Azért az egy kicsit korai lesz! 2-án jövök meg külföldről, meg utánna pár nap míg nyalogatom a sebeimet, aztán jöhet a mehet. De az tény hogy jó ha min 6-8 fok van.
Ha azt a típust használod ami két nagy palackból, egy hosszú dupla kábelből és egy érdekes formájú pisztolyból áll, fúvókával a végén, akkor azzal csak óvatossan melegítsd a matricát. Amennyiben egy kicsi, kézreálló, műanyagházas pisztoly formájú kütyüt lopsz az asszonytól, akkor nem kell aggódni. :))
Hőlégfúvó szintén nem javalt, megolvasztja a műanyagot és a festéket.
Köszi, hogy ilyen mélységekig utánanéztél! Az eredményt mindenképpen képen lát6játok majd, mert úgy látom, már az idén nem tudom feltenni a mocc képét, ugyanis ebben a hidegben már nem tudom, ki fogom-e tudni hozni a garázsból!:-(( De ha igen, akkor még az matricás lesz, aztán tavasszal a letisztított!:-))
Megkérdeztem sógorom szitázik, poló felirat, matrica hegyek szóval tudja mi a pálya! Tehát a mechanikai leszedést javasolta. Köröm, húzás vonás, esetleg egy lehelletnyi hajszárító, hogy ne legyen rideg a matrica anyaga,( ne sok, mert igaz, hogy a festék csak 300 fok fölöt bomlik, de a lakk "érzékenyeb") illetve egy pici benzin ragasztó oldására ( gyorsan elpárolog, nem mar bele a lakkba )! Tehát óvatosan, látszik az, hogy menyire kell tépni, stb. Drukkolok, hogy sikerüljön!
Újra netközelben.... :) Termeltetek egy kis olvasnivalót.... ;)
Sajna én nem motoroztam, mert bár szépen sütött a nap, de nekm hideg volt... meg multkor is mikor elvittem hidegben megtankolni a kicsikét, már éreztem a váltón, hogy már olajcsere esedékes lenne.. (tavasszal akarom 6000-re vinni...) nem olyan volt mint a jó időben....
Jövőre meg meg kellene csinálni a saját Gross-os videónkat nem??
Na de most komolyan!! Ha van benne benya, lehet belőle gond, ha túl meleg a levegő amit a hajszárító ont magából? Vagy a nyári nap melege bárminő hajszárítón túltesz? És az nem számít, hogy a hajszárító ugye, koncentráltan sugározza a hőt, már ha nem mozgatjuk?
Hát igen, sajnos én ma csak autóztam de mentségemre legyen mondva munkából kifolyólag történt mindez, ja meg hót másnapos voltam, úgyhogy még tudtam volna se motoroztam volna, tegnap ugyanis az egyik süldő haverom szülinapját ünnepeltük!:) 30 volt a lelkem! Hogy én milyen marha írigy vagyok rá!:)
A hajszárító semmi féle problémát nem tud okozni, de még ha akart volna sem ment volna neki mert a tank és a tankműanyag külön vannak és mivel e két elem ráadásul külön helységben is van most, így teljes nyugodtsággal adhattam a matricáknak az érzést ill. a meleget!:)) Robbanás veszély kizárva, hacsak egy gyenge pillanatomban véletlen nem kezdem el heggeszteni a teli tankot, na de ennek a valószínűsége meg igen csekély, mivel a napját sem tudom már mikor voltam utoljára ennyire megzakkanva!:)
Áhh, papírkutyák! Itt a jóidő és ti csak interneteztek? Mi bezzeg a fiammal 150km-t motoroztunk ma is. Mentségetekre legyen mondva: én még életemben nem fáztam ennyire. Eggyel kevesebb pulcsit húztam, azt hiszem:-(
A moci viszont élvezte, olyan finoman ment, pontosan váltott, olyan szépen húzott... Tök jó volt. Mindenhol befagyott tócsák voltak, tehát nem volt túl meleg, a motor mégis ugyan azon a hőfokon ment, mint nyáron. A Pegaso-n számos a vízhőfok mérő, ilyenkor 40C fölé melegítem és indulhatok. Nem rángat, nem nyugtalan, ha ezt elhagyja mutató.
Köszi a gyors választ! Amint tavaszodik, nekilátok, mert azért ebben a hidegben nem a legbiztosabbak a kezeim, és mivel én még festetni nem akarom....:-))) Mellesleg a hajszárítózáskor nem okozott gondot, hogy benzin is volt a tankban? Semmi tűzijáték, meg ilyesmi??:-))
Én ponta napokban szedem le igaz egy BIG műanyag elemeiről a gyári matricákat, gyönyörűen lejönnek hajszárító segítségével és egy nem éles tárgyal, igaz én speciel egy kést használok erre a nem éles tárgyra, de az enyém utána festve is lesz!:)) Sőt a tankműanyagon még rá is volt lakkozva /valószínű nem gyárilag/ és azt is gyönyörűen megtakarítottam a matricáktól, némelyik egészben lejött mint pl. a DR és a BIG felírat!:)
Sajnos a Grossglockner nekem nem jön össze és valószínű semmilyen szomszédos nyugati ország se, jövőre a keleti szépségeket szeretném célba venni, ill. ezen belül is Erdély minden menyiségben, olcsó is, meg szép is, kell még ennél több?!:)
Na szóval nincs senki, aki megpróbált már a motorjáról leszedni levonókat, és nem csak a figyelmeztetőket? Hanem pl. mint írtam, a hátsó részen lévő DL650 feliratot? Azt amelyik olyan színű levonóra van nyomtatva, mint a motor színe? És sokan észre sem veszik, hogy levonó? Mert ha van valaki, megköszönném, ha leírná a tapasztalatait, mert én még a fejidomról is le akarom szedni azt a "nyíl" vagy "villám" alakút, bárhogy is nevezzük, nekem nem jön be, meg mint írtam, útálom a levonókat! Ha már tenni akartak rá "szépítést", legalább vették volna a fáradtságot, hogy fessék, ne ragasszák!!