Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Detonátor Creative Commons License 2004.10.22 0 0 46
Ugye, hogy milyen megalázó egy Daewoonak, ha egy amerikás benzinzabálóval azonosítják? :)))
Előzmény: Ádám77 (41)
Detonátor Creative Commons License 2004.10.22 0 0 45
Gondolom te is érzed, hogy a fikázásod egy Escortból elég soványka. ;)
Előzmény: Escort EFI (18)
Detonátor Creative Commons License 2004.10.22 0 0 44
Több részvényt kellett volna venned a GM-ben, és te is beleszólhattál volna. A Chevrolet Corsa miatt ls így ki voltál akadva?
Előzmény: belagyi (1)
Ádám77 Creative Commons License 2004.10.22 0 0 43

Nem tudom, jó kérdés!

Gondolom, a régebbié.

 

Egy német ismerősöm mondta pár éve, hogy náluk a dög nagy amerikai kocsikkal a stricik, még a prostik járkálnak. :)

Nesze neked Chevrolet!

Kíváncsi leszek a fogadtatására?

Előzmény: beegee146 (42)
beegee146 Creative Commons License 2004.10.21 0 0 42

Nem tudom, nyugaton hogy cseng a chevi név, állítólag jobban, mind a Daewoo.

Nekem inkább az elnagyoltság jut az amerikai kocsikról eszembe. Bár ez szubjektív, nem akarok vitát kelteni...

 

A formaterv olasz, ok. A moci Opel - GM, ok. De a Primera futóműve hogy kerül a kocsi alá? Emmá globalizáció a javából :) Dél koreai szűletésű amerikai nevű, német motoros, japán futóműves, olasz külsős autó. Egyébként az új Primeráé vagy egy régebbié?

Előzmény: Ádám77 (41)
Ádám77 Creative Commons License 2004.10.21 0 0 41

Én sem értem, hogy lehetett egy ilyen jó kis kicsinak ilyen szar nevet adni, hogy Chevrolet. Erról nekem mindig a benzinzabáló szörnyetegek és a tankolás jut az eszembe... és tényleg, a sznobizmus is.

De hát ha a románok maguknak akarták a Daewoo nevet...

Viszont emblémától fuggetlen, hogy az autó mit tud, és mennyiért. Szerintem nem rossz, és pont ideális lesz azoknak, akik méretes családi autót szeretnének, , tele kényemi extrákkal, remek futóművet, a kifutó szériák áráért.

A formaterv olasz, a motor német (Opel), a futómű angolos (egyébként a Nissan Primeráé) ... az ára megmaradt kóreainak.

Nem csudálkoznék, ha a taxisok előbb-utóbb rászoknának.

 

Valaki írta, hogy kipróbálta és lomha.

Megnéztem. Amikor lomhának tűnt, már 110 km/h felett jártam.

Az új Avensisnél volt hasonló érzésem, igaz akkor egy 2.0-t vezettem.

Aki sportkocsit akar, azt biztos nem fogja kielégíteni ez az autó! De ez nem is gyorsulni való, bár 10 s környékén ez is fenn van 100-on.

Előzmény: beegee146 (40)
beegee146 Creative Commons License 2004.10.20 0 0 40

Hello!

 

Nem vagyok Daewoo-s, összvissz egy Matizt vezettem néha néha.

Eddig közömbös volt az márka, de most felfigyeltem erre a baromságnak tűnő névváltoztatásra.

Először, mikor hallottam a hírt (még nyáron volt, jóval a sajtóhírek előtt) magam is hülyeségnek, felesleges pénzkidobásnak gondoltam. Aztán, mikor egy hét alatt kb 3 olyan Daewoot láttam, aminek átragasztották az emblémáját, leesett, hogy a gm tudta, hogy az emberek sznobok és meg fog neki térülni a befektetés. Pláne, hogy aranyszínű...

Én sajnálom a nevet, mert a szememben mindig is szímpatikusabbnak tűnik egy lelkes kis délkoreai (aki olaszokkal terveztet), mint egy pökhendi amcsi márka.

Sezlony Creative Commons License 2004.10.20 0 0 39
Sajnos én fogom megnyerni, elkéstél:) És beszámíttatom egy Tacumába.
Ez a tervem.

:)))
Előzmény: nICK (32)
GGerg Creative Commons License 2004.10.20 0 0 38

A totalcar fórumon leírtam a tegnapi észrevételeimet, ha érdekel, olvassátok el, nem akarom újra leírni ide is, ott is ez a téma.

 

Gergő

passziva Creative Commons License 2004.10.20 0 0 37

 

ahhoz hogy jol mellevalasz ismerni kell a lehetőségeket:))

Előzmény: Ádám77 (36)
Ádám77 Creative Commons License 2004.10.19 0 0 36

Szia passziva!

 

Akkor ezek szerint a Thalia kérdés törölve?

Előzmény: passziva (35)
passziva Creative Commons License 2004.10.19 0 0 35

 

 

Egy 96-as nexiam van.

lassan harom eve vettem, akkor vagy 30% kal olcsóbb volt mint a nalan nem sokkal jobb astra.

 

 

tegnap lattam a chevrolet lacettit. a 5ajtóst láttam, nagyon tetszett.

főleg az, hogy a nexia muszeregyseg visszakoszont a lacettiben:))

 

hat ami jo, az jo, ugye:))

varju2 Creative Commons License 2004.10.18 0 0 34

Az 5 ajtóst, a Sedan-t vagy az SW-t próbáltad?

 

Előzmény: Tommy2 (31)
varju2 Creative Commons License 2004.10.18 0 0 33

Sorsolás időpontja: 2004. okt. 29 10 óra

Helye: Leo Burnett Budapest Kft. 1036 Budapest, Bécsi út 49.

 

Előzmény: nICK (32)
nICK Creative Commons License 2004.10.18 0 0 32

Sziasztok!

 

Tud valaki valamit a sorsolásról!

Mert még az írmagját is kiirtották a netről, azt se tudom, mikor, mit, hogyan, ...

Gondolom titokban marad a nyertes, pedig már reménykedtem, hogy ezt Én nyerem! :))) De ha nem is, legalább Valaki nyerje...!

 

Tommy2 Creative Commons License 2004.10.18 0 0 31

Sziasztok!

 

 Hétvégén volt szerencsém kipróbálni Hódmezővásárhelyen a nyíltnapon, egy lacettit.

  Szép autónak tartom és emellett voltam kiváncsi a műszaki tartalomra.

 

 Egy fekete 1,8-assal sikerült mennem de megkell mondanom nagyon nem megy az a kocsi.

 Lusta mint a dög, 120-nál meg búg benn a motor mint az állat.

 Azok a virsli Hankook gumik...   had' ne mondjam, hogy mennyire sétált vele az úton.

 Meg még azt sem értettem, hogy odakinnt 9 fok volt, digitklimán beállítva 22-re a hőmérséklet és súgározta ránk (elviselhetelenül) a csonthideg levegőt ahelyett, hogy inkább fűtött volna.

 

 Lehet, hogy inkább egy 5000km-t futott kellene inkább letesztelnem, mert így nagyon úgy éreztem, hogy ilyen autó nekem nem kell.

 

 Az meg, hogy 1500-2000km-ig tanulja a kocsi a vezetési stílusomat és majd utána kezd el jól menni, egy baromság.

 Akit ilyennel megbírnak etetni, az megérdemli.

 

Üdv.

 

 

Ádám77 Creative Commons License 2004.10.18 0 0 30

Nekünk 1.6 SW Elite van, oldallufi és digitklíma nélkül. (Olyanra még négy hetet kellene várni.)

 

Az automata ablaktörlőnek este utána fogok nézni a Kezelési útmutatóban.

Előzmény: varju2 (27)
Törölt nick Creative Commons License 2004.10.17 0 0 29
Az esőérzékelős ablaktörlők karjának kiosztása ilyesmi szokott lenni: alapállástól lefelé szakaszos, felfelé sorban: automata, 1, 2. Vagy esetleg ilyen: alapállástól felfelé: automata, szakaszos, 1, 2. Úgyhogy a manuális is megvan ilyenkor.
Előzmény: 100Hz (28)
100Hz Creative Commons License 2004.10.17 0 0 28
Csupán feltételezem,hogy a manuális mód is megmaradt- a logika legalább is ezt diktálná.
Előzmény: varju2 (27)
varju2 Creative Commons License 2004.10.17 0 0 27

Sziasztok!

 

Rendelt valaki már Platinum felszereltséggel??

Érdekelne, hogy az esőérzékelős ablaktörlő mennyire műxik megfelelően,

illetve lehet-e manuálisan kapcsolni?

A szalonban nem tudtak erre válaszolni... :(

 

 

S.Zola Creative Commons License 2004.10.17 0 0 26
Jól beszélsz !
Előzmény: 100Hz (25)
100Hz Creative Commons License 2004.10.17 0 0 25

Csak azoknak, akik fanyalognak, tehát savanyás a szőlő....  . Szóval néhány tényszerű megállapítás. A Daewoo (gyengébbek kedvéért dévu és nem dévo) már régóta német motorfejlesztő mérnökökkel és olasz formatervezőkkel dolgoztat, pl. Ulrich Bez a Porsche és BMW után szegődőtt Koreába. A ferde hátú Lacetti Giugiaro műve, a lépcsős hátút Pininfarina álmodta meg, az utastér kialakítását is az Italdesign tervezte. A korábbi Lanos, Nubira, Leganza is az Italdesign studiójában kapta meg közismert formáját. Európában egy év alatt másfélszeresére nőttek az eladások, nem megfelelő minőséggel azért ez nem menne. A koreaiak jó tanulónak bizonyultak az elmúlt évtizedek alatt, tanultak a GM-től, és tanultak a Japánoktól. Miért baj az, ha olcsón jó minőséget tudnak produkálni? Egyébként valószínűleg tisztában van azzal a GM vezetése, mit miért tesz, ezt rájuk kellene bízni. Ahelyett, hogy egyeseknél a vészes és azonnali pofaleszakadás veszélye állna fel, inkább használni kellene a szürkeállományt... :o)))). Még további érdekességek:Chevrolet néven forgalmaznak az oroszoknál Lada terepjárókat, ausztrál és japán piacon Suzuki Igniseket, Argentínában és Brazíliában Opleket( Astra, Corsa, Zafira).

  A futómű felfüggesztés pedig azért ilyen lágy karakterű, mivel az amerikai piaci igényeknek ez felel meg. Nem tagadom, elfogult vagyok, én 3 éve használok egy Lanost, de semmi bajom még nem volt vele, a motorja 1.6-os, 106 LE, nem sportautó karakterű, ez családi autó, de kellően erős és rugalmas. Csendes, kényelmes, olcsón fenntartható, számomra ez fontosabb, mint az, hogy milyen patinás név lóg a hátulján. Azt- már elnézést-, de lesz@ rom.   

steely Creative Commons License 2004.10.17 0 0 24
Szia!

Na most már tudom melyik topikból volt ismerős a neved!

Voltunk délelőtt kipróbálni a Lacsettit, sajna a nagy érdeklődés miatt csak egy tízperces úton. (Ebéd után megint elmegyünk, 3-kor sorsolás...)
Teccett nagyon a belső térkiképzés, a lábtér elől-hátul, az ülések komfortja, a kidolgozás meglepően(?) igényes, szép a műszerfal színösszeállítása -itt fekete, metál, szürke kombinációja- rengeteg és bélelt a kacathely a csomagtér szépen burkolt, jó a 8 hangszóró. Nem teccett a számomra vékonynak tűnő és 4 küllős kormány, de ez csak szokás kérdése, ja meg a ződkijelzős óra.
A motor szerintem pont olyan volt mint a többi 1,4-es 16sz.-es, semmi extra.
(Vsz. az 1,6-al tökéletesen megfelelhet az átlagos céloknak.)
Nagyon csendes volt a motor és a fűtóműzajt is jól kiszűrték.
A váltó könnyen és pontosan járt, a hidraulikus kuplung is teccett.
A fék érintésre már fogott nagyon be sem kellett taposni.

Nem írtad Neked melyik tipusú, felszereltségű autód van.
Előzmény: Ádám77 (23)
Ádám77 Creative Commons License 2004.10.17 0 0 23

Sziasztok!

 

Szemben a sok leszóló véleménnyel -amik a savanyú a szőlő jellegűek közé sorolhatók-, egy-két 500 méteren túli tapasztalatom most szívmegosztom veletek.

 

Láttam már Camarot, amit lenyomott a Trabi. Biztos nehéz volt a benzinkú, amit vontatott!

 

Nem olyan gagyi, sőt ezért az árért nagyon jó az összeszerelése, és a kényelmi funkciói, szolgáltatásai.

 

Az elektronika kb 1500-2000 km ig tanulja a vezetési stílust, akkor lehet majd vele gyorsulni járni.

 

Rövid távokon, sok indítózás után nem bejáratott motor más típusnál mennyire urgik, és mennyit fogyaszt? A teszvezetés, nem tartós teszt!

 

Büdös? Feltalálták már a legfrissítőt! Amíg eg le róla sok zsír, addig lesz is szaga (kb 500 km).

 

Miért lett Chevrolett a Daewoo? Mert a Románok ragaszkodtak a névhez. Nme is baj, mert így biztosan lehet tudni, hogy ezek Kóreából jöttek.

 

A hasonló Opel (?, ha az Astra-ra gondolunk, ami kisebb) több, mint egy misivel drágább, és nem is akkora benne a hely. Árban inkább a Renault Thaliával lehet ezt a típust összehasonlítani (nekem az volt korábban / még most is meg van), és az mekkora autó?

 

A komoly érdeklődőknek: A legjobb árajánlatot, illetve finanszírozást az Opel Dunánál kapuk, ott is vettük meg.

 

Lehet fikázni, de én inkább használni szeretném, nem villogni vele, azt meghagyom a rászorulóknak!

Olle_Peter Creative Commons License 2004.10.17 0 0 22
Bár régi vezető vagyok, (25 év), elsőre nem sokat tudok egy próbavezetés alapján mondani. Mindenesetre megrendeltem egy 1,6 -os SW -t, elsősorban az igen meggyőző ára miatt. 7 éve hajtok egy 1,5 -ös fapados Nexiát, meggyőző volt a csekély fogyasztás, alacsony szervizköltség és a jó modor, d. h. mindíg megvárt a parkolóban és a ház előtt. Az alább jelzett lomhaság a magas súly következménye, pl. egy közel 100 lóerős Clióval nyilván nem lehet gyorsulási versenyre kelni, de ezek a kocsik tkp. túraautók, némi luxusautó feelinggel, nem versenyezni akarnak vele, hanem kényelmesen utazni. Én pl. soha nem vennék Opelt, mert a szűk vezetői lábtér miatt úgy érzem benne magam, mintha koporsóban ülnék. (18 évig Wartburgom volt.)
ditkehajnal Creative Commons License 2004.10.17 0 0 21

Tegnap kipróbáltam egy 1,8-as SW-t és egy 1,6-os Sedan-t.  Nos csak azt nem tudom, hogy melyiket vegyem? A család az 1,6-os SW-re szavaz. Tud valaki olyan kereskedőt akinek kedvezőek a banki feltételei?

Két helyen megkérdeztem az egyiknél 38.000.-/hó 60 hóra a másiknál 32.000.-/hó 60 hóra és csak a 4. hótól kell törleszteni kb 30%-nál. Úgy hallottam vanak ettől jobb feltételek is, de hol? Ja és az üzembehelyezési díj sem mindenhol egyforma?

belagyi Creative Commons License 2004.10.17 0 0 20
bejáratós? ez a fogalom a rendes autóknál száz éve kimúlt!
Előzmény: S.Zola (16)
G-fourty Creative Commons License 2004.10.16 0 0 19
Bocsánat, de mi az a peace car?
Előzmény: belagyi (3)
Escort EFI Creative Commons License 2004.10.16 0 0 18

 

 

Ha a sz*rt elnevezem Rolls Royce-nak attól még rizsrakéta marad

varju2 Creative Commons License 2004.10.16 0 0 17

Voltam tesztvezetni. Nekem tetszett. Legalábbis az ötajtós.

Rögtön utána beültem az új Astrába is. Az ára ugyanazzal a felszereltséggel kb egy misivel több, ennek ellenére nekem a Lacetti beltere ígényesebnek tűnt!

A helykínálat is nagyobb volt. Az Astrában már nem fértem el magam mögött olyan kényelmesen. A csomagtartó viszont nem túl nagy (gondolom innen vettek el helyet az utasok számára).

Vezetni az SW-t sikerült. Picit olyan mint egy "bálna". Nem ment rosszul, de sportosnak nem nevezhető. Az ötajtós jobban megy vajon??

 

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!