Én azt hiszem maradok az 1.4-nél. Nálunk 1953-as, Bp-i, B10-es lesz a tulaj, ~6e huf / negyedév az uniqa-nál. Casco nem tudom mennyi lesz, de azt muszáj kötni. Sosem lehet tudni mi lesz. a a kötelező GFB-vel sokat nem ér ez ember.
Azért még kalkuláltatok egy 1.6-ost is a kereskedővel.
Köszönöm a választ, elég megnyugtató amit írtál :)
Az 1.4 vs 1.6-tal jelenleg az a gondom, hogy nem tudom mennyivel kell rá több biztosítást fizetnem. Ennek még utána nézek. Azt a 150e huf különbséget még meg is érné...
Az autó nem rossz vétel, ilyen áron nem igen van versenytársa!
Kényelmes, és az alapváltozat is sok extrát tartalmaz, olyanokat is, amit más márkánál a jól felszereltek is csak felárért.
Nem zörög, és kimondottan jó minőségű anyagokat használtak fel benne.
Ha jobban megnézi az ember, rögtön látszik, hol lehetett azt a kb 1 millió forintot megspórolni, amivel olcsóbb a kategória társaknál, de ez nem befolyásolja a az autó használatát.
Szerintem nem kellett volna az oldallégzsákokat kihagyni már az alapváltozatból sem, de remélhetőleg soha nem fogom megbánni, hogy nincs benne.
Az 1.4-est nem vezettem, de az ötajtós kb olyan lehet vele, mint az Octavia, vagy a Leon hasonló változata: városban nem érezni a különbséget, autópályán is megfelelő, de a gyorsulás versenyre nem fog senki nevezni vele.
Ha megteheted, érdemesebb a nagyobb motort és a jobban felszerelt változatot megvenni, mert annak a használati értéke is nagyobb. Fogyasztásra sem több, de autópályán és országúton azért sokkal magabiztosabb vele az ember.
A digit klíma kérdését a kereskedő is udvariasan kikerülte... :)
Én felhívtam a Sevrolé infóvonalat, és aszonták, 1 salgótarjáni nőci volt a nyertes. Tulajdonképpen mindegy is, mert se kecskeméti, se salgótarjáni, se nő nem vagyok...
:(
Tényleg hülyeség, hogy a románok ragaszkodtak a Daewoo névhez...
Ezt a megoldást még nyáron hallottam a Schillernél, de nekem is logikusabbnak tűnik az a válasz, hogy a GM autót gyárt, és nem mikrohullámú sütőt.
Egyébként, ugyanez az autó létezik Suzuki (USA), Holden (Ausztrália) és Buick (Kína) márkanéven is.
Az is tény, hogy Romániában is van egy összeszerelő üzem, de onnan például a Matizokat nem ide hozzák, hanem keletebbre viszik. Ezek után annak meg mi lesz a neve? Érti ezt még valaki?
Vélhetőleg el fog férni a kerékjáratban, de nem váltómérete a gyári méretnek. Pontos részletek a www.gumibolt .hu táblázatában találhatók meg. 185/60 -as jobb választás lett volna.
Kapisgálsz valamit. Azért váltottak nevet, mert a Daewoo elektronikai, tank, önjáró löveg, hajó, makett, és a tököm sem tudja milyen részleg ragaszkodik a névhez. Az autók meg a GM konszerné, és magáévá tette, mint ahogy az Opelt is, amit a tengeren túlon már régóta a Chevrolet márkanéven forgalmaz. Ja, és a név ejtése fonetikusan: "sevrolé". Tisztelet a francia ősapának!
Ezt a Daewoo név - románok dolgot én se értem. A hivatalos magyarázat szerint a GM csak az autógyártó részleget tudta megszerezni a Daewoo konszernből, ezért mivel a márkanév nem lett a kizárólagos tulajdona (marad a hűtőkön, mikókon, tévéken), megváltoztatta.
Ebben gondolom az is benne van, hogy a Chevrolet lényegesen jobban hangzik Nyugat-Európában, mint az ott nem túl ismert Daewoo (ne feledjük, eerópában csak a 80 milliós német piacon adtak el több dejvut, mint Magyarországon!!!). Ráadásul a Chevy név csak nekünk, volt vasfüggönyön túlaikanak hordoz valamiféle "amerikai álom" érzést (ha egyáltalán hordoz), mert a tengeren túl ez épp olyan olcsó népautó-márka, mint amilyen nálunk mondjuk a Suzuki.
A Daewoo márkanév csak Koreában él tovább, illetve a lengyel FSO-gyár még valami két évig gyárthatja a Matizt és a Lanost, de asszem, nekik is le kell adniuk a Daewoo előnevet - lesz FSO-Lanos, meh ilyenek.
A fogyasztás, most a bejáratási időszakban is 10 liter körül van városban, de erről talán a Nubira III-as tulajdonosok tudnának jobb iinformációt adni.
Gyorsulni azt nem ezzel a típussal kell, de ennek ellenére nyomatékos és nem lomha a gép.
Nem tudom, nyugaton hogy cseng a chevi név, állítólag jobban, mind a Daewoo.
Nekem inkább az elnagyoltság jut az amerikai kocsikról eszembe. Bár ez szubjektív, nem akarok vitát kelteni...
A formaterv olasz, ok. A moci Opel - GM, ok. De a Primera futóműve hogy kerül a kocsi alá? Emmá globalizáció a javából :) Dél koreai szűletésű amerikai nevű, német motoros, japán futóműves, olasz külsős autó. Egyébként az új Primeráé vagy egy régebbié?