 0 0 7729

Sziasztok!

 

Hajtástechnikai alkatrészek országos kiszállítással Szombathelyről. Csapágyak, szimmeringek, ékszíjak, karbantartási anyagok.

 

Érdeklődni lehet: huszar kukac sonitus.hu

06/94/783-324

személyesen Szombathely, 11-es Huszár út 149.

 

Lki1 Creative Commons License 2013.05.28 0 0 7728

Pannonia motoros a géped? Keresd meg a Pancsi kapcsolási tervét, és annak alapján kösd be. Úgy biztos jó lesz!

Előzmény: Tilla 793 (7725)
Sanyika088 Creative Commons License 2013.05.27 0 0 7727

Sziasztok!

Valakinek elfekvőben 2 ütemű trabant váltó?

nyulatkeresek Creative Commons License 2013.05.27 0 0 7726

Sziasztok!

Már rég nem írtam sajnos a projekt szünetel kicsit.

Viszont megkerestek egy ajánlattal, becserélnék náhány cuccra az alábbi kistraktort, szerintetek, milyen a gép külsőre, jó fajta egyáltalán volt valakinek ilyen, mire számítsak vele kapcsolatban?

Tilla 793 Creative Commons License 2013.05.25 0 0 7725

Sziasztok .Tud valaki segiteni? Most csinálom a világitást a trakira.A régi vezetékek(ami még megmaradt)elvileg ugy voltak bekötve aksi nélkül ,hogy a tekercstöl jövö világitásés töltés kábelje egy közös saruba volt fogatva amibement a világitást vezérlö kapcsoloba innen ment 1 vezeték egy másik kapcsoloba,a kapcsolokbol 1-1 szál az izzokhoz( 2 db) ahol kapcsolhatótompitott és reflektor is.Szerintetek jó ez igy???? A két lámpa ha müködöképes akkor világit is?Itt aközelbe senki nem tudott erre válaszolni,nagyon remélem ti tudtok segiteni.Elöre is köszi mindenkinek.

T25 Creative Commons License 2013.05.24 0 0 7724

üdv! bármien fék megfelel én bovdeneset csinálok mint a tz4k pótokon. nincs ki kötés csak fogjon.

Előzmény: LaciCRM (7723)
LaciCRM Creative Commons License 2013.05.24 0 0 7723

Köszi!

 

Ez a pótkocsi 15 éve kész van, nincsen vele semilyen szerkezeti gond, nagyon túl van tervezve. nagyon erős, és teljesne szabályosan ahogyan kell fel van szerelve lámpákkal. Egy kész aggregátor alvázra van építve tehát a vonófej is adott..

Az a probléma hogy a traktoron sincs levegős fékrendszer. Az is házi.

 

Esetleg ráfutóféket javasolsz? vagy az ide kevés?

 

 

Előzmény: T25 (7721)
Kukuma Creative Commons License 2013.05.22 0 0 7722

T25 Creative Commons License 2013.05.22 0 0 7721

ja igen a világításra nagy figyelmet fordíts és olvass utána hogy a potod méretei alapján hova és milyen lámpa kell. ezen kívül a fényvisszaverő prizmák előrre fehér kör hátra piros háromszög. a vonó fej ha lehet eredeti legyen valami pótkocsié vagy régi novor permetezőé még ha vizsga után le is cseréled. mert azt mindíg variálják ismerősömet kétszer zavarták el azért mert házilag magának csinálta és azt mondták hogy nem elég erős az anyaga. pedig igazi békebeli kovácsolt anyagból készítette. utána egy novor permetező vonófejét rakta rá azzal azonnal elfogadták. én is elkértem tőle és azzal viszem majd műszakira. csak még egy billentő munkahengerre lenne szükségem.

Előzmény: LaciCRM (7718)
T25 Creative Commons License 2013.05.22 0 0 7720

üdv! terveztetés . a főbb darabokról számla vagy az eredetét igazoló iratok. pl: hátsó híd, alváz stb... de ezt nem mindíg kérik és még hegesztési bizonylat is kell. ha van ismerősöd aki minősített hegesztő akkor ő beütheti a számát és akkor azzal nincs gondod. be viszed a pótot a közlekedés felügyeletre a tervekkel és számlákkal. ők ott a tervek és a pótod alapján osztanak szoroznak és kiadják az összeépítési engedélyt. utána viszed műszaki vizsgára. a terveztetés kb 15 ezer az összeépítési engedély 17ezer műszaki kb 12 ezer rendszám darabja 10 ezer forgalmi 8 ezer. fék nélküli pót max 7mázsáig terhelhető. de szerintem megéri egy akármilyen féket ráfabrikálni mert az épített pótok alváza jóval túl van méretezve ezért ha lehet ki kell használni. szerintem. de mielőtt elviszed vizsgáztatni nézd át alaposan hogy a hegesztések és azt hogy tényleg az legyen a végleges állapot. miután megtervezik nem lehet rajta változtatni. a billentő füleket inkább méretezd túl mert az szokott a gyengéi lenni. ha erről a pótról lenne szó ami a képen van azt mindenképp csinálj rá féket.  azt simán 2 tonnásra vizsgáztatnák. vagy többre.  remélem tudtam segíteni. én is most próbálkozok először és egy ismerősömtől kértem tanácsot aki már 5 vagy 6 traktort meg pótot csinált.

Előzmény: LaciCRM (7718)
Gokartos Creative Commons License 2013.05.22 0 0 7719
Üdv Mindenkinek!Van egy ELADÓ egysoros kézi tolivetőgépem,egyszer volt használva!Ára:7000Ft! Ugyanez a tipus: http://www.erdo-kert.hu/index.php?page=termek&termek_id=250
LaciCRM Creative Commons License 2013.05.22 0 0 7718

Üdv!

 

Tudnál nekem részleteket írni hogyan működik az egyedileg épített pótkocsi rendszámozása? és mi az a méret amit még fék nélkül le lehet műszakiztatni ??

 

Előzmény: T25 (7713)
zotya60 Creative Commons License 2013.05.20 0 0 7717
T25 Creative Commons License 2013.05.19 0 0 7716

üdv! nekem olyan munkahenger kellene ami össze húzott állapotban rövid de nomatáskor akár több részből hosszant emel. azért kellene több tagos munkahenger. volt nekem a hw 8t pótnak a munka hengere ami 3 részből jött ki de az meg nagyon sok olajat vett fel a lovaskocsi billentő munkahengere 2 részből jön ki és kb 2 liter olaj kell neki.

Előzmény: Gokartos (7714)
Lki1 Creative Commons License 2013.05.18 0 0 7715

Szia!

 

Ezért akarok egyet szétbarmolni. Akkor átlátom a belsejét. 

Lada váltó volna a legegyszerűbb, de akkor nagyon előre kerülne minden, és úgy nézne ki, mint az MTZ05, és messze lenne a váltókar.

L.

Előzmény: kavicsos64 (7710)
Gokartos Creative Commons License 2013.05.18 0 0 7714
Üdv!Nem én vagyok a videón,meg nem is ismerem az illetőt,de nagyon jó!Sajnos olyan munkahengert nem tudok!Esetleg másmilyen tipusú nem jó??Milyen hosszú kellene?Gondolom az MTZ munkahengerétől jóval hosszabb!!?
Előzmény: T25 (7713)
T25 Creative Commons License 2013.05.18 0 0 7713

üdv! a videón te vagy filmezve?? mert akkor azt hiszem már láttalak párszor a csapágy boltban meg a tescóban. de van egy sokkal fontosabb kérdésem. a pótkocsimat szeretném műszakira küldeni és most folyik az összeépítetési engedély kérése. terveztettem és mivel hogy billentősre vagy előkészítve kellene egy lovaskocsi billentő munkahenger. esetleg nem tudsz valakine????? kb agusztusban menne műszakira addig össze kellene hoznom. most a féket csinálom rá mert egyébként fék nélküliként csak 7.5 mázsát lehet rá pakolni. ha tudsz munka hengert légyszi írjálmár és vagy kp. vagy csere bere!

Előzmény: Gokartos (7708)
LaciCRM Creative Commons License 2013.05.18 0 0 7712

Haló!

 

Nemtudja valaki hogy az ural gumit össze lehet e rakni tömlő nélkül?

józsika1986 Creative Commons License 2013.05.18 0 0 7711

Hali!
Húú de rég jártam erre..

 

a motoré és a lada híd közé a legegyszerűbb... a 2T trabi (vagy valami front hajtásos autó váltója...)

mivel azokban a váltókban már eleve meg van egy "véglehajtás" és arrol meghajtva a lada hidat szintén ott a kb 1:41? (ha jól emlékszek) :)

nekem is igy van összeépitve egy trakim 2T trabi blokk+váltó kardánnal hajtja a lada hidat és kész az egyik féltengely fixen de oldhatóan.. van az alvázhoz erősitve

 

remélem tudtam valamennyit segiteni :)

 

 

Előzmény: Lki1 (7704)
kavicsos64 Creative Commons License 2013.05.18 0 0 7710

Helló! Hát abból a kispolszki váltóból nem hiszem hogy lessz valami , mert abban a fogaskerekek és a tengely csapágyak nincsenek szorosan illasztve, és aszem a harmadik fokozat nincs is a váltóban, hanem a rudazat ahol kijön az alatti dekni alatt van elég furán elhejezve. A váltó az elég érzékeny az olajcserére és gyorsan szétkopik a szinkron gyürűnél és nincs benne harmadik mert az anya a kopás következtében feltágul és a tengely csapágyastól kicsuszik a helyéröl,  Ezért nem lessz kapcsolható a  harmadik fokozat.

Előzmény: Lki1 (7709)
Lki1 Creative Commons License 2013.05.18 0 0 7709

Bennem akkor támadt fel a vágy egy gyorsabb gép iránt, amikor 4,5km-ről kellett volna trágyát hordanom a dieseles trakimmal.

Két kanyar után az életemet meguntam. (nyíl egyenes asztfalt úton)

Kategóriájában nagy a gépem, de kinőttem. Ezért lett egy Agrostroj M6-os gépem (ami még dögrováson van), de az sem tud 15km/h-nál többet. Lehet nem is merném jobban meghajtani.

 

A helyi vastelepen van most két kispócki váltó, amit szétszedhetek. Azt akarom megnézni, hogy ha kiveszem a difit, és kidarabolom az alját az öntvénynek, akkor onnan (a kúpfogaskerék helyére szerelt lánckerékkel) tudnék-e lánccal lehajtani a lada hídra. Eredeti kuplungszerkezet a stabilmotoromra, ezt felcuppantani a harangra, és akkor váltórudazat pont hátrafele néz. Kérdés, hogy kivitelezhető-e.

Pesze jó lenne az olajat megtartani a váltóban, a lánc áttételt optimálisra választani, mindennek elférni, stb.

 

Ez egyenlőre csak elméleti síkon van, és keresem a buktatóit.

Előzmény: Nagy10 (7707)
Gokartos Creative Commons License 2013.05.17 0 0 7708
Én elég sokat rohangálok vele főleg aszfalton,ennyiből jó hogy van benne gyors sebességi fokozat is!Ősszel,de inkább tavasszal van rengeteg szántani való(földmunka)!Ahoz meg van szerencsére lassú sebességi fokozat is!Nekem összesen 8 sebesség van előrre!Egy kis pici maszek készítésű váltó van benne amiben 2sebesség van,meg egy üres,a motorban meg 4!Ha berakom a plussz vältót 1-esbe meg a motort is 1-esbe akkor lépésben tudok vele haladni,de iszonyat nagy erôt kitud fejteni!
Előzmény: Nagy10 (7707)
Nagy10 Creative Commons License 2013.05.17 0 0 7707

Sziasztok! Én is úgy tervezem hogy legyen legalább 40 km/h körül  a végsebessége hogy ha üresen megyek tudjak haladni rendesen,bár nem fogok vele sokat közlekedni,Inkáb földmunkára szeretném majd használni.

Előzmény: Lki1 (7704)
Gokartos Creative Commons License 2013.05.17 0 0 7706
http://www.youtube.com/watch?v=BQMZ2gCVt60&feature=youtube_gdata_player
Előzmény: jános 55 (7696)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!