Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Flakvierling Creative Commons License 2010.05.13 0 0 1886
Na jó de fejtámlás az ülés! :D Az meg kizárja a régi kormányt. Vagy fejtámlás ülés, vagy régi kormány. Szóval mix az egész, egy katyvasz. :D Simán lehet padlóváltós szerintem ezek után senki nem köt bele. Az hogy az ülést vagy a kormányt cseréled hozzá, az nem számít. Valamit cserélni kell.
Előzmény: tirisztor22 (1883)
Köny Creative Commons License 2010.05.13 0 0 1885
150ezer ez a 2103-as? Tiéd?
Előzmény: Dr Gabi (1861)
lancerwrc Creative Commons License 2010.05.13 0 0 1884
Volna 1 kérdésem tőletek tudom hogy nem ide tartozik de megkérdezem kíváncsiságból,a jövöhéten megrendezik a salgó rallyt, és a kérdés hogy valamejikőtök jön-e???
tirisztor22 Creative Commons License 2010.05.13 0 0 1883

De a régi kormány van az modellbe ami azt jelenti hogy kormányvátós

Botváltósat csak új kormánnyal csináltak

Előzmény: Flakvierling (1881)
Flakvierling Creative Commons License 2010.05.13 0 0 1882
Az más kérdés hogy Wartburg csak kormányváltóval az igazi. :)
Előzmény: tirisztor22 (1880)
Flakvierling Creative Commons License 2010.05.13 0 0 1881
Nem, a kombi IS lehet padlóváltós. De akkor németországi belpiacos kocsi.
Előzmény: tirisztor22 (1880)
tirisztor22 Creative Commons License 2010.05.13 0 0 1880

ÁHÁ megvan

A sárga vartburg kombi CSAK KORMÁNYVÁLTÓS LEHET. Hogy miért?

Egy kis tipusböngészés...

Botváltóval csak azok a modellek készültek amelyekben már újfajta kormányváltó volt.:)))

Flakvierling Creative Commons License 2010.05.13 0 0 1879
ööö. Rosszul írtam. Egy sorozatnyi Retróautó. :D Az ha 50-el számolunk 99500. Ha meg a lengyelt és az oroszt is gyűjti az ember, könnyen összejöhet egy restaurált veterán ára is. :D De hát két külön hobbi.
Előzmény: Flakvierling (1878)
Flakvierling Creative Commons License 2010.05.13 0 0 1878
Egy fél sorozatnyi Retróautók vagy egy igazi retró autó? :D Ez az igazi dilemma! Én az utóbbi mellett döntöttem, de a kis modellek ügye sincs elhanyagolva. Amúgy szerintem aki kigyűjti a Retróautók sorozatot, vagy esetleg mellette más szocautó modellt is gyűjt, előbb-utóbb beleszeret annyira a témába, hogy kelleni fog egy igazi is a garázsba. Mondjuk nekem ez pont fordítva jött, és tudom hogy van itt rajtam kívül is, aki 1:1-ben műveli a retróautózást. Én 500 kisautóra sem cserélném az igazit. :)
Előzmény: Dr Gabi (1861)
Flakvierling Creative Commons License 2010.05.13 0 0 1877
Hát az IST az csak IST. A többi meg ALAPnak jó. :) Na de mondjuk én az ISTkhez is hozzányúlnék ha lenne annyi fölösleges pénzem amit ilyenekre költenék. :) Azt hinné az ember hogy ennyi pénzért már tisztességes munkát végeznek (minden feltétel adott hozzá!), de elég megnézni az IST Wartburgokat. Persze lehet hogy szigorú szemmel ítélem meg ezeket a kis modelleket, de engem kifejezetten zavarnak az évjárathelytelen és típushelytelen elemek, vagy esetleg a fura festés.
Előzmény: Genezis_01 (1868)
PAS-001 Creative Commons License 2010.05.13 0 0 1876

Nekem is van vagy 50 db még a régi időkből de nem válnék meg tőlük semmi pénzért.

Elkezdtem gyűjteni az 1:43-as bogár és leszármazottai modelleket kb. 20 éve de tavaly eladtam az egészet egy gyüjtőtársamnak.

Egy csomó Vitesse,Rio és Dinky volt közte de helyhiány miatt inkább tőlük váltam meg mint a jó öreg orosz gépektől.

 

Egyébként az árlistát megkaptam,köszönöm.

Van még Nysád,Zuk-od és Volga kombid?

 

Csak azért nem rendeltem meg még tőled eddig mert van már Warsóban néhány dolgom és nem tudom,hogy mit szerzett meg a barátom apósa.

Várom tőlük a válasz mélt és ha nincsenek közte akkor jöhetnek.

Előzmény: Genezis_01 (1863)
charlie b Creative Commons License 2010.05.13 0 0 1875
Igen, de a 2 kocsi között csak ennyi a különbség.
Előzmény: trilex (1871)
Genezis_01 Creative Commons License 2010.05.13 0 0 1874
Valahol azt olvastam h ez a régi, de lehet h nem olvastam jól. Most hogy így belegondolok ez tényleg újabb lehet.
Előzmény: trilex (1872)
trilex Creative Commons License 2010.05.13 0 0 1873
Ja, egyébként szerintem sem lesz itthon se Csajka, se ZIL, se ZIM.
Előzmény: Vlad (Ungvar) (1867)
trilex Creative Commons License 2010.05.13 0 0 1872
Köszönjük a tesztet:)
Az IST hűtőrácsát nem az újabb, hanem az első szériás Volgáról mintázták. Az IXO a II. szériás és van még egy III. is, aminek sűrű a rácsa és nincs rajt szarvas. Olyat még nem láttam 1:43-ban.
Előzmény: Genezis_01 (1868)
trilex Creative Commons License 2010.05.13 0 0 1871
A Warszawa M20 nem ugyanaz az autó, a lengyel oldalon is látszik, más színű és más az eleje.
Előzmény: charlie b (1869)
charlie b Creative Commons License 2010.05.13 0 0 1870
A Csajka mellett ott van még jópár Moszkvics, Volga és egyéb, a hazai utakon is futó autó, ami csak az orosz sorozatban jelent meg.
Előzmény: Genezis_01 (1862)
charlie b Creative Commons License 2010.05.13 0 0 1869
Szerintem úgy voltak a listával, hogy az M-20 rajta van, az meg, hogy nem Pobedaként, hanem Warszawa név alatt, nem oszt, nem szoroz.
Az a jó, hogy a lengyelek jóval előrébb tartanak, mint mi, és ott láthatjuk azokat az autókat is, amik nincsenek a listán, és remélem, hogy majd nálunk is jönnek, és akkor még a magyar reklámban szereplő platós Barkast nem is említettem, ami csak a németeknél jött ki.
Előzmény: trilex (1865)
Genezis_01 Creative Commons License 2010.05.13 0 0 1868
Összehasonlító teszt

1956 Gaz-M21 Volga IST models (piros-fehér) vs. Gaz-M21i Volga DeA. "Avtoelgendi CCCP" (pisztáciazöld) vs. Gaz-M21 Volga DeA. "Retroautók a keleti blokkból" (fekete)

Avagy: megéri az IST modells?

Mindjárt az elején leszögezném, hogy a legnagyobb sajnálatomra a "NAS Avtoprom" által kiadott Volga M-21-ek (szürke és kékeszöld) nem szerepelhettek a tesztben, de sajna azt amit magamnak hoztam, megvette egy kedves vásárlóm. Egyébként ez pedig minőségben és kidolgozottságában egy kicsit jobb a DeAgostininél, de korántsem olyan jó mint az IST.
Szóval a különbségek. Már elsőre látszik, hogy az IST hűtőrácsát és lökhárítóját egy újabb változatról mintázták, amely jóval esztétikusabb mint a másik kettőé. Ez az újabb hűtőrács magába foglal egy 5-ágú csillagot és az első indexeket is. Közelebb hajolva látható hogy a géptetőn lévő ugró szarvas figura is jóval kidolgozottab és élethűbb a DeAk.-énál, ahol ez sokkal elnagyoltabb. Ráadásul az ISTnél egy krómszínű csík húzódik innen a szélvédő felé, ezt a másik kettőnél hiába is keressük.
Továbbiak amik az IST-en megvannak és a másik kettőn nem:
- antenna
- krómozott ablakkeretek, ablak elválasztók
- krómszínű oldalcsíkok (ez a másik 2-n ezüst színű)
- hátsó tolatólámpák
- fehér csík a gumikon
- belső két színű festése (piros + fehér)
- csomagtérkilincs részletesebben festett
- élethű fém ablaktörlők (a másik 2 fröccsöntött)

A modelleket felfordítva azonban meglepetés ért: az IST-nek teljesen lapos az alja! Csak egy krómozott kipufugó lóg ki hátrafele. Ezt megerősítendő, egy speciális csavarral van a talpazathoz erősítve, amihez a legtöbb háztartásban nincs csavarhúzó, az üzenet egyértelmű: ne szedd le a talpazatot! Mindenki tudja meg hogy ez bizony IST és nem akármi :) Maga a modell is ilyen csavarokkal van összerakva. A magyar változatnak az IST-hez hasonlóan lapos az alja, csak itt nem krómozott a kipufogóvég. A részletezett alváz kedvelőinek egészen Ukrajnáig kell menniük, ugyanis csak ennél a modellnél van megcsinálva a 3 közül. Visszapillantó pedig csak az olcsókon van, az IST-en nincs.

Összességében egy részletesebb, ízlésesebb, igényesebb modellt kapunk ha IST-be fektetünk, de a kérdés hogy megéri-e ez a néhány apróság a többszörös árat? Persze itt is többről van szó, nevezetesen hogy jóval kevesebben birtokolnak IST-et mint DeAgostinit.












Vlad (Ungvar) Creative Commons License 2010.05.13 0 0 1867
Én is gondolom hogy a Csajka nem lesz a Magyar sorozatban, mint az oroszoknál is nem lesz minden féle : Wartburg, Trabant.....
Előzmény: Genezis_01 (1866)
Genezis_01 Creative Commons License 2010.05.13 0 0 1866
Ja ez igaz. De úgy tudom hogy Csajka nem lesz benne.
Előzmény: trilex (1865)
trilex Creative Commons License 2010.05.12 0 0 1865
Lehet, hogy nem lesz, de attól ez a lista még egy nagy marhaság. 1000MB-ről én sem találtam sehol képet, olyan autók meg nem szerepelnek rajt, amiket pedig kiadtak. És azt sem lehet mondani, hogy azért, mert már megjelent, hisz akkor miért van ott a Trabant 601, amit hamarabb kiadtak, mint a Pobjedát. Pobjeda meg nincs ott. Kár spekulálni, valamiért hypertitkos, hogy mik lesznek, de hogy miért?
Előzmény: Genezis_01 (1862)
Genezis_01 Creative Commons License 2010.05.12 0 0 1864
De ismerős sztori... ez a legnagyobb szemétség amikor az ember gyűjtöget kitartóan, aztán hopp, csekkek. Rémálom...
Előzmény: Dr Gabi (1860)
Genezis_01 Creative Commons License 2010.05.12 0 0 1863
Én ezeket jobban szeretem mint az újakat :) 28 éve gyűjtöm éket és megvan az a fíling...

oroszok
Előzmény: Törölt nick (1857)
Genezis_01 Creative Commons License 2010.05.12 0 0 1862
Mondtam hogy nem lesz Csajka a magyar sorozatban! De Lada 2102 se lesz, úgyhogy szerzek olyat is.
Előzmény: charlie b (1834)
Dr Gabi Creative Commons License 2010.05.12 0 0 1861
150 ezer és van igazi 1500 !
Dr Gabi Creative Commons License 2010.05.12 0 0 1860
Nekem is megvolt minden ! Csak jött egy csapás és csekkbefizetés lett a gyűjteményemből :( Gondolhatod mit adtak érte (bár igazából szerintem jól kiszálltam belőle) Elvileg drágábban vették meg mint amennyiért vettem de ennek az az oka hogy gyermekkoromban 45 forintért vette anyu a Ladát Moszkvicsot ! Basszus milyen öreg vagyok ! Szóval a lényeg hogy pénzé tettem , de most újra kezdem ezekkel az autókkal ! De most remélem nem adok túl rajta jön velem a sírba !!!
Előzmény: Törölt nick (1857)
lancerwrc Creative Commons License 2010.05.12 0 0 1859
Köszi szépen!!!!!!!!!!
Előzmény: charlie b (1834)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.12 0 0 1858
Magánvélemény:

Az eladó nem tehet róla, hogy az első szám csak 690 Ft-ba került. Szerintem teljesen korrekt a 2k érte.
Előzmény: eszgézsé (1854)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.12 0 0 1857
Igen, ma is gyártják. Van Volga is meg Latvia. Gyerekkoromban nagyon tetszettek, de a mostaniakhoz képest meglehetősen gyengécskék (pedig ugyanannyiba kerülnek.)

Előzmény: Dr Gabi (1853)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!