Ez nem webshop, csak egy oldal ahol a szovjet autómodelleket összegyűjtötték. Amúgy már kereskedek egy ideje szovjet modellekkel, de pár nap alatt azért nem hiszem hogy elkapkodnák a Kamazokat. Ettől függetlenül megéri behozni az tény.
Azállat!! Namost képzeljétek el, amint az a hatalmas mennyiségű vastömeg a földnek csapódik! Mit kap a vas és mit kap a pilóta....meg a föld :) JÓ KÉP!
Nem, nem vágtak át :) Tudtam miről van szó, viszont egy cserét megért. Amúgy gondoljatok bele, mennyi lehet az előállítási költsége a retroautók tagjainak, ha kereskedelmi áruk 1.990Ft újsággal együtt?!
"Jó a Zil-131. Az Elecon gyártja a mai napig Kazany-ban oroszországban, és a gyárban még csak 1300.- Ft-ba kerül átszámítva. Orosz kereskedőnél 2500.- Körül vesztegetik, Ukrajnáig 4-5000.- Ft ért viszik el aztán Mo.-n eljutunk a Ist-el egy árba kerülő végkifejletig :)"
Na ezért ez nem semmi. Én meg azt hittem szegény szociautót átvágták az árával. Én 700Ft-ért vettem az enyémet, igaz, hogy nincsen rajta felépítmény és használt.
Most kellene valami orosz ismerős és olcsón be lehetne hozatni :-)
Én tervezem, hogy megyek majd valamikor. Csak sok szívás van egy ilyen úttal. Kazany-tól nem messze van egy modellbolt ahol szívem szerint jól bevásárolnék, sok olan szovjet modelljük van amit Mo.-n nem lehet kapni és később sem lehet majd. De akkor persze hoznék az Elekon-ból is amit odaadnak. Annyi van hogy egy adott modellből 20db-ot kell venni, mert annyi van egy ládában és nem bontják meg az ember kedvéért.
Régi Autó-Motorokban még láttam beszámolókat teherautó ralikról. Nem olyan triálokról, mint amik manapság vannak, hanem olyan krosszosról, ahol a tempó számít. Sok ZIL-es képre emlékszem, ez a kép azokat eleveníti fel bennem.
Jó a Zil-131. Az Elecon gyártja a mai napig Kazany-ban oroszországban, és a gyárban még csak 1300.- Ft-ba kerül átszámítva. Orosz kereskedőnél 2500.- Körül vesztegetik, Ukrajnáig 4-5000.- Ft ért viszik el aztán Mo.-n eljutunk a Ist-el egy árba kerülő végkifejletig :)