Keresés

Részletes keresés

kavicsos64 Creative Commons License 2013.07.09 0 0 8081

Helló! Van egy gyári kis trakim eladó! Ebből bármit tovább épithetsz, tolt üzemmodra is jó, ahol a motor hátul van és kardánja is van sebesség arányos és fix 750 aszem ennél akár a föld közelébe is rakhatod az ülést. Alkatrészt korlátlanul tudsz vásárolni hozzá.

Előzmény: vufi (8080)
vufi Creative Commons License 2013.07.09 0 0 8080

Hello skacok egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek.

Építeni szeretnék egy kis gépet egy kb 130 széles 3, esetleg késöbb 4 késes traktor után akasztható fűnyíró cipelésére ill. tekerésére. Építettem már régebben az öregemmel trabant motoros kistrakit de az a jelenlegi célomra sajna nem alkalmas, eléggé összetömörítettük, alacsony a vázmagasság stb stb. Egy nagyobb gyümölcsös karbantartására szeretném használni elsődleges szempont minél alacsonyabban tudjak rajta ülni ill gép se legyen magas hogy be tudjak menni a fák alá. Első körben az ötlet van 1 1tonnás kisteherautó hátsó híd gondoltam szerzek mellé egy ugyanolyan áttételű kormányozható hidat is 4 kerék hajtás végett. A gépet hátul kormányozottra tervezem könnyű fordulás végett, ill szóba jött a derékcsukló is ám ennél a verziónál nem olyan egyszerű a váz kialakítás ez lenne az első pont amiben kellene a segítség, hátsó kerék kormányzás vagy derékcsukló (vegyétek figyelembe hidraulika rendszert mindenképp tervezek a gépre). Nemtudom milyen motort tegyek rá, ami akad nagyobb briggs motor azthiszme 10le körüli az szerintem édes kevés, trabant motor ami sokat eszik, mz ts 250 motor 20le  körül ez talán elég lenne viszont erről nem egyszerű lehajtásokat szedni , nissan sunny 2000 szívó diesel ezzel meg a bajom hogy baromi nehéz és nagy ugyebár erőben viszont tuti jó lenne sőt még sok is.  A súlyelosztás is fontos lenne, középmotoros lenne a legjobb viszont akkor a motor mellett kéne ülnöm annak függvényében persze hogy milyen motort lenne célszerű rátenni. Kerekekre nemtervezek semmi extrát sima aszfalt gumik esetleg 4 keréken hólánccal ugyis csak földön lenne használva. Fontos lenne a terepkövetés is, néhány helyen azért van szintkülönbség, ezzel még kicsit filozofálok hogyan lehetne megoldani, nemnagyon tudom megoldani a traktoroknál használt első híd középen királycsapszöges megoldást ezek a hidak laprugóval voltak rögzítve nemlenne egyszerű átalakítani királycsapszegesre, jólenne ha rúgós lengéscsillapítós megoldás szóba jöhetne hogy ne vágjon a gép viszont az megint nem egyszerű téma ezekkel a hidakkal. Hát röviden tömören ennyi ha bárki esetleg látott valahol, vagy van ilyesféle szerkezete akkor nagyon megköszönném ha megosztaná velem tapasztalatokat képeket stb. Bármilyen segítséget, ötletet örömmel fogadok, a további felmerülő kérdésekre majd útközben. Üdv néktek és köszönöm előre is

Dutrás-pisti Creative Commons License 2013.07.09 0 0 8079

Szia Szilárd.Ha az emlékeim nem csalnak, akkor dugattyú felső holtpont előtt.Ha főtengely bütykös része mozgatja a kalapács-üllöt,akkor lehet az alsó holtpontnál is nyitás.Ezért kell feltekerni a felső holtponthoz a dugattyút.A próba lámpa azért jó,mert mihelyt nyilik a kalapács-üllö, lámpa elalszik.

De jó hozzá a multiméter is(hang jelzés).És akkor lehet hézagot állitani (0,4mm hézagmérővel). 

Előzmény: 81 Szilárd (8076)
sztanos Creative Commons License 2013.07.09 0 0 8078

Küldtem emailt

Előzmény: Nagy10 (8075)
Lki1 Creative Commons License 2013.07.09 0 0 8077

Emlékeim szerint 1.5 mm-rel a felső holt pont előtt. 

Előzmény: 81 Szilárd (8076)
81 Szilárd Creative Commons License 2013.07.08 0 0 8076

Mlg csak annyit hogy hol van a nyitási pont 

Előzmény: Dutrás-pisti (8071)
Nagy10 Creative Commons License 2013.07.08 0 0 8075

Sziasztok!

 

Nem érdekel valakit egy 2T Wartburg váltó? Ha nem kell senkinek pár napon belül megy a méhbe.

T25 Creative Commons License 2013.07.08 0 0 8074

Erről van szó. ezt most vagy nagyon el írták vagy nagyon bátor aki hirdeti.

Előzmény: kavicsos64 (8073)
kavicsos64 Creative Commons License 2013.07.08 0 0 8073

Helló! Hát akkor én meg 3 misiért adom ha az 650 hihhiiiihhi

Előzmény: T25 (8072)
T25 Creative Commons License 2013.07.08 0 0 8072

üdv mindenkinek! szerintetek ezt el írták vagy ennyire nagy az infláció?

*************

http://aprod.hu/hirdetes/kis-traktor-elado-ID1dJl3.html#dba9147642

Dutrás-pisti Creative Commons License 2013.07.08 0 0 8071

Szia Szilárd.Legjobb beállitás próba lámpával(nyitási idő pont),0,4mm hézag állitás.

Előzmény: 81 Szilárd (8070)
81 Szilárd Creative Commons License 2013.07.08 0 0 8070

Sziasztok. Valaki tudna nekem segiteni hogy hogyan kell rendesen beálitani a megszakito hézagot elöre is köszönöm. 

robi 52- es

CRU3L Creative Commons License 2013.07.07 0 0 8069

Szia!

Nekem egy 11 lovas Briggs motorom van.

Vagy azt kell megcsinálgatni, vagy venni egy kisebbet, ami működőképes.

http://indafoto.hu/collectioneditor/569629

Itt vannak róla képek.

 

És ezzel a megoldással szeretném megoldani. 

Ha kész, csak szántásra és szállításra használnám, mivel rotám az van. (Husqvarna TF 324)

Előzmény: studiod1 (8068)
studiod1 Creative Commons License 2013.07.07 0 0 8068

Én gcv160 as mocival próbáltam középkötött talajon es jó volt, r250t alapgép  5-12 gumik 90kg pótsúly. A többit gondold végig.

Előzmény: CRU3L (8067)
CRU3L Creative Commons License 2013.07.07 0 0 8067

Nem is jü képet tettem ki. 

Ez az:

 

CRU3L Creative Commons License 2013.07.07 0 0 8066

Sziasztok!

Szerintetek ez az 5.5 le-s Briggs motor bírná a szántást?

127 ccm.

 

kavicsos64 Creative Commons License 2013.07.07 0 0 8065

Csak majd centirozni kell a lendkereket

Előzmény: kavicsos64 (8064)
kavicsos64 Creative Commons License 2013.07.07 0 0 8064

Helló! Az a gyujtás modul szerintem brigsz motoréval hejettesithető.

Előzmény: Jawasztikus (8061)
kavicsos64 Creative Commons License 2013.07.07 0 0 8063

Helló! Az a 120 bár szerintem kevés, 140 alatt nem hallottam porlasztó nyomást még. Jó lenne megnézetni egy adagolóssal. A porlasztó akkor jó ha valósággal roppanó hangot ad és finom permet felhöt készit amit a legkissebb fujással eltudsz fujni mint a cigifüstöt. De egy két óra üzem után ha kiveszed a porlasztót, a csucson korom lessz ami nem finom hanem olyan vastag korom, akkor a beállitás biztos nem jó. Nézzél valami gépkönyvet hozzá, hogy a gyári adatokkal le tudd ellenörizni, hogy minden klappoljon.

Előzmény: Lki1 (8055)
.lajosba Creative Commons License 2013.07.07 0 0 8062

Lki1.: szia  qv@ jo lett a  kép !!  hozzátenném hogy ha  valakit  érdekel ELADOM !!

 

Előzmény: Lki1 (8058)
Jawasztikus Creative Commons License 2013.07.06 0 0 8061

    végre találtam egy képet amin látszik hogy nekem mire is volna szükségem. bár ez nem az övé de ehez hasonló csak az a 2 mágneses vmi müanyag házba van

Előzmény: Jawasztikus (8050)
Lki1 Creative Commons License 2013.07.06 0 0 8060

Lajosbá!

 

Nem tudok mailt külden neked! Jó a cím?

Előzmény: Lki1 (8058)
Lki1 Creative Commons License 2013.07.06 0 0 8059

Őszi börzén árultam Tiszakécskén. Akik rendszeresen árulnak mondták, hogy minden kellene nekik, de minden túl drága, és sose vesznek semmit. Ja, és hogy rendszeres börze látogatók. Két idősebb tag volt, és amikor mustrálták, mondták, hogy mire kell, és persze nagyon drága...

Mezőhékre került az én motorom. Ott van még egy, de az is működik.

Előzmény: Jawasztikus (8057)
Lki1 Creative Commons License 2013.07.06 0 0 8058

PF62, és Kismotor és Gépgyár 300ccm-es motor:

 

 

 

Előzmény: .lajosba (7907)
Jawasztikus Creative Commons License 2013.07.06 0 0 8057

ez mikor volt? esetleg nevüket nem tudod? mert az a szomszéd város 

Előzmény: Lki1 (8056)
Lki1 Creative Commons License 2013.07.06 0 0 8056

Sajnos csak azt tudom javasolni, hogy keress egyet ami bontásra való.

Ha jól gondolom, neked a lendkereked ment tönkre.

Az én motoromat árultam börzén, és két mezőtúri tag nézegette, mivel az övéké kikönyökölt.

Sajnálták érte a 20-at, én meg mérgemben beindítottam.

Ez is csak véletlenül jött, érleltem egy darabig, és sok egyéb dolgommal egyetemben eladtam.

Magát a típust nem ismerem.

Előzmény: Jawasztikus (8053)
Lki1 Creative Commons License 2013.07.06 0 0 8055

A porlasztócsúcsot megnézettem, és kifogástalan. 120 bárra van beállítva, és minden tartományban gyönyörűen porlaszt.

Felhívtam az előző tulajt, és mondta, hogy akitől vette az Salgótarjánból szerezte, mert az önkormányzat kiselejtezte, mivel nagyon nehezen indult...

Ő kicserélt benne egy rézcsövet, mert össze volt nyomódva. Valamelyik csapágyat kente.

 

Már most kicseréltem két marék csavart, és egy köbméteres tartályra való tömítő pasztát vakartam le a motorról.

Felkerült a szép új henger, és a felújított hengerfej. Hatványozott a különbség. Mostmár meg lehet kapaszkodni a kurblivasban becsülettel!

Még a járulékos dolgokat rendbe teszem, és indítás.

Üzem közben észre venni a "kokszolást"? Mire kell figyelni?

Dízelből még most művelem ki magam!

Előzmény: kavicsos64 (8054)
kavicsos64 Creative Commons License 2013.07.06 0 0 8054

Helló! Kokszolt a motor az okozta azokat a marásokat ,hogy levált egy darab koksz és beszorult a henger és a dugó közé ,ez valószinüleg a porlasztó rossz beállitása vagy nem belevaló csúcs okozta. A törés is ennek a következménye.

Előzmény: Lki1 (8052)
Jawasztikus Creative Commons License 2013.07.06 0 0 8053

Kár. a problémára esetleg valami ötleted?

Előzmény: Lki1 (8051)
Lki1 Creative Commons License 2013.07.06 0 0 8052

Sziasztok!

 

Szögelem a padkahenger motoromat. 

Íme a dugattyú:

 

 

 

Szerencsére adott volt egy felújított henger szett. A háttérben az új dugattyú látható.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!