Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kurbmaster Creative Commons License 2010.05.20 0 0 1975
Esetleg:

-Roncsderbi Wartburg
-Német Rendőr wartburg
-Ilyen különböző szinű kasztnielemes, itt-ott fényezetlen fémdarabokkal foltozgatott Wartburg
-80-as évek jellegzestes sufnitunningjaival ellátott tinédzserwartburg

:-)



Egyébként grat az igazihoz .


kurb

Előzmény: Flakvierling (1973)
PAS-001 Creative Commons License 2010.05.20 0 0 1974
Egy házilagosan barkácsolt brutál magasítós csomagtartós, utánfutós "nagybanizós" zöldséges Wartbit el tudnék belőle képzelni plafonig pakolva rekeszekkel.
Flak. szerintem simán össze tud dobni valami " egyedi gyártmányú " leszakadt utánfutót a 80-as évek stílusában.

Előzmény: kurbmaster (1972)
Flakvierling Creative Commons License 2010.05.20 0 0 1973
Igen, lesz egy olyan mint az enyém ( http://retronom.hu/index.php?q=node/17013 ), egy lepukkant elölhűtős (piros színben, vagy jellegzetes hasmenés színben), és lesz egy négyütemé alakítva. Na az lesz a nem semmi. :)
Előzmény: kurbmaster (1972)
kurbmaster Creative Commons License 2010.05.20 0 0 1972
Hello!

A törzshelyemen volt 1 darabom, de kellet még egy db. Ja és egyik se az a szépség, elfizetni meg nem fogok, mert sokat késik és inkább megyek 1-2-3 helyre és választ, mint hogy küldik, oszt ez van.

Ebböl a warbiból tervezel átalakítást?


kurb
Előzmény: Flakvierling (1968)
Torrente Creative Commons License 2010.05.20 0 0 1971
Az, 96-os, kései évjárat: http://en.wikipedia.org/wiki/Saab_96
Előzmény: PeterBlau (1970)
PeterBlau Creative Commons License 2010.05.20 0 0 1970
Ez a felső, szürke autó ez mi?
Roppant jól néz ki!
Valami öreg Saab?
Melyik?
Előzmény: Törölt nick (1958)
Flakvierling Creative Commons License 2010.05.20 0 0 1969
Hát ezt a Warszawás dolgot én nem jelenteném ki ilyen határozottan. :) Ennyi erővel a Skoda Roomster is Citroen Berlingo volt. :D mellesleg a keleti autóknál mindig keresnek valami előöt, amiről "másolták", csak hogy ócsárolhassák a keleti technikát. Ez egy ilyen berögzött dolog. Ha megnézed a Warszawát, a fomavilágában épp hogy csak hasonlít a wartburgra, de ennyi erővel a Wartburg korabeli Ford Taunus is lehetett, mert az is hasonló. vagy Renault. Tudom, elfogult vagyok a Wartburggal szemben (ilyenem van, veterán), de azért aki tudja hogy mennyi mindenben azonos a 353-as Wartburg az elődjével, a púpossal, az azt is tudja, hogy a kocka wartburg egy fejlesztés ered,énye ami a púposra épül. Azért a fejlesztés során lehet hogy figyelembe vettek más formaterveket is, de nem másolat a kocsi.
Előzmény: Törölt nick (1960)
Flakvierling Creative Commons License 2010.05.20 0 0 1968
"Alig bírtam egy szebb darabot beszerezni," - Ne panaszkodj, ezek szerint még válogathattál is. :) Ami azért nagy szó, én általában mindig csak egyet vagy jó esetben kettőt találok. Mondjuk nekem nem is kell hogy szép legyen, úgyis mindegyik arra a sorsra jut hogy átalakítom.
Előzmény: kurbmaster (1967)
kurbmaster Creative Commons License 2010.05.20 0 0 1967
Jó reggelt!

Érdekes ez a Trabi-Golf összeesküvés elmélet.

Na mindegy Wartburg:

Kész beszerzési káosz. Alig bírtam egy szebb darabot beszerezni, Na mindegy megvan.

A 2 váltó az enyémbe is megtalálható, de én nem nyultam hozzá mert már igy is tükörletörő kisiparos vagyok. :-)

Ami engem bánt az a csehszlovák rendszám mert érdekes móA Zsiga A Púpos A Barkas A 2 volga és A kispolszki magyar jellegü rendszámos volt. Egyébként érdemes rálesni a
kultovniauta.cz-re a fejlécen keressétek a hibát.

Amúgy jó a modell.


kurb


kkn Creative Commons License 2010.05.20 0 0 1966
A Trabi is benne volt a szórásban, ők csinálták volna a háromajtós verziót. A '68-as cseh bulira mondták, hogy az akasztotta meg az együttműködést, így a Skoda egyedül maradt a tervekkel. neki akkor kellett egy új modell. Az NDK-sok meg úgy voltak, ha pl. a Trabira 10 évet tud várni a keletnémet, minek neki újabb féle ótó, örül a megszokottnak is.
Előzmény: Törölt nick (1960)
Sanzistift Creative Commons License 2010.05.19 0 0 1965
Igazából fogalmam sincs, de végülis tökmindegy.
A Trabi tarbi maradt, a Golf meg gófi,és még alényegen sem változtat sokat.
Szerintem igaz lehet, nem a 80-as években születtem, így van rálátásom közvetlenül az akkori gondolkodásra. Ezen gondolkodásalapján nagyon nem valószerűtlen, hogy a trabi tervezőit "tanulmányútra" küldték az akkori NDK berkein belül a WV-hez, úgymond büntiből.

Lehet, hogy nem igaz, de én nagyon is életszerűnek, és elképzelhetőnek tartom.
Akkoriban nem tartott semeddig egy mérnököt áthelyezni egy olyan céghez, ahol az újítási hajlama jobban szolgálta a párt érdekeit.
Ugyebár az NDK-ról beszélünk, amiről az itteni emberkéknek fogalma sincs, milyen is az az életben.
Ezzel én senkit nem akarok letorkollni, de valóban, nem kell mindent elhinni... :)
Előzmény: kkn (1948)
Mr.Stratos Creative Commons License 2010.05.19 0 0 1964

Hello !

Eladó RETROAUTÓK sorozat,eddig megjelent / 16 db / egyben,újságokkal,

sűrgősen ,mindössze 26 000 ft-ért.....érd: satu56@gmail.com

Szabó Krisz Creative Commons License 2010.05.19 0 0 1963
Sziasztok!


http://racing-bazar.hu/egyeb/modell/1_43-as_modellek_2600ft-os_darabaron


Az ár változott: 2db-ért csak 3300Ft-ot kérek. Sztem bőven megéri.

Annyi köze azért van a retroautókhoz, hogy 1:43-as és DeAgostini keze által készített:)

Üdv
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.19 0 0 1962
Előzmény: Törölt nick (1961)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.19 0 0 1961
Előzmény: Törölt nick (1960)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.19 0 0 1960
1975-ben kész volt a 610-es is. A Skoda 105 1976 után jelent meg. A Skodának és a Wartburgnak voltak közös terve, de mindig beintettek nekik. (Érdekes, hogy a Wartburgnak és a Skodának csereszabatos a felnije, talán még a bogáré volt ilyen.) A prototípuson már nem régi felni van. Az más kérdés, hogy a 353-as eredetileg Warsawa volt.
Előzmény: kkn (1959)
kkn Creative Commons License 2010.05.19 0 0 1959

Nem az elsőből a 105-ös? Csak ugye farmotorral végül.

És a másik akkor volt proto, amikor már a 105-ösök futottak, de csak hasonlóságok vannak kívül, és vázilag tényleg VW klón?

Előzmény: Törölt nick (1953)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.19 0 0 1958
Előzmény: Törölt nick (1956)
Genezis_01 Creative Commons License 2010.05.19 0 0 1957
Kedves Fórumozók!

Kaphatók nálam "Az autóversenyzés 100 éve" sorozat tagjai. Ez a sorozat hasonló a "Retroautók a keleti blokkból"-hoz, szintén DeAgostini és 1:43 méretarányú fém-műanyag autómodellekből áll. A magyarországi megjelentetést tervezte a kiadó, de ez végül meghiúsult, így a modellek (újság nélkül) eladósorba kerültek. Az alábbi képen látható modellek eladók, 2000.- Ft/db egységáron, 10db vagy afelett pedig 1800.- Ft/db az ár.

Továbbra is kapható a "Retroautók a keleti blokkból" sorozat bármely eddig megjelent tagja, akár több darabot is tudok szerezni és akár a teljes sorozatot egyben is. Áruk szintén 2000.- Ft/db, 10db vagy afelett 1800.- Ft/db

Érdeklődni: genezis01_freemail.hu



Törölt nick Creative Commons License 2010.05.19 0 0 1956
Az elsőben van egy kis SAAB is.
Előzmény: Törölt nick (1952)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.19 0 0 1955
Mintha azt olvastam volna valahol, hogy a nyílt pályázat útján tervezték a Skodát... De a képek mást mutatnak.
Előzmény: Törölt nick (1954)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.19 0 0 1954
Pontosan.

Előzmény: Köny (1951)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.19 0 0 1953
Az első kép W 360, a második továbbfejlesztett változat a W 610 (Vokswagen felnin...). És ezekből lett a Skoda 105-120 család.
Előzmény: Törölt nick (1952)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.19 0 0 1952
Ez a Wartburg 760-as 1972-74 között próbálták gyártásba állitani karöltve a Cseszlovákia Skoda gyárral.
Előzmény: Törölt nick (1949)
Köny Creative Commons License 2010.05.19 0 0 1951
Van benne nem kevés 120-as Skoda is...
Előzmény: Törölt nick (1950)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.19 0 0 1950
Illetve Jetta inkább.
Előzmény: Törölt nick (1949)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.19 0 0 1949
Valószínűbb hogy fordítva történt az eset. Ez a Varnyú proto pl. erősen Passat-beütéses:

Előzmény: kkn (1948)
kkn Creative Commons License 2010.05.19 0 0 1948

Mert egy tervező mond valamit, az szent? Az NDK-s autótervezők az egyik legfrusztráltabb társaság volt, akármit csinálhattak, nem engedtek semmit nekik a '70-es évektől, csak apróságokat. Nem csodálnám, ha így próbálták volna fényezni magukat.

Amellett a két autó igencsak távol áll konstrukcióban egymástól az elsőkerekesek keretein belül.

 

Inkább fordítva, rémlik olyan kései Trabi prototípus, ami a korábbi VW-ekre hajaz, azután csak a motor maradt meg a tervekből

Előzmény: Sanzistift (1945)
vw-s Creative Commons License 2010.05.18 0 0 1947

 Én viszont gyerekkorom óta vw rajongó vagyok, sohasem volt más autóm,

 rengeteg cikket, könyvet olvastam a Volkswagenről, de ezzel az elmélettel

 még nem találkoztam.

 A Spektrum és hozzá hasonló tévécsatornák "dokumentumfilmjeit"

 nem feltétlenül kell komolyan venni.

Előzmény: Surci126 (1946)
Surci126 Creative Commons License 2010.05.18 0 0 1946
Én nem vagyok egy VW rajongó,az máskérdés hogy a családba 6 VW volt és 2 van most is.Szóval az szerintem lehetséges hogy valamilyen közze van Trabinak a Golf 1-hez de nagyon kis mértékben.(Szerintem)
Előzmény: Sanzistift (1945)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!