Egy kicsi reálisabban, és meg is magyarázva, hogy mi miért annyi:
Fék: 2 (a fékasszisztens hatalmas baromság, egy autó ne akarjon helyettem gondolkodni. képtelenség sportosan vezetni, mert már többször majdne hátulról belémjöttek úgy leblokkolt az autó)
Csomagtér: 5 (katgórájában a (talán) legnagyobb)
Moduboard: 2 (lenne, de hálistennek nincs benne. a megoldás nagyon gagyi, nem csoda, hogy elhagyták)
Gyári hifi: 4 (hozza az elvárható minőséget)
Extrák összeállíthatósága: 3 (ez a forgalmazót minősíti, mert rákényszerítik az embert olyan kiadásokra, amit nem is szeretne. pl. nem lehet kazettás magnóval rendelni, holott létezik ez a kivitel, a magyar nyelvű gépkönyvben is benne van!)
SB(C3) köszi a részletes választ! A www.vezess.hu lapon most jelent meg egy teszt (inkább ismertetés) az exclusive-ról.
A kereskedők szerint az exclusive ülése más, sokkal jobb, de kiállítva sehol nem láttam ilyen kivitelt (igaz csak két helyen néztem).
Ha az 1.4 SX ilyen magas osztályzatokat kapott nálad, akkor az 1.6 exclusive remélem csupa 5-ös lesz! Ugyanis megrendeltem egyet :))
Én tudom milyen a 206, nekem csak rossz tapasztalataim vannak! A 307-el is voltak apróbb gondok 20.000km után, de arra már nem volt pénzem :) ezért lett
Békuci ->
C3 1.4i SX +(klimahifigyönygház)
Illesztési gond: Elöttem törték le (véletlenül) a kormány alatt lévő levehető müanyag panel kis tartó körmét, amit utólag vettem észre, na most ez kattog, ahogy a müanyagok összeérnek!
Amúgy maga a megoldás a lehető legjobb amit láttam. A kormány alatt van minden biztositék és elektromok kütyü egy helyen, szépen eltakarva ezzel a müanyaggal amin még tartó rekesz is van!
Ezen kívül hallok időnként valami kis zörgést, de nagyon minimális! Ennek a forrását nem tudom.
Véleményem: 1-5 ig! (1300Km után)
Szigrúan osztályozva!
- 1 Pukika
- 5 TOP!
Tetőkárpit: 4
Oldalkárpit: 4
Szellőzés: 4
Motorhang: 5
Szervó rásegítés: 5
Parkolás: 4
Kilátás: 4
Ablak törlés: 5
Világítás: 5
Fékerő: 5
Váltó (még időnként hidegen akad 1 picit): 4
Rükverc: 5
Kormánykarok, és kezelőszervek: 4
Csomagtér, és Moduboard: 5
Kihasználhatóság: 5
Rugózás, és úttartás: 5
Megoldások, és újdonságok: 5
Ülések kényelme (Rövid táv): 4
Ülések kényelme (Hosszú táv): 3
Hátsó lábhely: 3
Külső Design: 5
Casco & kötelező összege: 5 (mivel kis pénz)
Karbantartási költsége (30eként szerviz vagy 2 évente): 5
Fogyasztás: 4
Gyári hifi ár/minőség: 3
A ismerősöm pözsó 307 1.4i (Precensze) és a Békuci (C3) legtöbb megoldásában egyezik! DE ezt még tovább finomították :)
Ja.. ha megint vennem kéne kocsit, ezt választanám
-> <-
Sok extra ::: Jó ár!
Stilus ::: megbízhatóság (mivel 90% 307 az meg az év autója lett, csak azóta eltelt 1 év, és a minimális hibákat megtalálták, és kijavították)
Köszi a válaszokat, ez jól hangzik. Én egy Peugeot 206-ból készülök átülni egy 1,6-os C3-ba. Főleg a megbízhatóság, garanciális hibák, szervízek hozzáállása, a tartós használat során tapasztalt esetleges konstrukciós hibák érdekelnek.
Mik azok az illesztési gondok?
Az én Békucimban 1200Km van benne és hétfőn lesz 3 hetes!
1.4 8v! Vegyes használatban 6.3L evett, most csak városban kb 8.7 re fogok kijönni! :-(
Nekem illesztési gondjaim vannak, amit majd hamarosan kicserélnek az első szervízben, amúgy kényelmes, halk, csúcs kis kocsi!
Én is 183 vagyok, de én az ülést a legmagasabb pozícióra álítóttam, így olyan mintha egy terepjáróból néznék le mondjuk egy Zuzúkira!
A hangcucc, viszont nem birja a zenémet, és az egész kocsi rezonál töle!
Még nem volt a kocsi 4000 fordulaton! És egy padlógázt is csak 3.8ig engedtem neki!
De érzem, hogy 1 személyel, és üres csomagtartóval, 10 liter benzinnel nagyon fürgén tud mozogni! a 12.4 gyári adat reálísnak tünik, bár az elöző autóm 7.4mp gyorsulásához képes pukika, de sporolási szempontok miatt vettem!
Ja én nagyon drukkolok a C3nak, hogy a 2003 év autója legyen! 1 hét és kiderül melyik kocsi kapja meg a címet!
A mi "gömbvillám"-unkban már 9000 km van. 1.4 HDi (70 LE) SX Lucia kék. Egy Xsara I. 1.4i SX-et cseréltünk le rá.
A C3-ról semmi rosszat nem tudok mondani. Eddig nagyon bejött (4 hónapos). Átlagban 4 liter gázolajat fogyaszt, de volt már 3,7 is! Nagyon kényelmesre beállítható a vezetői hely (a kormány állítható fel-le-ki-be, ülésnmagasság állítás, könyöklő). Van, akinek a könyöklő nem nagyon jött be. Nekem nagyon kényelmes: ha az ülés magasságát a legalsó pontba állítom (183 cm vagyok), a könyöklőről csuklóból tudom kapcsolgatni a sebességeket (király :-)). Az elektromos szervókormánya sokkal jobb, mint a Xsara olajos szervója volt. A 70 LE-s HDi is elegendő a dinamikus haladáshoz, nem nagyon kell visszakapcsolgatni. Emelkedőn lehet vele a benzines autókat gyalázni :-)) .
Az autó összességében kényelmes, jól összerakott (általában sz@r utakon használom, és nem zörög), jól fogja a kanyarokat is (ha jól tudom, pár mm-rel szélesebb a nyomtávja, mint az I-es Xsarajé).
Most hirtelen ennyi. Ha valami még érdekel, kérdezz...
Nekem is a 2x adta a legjobb eredményt, érdekes módon az 1x sokszor rosszabb lett. Néhány író viszont nem támogatja a 2x írást, pl a Plextor 16/10/40 csak 1x/4x/8x/12x/16x sebességet enged. Ezzel jobb lett a 4x mint az 1x, jó nyersanyagra.
Van valakinek üvegtetős kocsija? Mik a tapasztalatok, mennyire éri meg a felárat?
Van még a topicon olyan C3 tulaj, aki már néhány hónapja használja a kocsit és komolyabb tapasztalatokkal rendelkezik? Ha van, ossza meg, plz!
"A CD lejátszik másolt CD-t is???"
Igen, sőt a CD-RW-t is, bár elég érzékeny rá.
"..1.6-os gép esetén 203-ig..."
Valszeg jól írták. (Nálam 209)
De ezt csak halkan mondom, me1 asszoggyátok kínzom szegényt.
:-))
köszi kánya, rád gyanakodtam gömböc jelzővel kapcsolatban, de nem akartam rosszat írni, mert nem voltam biztos benne.
nos: a szerve sebességfüggő, ergo nagy sebességnél sem probléma, és utfekvése is jó, bár lehet hogy a szakertők lehet hogy azt mondanák, hogy túl hosszan lengi ki a karosszéria az úthibákát, de nekem nagyon bejön.
a beltér csendes, a motor még hidegen sem hangos, még kívülről sem - jut eszembe jól tartja a hőt nem hül ki hamar.
a fordulókör egy kicsit nagyobb, de ez a szervo miatt nem olyan hatalmas nagy baj!
az automata ablaktörlő nagyon jó!
a cds rádió tetszik, és külön jó, hogy a bass és treble kiemelést külön be lehet állítani a rádióhoz és a cd lejátszóhoz is!
a 284. hozzászólásomban említettem, hogy gömböc, de lehet, hogy már korábban valaki hasonlóan hívta helyváltoztatásunk eme csodálatos eszközét (már akinek megadatott eddig, hogy birtokolja...)
Engem biztos nem zavarnának a rövidebb ülőlapok, a hadseregben előbb lettem volna harckocsis, mint díszszázados :)
A nagy lakoma közben azért néha riportolj nekünk is egy picit. Kormányzás, nagyobb sebességnél útfekvés, beltér csendessége stb.
Azért szeretteid se hanyagold el :)
Még egyszer gratula és vidám, balesetmentes közlekedést kívánok!
Nnna megvan a gömböc! :o) IIJ a rendszáma. első benyomásaimat megosztanám, a viszonyítási alap a suzuki, minden esetben.
az autó fehérben meglepően jól néz ki. belsejében kellemes a szürke harmónia. a műanyagok elfogadhatóak. az ülések ülőlapja kicsit rövid, de amúgy kényelmesek. hátul is megfelelő a hely. az ajtók nagyon szélesre nyílnak, könnyű beszálni (hátra is elfogadható). az első ülések háttámlájának dőlésszögét állító kar kicsit kényelmetlen helyre került, ne ez nem tragédia. a klíma gyors és jó, a motor halk. a gyári cd-rádió jól szól. az rds be volt állítva, kiírja az állomások nevét, stb. nekem ezzel nem volt gond. az 1.6os mocit a hiedelmekkel ellentétben nem kell nagyon pörgetni ahhoz hogy menjen, barátságos, kellően dinamikus. a váltó rövid úton jár, és pontos. a fékek iszonyúan harapnak. (headbanging rullz :))) a motorháztető nyitója eléggé el van dugva, de remélhetőleg nem kell majd sokat nyitogatni, maximum az ablakmosó utántöltése okán! :)
eddig meg vagyok elégedve, de a puding próbája az evés, és még éppen csak megkóstóltam, de majd kialakul!
fehér gömbvillám LOL :))))) kánya ez tetszik, nem is tudom ki mondta hogy gömböc, asszem így fogom hívni. ennek nevet adok, a suzukinak azért snassz lett volna :)
hát nem tudom mikor lesz, imádom a bürökráciát, de X számú halasztás után a pénteki nap egyre valószínűbbnek tűnik...
az igazság az, hogy nem baj ha van egy kis erőtöblet, így nem fog fájni a mocinak az auto.klíma...
már baromi türelmetlen vagyok, de mostmár nem sokat kell(ene) kibírni... :)
Igen. Pont ezért gondoltam a HDI 16V verzióra. Egyébként a 8V-s HDI még értékarányosabb, csak hát ha valaki szereti azt kis többlet erőt a kocsijában tudni... Az biztos, hogy az ember normális körülmények között (nem siett, nincs túlpörögve) az autója teljesítményét egyáltalán nem használja ki (én sem közlekedek a xsarával 5700-as fordulattal).