Szerintem, most nagyon elszúrták az 1200 Ladát, és itt most nem az ilyen-olyan csáléságokra gondoltam. Sikerült a kasznit jól elhibázni, mert szemmel látható az aránytalanság, és még mellé sem kell tenni az 1500 Ladát, de ha mellé tesszük akkor lehangoló. Hogy lehetett ekkorát bakizni, hisz a valóságban ugyan akkora a karosszéria paramétere a két Ladának. Ez volt a keleti piac leg menőbb autója anno", és ez lett a retró sorozat leg jobban elméretezve!! Ez ideáig!!!!!
SZEMÉLYES VÉLEMÉNYEM A MODELLRŐL:
Hát azt kell mondjam nem semmi.Bár amig nem volt kibontva ami szemet szurt az ablaktörlő.Ezt észre is vettem mikor elhoztam de nem akartam másikat kérni mert ez nem nagy gond.Javithato dolog.Ha festék hiba lenne vagy ilyesmi na az már keményebb dio.Bár még az se rossz valamilyen más fehér festékkel eltüntetni rajta és akkor olyan lenne mint egy ütött kopott Lada:):)
Elől aranyos kis üveglámpák bár az alattuk lévő irányjelző csikok sajnos nem üvegből vannak és nem sárgák ugyhogy ez nem jo pont.
A hűtőrács és a LADA embléma viszont nagyon szép.
A belső se kutya.A jol megszokott nagy LADA kormány valamint a műszerfalon középen jellegzetes két kerek alaku szellőző nyilás amelyikbe - mi legalábbis - néha néha oda állitgattunk be egy 10-20 Ft-ost:):)
A kerekek is rendben vannak bár most hogy jobban megnéztem nem az igaziak.Ugyanis Ha jobbol nézem a kocsit egyáltalán nincsenek meg a lukak felninél mig a bal oldalon az elsőnél csak itt-ott a hátsonál pedig mindenhol.Ugyhogy erre nem ártott volna odafigyelniük.
Annak ellenére hogy hátul festett lámpák vannak nagyon jol megvan csinálva.Külön a piros külön a sárga és még a lámpának a burája is mivel köztudott hogy ennek a Ladának kétféle lámpás változata volt.Volt a sima burás és volt ez a kissé háromszögletes.
A tolatolámpák se rosszak alatta bár ezt mondjuk nem értem.Ha jol emlékszem az ilyen Ladák többéségnek egyáltalán nem volt vagy ha mégis az ugymond saját kezűleg beszerelt változat volt.Csak később jelent meg a gyári tolatolámpás Zsiguli lehet hogy ez már akkor az?
További dolgok és egy kis Retró emlékem az OLDALAMON
Képben vagyok, hogy mihez kellene a fényhíd Neked! Azért mondtam, hogy akkor ha már élethűt szeretnél akkor a FedSign fényhíd kellene Neked a T5-ről. Mivel azt nagyon szépen le lehet önteni, majd bele építeni a LED-et. Persze csak segítség képen mondanám! A Passaton lévő fényhíd sem 100%-os, mert az nem az a tipus ami itthon van! De ha Te 1:43-ban dolgozol és létezik olyan fényhíd akkor én azt használnám!
Én 1:72-ben készítek rendőrautókat, arra kénytelen vagyok a Passat híd másolatát használni! Az enyémek nem villognak viszont! :)
Az oroszoknál felütötte a fejét egy új sorozat, amely a alapvetően az Avtolegendi CCCP sorozat átfestett modelljeiből fog állni, melyeknek belterét is kifesti az orosz cég. Minden modellből 2 szín lesz és kartondoboz is fog járni hozzájuk. Az áruk megegyezik az Avtolegendi CCCP sorozatéval. Az első példányok: Volga 3110 és Volga m-21. Rendelhető: genezis_01@freemail.hu
Ha visszanézed a fórum hozzászólásaimat akkor rájössz, hogy én ezeket gyártani (önteni fogom 1:43-ba, és villogni is fognak! De ahhoz kell egy bármilyen méretű alapanyag amiről face-to-face dolgozni tudok.
Ezt nem igazán értem, mivel a Passat rendőr 1:72-es. Hogy jön ide az 1:43-as? De ha 1:43-ashoz keresel fényhidat, akkor néhány helyen (pl.: Régió), VW T5 Notarzt -ot FedSign fényhíddal, ami ugyi itthon forgalomban van a rendőrökön!
Megnézem a Passatot, de nem 100-as, hogy van fölös darabom egészben!
És már itt is van! Az első vaterás Barkas hosszú idő óta. Két hét alatt kurvára felment az ára anélkül, hogy bármit is hozzátett volna az eladó. :D Gratula! Van olyan, akinek meg nem is jut, vagy csak alig, mert a nepperek korán reggel szépen elkapkodják, négyet-ötöt-hatot, meg lefoglalják jó előre. Csak másnak ne jusson!!! (Nekem jutott, de az is csak mák szinten.)