Én meg kb. másfél hét után vettem észre, hogy az Ezerkettes Ladában az Ezeröcsi műszerfala van... Majd' kiszúrta a szememet, de akkor se vettem volna észre.
Lehet, hogy ez egy limitált kiadás alapján készült, amin a kormányváltó mellett volt terepváltó is. :))
Mindenkitől kérdezem, hogy az eddig itthon megjelent autók között volt olyan, amelyik kivitelezés szempontjából nem öszvér modell, hanem olyan, amilyen a valóságban is volt? (Megfelelő műszerfal, motorház és csomagtértető, stb van rajta)
Na így hátha megy : http://kepfeltoltes.hu/view/100511/DSC00117_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/100511/DSC00118_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/100511/DSC00119_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Így van, ahogy írtad. '69-ig volt a csíkműszeres és '75-ben jött az ovális a tárcsafékkel együtt 353W névvel. Én azért elvártam volna tőlük, hogy ha már kétféle műszerfalat legyártanak, akkor ne keverjék már össze, hogy melyikbe teszik. Ez csak logisztika kérdése.
Ha jól tudom, háromféle Wartburg-műszerfal volt. Először kocka, csík sebességmérővel. Utána jött a kocka, de azon belül kerek órák voltak. Aztán jött az Audi 80-asról lopott ovális.
No de egy francia autómodellcég és egy olasz lapkiadó közötti szerződés alapján Kínában gyártott modelltől ne várjunk ilyen finomságokat :)
Emlékszem, amikor megláttam az orosz sorozat autóit a neten, utána próbáltam képeket keresni az újságukról is, már csak összehasonlítás végett. Tényleg ég és föld a magyar és az orosz kiadás. Utóbbiban olyan részletes fotók vannak egy-egy autóról, mintha egy prospektust nézegetne az ember.
Nagyapámnak egy az egyben ilyen volt a 403-asa (csak az indexlámpa volt narancssárga és a hátuljára egy 407-es lámpa volt applikálva a narancsszín miatt; ennek köszönhető, hogy az eredeti 403-as hátsólámpák még megvannak!!!!)
Az autót 1983-ban a Honvéd Kórház (ma ÁEK) hátsó, Gömb utcai (?) bejárata elől ellopták. 18 éves volt és lyukas a rozsdától. A rendőrök szerint a négy új gumi miatt vitték el :) :(
És az idióták a műszerfalat is felcserélték!!!! Az előlhűtősben van a kocka műszerfal, pedig a kombiban kellene lennie, abban persze az új műszerfal van. Szóval nem vagyok elégedett egyik Wartburggal sem.
Hát igen, az orosz kiadáshoz egy KOMOLY újságot adnak, részletes típustörténettel, gazdagon illusztrálva, kitűnő minőségben (nyomdatechnika). Le a kalappal!
Egyetértek, örüljünk minden egyes idehaza megjelent modellnek. Azt csak nagyon halkan jegyzem meg, hogy az orosz kiadáshoz fényévekkel színvonalasabb újságot adnak, kár, hogy már elfelejtettem mindent az orosz nyelvből. Döbbenetes a különbség képanyagban, terjedelemben, mindenben.
Egy ekkora piacra, mint Magyarország, csoda hogy egyáltalán lefordítják a cikkeket lengyelről magyarra + beraknak 2-3 oldal magyar érdekességet (internetről összeollózva). Két éve még annak is örültem volna, ha egyszerűen csak elkezdik itt is forgalmazni a lengyel sorozatot, lengyel újsággal. Végül is EU vagyunk, vagy mi. (Mondjuk a Zastavák miatt ennek most is örülnék)
Úgyhogy ne legyünk maximalisták és ne akarjuk a nagy orosz Medvével versenyezni :)
Azért nem hallottál erről, mert ide csakis a 403E-t hozták. A hazai utakon csak ez futott, mindannyian erre emlékszünk. De attól még az alapverziót (ami náluk, a CCCP-ben volt kapható) helyesen jeleníti meg a modell.
Ez a belpiacos 403, ami nagyon hasonlít a 407-esre. Az oroszok anno ezt kapták. Amit Te, SUPER AGyURI, én, meg mindenki idehaza ismer, az a 403E, az exportra gyártott verzió. Más hűtőrács, más index, más hátsólámpa, és színes csík az oldalán. Ezt a verziót gyártották külföldre (díszesebbet).
én nem tudom mi ez a belpiac-külpiac különbség,de a 403 és 407 között a legfeltűnőbb külső különbség szerintem az első index(+hűtőrács) meg a hátsó lámpa. tehát a modell szerintem 407,az a beszúrt régi kép 403,aztán a megint beszúrt szűrke autó 407
Ma reggel én is megvettem a wartyogot és láss csodát rögtön az elsö ujság árusnál ( és ott is az elsö modell )már-már a tökéletességet suroloan hibátlan verdát sikerült találni.Rendszámok , lámpák nem ferdék ,nincs levere a fényezés , és ugy egybe véve nem hiányos a kicsike.Nem is értem ,hogy a többi modellnél miért nincs igy,2 hete a 4-5-ik ujságosnál találtam egy normális Ladát.Az ujság ugyan olyan szinvonaltalan mint eddig volt ( a wartburg-képek többsége nem is ezt hanem a kromozott-homlok falu elődjét ábrázolja ).Aki 1-szer is látott orosz Avto legend modellhez járo ujságot az tudja miröl beszélek aki nem az nézzen meg 1-et és sirjon :).Egy kicsit hosszu voltam de most volt kedvem irni.Üdv.