"Clarionnak van erősítő kimenete, csak kell hozzá vásárolni, egy átalakítót"
Magyarul nincs erősítő kiemenete! Ennyi erővel ilyen átalakítóval minden rádiót erősítő kimenetesre lehetne csinálni...
Xanyi
Korrektek voltak, és minden kérdésemre válaszoltak!
Kicserélték a zörgö lemezt 10p alatt!
Az egész folyamat nem volt több 40 percnél!
Válaszok:
- Clarionnak van erősítő kimenete, csak kell hozzá vásárolni, egy átalakítót!
- Auto Volume : A C3, C5 típusban már müködik, eszrevétlenül üzemel, csak arra lehetsz figyelmes hogy mindig hallod a zenét!
- 30.000,- km vagy 2 év! A 0W olaj olyan mint a víz, 30.000km megtétele után kell csak cserélni!
- 1.4 8v motor: Igénytelen és bírja a strapát, azért adták ki 2002 ben is az új C3-at ezzel, mert ehhez vannak a legjobb tapasztalatok!
- 16-os felni! Simán rámegy, nem is fog többet fogyasztani, és a motort sem terheli túl! garancia nem vész el!
Én készítettem teljesítmény- és nyomaték-diagrammokat is az egyes motorokhoz. Az ne tévesszen meg senkit, hogy PUG 206-osok vannak itt, a motorok megegyeznek a Citroën modellekben találhatóakkal.
http://www.freeweb.hu/p206/main.php3?pg=te, 1.1 8v, 1.4 8v, 1.6 8v, 1.6 16v, 2.0 16v, 1.9D, 2.0 HDI 90, 1.4 8v HDI, 1.4 16v HDI motorok azonos léptékű koordináta-rendszerben ábrázolva. Érdemes rápillantani.
Az 1.4-es (1360 ccm) tényleg ősi darab, még karburátorral szerelve jött ki úgy 86 táján. Azóta került rá injektor (előbb sima, aztán hengerenkénti), de a konstrukció nem változott. Attól még jó kis moci.
Van egy hasonló korú 1.6-os (8V) PSA motor, de azt ma már csak a Picassóba és a 306-ba szerelik. Az 1.6 16V viszont (ahogy Speibl is írta) egész új.
Valaki segítsen már nekem. Mire jó a bal bajuszkapcsolo végén lévő gomb???légyszi
16V Hdi-m van, nagyon brutál, megy mint a golyó, csendes, alig eszik.Nemhiába drágább mint a benzines.
Az ottan nincs bekötve semmire.
Asszem lehet extrába kérni automatikusan kapcsolodó fényszoró cuccost, annak egy "alkatrésze".
De lehet, hogy csak úgy felejtették. A régebbi citrókba a duda lakott ott.
Egy percig sem gondolom, hogy nem jó, csak valószínűleg pl. az új Corolla motorjánál régebbi konstrukció, ami - gondolom - a fogyasztásban érezhető talán. A tesztben valami 8 fölötti fogyasztási írtak, ami ma egy új kiskategóriásnál szerintem nem olyan alacsony.
nem rossz azért ez a moci (1,6 16v benzines) sem, hidd el. hamar üzemi hőre melegszik, rugalmas, mindenhol elég erőtartalék van benne, városban és országúton is. hidegen is halk, nem rángat, szal jó! :)
Akkor az nagyon klassz lehet. Tervezgetem a Gömböcöt én is, de ha exclusive is lenne, plusz pénzt már nem nagyon adnék semmire. Viszont olvasgatok, és kezdem azt gondolni, hogy jobban megérné a dízeles. 4 litert eszik, és a legkorszerűbb motorok egyike. A benzines ennél nem olyan modern konstrukció állítólag.
Tapasztalt olyat valaki, hogy a kuplung felengedésekor olyan hang hallatszik, mintha egy mikrokapcsoló kapcsolna? Lehet ez a tempomatot kikapcsoló érzékelő?
Kiváncsi lennék a tapasztalataidra az üvegtetővel kapcsolatban. Van bennem egy olyan sejtés, hogy este, városban akár zavaró is lehet, ha az utcai világítás felülről bejön. Egy sötét kalitkából csak jobban lehet kilátni. Máskor viszont nagyon masszív dolog lehet!
Én most vettem át az üvegtetős exclusive-omat, nagyon tetszik. A minőséggel van némi probléma, pl. az első ajtó zörög egy kicsit, az egyik tálcát nem tudom lehajtani, de majd remélhetőleg ezekre lesz megoldás.
Amúgy messze nem bántam meg, és már várom a nyarat, hogy a tetőn keresztül élvezhessem a nap melegét :)
Ja-ja.
Az exclusive-nál így müxik.
Bár egy kicsit el is b@..ták. Csak ha van gyújtás akkó' lehet béhajtani. Persze lehet, hogy csak megszokás kérdése. Nekem mindig akkor jut eszembe, mikor a kulcs már a kezemben lapul.
Behajtani a tukrot csak exclusive felszereltsegnel lehet, nem minden elektromos tukros valtozatnal, legalabbis en mindenhol ezt olvastam eddig. Ugyhogy ne nagyon eroltesd!
Megvan a verda, nagyon állat!!
Egy kérdés:elektromos visszapillantóm van, de nem tudom hogy kell parkolásnál teljesen behajlitani a visszapillantót. A gépkönyvben van egy ábra a beállitásról, de azon alul is van egy kis nyíl , hogy abba az állásba kell állítani a kart, de az enyémre nincs ez a kis nyíl felfestve, nem akarom erőltetni nehogy letőrjön, de lehet hogy nem is így kell, segítsen valaki ha tud.Köszi
Ma láttam 2 C3-at XIV kerbe reggel 7:15 és 7:30 között :) Egy ezüstmetált és egy kéket , szép látványvolt ,a 2 kocsi 2 egymást követő kereszteződésben tünt fel :)
SB: hát akkor hasonó stílust hallgatunk! kicsit vedd lejjebb a basst és a treblet (5-6,4-5-re)! auto vol nemtom hogyan működik, ha kikapcsolom, utána automatikusan visszamegy! szal nemtom hogy van!
Jelentem 7.9456L/100km fogyasztásra jöttem ki csak városi használat mellett (a pára miatt klimát használva, majd jól befütve)!
Garry_C3:
Békucimban van moduboard (ajándékba kaptam a kereskedőtől, mint ahogy a optikai csomagot is.)!
ConfS:
Én egy CitroFIL vagyok, és CITUNING-ot szeretnék! Na most a kárpit leszedése a folia preciz és hibátlan felrakásához kell (ezt nem én végzem), csak arra voltam kiváncsi valakinek van-e már
tapasztalata?
A 17-es papucsok még rámennek! HYPER RIDEG lesz tőle a szerkezet. (Utolsó hungaroringen láttam egyet 1.6os volt).
Mást nem szeretnék változatni rajta...
Napról napra jobban tetszik Békaelvtárs, minnél többet nézem annál jobban CitroFil leszek!
A kételkedő BrothaD-nak: Amikor elöször láttam röhögtem, hogy ilyen szart se fogok venni, nemhogy beleülni!
Akinek van már kérem nyilatkozzon! Láttam már egy ezüstöt csont fekete ablakkal, és egy világos kéket világos kék ablakkal naaagyon csúcs!
A kérdésem a következő, hogyan lehet leszedni az ajtó kárpitokat?
Legutobbi kérdéseim még 1x!
Ez az Auto Volume, hogyan müködik? Mert én még nem tapasztaltam semmi különbséget, ha kikapcsoltam, vagy be!
Más: Akinek manuális a klimája, illetve nincs! A kezelő szervek közül világit a pont a külső levegő vagy a belső keringtetés választó szerven?
Mert minden világít, de az az 1 pöty nekem nem! Kérdés nektek világít-e?