Ezt a fórumot azzal a céllal hoztam létre,hogy aki kedvet érez kistraktor,csettegő,és egyébb háztáji gépek sajátkezű építéséhez csatlakozzon.De akinek van ilyen gépe az is szóljon hozzá.Itt megoszthatunk az ötleteket,tapasztalatokat.
Emberek, van egy kis gondom, a skoda futómű szélesebb moszkvicsénál, az milyen lenne, ha kettévágnám a skoda futóműve, összehegeszteném és megpapucsolnám, hogy egy nyomon menjen a moszkviccsal? Vagy szerezzek egy zsuk hidat?
szia. 4x4 : csütörtökön megprobálok képet fölrakatni amit én ajánlok azok a dolgok valamikor 1- munkagép vol de szétvágtam de ha visszavan minden a helyére hegesztve megint mehet ez moszkvicsbol volt, motor + válto kéne megvan még az elsö futomü is a difin lévö gumik egyszerü simamintás szerintem 2- napi aktiv meloval majdnem készre lehet csinálni ! én már nem össze épitek hanem SZÉT (hacsak nem jö a gazdi!)küldöm a képet (gyere nézd meg)
Hogy hogy majdnem megremegtél? Mutatok képeket, hogy mihez lesz hasonló az enyém. Ez is skoda eslő hidas, hátul moszkvics, a trabant váltó után szerintetek tegyek be még egy kada váltót, vagy nem kell? olyan 140-150cm széles és 180cm hosszú platót akarok, a trabi motor váltó és a kabin majd adja magát.
Azt a két felnit láttam élőben. Nem fog csalódást okozni! Még én is majdnem megremegtem...
A trabant motort ne használd motorfékezésre huzamosabban, mert nincs addig olajzása a motornak!
Platót keréknyom széleset tehetsz fel nyugodtan, hosszra pedig úgy válaszd meg, hogy ne űgy nézzen ki mint a gyufásdoboz félig kitolt belsővel (aránytalanul rövid plató)!
Nem szágulgozni szeretnék, hanem amikor üres a gép, akkor jó lenne ha megközelítené a végsebesség a 30-ast...a zsuk a lkatrész még szóba jöhet ( ha kell valami ) majd kereslek...
Tudnál róla esetleg képet csinálni, és ide feltölteni? Amúgy egy ilyen platós géphez jó a trabant motor váltóval? úgy hogy a difit lehegesztem és a szabadonfutót is, hogy 4.ben legyen motorfékem? Szerintetek mekkora platót tegyek fel rá? Szereztem 120as skoda első hidat, az újabbikat amin fogasléces a kormánymű, és hátra ugye a moszkvics hidat.
T25!!!Ha tudod még a számom akkor hívj már fel nagyon fontos lenne,mert Hajas Pista ide adná a trakit,pótkocsit,meg mindent ami hozzá tartozik 30Ezer Ft-ért!ha még ërdekel a forgalmi mimél elöbb keress már meg mert akkor megveszem!
Készülünk a Gépésztalálkozóra Kavicsossal, ma összeraktuk a Robimat a póthíddal, kölcsön kerekekkel. Kavicsossal kipróbáltuk, qrva jól megy :)!!! Itt egy pár kép:
Ha gondolod, esztergálok neked egy szíjtárcsát, amit a lehúzó menetére tudsz csavarozni. Arról olyan ventillátort hajtsz meg, amilyet jól esik (vagy tudsz).
Ki kell találni, hogy milyen szíjat akarsz használni, és mekkora legyen az átmérő. Még lehúzónak is jó lehet! :)
Esetleg holnap eltudlak érni azon a számon amin hívtál,mert ez az E-mailozgatás,meg fórumon vaĺó írogatással csak az idő telik,nekem meg elég fontos lenne,mert ha sikerülne megeggyezni akkor már azzal szeretném kezdeni az Őszi szántást!
Vettem egy BL 12 motoros csettegőt ZSUK váltóval az összes többi hajtáslánc UAZ. Lassúnak találom a gépet,- tudna-e valaki olyan megoldást mondani ( azon kívül, hogy vegyek gyorsabbat ) arra, hogy milyen módon tudnám nem nagy melóval fürgébbé tenni? Azt a tanácsot kaptam, hogy cseréljem le a difiben a kúptányért LATVIÁRA... szerintetek ez jó megoldás? Van esetleg valakinek használható ötlete?
Üdv az Uraknak!Megcsináltam ma az ekét a trakihoz és a krumpli helyén kipróbáltam!Mankókerékkel szinte mm pontosan 20cm mélyen,elengedett kormánnyal 1-ben kb:negyed gázon lépésbe,szépen!Csináltam videót képeket,meg holnap készítek még pár videót rólla mert már nem olyan jól látszódik,mert sötétedett!
Szia Lali, mikor hivtál kéglit néztünk, ingatlanos, fundamentás, stb. Fenforgás volt. Megnézted Kécskén a fürge 2-t Hirtz motorral? Vajon milyen lehet? Az apródon van ha jól emlékszem és mai dátummal. Holnap megcsörgetlek.