Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Flakvierling Creative Commons License 2010.05.14 0 0 1896
Ez igen! Nagyon gondolkodom egy Wb. Touriston, kéne még. Csak hát az igazira kell a pénz nemsoká. Meg másra is..
Előzmény: Genezis_01 (1894)
Flakvierling Creative Commons License 2010.05.14 0 0 1895
"én nem tudok autót szerelni" :D Szerinted én tudtam mielőtt megvettem a Wartburgot? Az ilyesmibe közben észrevétlenül is beletanul az ember. Persze akinek van pénze tizenakárhánymilliós Csajkára, annak nem kell otthon szerelnie sem. :D
Előzmény: Genezis_01 (1893)
Genezis_01 Creative Commons License 2010.05.14 0 0 1894
A "Retroautók a keleti blokkból" sorozat bármelyik Magyarországon megjelent példányát be tudom szerezni bontatlanul 2000.- Ft/db áron. Akár az összes eddig megjelent pldányt is egyben, nagy tételben is. 10db feletti megrendelés esetén az ár 1800.-/db.

Budapesten, Nyíregyházán személyesen átvehető vagy postázni tudom.
Érdeklődni: genezis_01@freemail.hu

retro
Genezis_01 Creative Commons License 2010.05.14 0 0 1893
Ja nekem egy Csajka kéne vagy egy Zil limó igaziban. Az orosz luxus ugye :) De nem hiszem hogy lesz mert én nem tudok autót szerelni.
Előzmény: Flakvierling (1878)
Genezis_01 Creative Commons License 2010.05.14 0 0 1892
Ugye hogy jók a ruszkik :)
Van mind a 3-ból, de ha kell akkor e-mailben vagy telefonon egyeztessünk kérlek.
Előzmény: PAS-001 (1876)
kkn Creative Commons License 2010.05.14 0 0 1891

Nem vagyok gyűjtő, csak ami tetszik, megveszem. Bár a Lada olyan olcsó volt, hogy töprengtem a harmadik megvételén is, ennyiért, mert az egyik újságos utánrendelt belőle, és amikor megvettem a másodikat, meg egyet a főnököm megbízásából, megkérdezte, hogy nem kell, mert még van ( mivel nem bizniszelek ilyesmivel, így fel sem merült, hogy a későbbi haszon miatt vegyek ).  Így van egy a polcon, meg egy másik a tartójában, de az újság nagy kartonját kidobtam, hiszen nem vagyok gyűjtő, akinek az origi majd egyre többet ér.

 

Így nekem fura, hogy amíg általában a tárgyaink nagy része rögtön kevesebbet ér, mint amennyiért megvettük, itt többért kínálják. Pláne, hogy meg is veszik.

 

Úgy vagyok vele, hogy aki meg van szorulva, az örül, ha el tudja valamijét adni, hogy pénzt lásson, nemhogy nyerjen. Itt nem konkrétan rád gondolok, mert lehet, hogy te nem vagy, csak "csereberélsz".

 

Így az enyém is magánvélemény, én így látom, attól függetlenül, hogy minden annyit ér, amennyiért megveszik.

Előzmény: eszgézsé (1854)
tirisztor22 Creative Commons License 2010.05.13 0 0 1890
Ja és többféle billencses kamazod van vagy csak ez az egy eladó?
Előzmény: tirisztor22 (1889)
tirisztor22 Creative Commons License 2010.05.13 0 0 1889
Szia a billencses kamazt mennyiért adod?
Előzmény: szociauto (1888)
szociauto Creative Commons License 2010.05.13 0 0 1888
Sziasztok! Ha valakit érdekel, van pár eladó új, Elecon tgk csodám!
Ural 4320, ZIL131, Kamaz 4326, Kamaz 5511, Kamaz 5321.

tirisztor22 Creative Commons License 2010.05.13 0 0 1887

Igen igazad van :)))

Én eccerüen kombinált fogóval kitéptem a botváltót szoval most tökéletes :)))

Előzmény: Flakvierling (1886)
Flakvierling Creative Commons License 2010.05.13 0 0 1886
Na jó de fejtámlás az ülés! :D Az meg kizárja a régi kormányt. Vagy fejtámlás ülés, vagy régi kormány. Szóval mix az egész, egy katyvasz. :D Simán lehet padlóváltós szerintem ezek után senki nem köt bele. Az hogy az ülést vagy a kormányt cseréled hozzá, az nem számít. Valamit cserélni kell.
Előzmény: tirisztor22 (1883)
Köny Creative Commons License 2010.05.13 0 0 1885
150ezer ez a 2103-as? Tiéd?
Előzmény: Dr Gabi (1861)
lancerwrc Creative Commons License 2010.05.13 0 0 1884
Volna 1 kérdésem tőletek tudom hogy nem ide tartozik de megkérdezem kíváncsiságból,a jövöhéten megrendezik a salgó rallyt, és a kérdés hogy valamejikőtök jön-e???
tirisztor22 Creative Commons License 2010.05.13 0 0 1883

De a régi kormány van az modellbe ami azt jelenti hogy kormányvátós

Botváltósat csak új kormánnyal csináltak

Előzmény: Flakvierling (1881)
Flakvierling Creative Commons License 2010.05.13 0 0 1882
Az más kérdés hogy Wartburg csak kormányváltóval az igazi. :)
Előzmény: tirisztor22 (1880)
Flakvierling Creative Commons License 2010.05.13 0 0 1881
Nem, a kombi IS lehet padlóváltós. De akkor németországi belpiacos kocsi.
Előzmény: tirisztor22 (1880)
tirisztor22 Creative Commons License 2010.05.13 0 0 1880

ÁHÁ megvan

A sárga vartburg kombi CSAK KORMÁNYVÁLTÓS LEHET. Hogy miért?

Egy kis tipusböngészés...

Botváltóval csak azok a modellek készültek amelyekben már újfajta kormányváltó volt.:)))

Flakvierling Creative Commons License 2010.05.13 0 0 1879
ööö. Rosszul írtam. Egy sorozatnyi Retróautó. :D Az ha 50-el számolunk 99500. Ha meg a lengyelt és az oroszt is gyűjti az ember, könnyen összejöhet egy restaurált veterán ára is. :D De hát két külön hobbi.
Előzmény: Flakvierling (1878)
Flakvierling Creative Commons License 2010.05.13 0 0 1878
Egy fél sorozatnyi Retróautók vagy egy igazi retró autó? :D Ez az igazi dilemma! Én az utóbbi mellett döntöttem, de a kis modellek ügye sincs elhanyagolva. Amúgy szerintem aki kigyűjti a Retróautók sorozatot, vagy esetleg mellette más szocautó modellt is gyűjt, előbb-utóbb beleszeret annyira a témába, hogy kelleni fog egy igazi is a garázsba. Mondjuk nekem ez pont fordítva jött, és tudom hogy van itt rajtam kívül is, aki 1:1-ben műveli a retróautózást. Én 500 kisautóra sem cserélném az igazit. :)
Előzmény: Dr Gabi (1861)
Flakvierling Creative Commons License 2010.05.13 0 0 1877
Hát az IST az csak IST. A többi meg ALAPnak jó. :) Na de mondjuk én az ISTkhez is hozzányúlnék ha lenne annyi fölösleges pénzem amit ilyenekre költenék. :) Azt hinné az ember hogy ennyi pénzért már tisztességes munkát végeznek (minden feltétel adott hozzá!), de elég megnézni az IST Wartburgokat. Persze lehet hogy szigorú szemmel ítélem meg ezeket a kis modelleket, de engem kifejezetten zavarnak az évjárathelytelen és típushelytelen elemek, vagy esetleg a fura festés.
Előzmény: Genezis_01 (1868)
PAS-001 Creative Commons License 2010.05.13 0 0 1876

Nekem is van vagy 50 db még a régi időkből de nem válnék meg tőlük semmi pénzért.

Elkezdtem gyűjteni az 1:43-as bogár és leszármazottai modelleket kb. 20 éve de tavaly eladtam az egészet egy gyüjtőtársamnak.

Egy csomó Vitesse,Rio és Dinky volt közte de helyhiány miatt inkább tőlük váltam meg mint a jó öreg orosz gépektől.

 

Egyébként az árlistát megkaptam,köszönöm.

Van még Nysád,Zuk-od és Volga kombid?

 

Csak azért nem rendeltem meg még tőled eddig mert van már Warsóban néhány dolgom és nem tudom,hogy mit szerzett meg a barátom apósa.

Várom tőlük a válasz mélt és ha nincsenek közte akkor jöhetnek.

Előzmény: Genezis_01 (1863)
charlie b Creative Commons License 2010.05.13 0 0 1875
Igen, de a 2 kocsi között csak ennyi a különbség.
Előzmény: trilex (1871)
Genezis_01 Creative Commons License 2010.05.13 0 0 1874
Valahol azt olvastam h ez a régi, de lehet h nem olvastam jól. Most hogy így belegondolok ez tényleg újabb lehet.
Előzmény: trilex (1872)
trilex Creative Commons License 2010.05.13 0 0 1873
Ja, egyébként szerintem sem lesz itthon se Csajka, se ZIL, se ZIM.
Előzmény: Vlad (Ungvar) (1867)
trilex Creative Commons License 2010.05.13 0 0 1872
Köszönjük a tesztet:)
Az IST hűtőrácsát nem az újabb, hanem az első szériás Volgáról mintázták. Az IXO a II. szériás és van még egy III. is, aminek sűrű a rácsa és nincs rajt szarvas. Olyat még nem láttam 1:43-ban.
Előzmény: Genezis_01 (1868)
trilex Creative Commons License 2010.05.13 0 0 1871
A Warszawa M20 nem ugyanaz az autó, a lengyel oldalon is látszik, más színű és más az eleje.
Előzmény: charlie b (1869)
charlie b Creative Commons License 2010.05.13 0 0 1870
A Csajka mellett ott van még jópár Moszkvics, Volga és egyéb, a hazai utakon is futó autó, ami csak az orosz sorozatban jelent meg.
Előzmény: Genezis_01 (1862)
charlie b Creative Commons License 2010.05.13 0 0 1869
Szerintem úgy voltak a listával, hogy az M-20 rajta van, az meg, hogy nem Pobedaként, hanem Warszawa név alatt, nem oszt, nem szoroz.
Az a jó, hogy a lengyelek jóval előrébb tartanak, mint mi, és ott láthatjuk azokat az autókat is, amik nincsenek a listán, és remélem, hogy majd nálunk is jönnek, és akkor még a magyar reklámban szereplő platós Barkast nem is említettem, ami csak a németeknél jött ki.
Előzmény: trilex (1865)
Genezis_01 Creative Commons License 2010.05.13 0 0 1868
Összehasonlító teszt

1956 Gaz-M21 Volga IST models (piros-fehér) vs. Gaz-M21i Volga DeA. "Avtoelgendi CCCP" (pisztáciazöld) vs. Gaz-M21 Volga DeA. "Retroautók a keleti blokkból" (fekete)

Avagy: megéri az IST modells?

Mindjárt az elején leszögezném, hogy a legnagyobb sajnálatomra a "NAS Avtoprom" által kiadott Volga M-21-ek (szürke és kékeszöld) nem szerepelhettek a tesztben, de sajna azt amit magamnak hoztam, megvette egy kedves vásárlóm. Egyébként ez pedig minőségben és kidolgozottságában egy kicsit jobb a DeAgostininél, de korántsem olyan jó mint az IST.
Szóval a különbségek. Már elsőre látszik, hogy az IST hűtőrácsát és lökhárítóját egy újabb változatról mintázták, amely jóval esztétikusabb mint a másik kettőé. Ez az újabb hűtőrács magába foglal egy 5-ágú csillagot és az első indexeket is. Közelebb hajolva látható hogy a géptetőn lévő ugró szarvas figura is jóval kidolgozottab és élethűbb a DeAk.-énál, ahol ez sokkal elnagyoltabb. Ráadásul az ISTnél egy krómszínű csík húzódik innen a szélvédő felé, ezt a másik kettőnél hiába is keressük.
Továbbiak amik az IST-en megvannak és a másik kettőn nem:
- antenna
- krómozott ablakkeretek, ablak elválasztók
- krómszínű oldalcsíkok (ez a másik 2-n ezüst színű)
- hátsó tolatólámpák
- fehér csík a gumikon
- belső két színű festése (piros + fehér)
- csomagtérkilincs részletesebben festett
- élethű fém ablaktörlők (a másik 2 fröccsöntött)

A modelleket felfordítva azonban meglepetés ért: az IST-nek teljesen lapos az alja! Csak egy krómozott kipufugó lóg ki hátrafele. Ezt megerősítendő, egy speciális csavarral van a talpazathoz erősítve, amihez a legtöbb háztartásban nincs csavarhúzó, az üzenet egyértelmű: ne szedd le a talpazatot! Mindenki tudja meg hogy ez bizony IST és nem akármi :) Maga a modell is ilyen csavarokkal van összerakva. A magyar változatnak az IST-hez hasonlóan lapos az alja, csak itt nem krómozott a kipufogóvég. A részletezett alváz kedvelőinek egészen Ukrajnáig kell menniük, ugyanis csak ennél a modellnél van megcsinálva a 3 közül. Visszapillantó pedig csak az olcsókon van, az IST-en nincs.

Összességében egy részletesebb, ízlésesebb, igényesebb modellt kapunk ha IST-be fektetünk, de a kérdés hogy megéri-e ez a néhány apróság a többszörös árat? Persze itt is többről van szó, nevezetesen hogy jóval kevesebben birtokolnak IST-et mint DeAgostinit.












Vlad (Ungvar) Creative Commons License 2010.05.13 0 0 1867
Én is gondolom hogy a Csajka nem lesz a Magyar sorozatban, mint az oroszoknál is nem lesz minden féle : Wartburg, Trabant.....
Előzmény: Genezis_01 (1866)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!